abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35548367
Voor degenen die het nog niet gemerkt hebben, ik vind dit best wel een leuk album.

De zanger van Erasure dus. Ditmaal zonder Vince Clarke, maar onder andere met Manhattan Clique, Claudia Brucken van Propaganda en Jake Shears (hij weer!) van Scissor Sisters. Uitermate vriendelijk album, vol met blijde poppy dansmuziek.

Ergens in oktober 2005 is dit album uitgekomen, maar dat was niemand in Nederland opgevallen. De eerste single, Crazy, was een hit in Engeland en ook in enkele Zuid-Europese landen, maar hier dus niet. Er staan een paar niet zo interessante ballads op de cd, maar in het algemeen is het erg dansbaar (en volgens sommigen té hip en té jaren 80).

Hoogtepunten: Crazy, I Thought It Was You (met Jake Shears), een stampende discokneiter (sorry) en Love Oneself waarin Andy zingt It's a pleasure to be here, en het plezier spat ook werkelijk uit je boxen. Ik merkte dat ik continu met mijn voet mee zat te tikken op de maat van de muziek, en dat gebeurt niet vaak.

Tien tegen één dat niemand op dit forum ooit van Andy Bell heeft gehoord.

[ Bericht 1% gewijzigd door dwerg op 27-02-2006 18:05:03 ]
I intend to live forever, or die trying.
pi_35549920
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:50 schreef dwerg het volgende:
...
Tien tegen één dat niemand op dit forum ooit van Andy Bell heeft gehoord.
10 tegen 1 dat ik een berg van Erasure heb liggen, maar dat ik om een of andere reden nog nooit van dit album had gehoord tot nu toe

Wie Andy Bell is wist ik natuurlijk wel
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  maandag 27 februari 2006 @ 18:49:56 #3
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35550112
Nooit van gehoord nee maar hippe dansbare gaye muziek klinkt als iets wat ik leuk vind.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_35550797
Dansbaar is tegenwoordig anti-hip toch?
pi_35550935
Tuurlijk ken ik Andy Bell, dat is de bassist van Oasis
  maandag 27 februari 2006 @ 19:24:31 #6
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35551376
Oeh, even gedownload en dit is zeker dansbaar ende gay.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_35552717
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:24 schreef ethiraseth het volgende:
dansbaar ende gay.
Nou en of.

Wat een rommelige openingspost overigens.
I intend to live forever, or die trying.
pi_35580306
Erasure

Benieuwd naar dit album...toch eens downloaden kopen
pi_35583094
for Erasure

leuke abba covers, lekkere (gay) muziek!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')