fijn he dat we van die door de here here himself verkoren bakens van wijsheid hebben om ons, lammeren gods, de weg te wijzen...quote:Op zondag 12 maart 2006 23:14 schreef SCH het volgende:
Mijn ouders gingen met hun predikant praten toen ik ze had verteld over mijn geaardheid. Die predikant was heel negatief en vertelde hen dat ik nooit gelukkig zou worden en dat ze een groot probleem met mij hadden. Dat vond ik heel bedreigend en heb ik als zeer schadelijk ervaren voor mij en mijn ouders.
Heb je ook nooit enige vorm van discriminatie van mensen van buitenaf meegemaakt, vieze flikker en al die ongein?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste pizzakoppo,
Mijn ouders gingen met hun predikant praten toen ik ze had verteld over mijn geaardheid. Die predikant was heel negatief en vertelde hen dat ik nooit gelukkig zou worden en dat ze een groot probleem met mij hadden. Dat vond ik heel bedreigend en heb ik als zeer schadelijk ervaren voor mij en mijn ouders. Mijn ouders hebben nooit met een imam gesproken.
Dat laatste bedoel ik niet flauw maar er zijn nog steeds veel religieuzen die negatief zijn over homoseksualiteit, ook Kardinaal Simonis. Ik vind dat vrij abstract en het staat vrij ver van me af en in die zin is het ook niet bedreigend. Toen met die predikant was het ineens niet meer abstract.
kus SCHomo
NIet zoveel, maar wij lopen ook zelden hand in hand en zijn dus ook niet echt als homo's herkenbaar.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heb je ook nooit enige vorm van discriminatie van mensen van buitenaf meegemaakt, vieze flikker en al die ongein?
Moet je ook niet doen in Utrechtquote:Op zondag 12 maart 2006 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
NIet zoveel, maar wij lopen ook zelden hand in hand en zijn dus ook niet echt als homo's herkenbaar.
Bewust of puur uit angst?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
NIet zoveel, maar wij lopen ook zelden hand in hand en zijn dus ook niet echt als homo's herkenbaar.
Ik houd er niet zo van en mijn vriend vond het altijd al vervelend, al die mensen op de zaterdagmarkt die dan toch een beetje zo keken. Maar echt last heb je er niet mee denk ik. Het loopt gewoon onhandig vind ik.quote:
Erg vervelend dat deze predikant zich zo heeft opgesteld, terwijl hij daar op een veel betere manier mee om had moeten en kunnen gaan. Gelukkig is dat niet altijd zo. Ik heb gemerkt dat er (ook bij conservatieve) kerken en christenen steeds meer een tendens is ontstaan om homoseksualiteit bespreekbaar te maken.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste pizzakoppo,
Mijn ouders gingen met hun predikant praten toen ik ze had verteld over mijn geaardheid. Die predikant was heel negatief en vertelde hen dat ik nooit gelukkig zou worden en dat ze een groot probleem met mij hadden. Dat vond ik heel bedreigend en heb ik als zeer schadelijk ervaren voor mij en mijn ouders. Mijn ouders hebben nooit met een imam gesproken.
Dat laatste bedoel ik niet flauw maar er zijn nog steeds veel religieuzen die negatief zijn over homoseksualiteit, ook Kardinaal Simonis. Ik vind dat vrij abstract en het staat vrij ver van me af en in die zin is het ook niet bedreigend. Toen met die predikant was het ineens niet meer abstract.
kus SCHomo
Alleen als we eerst een nummer van Morrisey draaien en daarna een klein kusje op Eagle van ABBA!quote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef Seborik het volgende:
Wil je met me dansen op "Wish I Could Fly Like Superman" van The Kinks, en daarna heel dronken worden bij The Jam?
En een knuffel tijdens Gimme, Gimme, Gimme?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Alleen als we eerst een nummer van Morrisey draaien en daarna een klein kusje op Eagle van ABBA!![]()
![]()
Samen een ijsje eten bij The Communards, en nu weer on-topic, stouterikjequote:Op zondag 12 maart 2006 23:26 schreef Seborik het volgende:
[..]
En een knuffel tijdens Gimme, Gimme, Gimme?
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik houd er niet zo van en mijn vriend vond het altijd al vervelend, al die mensen op de zaterdagmarkt die dan toch een beetje zo keken. Maar echt last heb je er niet mee denk ik. Het loopt gewoon onhandig vind ik.
Fotoboek checkt... Erg zichtbaar (als jij het bent op die Sapiens foto).quote:Op zondag 12 maart 2006 22:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar ik kan me voorstellen dat het je stoort alhoewel ik weer niet het type nicht bent, waar je het aan af ziet, dus ikmoet het ook vaak echt zelf vertellen.
Ja en als ie verstoppertje speelt komt ie steeeeeeeds weer uit de kast he?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:28 schreef Monus het volgende:
[..]
Fotoboek checkt... Erg zichtbaar (als jij het bent op die Sapiens foto).
Ik heb twee vraagjes.
Spuit een man ook als hij anaal klaarkomt?
Hoe komt het dat veel homo's zo snel op de kast zijn?
In wat voor situaties bedoel je?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:28 schreef Monus het volgende:
[..]
Fotoboek checkt... Erg zichtbaar (als jij het bent op die Sapiens foto).
Ik heb twee vraagjes.
Spuit een man ook als hij anaal klaarkomt?
Hoe komt het dat veel homo's zo snel op de kast zijn?
Triest eigenlijk....quote:
Dat zeker.quote:
Kussen ofzo vind ik dan wel wat anders (ook met hetero's overigens)quote:
Ik kijk gewoon weg als ik 2 kerels zou zien zoenen. Maar ik heb niet zoiets van: "hey die ga ik eens op hun bek slaan".quote:Op zondag 12 maart 2006 23:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kussen ofzo vind ik dan wel wat anders (ook met hetero's overigens)
Maar hand in hand is gewoon normaal voor mij hoor, maar goed
Ga je wel naar een hetero koppeltje kijken dan die staan te zoenen?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon weg als ik 2 kerels zou zien zoenen. Maar ik heb niet zoiets van: "hey die ga ik eens op hun bek slaan".
Idd, ik heb zelf geen problemen met homo's en snap de aversie dan ook niet echt. Al zou morgen een maat van bekennen dat ie homo is dan zou ik het niet erg vinden, blijft dezelfde persoonquote:Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon weg als ik 2 kerels zou zien zoenen. Maar ik heb niet zoiets van: "hey die ga ik eens op hun bek slaan".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |