das wel de bedoeling jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:53 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi topic! Ga jij het toernooi ook organiseren WeebI?
Alweer ?quote:
quote:
Ik heb ook FireFox en ik zie ook niksquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]Bij mij doen ze het gewoon Tong
Ik heb hier Firefox, misschien dat het daar aan ligt?
Ik save ze wel effe en probeer het via tinypic ofzoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik heb ook FireFox en ik zie ook niks
Firefox voorkomt overigens die lelijke kruisjes, dus ik zie echt helemaal niks
Jammer dat je weer niet serieus kunt postenquote:
ik in ieder geval nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:30 schreef Eilanden het volgende:
Kan je nu mijn stadions zien Tong?
haha mijn fotoquote:
Ja en heb het stadion van Sidney ook gepostquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:30 schreef Eilanden het volgende:
Kan je nu mijn stadions zien Tong?
We have a winner.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef magnifor het volgende:
Allianz Arena (Bayern Munich)
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Spakenburg
Ik vind dat die mee mogen doen als bezitter van het mooiste amateurcomplex in heel Nederland.
Verder geen amateurs.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Spakenburg
Ik vind dat die mee mogen doen als bezitter van het mooiste amateurcomplex in heel Nederland.
Verder geen amateurs.
quote:In dit topic is het de bedoeling om stadions te nomineren, maar houd het a.u.b. reëel en kom niet aanzetten met gare amateurveldjes en een halve tribune erbij.
Maar menig GGD-club heeft ook een accomodatie die de naam stadion amper waardig isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:13 schreef methodmich het volgende:
Ja pfaf, mooier dan bij menig GGD-club hoor!
Wanneer is iets een stadion dan? Er staan daar gewoon twee tribunes hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:14 schreef Nashje het volgende:
Maar is geen stadion. Dus telt niet mee.
Bij Blauw Wit Amsterdam ookquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wanneer is iets een stadion dan? Er staan daar gewoon twee tribunes hoor.
!
Maar waarom Spakenburg dan wel en een andere hoofdklasser niet?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
En als je het niet mooi vindt, stem je er niet op. Simpel zat!
Dan nomineer ik Gemert ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
En als je het niet mooi vindt, stem je er niet op. Simpel zat!
Omdat zij zoals gezegd het mooiste complex hebben van alle Nederlandse amateurclubs. Ook van binnen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar waarom Spakenburg dan wel en een andere hoofdklasser niet?
Maar die worden ook niet genomineerd voor mooiste stadion ooit...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:13 schreef methodmich het volgende:
Ja pfaf, mooier dan bij menig GGD-club hoor!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:24 schreef tong80 het volgende:
Ik wil wel eens een plaatje zien van het Maracana stdion uit het WK-50.
Waren 200.000 toeschouwers.
Die lichtmastenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:29 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
En het uitvak
[afbeelding]
Het Playmobil-stadion van Greuther Fuerth
Ja maar dat stadion isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:31 schreef VoreG het volgende:
Volwaardig team uit de 2. Bundesliga hoor!
Zal me nix verbazen als ze dit seizoen promoveren naar de Bundesligaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:31 schreef VoreG het volgende:
Volwaardig team uit de 2. Bundesliga hoor!
Ik ook, wedstrijd zoog, maar dat stadionquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:41 schreef Duimstok het volgende:
Ben trouwens in het barcastadion geweest, ik moet zeggen die was ook wel erg imposant.
Vooral het uitzicht vanaf de persruimte bovenin.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:41 schreef Duimstok het volgende:
Ben trouwens in het barcastadion geweest, ik moet zeggen die was ook wel erg imposant.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:24 schreef tong80 het volgende:
Ik wil wel eens een plaatje zien van het Maracana stdion uit het WK-50.
Waren 200.000 toeschouwers.
Schattig stadion.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:29 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
En het uitvak
[afbeelding]
Het Playmobil-stadion van Greuther Fuerth
Kijk, dát zijn nog eens bijdragen. Jammer dat ik ze niet allemaal bezocht heb.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:51 schreef DIGGER het volgende:
Villa Park, Aston Villa:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hampden Park:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Croke Park (Gaelic football = voetbal(Wordt vanaf volgend jaar tijdelijk ook voor voetbal gebruikt overigens)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
The old Den (Oude stadion van Millwall):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Craven Cottage, Fulham:
[afbeelding]
Carrow Road, Norwich City:
[afbeelding]
Vetch Field, Swansea City (oud):
[afbeelding]
Elland Road, Leeds United:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Easter Road, Hibs:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ninian Park, Cardiff City:
[afbeelding]
[afbeelding]
Slechter dan de vorige kan bijna nietquote:Op zondag 12 maart 2006 12:50 schreef Beschouw het volgende:
WeebI, je weet niet wat je op je nek hebt gehaald.![]()
Toch leuk een nieuw toernooi bij Fok. Succes met de organisatie
Mestalla in valencia:quote:Op zondag 12 maart 2006 15:18 schreef WeebI het volgende:
alle stadions die tot nu toe meedoen staan in de OP
als er een stadion genomineerd is en hij staat niet in de OP, dan komt dat
1) omdat de link niet werkt(e)
2) omdat ik er overheen gekeken heb
nomineer hem dan nog een keer en ga niet je vorige post editen want dan kijk ik er weer overheen
Ach, die vliegt er gewoon in ronde 1 al uit. Leuk voor de opvulling toch?quote:Op zondag 12 maart 2006 02:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik neem dit topic nu al niet meer serieus. WTF doet de Arena in de nominatie lijst?
Hoe objectiefquote:Op zondag 12 maart 2006 16:53 schreef Yeahinho het volgende:
Dit topic gaat lekker! Geile stadions komen er langs!!
[..]
Ach, die vliegt er gewoon in ronde 1 al uit. Leuk voor de opvulling toch?
In de OP staat Telstar Stadium (Australie) Volgens mij heet dat stadion Telstra, wat ook in de nominatiepost staat overigensquote:Op zondag 12 maart 2006 15:18 schreef WeebI het volgende:
nomineer hem dan nog een keer en ga niet je vorige post editen want dan kijk ik er weer overheen
Huh, hoezo? Waarom zou ik niet objectief mogen zijn (zou mooi zijn als bij een verkiezing als deze iedereen dezelfde mening heeft..), en de Arena is gewoon een lelijk stadion. Daar zijn zelfs de fanatiekste Ajacieden het wel met me over eens.quote:
Om dan gelijk moord en brand te schreeuwen vind ik zieligquote:Op zondag 12 maart 2006 17:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Huh, hoezo? Waarom zou ik niet objectief mogen zijn (zou mooi zijn als bij een verkiezing als deze iedereen dezelfde mening heeft..), en de Arena is gewoon een lelijk stadion. Daar zijn zelfs de fanatiekste Ajacieden het wel met me over eens.
quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:13 schreef dndiek het volgende:
[afbeelding]
Stadion Artemio Franchi (Fiorentina)
Jezus man, in dat Nepstadion zit je volgens mij nog dichter bij het veld als je gewoon thuis op de bank zitquote:Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef Helly het volgende:
Het Ernst Happel Stadion in Wenen:
[afbeelding]
Ook wel apart:
Het Puskás Ferenc Stadion (voorheen Népstadion) in Budapest
[afbeelding]
Kijk je uit, in Deventer?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:46 schreef Yeahinho het volgende:
De Adelaarshorst.
Ik ga er morgen voor de eerste keer in m'n leven er naartoe, ik ben zenuwachtig![]()
.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:02 schreef Cart_man het volgende:
Griffin Park (Brentford)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voornaamste reden van mijn keuze: 4 pubs op elke hoek van het stadion, een unicum.
![]()
Pisbakkenquote:Op zondag 12 maart 2006 17:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het oudste stadion van Nederland dat nog functie biedt; de Aderlaarshorst.Liggend in een echte volksbuurt en geroemd om zijn Engelse sfeer..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Je bent nu volgens mij bezig met het doorspitten van de complete site, om daarna alles wat er ook maar enigszins opvallend uitziet hier te plaatsenquote:
heb die site al zo vaak doorgelopen, dus nu even kijken of ik wat vergeten bij. Maar ik vind dezen allen mooi. Zeker mooier dan veel stadions die al gepost zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 01:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je bent nu volgens mij bezig met het doorspitten van de complete site, om daarna alles wat er ook maar enigszins opvallend uitziet hier te plaatsen.
Het Stadio Olympico vind ik jammer genoeg echt niet mooi gewoon... dat van Vicente Calderon zekers weten, een plaatje is het, zowel van binnen als buiten! En stijl dat het is zeg!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:18 schreef DIGGER het volgende:
Vicente Calderon (Atletico de Madrid), met een ringweg onder de lange zijde door en bijzonder stijle tribunes:
Stadio Olympico (Roma & Lazio), met ernaast het eeuwen oude klassieke stadio Olympico
eensch, al maak ik graag een uitzondering voor het nieuwe stadion in groningen.quote:Op maandag 13 maart 2006 09:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is toch geen doen. De ene foto is van 3 km hoogte uit de lucht gemaakt. De andere weer vanuit 1 bepaalde hoek. De andere toont een vol kolkend stadion. En weer een andere alleen een plaatje van de buitenkant.
Een stadion moet je zelf geweest zijn, voordat je er over kunt oordelen.
heb je een plaatje?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:25 schreef Smeich het volgende:
Stop de Gelredome ook maar in de loting.
Wanneer stop de nominatie rondequote:Op maandag 13 maart 2006 11:29 schreef WeebI het volgende:
[..]
heb je een plaatje?
ik ga niet zelf op zoek, ik gebruik alleen ingezonden nominaties met foto
morgenavond 20.00quote:
Oke.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:16 schreef WeebI het volgende:
morgenavond om 20.00 sluit de nominatieronde
dan zal ik wel zien wanneer ik klaar ben met loten e.d. voor de eliminatieronde
Dan mag Spakenburg ook welquote:Op maandag 13 maart 2006 10:53 schreef BobRooney het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Carlisle Grounds![]()
Capacity: 7000
Ah, is dat een voorwaarde voor een stadion...quote:Op maandag 13 maart 2006 12:06 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Is die helemaal rondom dicht? Of is het 1 tribune?
Wat een bullshit...het is echt wel een stadionquote:Op maandag 13 maart 2006 12:15 schreef WeebI het volgende:
even een paar dingen:
- Carlisle Grounds doe ik er niet bij, omdat het niet echt een stadion is.
- Methodmich: al jouw links zijn dood
- Welke zijn American football stadions?
Croke Parkquote:Op maandag 13 maart 2006 12:15 schreef WeebI het volgende:
- Welke zijn American football stadions?
Croke Park? Dat is van de GAA...maar daar mogen ze ook in voetballen binnekort.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Croke Park
Commonwealth Stadium
Volgens mijmaakt verder ook niet zoveel uit als ze ook worden gebruikt voor voetbal, maar stadions die voornamelijk gebruitk worden voor AF zouden wmb weg mogen blijven
De tweede heeft geen eens tribunesquote:Op maandag 13 maart 2006 12:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1e is het 11 June Stadium in Tripoli. 2e is het nationale "stadion" van St Helena en het 3e is het stadion van Suva op Fiji.
Commonwealth Stadium wordtiig gebruikt om ook in te voetballen.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Croke Park
Commonwealth Stadium
Volgens mijmaakt verder ook niet zoveel uit als ze ook worden gebruikt voor voetbal, maar stadions die voornamelijk gebruitk worden voor AF zouden wmb weg mogen blijven
ze hebben iig ook een schotelquote:Op maandag 13 maart 2006 12:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er is dan ook maar één zijde gefotografeerd. Niet zo raar dat er dan maar één tribune te zien is.
Ik vind het allemaal wel wat hebben. Ik vind het stukken origineler dan zo'n mislukte 13 in 'n dozijn UFO zoals ze die in Duivendrecht hebben.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben iig ook een schotel
[afbeelding]
Amsterdamquote:Op maandag 13 maart 2006 12:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel wat hebben. Ik vind het stukken origineler dan zo'n mislukte 13 in 'n dozijn UFO zoals ze die in Duivendrecht hebben.
Weebl: als je die belachelijke inzendingen van CMT accepteerd, dan moet je imo deze ook wel accepteren hoor..quote:Op maandag 13 maart 2006 12:37 schreef BobRooney het volgende:
Additional facilites include, Seated Area and Terracing for spectators, Supporters Club Gift Shop open on Match Days, Hot Food on Match Days. Sweet Shop open on Match Days.
Wat een faciliteiten heeft de Carlisle Grounds...het lijkt wel een stadion.![]()
Duivendrecht toch? Of was het Oudekerk a/d Amstel?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Amsterdam
En de 2e heeft niet eens een tribuneWat wil je dan het stadion noemen
Al die belachelijke inzendingen?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Weebl: als je die belachelijke inzendingen van CMT accepteerd, dan moet je imo deze ook wel accepteren hoor..
AFC AJAXquote:Op maandag 13 maart 2006 12:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Duivendrecht toch? Of was het Oudekerk a/d Amstel?
Je 2e en 3equote:Op maandag 13 maart 2006 12:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Al die belachelijke inzendingen?
Gemeentelijke herindelingen?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
AFC AJAX
Arena Boulevard 29, 1101 AX Amsterdam
De Toekomst? DE TOEKOMST
Afd. jeugd en amateurs
Borchlandweg 16-18, 1099 CT Amsterdam
Er staat geen Duivendrecht danwel oudekerk, er staat Amsterdam.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Gemeentelijke herindelingen?
Die 3e is in elk geval wel een stadion en zeker apart met die schotel erbij.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:43 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je 2e en 3e
Als die worden geaccepteerd (zonder tribunes danwel 1 tribune --> dat zie je duidelijk), dan mag die van bobrooney er ook wel bij imo..
thank youquote:Op maandag 13 maart 2006 12:43 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je 2e en 3e
Als die worden geaccepteerd (zonder tribunes danwel 1 tribune --> dat zie je duidelijk), dan mag die van bobrooney er ook wel bij imo..
in Corke park wordt naar mijn weten iig niet gevoetbald, de Ierse ploeg speelt op Lansdowne Road, de Oranje fans wel bekendquote:Op maandag 13 maart 2006 12:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Croke Park
Commonwealth Stadium
Er wordt straks wel in gevoetbald, Landsdown Rd krijgt een verbouwing als het goed is, er is tot op heden nog niet in gevoetbald...quote:Op maandag 13 maart 2006 12:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in Corke park wordt naar mijn weten iig niet gevoetbald, de Ierse ploeg speelt op Lansdowne Road, de Oranje fans wel bekend
[afbeelding]
Dat is niet Anfield Road, maar Rockfield road.quote:
of hierquote:Op maandag 13 maart 2006 12:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die 3e is in elk geval wel een stadion en zeker apart met die schotel erbij.Ik heb niet zo'n problemen met die van Bob Rooney overigens.
Misschien is het ook wel leuk om 'n topic te openen met aparte stadions.
Dat staat al in het topic. Morgen tot 20:00 nomineren. Daarna komt het wel lijkt me.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:00 schreef DeTolk het volgende:
Wanneer kunnen we gaan stemmen?
Ik welquote:Op maandag 13 maart 2006 13:48 schreef WeebI het volgende:
ok ik heb nu Carlisle Grounds er toch maar bij gedaan, en ook die maffe met die schotel
die van St Helena niet omdat dat geen stadion is (geen tribunes etc.) en omdat ie ook niet echt duidelijk is
nu iedereen weer tevreden?
Ok nog even voor de duidelijkheid danquote:Op zondag 12 maart 2006 15:18 schreef WeebI het volgende:
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:13 schreef WeebI het volgende:
ohja aan de mensen die stadions hebben genomineerd met meerdere foto's:
ik heb van ieder stadion maar één foto meegenomen in de competitie, dus als jij vindt dat ik een andere foto moet gebruiken zeg het dan ff
alle foto's die tot nu toe worden gebruikt staan in de OP
Deze ook nog evenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat staat al in het topic. Morgen tot 20:00 nomineren. Daarna komt het wel lijkt me.
[afbeelding]
[afbeelding]
Diekman erbij
uiteraard, goed werk tot dusver trouwensquote:Op maandag 13 maart 2006 14:13 schreef WeebI het volgende:
ohja aan de mensen die stadions hebben genomineerd met meerdere foto's:
ik heb van ieder stadion maar één foto meegenomen in de competitie, dus als jij vindt dat ik een andere foto moet gebruiken zeg het dan ff
alle foto's die tot nu toe worden gebruikt staan in de OP
Dat stadion van Iran ziet er mooi uit zeg.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:35 schreef TimmyAsd het volgende:
Karaiskaki Stadium van Olympiakos Piraeus
[afbeelding]
First National Bank Stadium in Johannesburg
[afbeelding]
Stade de France in Parijs
[afbeelding]
Olypmia Stadium in Berlijn (hertha)
[afbeelding]
[b]Het nationale stadion van Iran
[afbeelding]
En dat moet dus eigenlijk geen punt zijn om te oordelen in dit topic, of zit ik nu verkeerd?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het ziet er schitterend uit, alleen heeft het weinig historie en zal het altijd minder aanspreken dan stadions van Europese clubs met naam en faam.
Voor mij persoonlijk is het geen punt, bij anderen zal het zeker meespelen.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:23 schreef Smeich het volgende:
[..]
En dat moet dus eigenlijk geen punt zijn om te oordelen in dit topic, of zit ik nu verkeerd?
van buiten ziet het er een stuk mooier uit dan van binnenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:21 schreef NY_Giant het volgende:
Rungnado May Day Stadium - Noord-Korea
[afbeelding]
[afbeelding]
Capaciteit: 150.000!
Da's sinds jaar en dag een vertrouwd communistisch gebruik.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van buiten ziet het er een stuk mooier uit dan van binnen
1 tribune is geen stadion.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:46 schreef Urquhart het volgende:
Calendonian Stadium - Inverness CT
[afbeelding]
Daar stonden wij bij de wedstrijd tegen VFB Stuttgartquote:
Dat dan weer net niet denk ik, daar is de historie en de binnenkant iets te weinig voor. Wel zal de vormgeving een groot voordeel zijn om iig ver te komenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:52 schreef Lionheaad het volgende:
Stadion van Iran kan nog weleens heel ver komen.
potentiele winnaar...
Eigenlijk zou van ieder genominomeerd stadion een foto als dit getoond moeten wordenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:39 schreef Terreros85 het volgende:
Een betere foto van de AOL arena
[afbeelding]
prachtig stadion...de ligging alleen alquote:Op maandag 13 maart 2006 17:46 schreef Urquhart het volgende:
Calendonian Stadium - Inverness CT
[afbeelding]
Misschien staan ze op volgorde van aanmeldingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:09 schreef Smeich het volgende:
Waarom staan ze niet op alfabetische volgorde?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:10 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Misschien staan ze op volgorde van aanmelding
Ik ben een supporter van Real Madrid, maar heb ook veel sympathie voor Atlético.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:32 schreef Smeich het volgende:
Was maar een grapje hoorMooi werk hoor WeebI. Toch ben ik benieuwd waarom je nu even niet voor Atléti bent!? Da kan nie he? Sowieso kun je niet voor beide Madrileense clubs zijn, maar das een andere issue waarover ik graag eens met jou rond de tafel zou willen zitten.
daar slaat Barry Bonds ze toch altijd de zee in?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:35 schreef Smeich het volgende:
Als je dat al mooi vind, moet je dit eens zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtig uitzicht als je daar op de bovenste ring zit, geweldig! Tis dan wel een baseball stadion, maar toch. SBC Parkaan de San Francisco Bay
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:50 schreef Smeich het volgende:
Jah! Barry Bonds![]()
Ik heb daar ook in de baai gekayaked (mooie tijd) en toen werd ons verteld dat er groepjes kayakkers zijn die tijdens wedstrijden van de Giants op het water liggen en via de radio de wedstrijd volgen, al wachtend op een homerun van de Giants om die vervolgens in het water proberen te vangen![]()
Die ligging doet het 'mquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:24 schreef BobRooney het volgende:
[..]
prachtig stadion...de ligging alleen al![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:51 schreef MichealV het volgende:
Dit is een apart voetbalstadion in Zuid-Afrika, het Mmabatho Stadium met hele vreemde tribunes. Het heeft wel wat. Misschien dat iemand nog betere plaatjes weet te vinden.
[afbeelding]
De volgende plaatjes geven een iets beter overzicht, maar ik weet niet hoe ik ze direct in het forum kan krijgen. Hier in ieder geval de links: http://picserver.student.utwente.nl/v/Q98U5MTM1SX8
http://picserver.student.utwente.nl/v/O0ZNL849432L
Mag de nieuwe hiervan wellicht worden geplaatst? We're not alone...quote:
Iemand die nog nooit gehoord heeft van ontruimingsplannen en snelle evacuaties.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:51 schreef MichealV het volgende:
Dit is een apart voetbalstadion in Zuid-Afrika, het Mmabatho Stadium met hele vreemde tribunes. Het heeft wel wat. Misschien dat iemand nog betere plaatjes weet te vinden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ashburton Grove is nog niet eens af, ik vind wel dat de stadions die mee doen minimaal eenmaal bespeeld moeten zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:35 schreef Smeich het volgende:
Die ziet er inderdaad erg apart uit! Hebben ze volgens mij wel meerdere van in Afrika.
WeebI, ik ga het je weer ff lastig maken. Jullie allemaal trouwens, want het wordt moeilijk kiezen met de volgende juweeltjes. Voor degene die de ligging mooi vinden van die ene.. wacht maar even
[..]
Mag de nieuwe hiervan wellicht worden geplaatst? We're not alone...
[afbeelding]
[afbeelding]
Alhoewel, dat er aliens zijn geland kun je ook denken bij de Allianz Arena.
[afbeelding]
Verder moois. Wat te denken van Ashburton Grove:
[afbeelding]
Spyros Louis OAKA van AEK (wat een plaatje is het he?)
[afbeelding]
[afbeelding]
King Fahd Stadium
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Telstra Stadium, Sidney
[afbeelding]
Het prachtig gelegen Kantrida Stadium van NK Rijeka.
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze mag zeker niet ontbreken!
[afbeelding]
[afbeelding]
En een prachtig stadion en flinke capaciteit is een ding, maar ik heb met deze wel the best seat in da house:
Estadio Smeich
[afbeelding]
Ik vind het echt geweldig! Hulde aan de architect!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]welke maloot heeft dat verzonnen
Dat klopt ja, volgens mij was dat een jaar of tien geleden ofzo...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:44 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig! Hulde aan de architect!Ik meen me te herinneren, long long time ago, dat er wedstrijden gespeeld werdern voor de Africa Cup.
Professioneel hoor!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:36 schreef WeebI het volgende:
over de loting: nee ik knip geen papiertjes, ik geef ieder stadion een nummer en via een random number programmaatje loot die ze vanzelf aan elkaar![]()
En het Municipal de Braga, tussen de rotsen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef El_Bassie het volgende:
Dat kantrida stadion is zooo geil. Evenals Estadio Dragao
Jammer dat je niet al mijn stadions van m'n post om 16.22u mee laat doen. Op zich niet erg, maar mag in ieder geval het Estadio Isidro Romero Carbo van Barcelona SC uit Guayaquil (Ecuador) er nog bij? (Het liefst natuurlijk allemaal...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:44 schreef WeebI het volgende:
@ Smeich: ik heb de nieuwe Lansdowne Road en het Emirates Stadium er niet bij gedaan omdat ze nog niet af zijn
Mooi stadion. Ik heb er Stoichkov nog zien spelen op z'n oude dag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:58 schreef rubbereend het volgende:
INVESCO Field at Mile High
[afbeelding]
net op tijd
Dat heeft geen sfeer ofzo?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:35 schreef travelman het volgende:
"voetbal"stadions met een sintelbaan vallen voor mij al gelijk af !!!![]()
Hij staat er wel bij hoor, tussen 90 en 100. Dan was 'ie al genomineerd, net als die anderen denk ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:39 schreef NY_Giant het volgende:
Waarom is deze er niet bij gezet:
[afbeelding]
Het Estadio Isidro Romero Carbo van Barcelona SC uit Guayaquil (Ecuador)
Toch een echt groot voetbalstadion met historie, dus ik snap niet waarom die niet genomineerd is. Net als enkele andere stadions uit mijn post van 16.22.
Die staat er gewoon tussen hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:47 schreef TimmyAsd het volgende:
Het psv stadion is niet eens genomineerd
#18...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:47 schreef TimmyAsd het volgende:
Het psv stadion is niet eens genomineerd
Veel te grote afstand van het veld, ik vind het ook niks.quote:
het hangt helemaal van de sfeer af.. De sfeer die er tijdens de Cl-duels in het olympisch stadion hing bij Ajax, was prachtig.. Dat mag ook best meegerekend worden imoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Veel te grote afstand van het veld, ik vind het ook niks.
te laat.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:52 schreef Falco het volgende:
Boris Paichadze Stadium (Dinamo Tbilisi - Georgië)
[afbeelding]
Bij mij ook.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:35 schreef travelman het volgende:
"voetbal"stadions met een sintelbaan vallen voor mij al gelijk af !!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |