das wel de bedoeling jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:53 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi topic! Ga jij het toernooi ook organiseren WeebI?
Alweer ?quote:
quote:
Ik heb ook FireFox en ik zie ook niksquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]Bij mij doen ze het gewoon Tong
Ik heb hier Firefox, misschien dat het daar aan ligt?
Ik save ze wel effe en probeer het via tinypic ofzoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik heb ook FireFox en ik zie ook niks
Firefox voorkomt overigens die lelijke kruisjes, dus ik zie echt helemaal niks
Jammer dat je weer niet serieus kunt postenquote:
ik in ieder geval nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:30 schreef Eilanden het volgende:
Kan je nu mijn stadions zien Tong?
haha mijn fotoquote:
Ja en heb het stadion van Sidney ook gepostquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:30 schreef Eilanden het volgende:
Kan je nu mijn stadions zien Tong?
We have a winner.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef magnifor het volgende:
Allianz Arena (Bayern Munich)
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Spakenburg
Ik vind dat die mee mogen doen als bezitter van het mooiste amateurcomplex in heel Nederland.
Verder geen amateurs.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Spakenburg
Ik vind dat die mee mogen doen als bezitter van het mooiste amateurcomplex in heel Nederland.
Verder geen amateurs.
quote:In dit topic is het de bedoeling om stadions te nomineren, maar houd het a.u.b. reëel en kom niet aanzetten met gare amateurveldjes en een halve tribune erbij.
Maar menig GGD-club heeft ook een accomodatie die de naam stadion amper waardig isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:13 schreef methodmich het volgende:
Ja pfaf, mooier dan bij menig GGD-club hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |