Mag de nieuwe hiervan wellicht worden geplaatst? We're not alone...quote:
Iemand die nog nooit gehoord heeft van ontruimingsplannen en snelle evacuaties.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:51 schreef MichealV het volgende:
Dit is een apart voetbalstadion in Zuid-Afrika, het Mmabatho Stadium met hele vreemde tribunes. Het heeft wel wat. Misschien dat iemand nog betere plaatjes weet te vinden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ashburton Grove is nog niet eens af, ik vind wel dat de stadions die mee doen minimaal eenmaal bespeeld moeten zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:35 schreef Smeich het volgende:
Die ziet er inderdaad erg apart uit! Hebben ze volgens mij wel meerdere van in Afrika.
WeebI, ik ga het je weer ff lastig maken. Jullie allemaal trouwens, want het wordt moeilijk kiezen met de volgende juweeltjes. Voor degene die de ligging mooi vinden van die ene.. wacht maar even
[..]
Mag de nieuwe hiervan wellicht worden geplaatst? We're not alone...
[afbeelding]
[afbeelding]
Alhoewel, dat er aliens zijn geland kun je ook denken bij de Allianz Arena.
[afbeelding]
Verder moois. Wat te denken van Ashburton Grove:
[afbeelding]
Spyros Louis OAKA van AEK (wat een plaatje is het he?)
[afbeelding]
[afbeelding]
King Fahd Stadium
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Telstra Stadium, Sidney
[afbeelding]
Het prachtig gelegen Kantrida Stadium van NK Rijeka.
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze mag zeker niet ontbreken!
[afbeelding]
[afbeelding]
En een prachtig stadion en flinke capaciteit is een ding, maar ik heb met deze wel the best seat in da house:
Estadio Smeich
[afbeelding]
Ik vind het echt geweldig! Hulde aan de architect!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]welke maloot heeft dat verzonnen
Dat klopt ja, volgens mij was dat een jaar of tien geleden ofzo...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:44 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig! Hulde aan de architect!Ik meen me te herinneren, long long time ago, dat er wedstrijden gespeeld werdern voor de Africa Cup.
Professioneel hoor!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:36 schreef WeebI het volgende:
over de loting: nee ik knip geen papiertjes, ik geef ieder stadion een nummer en via een random number programmaatje loot die ze vanzelf aan elkaar![]()
En het Municipal de Braga, tussen de rotsen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef El_Bassie het volgende:
Dat kantrida stadion is zooo geil. Evenals Estadio Dragao
Jammer dat je niet al mijn stadions van m'n post om 16.22u mee laat doen. Op zich niet erg, maar mag in ieder geval het Estadio Isidro Romero Carbo van Barcelona SC uit Guayaquil (Ecuador) er nog bij? (Het liefst natuurlijk allemaal...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:44 schreef WeebI het volgende:
@ Smeich: ik heb de nieuwe Lansdowne Road en het Emirates Stadium er niet bij gedaan omdat ze nog niet af zijn
Mooi stadion. Ik heb er Stoichkov nog zien spelen op z'n oude dag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:58 schreef rubbereend het volgende:
INVESCO Field at Mile High
[afbeelding]
net op tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |