Eigenlijk zou van ieder genominomeerd stadion een foto als dit getoond moeten wordenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:39 schreef Terreros85 het volgende:
Een betere foto van de AOL arena
[afbeelding]
prachtig stadion...de ligging alleen alquote:Op maandag 13 maart 2006 17:46 schreef Urquhart het volgende:
Calendonian Stadium - Inverness CT
[afbeelding]
Misschien staan ze op volgorde van aanmeldingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:09 schreef Smeich het volgende:
Waarom staan ze niet op alfabetische volgorde?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:10 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Misschien staan ze op volgorde van aanmelding
Ik ben een supporter van Real Madrid, maar heb ook veel sympathie voor Atlético.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:32 schreef Smeich het volgende:
Was maar een grapje hoorMooi werk hoor WeebI. Toch ben ik benieuwd waarom je nu even niet voor Atléti bent!? Da kan nie he? Sowieso kun je niet voor beide Madrileense clubs zijn, maar das een andere issue waarover ik graag eens met jou rond de tafel zou willen zitten.
daar slaat Barry Bonds ze toch altijd de zee in?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:35 schreef Smeich het volgende:
Als je dat al mooi vind, moet je dit eens zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtig uitzicht als je daar op de bovenste ring zit, geweldig! Tis dan wel een baseball stadion, maar toch. SBC Parkaan de San Francisco Bay
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:50 schreef Smeich het volgende:
Jah! Barry Bonds![]()
Ik heb daar ook in de baai gekayaked (mooie tijd) en toen werd ons verteld dat er groepjes kayakkers zijn die tijdens wedstrijden van de Giants op het water liggen en via de radio de wedstrijd volgen, al wachtend op een homerun van de Giants om die vervolgens in het water proberen te vangen![]()
Die ligging doet het 'mquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:24 schreef BobRooney het volgende:
[..]
prachtig stadion...de ligging alleen al![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:51 schreef MichealV het volgende:
Dit is een apart voetbalstadion in Zuid-Afrika, het Mmabatho Stadium met hele vreemde tribunes. Het heeft wel wat. Misschien dat iemand nog betere plaatjes weet te vinden.
[afbeelding]
De volgende plaatjes geven een iets beter overzicht, maar ik weet niet hoe ik ze direct in het forum kan krijgen. Hier in ieder geval de links: http://picserver.student.utwente.nl/v/Q98U5MTM1SX8
http://picserver.student.utwente.nl/v/O0ZNL849432L
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |