Dat stadion van Iran ziet er mooi uit zeg.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:35 schreef TimmyAsd het volgende:
Karaiskaki Stadium van Olympiakos Piraeus
[afbeelding]
First National Bank Stadium in Johannesburg
[afbeelding]
Stade de France in Parijs
[afbeelding]
Olypmia Stadium in Berlijn (hertha)
[afbeelding]
[b]Het nationale stadion van Iran
[afbeelding]
En dat moet dus eigenlijk geen punt zijn om te oordelen in dit topic, of zit ik nu verkeerd?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het ziet er schitterend uit, alleen heeft het weinig historie en zal het altijd minder aanspreken dan stadions van Europese clubs met naam en faam.
Voor mij persoonlijk is het geen punt, bij anderen zal het zeker meespelen.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:23 schreef Smeich het volgende:
[..]
En dat moet dus eigenlijk geen punt zijn om te oordelen in dit topic, of zit ik nu verkeerd?
van buiten ziet het er een stuk mooier uit dan van binnenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:21 schreef NY_Giant het volgende:
Rungnado May Day Stadium - Noord-Korea
[afbeelding]
[afbeelding]
Capaciteit: 150.000!
Da's sinds jaar en dag een vertrouwd communistisch gebruik.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van buiten ziet het er een stuk mooier uit dan van binnen
1 tribune is geen stadion.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:46 schreef Urquhart het volgende:
Calendonian Stadium - Inverness CT
[afbeelding]
Daar stonden wij bij de wedstrijd tegen VFB Stuttgartquote:
Dat dan weer net niet denk ik, daar is de historie en de binnenkant iets te weinig voor. Wel zal de vormgeving een groot voordeel zijn om iig ver te komenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:52 schreef Lionheaad het volgende:
Stadion van Iran kan nog weleens heel ver komen.
potentiele winnaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |