Mestalla in valencia:quote:Op zondag 12 maart 2006 15:18 schreef WeebI het volgende:
alle stadions die tot nu toe meedoen staan in de OP
als er een stadion genomineerd is en hij staat niet in de OP, dan komt dat
1) omdat de link niet werkt(e)
2) omdat ik er overheen gekeken heb
nomineer hem dan nog een keer en ga niet je vorige post editen want dan kijk ik er weer overheen
Ach, die vliegt er gewoon in ronde 1 al uit. Leuk voor de opvulling toch?quote:Op zondag 12 maart 2006 02:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik neem dit topic nu al niet meer serieus. WTF doet de Arena in de nominatie lijst?
Hoe objectiefquote:Op zondag 12 maart 2006 16:53 schreef Yeahinho het volgende:
Dit topic gaat lekker! Geile stadions komen er langs!!
[..]
Ach, die vliegt er gewoon in ronde 1 al uit. Leuk voor de opvulling toch?
In de OP staat Telstar Stadium (Australie) Volgens mij heet dat stadion Telstra, wat ook in de nominatiepost staat overigensquote:Op zondag 12 maart 2006 15:18 schreef WeebI het volgende:
alle stadions die tot nu toe meedoen staan in de OP
als er een stadion genomineerd is en hij staat niet in de OP, dan komt dat
1) omdat de link niet werkt(e)
2) omdat ik er overheen gekeken heb
nomineer hem dan nog een keer en ga niet je vorige post editen want dan kijk ik er weer overheen
Huh, hoezo? Waarom zou ik niet objectief mogen zijn (zou mooi zijn als bij een verkiezing als deze iedereen dezelfde mening heeft..), en de Arena is gewoon een lelijk stadion. Daar zijn zelfs de fanatiekste Ajacieden het wel met me over eens.quote:
Om dan gelijk moord en brand te schreeuwen vind ik zieligquote:Op zondag 12 maart 2006 17:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Huh, hoezo? Waarom zou ik niet objectief mogen zijn (zou mooi zijn als bij een verkiezing als deze iedereen dezelfde mening heeft..), en de Arena is gewoon een lelijk stadion. Daar zijn zelfs de fanatiekste Ajacieden het wel met me over eens.
quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:13 schreef dndiek het volgende:
[afbeelding]
Stadion Artemio Franchi (Fiorentina)
Jezus man, in dat Nepstadion zit je volgens mij nog dichter bij het veld als je gewoon thuis op de bank zitquote:Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef Helly het volgende:
Het Ernst Happel Stadion in Wenen:
[afbeelding]
Ook wel apart:
Het Puskás Ferenc Stadion (voorheen Népstadion) in Budapest
[afbeelding]
Kijk je uit, in Deventer?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:46 schreef Yeahinho het volgende:
De Adelaarshorst.
Ik ga er morgen voor de eerste keer in m'n leven er naartoe, ik ben zenuwachtig![]()
.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:02 schreef Cart_man het volgende:
Griffin Park (Brentford)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voornaamste reden van mijn keuze: 4 pubs op elke hoek van het stadion, een unicum.
![]()
Pisbakkenquote:Op zondag 12 maart 2006 17:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het oudste stadion van Nederland dat nog functie biedt; de Aderlaarshorst.Liggend in een echte volksbuurt en geroemd om zijn Engelse sfeer..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Je bent nu volgens mij bezig met het doorspitten van de complete site, om daarna alles wat er ook maar enigszins opvallend uitziet hier te plaatsenquote:
heb die site al zo vaak doorgelopen, dus nu even kijken of ik wat vergeten bij. Maar ik vind dezen allen mooi. Zeker mooier dan veel stadions die al gepost zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 01:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je bent nu volgens mij bezig met het doorspitten van de complete site, om daarna alles wat er ook maar enigszins opvallend uitziet hier te plaatsen.
Het Stadio Olympico vind ik jammer genoeg echt niet mooi gewoon... dat van Vicente Calderon zekers weten, een plaatje is het, zowel van binnen als buiten! En stijl dat het is zeg!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:18 schreef DIGGER het volgende:
Vicente Calderon (Atletico de Madrid), met een ringweg onder de lange zijde door en bijzonder stijle tribunes:
Stadio Olympico (Roma & Lazio), met ernaast het eeuwen oude klassieke stadio Olympico
eensch, al maak ik graag een uitzondering voor het nieuwe stadion in groningen.quote:Op maandag 13 maart 2006 09:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is toch geen doen. De ene foto is van 3 km hoogte uit de lucht gemaakt. De andere weer vanuit 1 bepaalde hoek. De andere toont een vol kolkend stadion. En weer een andere alleen een plaatje van de buitenkant.
Een stadion moet je zelf geweest zijn, voordat je er over kunt oordelen.
heb je een plaatje?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:25 schreef Smeich het volgende:
Stop de Gelredome ook maar in de loting.
Wanneer stop de nominatie rondequote:Op maandag 13 maart 2006 11:29 schreef WeebI het volgende:
[..]
heb je een plaatje?
ik ga niet zelf op zoek, ik gebruik alleen ingezonden nominaties met foto
morgenavond 20.00quote:
Oke.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:16 schreef WeebI het volgende:
morgenavond om 20.00 sluit de nominatieronde
dan zal ik wel zien wanneer ik klaar ben met loten e.d. voor de eliminatieronde
Dan mag Spakenburg ook welquote:Op maandag 13 maart 2006 10:53 schreef BobRooney het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Carlisle Grounds![]()
Capacity: 7000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |