Je bent nu volgens mij bezig met het doorspitten van de complete site, om daarna alles wat er ook maar enigszins opvallend uitziet hier te plaatsenquote:
heb die site al zo vaak doorgelopen, dus nu even kijken of ik wat vergeten bij. Maar ik vind dezen allen mooi. Zeker mooier dan veel stadions die al gepost zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 01:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je bent nu volgens mij bezig met het doorspitten van de complete site, om daarna alles wat er ook maar enigszins opvallend uitziet hier te plaatsen.
Het Stadio Olympico vind ik jammer genoeg echt niet mooi gewoon... dat van Vicente Calderon zekers weten, een plaatje is het, zowel van binnen als buiten! En stijl dat het is zeg!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:18 schreef DIGGER het volgende:
Vicente Calderon (Atletico de Madrid), met een ringweg onder de lange zijde door en bijzonder stijle tribunes:
Stadio Olympico (Roma & Lazio), met ernaast het eeuwen oude klassieke stadio Olympico
eensch, al maak ik graag een uitzondering voor het nieuwe stadion in groningen.quote:Op maandag 13 maart 2006 09:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is toch geen doen. De ene foto is van 3 km hoogte uit de lucht gemaakt. De andere weer vanuit 1 bepaalde hoek. De andere toont een vol kolkend stadion. En weer een andere alleen een plaatje van de buitenkant.
Een stadion moet je zelf geweest zijn, voordat je er over kunt oordelen.
heb je een plaatje?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:25 schreef Smeich het volgende:
Stop de Gelredome ook maar in de loting.
Wanneer stop de nominatie rondequote:Op maandag 13 maart 2006 11:29 schreef WeebI het volgende:
[..]
heb je een plaatje?
ik ga niet zelf op zoek, ik gebruik alleen ingezonden nominaties met foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |