Slechter dan de vorige kan bijna nietquote:Op zondag 12 maart 2006 12:50 schreef Beschouw het volgende:
WeebI, je weet niet wat je op je nek hebt gehaald.![]()
Toch leuk een nieuw toernooi bij Fok. Succes met de organisatie

Mestalla in valencia:quote:Op zondag 12 maart 2006 15:18 schreef WeebI het volgende:
alle stadions die tot nu toe meedoen staan in de OP
als er een stadion genomineerd is en hij staat niet in de OP, dan komt dat
1) omdat de link niet werkt(e)
2) omdat ik er overheen gekeken heb
nomineer hem dan nog een keer en ga niet je vorige post editen want dan kijk ik er weer overheen

Ach, die vliegt er gewoon in ronde 1 al uit. Leuk voor de opvulling toch?quote:Op zondag 12 maart 2006 02:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik neem dit topic nu al niet meer serieus. WTF doet de Arena in de nominatie lijst?

Hoe objectiefquote:Op zondag 12 maart 2006 16:53 schreef Yeahinho het volgende:
Dit topic gaat lekker! Geile stadions komen er langs!!
[..]
Ach, die vliegt er gewoon in ronde 1 al uit. Leuk voor de opvulling toch?

In de OP staat Telstar Stadium (Australie) Volgens mij heet dat stadion Telstra, wat ook in de nominatiepost staat overigensquote:Op zondag 12 maart 2006 15:18 schreef WeebI het volgende:
alle stadions die tot nu toe meedoen staan in de OP
als er een stadion genomineerd is en hij staat niet in de OP, dan komt dat
1) omdat de link niet werkt(e)
2) omdat ik er overheen gekeken heb
nomineer hem dan nog een keer en ga niet je vorige post editen want dan kijk ik er weer overheen

Huh, hoezo? Waarom zou ik niet objectief mogen zijn (zou mooi zijn als bij een verkiezing als deze iedereen dezelfde mening heeft..), en de Arena is gewoon een lelijk stadion. Daar zijn zelfs de fanatiekste Ajacieden het wel met me over eens.quote:

Om dan gelijk moord en brand te schreeuwen vind ik zieligquote:Op zondag 12 maart 2006 17:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Huh, hoezo? Waarom zou ik niet objectief mogen zijn (zou mooi zijn als bij een verkiezing als deze iedereen dezelfde mening heeft..), en de Arena is gewoon een lelijk stadion. Daar zijn zelfs de fanatiekste Ajacieden het wel met me over eens.

quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:13 schreef dndiek het volgende:
[afbeelding]
Stadion Artemio Franchi (Fiorentina)

Jezus man, in dat Nepstadion zit je volgens mij nog dichter bij het veld als je gewoon thuis op de bank zitquote:Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef Helly het volgende:
Het Ernst Happel Stadion in Wenen:
[afbeelding]
Ook wel apart:
Het Puskás Ferenc Stadion (voorheen Népstadion) in Budapest
[afbeelding]

Kijk je uit, in Deventer?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:46 schreef Yeahinho het volgende:
De Adelaarshorst.
Ik ga er morgen voor de eerste keer in m'n leven er naartoe, ik ben zenuwachtig![]()
.

quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:02 schreef Cart_man het volgende:
Griffin Park (Brentford)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voornaamste reden van mijn keuze: 4 pubs op elke hoek van het stadion, een unicum.
![]()
Pisbakkenquote:Op zondag 12 maart 2006 17:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het oudste stadion van Nederland dat nog functie biedt; de Aderlaarshorst.Liggend in een echte volksbuurt en geroemd om zijn Engelse sfeer..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |