Maar menig GGD-club heeft ook een accomodatie die de naam stadion amper waardig isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:13 schreef methodmich het volgende:
Ja pfaf, mooier dan bij menig GGD-club hoor!
Wanneer is iets een stadion dan? Er staan daar gewoon twee tribunes hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:14 schreef Nashje het volgende:
Maar is geen stadion. Dus telt niet mee.
Bij Blauw Wit Amsterdam ookquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wanneer is iets een stadion dan? Er staan daar gewoon twee tribunes hoor.
!
Maar waarom Spakenburg dan wel en een andere hoofdklasser niet?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
En als je het niet mooi vindt, stem je er niet op. Simpel zat!
Dan nomineer ik Gemert ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
En als je het niet mooi vindt, stem je er niet op. Simpel zat!
Omdat zij zoals gezegd het mooiste complex hebben van alle Nederlandse amateurclubs. Ook van binnen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar waarom Spakenburg dan wel en een andere hoofdklasser niet?
Maar die worden ook niet genomineerd voor mooiste stadion ooit...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:13 schreef methodmich het volgende:
Ja pfaf, mooier dan bij menig GGD-club hoor!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:24 schreef tong80 het volgende:
Ik wil wel eens een plaatje zien van het Maracana stdion uit het WK-50.
Waren 200.000 toeschouwers.
Die lichtmastenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:29 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
En het uitvak
[afbeelding]
Het Playmobil-stadion van Greuther Fuerth
Ja maar dat stadion isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:31 schreef VoreG het volgende:
Volwaardig team uit de 2. Bundesliga hoor!
Zal me nix verbazen als ze dit seizoen promoveren naar de Bundesligaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:31 schreef VoreG het volgende:
Volwaardig team uit de 2. Bundesliga hoor!
Ik ook, wedstrijd zoog, maar dat stadionquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:41 schreef Duimstok het volgende:
Ben trouwens in het barcastadion geweest, ik moet zeggen die was ook wel erg imposant.
Vooral het uitzicht vanaf de persruimte bovenin.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:41 schreef Duimstok het volgende:
Ben trouwens in het barcastadion geweest, ik moet zeggen die was ook wel erg imposant.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:24 schreef tong80 het volgende:
Ik wil wel eens een plaatje zien van het Maracana stdion uit het WK-50.
Waren 200.000 toeschouwers.
Schattig stadion.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:29 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
En het uitvak
[afbeelding]
Het Playmobil-stadion van Greuther Fuerth
Kijk, dát zijn nog eens bijdragen. Jammer dat ik ze niet allemaal bezocht heb.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:51 schreef DIGGER het volgende:
Villa Park, Aston Villa:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hampden Park:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Croke Park (Gaelic football = voetbal(Wordt vanaf volgend jaar tijdelijk ook voor voetbal gebruikt overigens)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
The old Den (Oude stadion van Millwall):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Craven Cottage, Fulham:
[afbeelding]
Carrow Road, Norwich City: