Ah, is dat een voorwaarde voor een stadion...quote:Op maandag 13 maart 2006 12:06 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Is die helemaal rondom dicht? Of is het 1 tribune?
Wat een bullshit...het is echt wel een stadionquote:Op maandag 13 maart 2006 12:15 schreef WeebI het volgende:
even een paar dingen:
- Carlisle Grounds doe ik er niet bij, omdat het niet echt een stadion is.
- Methodmich: al jouw links zijn dood
- Welke zijn American football stadions?
Croke Parkquote:Op maandag 13 maart 2006 12:15 schreef WeebI het volgende:
- Welke zijn American football stadions?
Croke Park? Dat is van de GAA...maar daar mogen ze ook in voetballen binnekort.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Croke Park
Commonwealth Stadium
Volgens mijmaakt verder ook niet zoveel uit als ze ook worden gebruikt voor voetbal, maar stadions die voornamelijk gebruitk worden voor AF zouden wmb weg mogen blijven
De tweede heeft geen eens tribunesquote:Op maandag 13 maart 2006 12:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1e is het 11 June Stadium in Tripoli. 2e is het nationale "stadion" van St Helena en het 3e is het stadion van Suva op Fiji.
Commonwealth Stadium wordtiig gebruikt om ook in te voetballen.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Croke Park
Commonwealth Stadium
Volgens mijmaakt verder ook niet zoveel uit als ze ook worden gebruikt voor voetbal, maar stadions die voornamelijk gebruitk worden voor AF zouden wmb weg mogen blijven
ze hebben iig ook een schotelquote:Op maandag 13 maart 2006 12:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er is dan ook maar één zijde gefotografeerd. Niet zo raar dat er dan maar één tribune te zien is.
Ik vind het allemaal wel wat hebben. Ik vind het stukken origineler dan zo'n mislukte 13 in 'n dozijn UFO zoals ze die in Duivendrecht hebben.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben iig ook een schotel
[afbeelding]
Amsterdamquote:Op maandag 13 maart 2006 12:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel wat hebben. Ik vind het stukken origineler dan zo'n mislukte 13 in 'n dozijn UFO zoals ze die in Duivendrecht hebben.
Weebl: als je die belachelijke inzendingen van CMT accepteerd, dan moet je imo deze ook wel accepteren hoor..quote:Op maandag 13 maart 2006 12:37 schreef BobRooney het volgende:
Additional facilites include, Seated Area and Terracing for spectators, Supporters Club Gift Shop open on Match Days, Hot Food on Match Days. Sweet Shop open on Match Days.
Wat een faciliteiten heeft de Carlisle Grounds...het lijkt wel een stadion.![]()
Duivendrecht toch? Of was het Oudekerk a/d Amstel?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Amsterdam
En de 2e heeft niet eens een tribuneWat wil je dan het stadion noemen
Al die belachelijke inzendingen?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Weebl: als je die belachelijke inzendingen van CMT accepteerd, dan moet je imo deze ook wel accepteren hoor..
AFC AJAXquote:Op maandag 13 maart 2006 12:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Duivendrecht toch? Of was het Oudekerk a/d Amstel?
Je 2e en 3equote:Op maandag 13 maart 2006 12:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Al die belachelijke inzendingen?
Gemeentelijke herindelingen?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
AFC AJAX
Arena Boulevard 29, 1101 AX Amsterdam
De Toekomst? DE TOEKOMST
Afd. jeugd en amateurs
Borchlandweg 16-18, 1099 CT Amsterdam
Er staat geen Duivendrecht danwel oudekerk, er staat Amsterdam.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Gemeentelijke herindelingen?
Die 3e is in elk geval wel een stadion en zeker apart met die schotel erbij.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:43 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je 2e en 3e
Als die worden geaccepteerd (zonder tribunes danwel 1 tribune --> dat zie je duidelijk), dan mag die van bobrooney er ook wel bij imo..
thank youquote:Op maandag 13 maart 2006 12:43 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je 2e en 3e
Als die worden geaccepteerd (zonder tribunes danwel 1 tribune --> dat zie je duidelijk), dan mag die van bobrooney er ook wel bij imo..
in Corke park wordt naar mijn weten iig niet gevoetbald, de Ierse ploeg speelt op Lansdowne Road, de Oranje fans wel bekendquote:Op maandag 13 maart 2006 12:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Croke Park
Commonwealth Stadium
Er wordt straks wel in gevoetbald, Landsdown Rd krijgt een verbouwing als het goed is, er is tot op heden nog niet in gevoetbald...quote:Op maandag 13 maart 2006 12:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in Corke park wordt naar mijn weten iig niet gevoetbald, de Ierse ploeg speelt op Lansdowne Road, de Oranje fans wel bekend
[afbeelding]
Dat is niet Anfield Road, maar Rockfield road.quote:
of hierquote:Op maandag 13 maart 2006 12:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die 3e is in elk geval wel een stadion en zeker apart met die schotel erbij.Ik heb niet zo'n problemen met die van Bob Rooney overigens.
Misschien is het ook wel leuk om 'n topic te openen met aparte stadions.
Dat staat al in het topic. Morgen tot 20:00 nomineren. Daarna komt het wel lijkt me.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:00 schreef DeTolk het volgende:
Wanneer kunnen we gaan stemmen?
Ik welquote:Op maandag 13 maart 2006 13:48 schreef WeebI het volgende:
ok ik heb nu Carlisle Grounds er toch maar bij gedaan, en ook die maffe met die schotel
die van St Helena niet omdat dat geen stadion is (geen tribunes etc.) en omdat ie ook niet echt duidelijk is
nu iedereen weer tevreden?
Ok nog even voor de duidelijkheid danquote:Op zondag 12 maart 2006 15:18 schreef WeebI het volgende:
alle stadions die tot nu toe meedoen staan in de OP
als er een stadion genomineerd is en hij staat niet in de OP, dan komt dat
1) omdat de link niet werkt(e)
2) omdat ik er overheen gekeken heb
nomineer hem dan nog een keer en ga niet je vorige post editen want dan kijk ik er weer overheen
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:13 schreef WeebI het volgende:
ohja aan de mensen die stadions hebben genomineerd met meerdere foto's:
ik heb van ieder stadion maar één foto meegenomen in de competitie, dus als jij vindt dat ik een andere foto moet gebruiken zeg het dan ff
alle foto's die tot nu toe worden gebruikt staan in de OP
Deze ook nog evenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat staat al in het topic. Morgen tot 20:00 nomineren. Daarna komt het wel lijkt me.
[afbeelding]
[afbeelding]
Diekman erbij
uiteraard, goed werk tot dusver trouwensquote:Op maandag 13 maart 2006 14:13 schreef WeebI het volgende:
ohja aan de mensen die stadions hebben genomineerd met meerdere foto's:
ik heb van ieder stadion maar één foto meegenomen in de competitie, dus als jij vindt dat ik een andere foto moet gebruiken zeg het dan ff
alle foto's die tot nu toe worden gebruikt staan in de OP
Dat stadion van Iran ziet er mooi uit zeg.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:35 schreef TimmyAsd het volgende:
Karaiskaki Stadium van Olympiakos Piraeus
[afbeelding]
First National Bank Stadium in Johannesburg
[afbeelding]
Stade de France in Parijs
[afbeelding]
Olypmia Stadium in Berlijn (hertha)
[afbeelding]
[b]Het nationale stadion van Iran
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|