abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 maart 2006 @ 19:55:52 #1
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_35925388
Forza Roda!
pi_35928038
Op een Roda topic hoort ook een beetje historie

pi_35933088
Terug te komen op die gekken wat de A1 overal volgen:

Zoek eens een vriendin in plaats van 17 jarige mannetjes te stalken
pi_35934548
Vanavond niks minder dan 3 punten
pi_35934594
Sturen we Vloet terug naar Rotterdam, mag hij De Fauw achterlaten alvast
pi_35935999
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 08:06 schreef Professional het volgende:
Terug te komen op die gekken wat de A1 overal volgen:

Zoek eens een vriendin in plaats van 17 jarige mannetjes te stalken
Hopelijk zijn ze nog niet vertrokken, want het is afgelast.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 11 maart 2006 @ 21:59:06 #8
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_35953928
Wat een defensief Sparta

Hoogtepunt van de avond is de goal van Cziommer, en dat waren de hoogtepunten!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_35954602
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 21:59 schreef DarkShine het volgende:
Wat een defensief Sparta

Hoogtepunt van de avond is de goal van Cziommer, en dat waren de hoogtepunten!
Nou dat viel wel erg zwaar tegen zeg
die goal was idd het enige hoogtepunt, en daar is ook alles mee gezegd.

Play-Offs
  zaterdag 11 maart 2006 @ 22:15:07 #10
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_35954675
Volledig richten op 22 maart!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_35954754
1 - 1 tegen 10 man van Sparta. Da's zeker geen beste prestatie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35954814
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 22:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1 - 1 tegen 10 man van Sparta. Da's zeker geen beste prestatie.
Nee zeker niet als je nagaat dat het nog 0-0 stond toen Sparta rood kreeg en dus met 10 man gelijk maakte
Was gewoon dramatisch
pi_35956070
Stevens bij de persconferentie

Als ze op een zaterdag tegen RBC moeten dan zonder de trainer, aldus Stevens.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_35965269
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 22:44 schreef F1Bas het volgende:
Stevens bij de persconferentie

Als ze op een zaterdag tegen RBC moeten dan zonder de trainer, aldus Stevens.
Stevens mag ook best de hand in eigen boezem steken, waarom nou beginnen met 1 spits tegen Sparta thuis
En dan krijg Sparta rood en wordt het zowaar 1-1, dan wisselt ie gewoon niet nog een keer, ik bedoel je mag gerust wel meer dan 1 x wisselen, een extra spits is echt niet verkeerd hoor als je thuis 1-1 staat tegen 10 man, nee Stevens viel me ook zwaar tegen gisteren
  zondag 12 maart 2006 @ 14:52:53 #15
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_35965385
We speelden de wedstrijd met 3 verdedigers die ook nog regelmatig opkwamen (Saijs, Kah)...
Planning:
-
  zondag 12 maart 2006 @ 15:19:02 #16
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_35966095
Stevens mag zeker eens een keer in de spiegel kijken.
Echt 1 van de slechtste wedstrijden dit seizoen. Totaal geen spelbeleving.
Hoe vaak hebben ze wel niet op de 16 gestaan en niet uitgehaald in de 1ste helft?

Haalt die ook nog Voigt eruit, ipv die hoerenslechte veel te veel overbetaalde Vichelich!!

Nee jongens, playoffs zijn niet meer te halen. En als het zo tegen Ajax gaat, zie ik een dikke nederlaag in.
pi_35971761
tja, net als voorgaande seizoenen is er geen touw aan vast te knopen. iedere wedstrijd weer een verrassing
pi_36018797
Roda bijna rond met Nederlander
Vanavond onthulde Roda JC-trainer Huub Stevens op het Limburgse Radio Parkstad te hopen nog deze week "met wat geluk" een Nederlandse aanwinst te kunnen presenteren.
De oefenmeester, die na het duel met Sparta van afgelopen zaterdag (1-1) nog veelvuldig klaagde over het gebrek aan spelintelligentie bij sommige van zijn spelers, aaste al een tijd op versterking voor zijn selectie. Om welke voetballer het gaat wilde Stevens nog niet prijsgeven.
Bron : voetbalprimeur
  dinsdag 14 maart 2006 @ 12:50:16 #19
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_36019344
quote:
De leegloop van VVV gaat beginnen

De leegloop van VVV staat op het punt van beginnen mogen we de geruchten geloven. De eerste 2 spelers die hoogst waarschijnlijk de club gaan verlaten zijn volgens de geruchten al bekend. Het was al bekend dat enkele spelers VVV zouden willen verlaten als de club niet zou promoveren naar de eredivisie.

Marcel Meeuwis is toch wel de speler waar iedereen het al van wist. De speler was afgelopen zaterdag nog op bezoek in Kerkrade bij de wedstrijd Roda JC - Sparta. Hij heeft de hoop op de titel al opgegeven en vertelde verder dat het nog moeilijk wordt om de play-offs te halen. Betreffende zijn toekomst zou hij er zelf al uit zijn. Hij zou het deze week openbaar maken, maar het is wel zeker dat Meeuwis VVV zal gaan verlaten. Nu ligt het voor de hand om te zeggen dat Roda JC zijn nieuwe club zou gaan worden, ook omdat Meeuwis al vaker in verband is gebracht met de club Roda JC. Maar de vriendschap met Begois is er nog altijd en zo was Ammi 2 weken terug ook al te gast in Kerkrade.
Het zou ook zomaar kunnen zijn dat hij weer terug gaat naar zijn oude liefde Willem II die nog altijd de middenvelder in de gaten hebben gehouden. Waar hij zal gaan spelen is nog even afwachten, maar de kans is groot dat hij VVV gaat verlaten voor Roda JC of Willem II.

Ook de naam van Frank van Kouwen wordt weer in verband gebracht met RKC Waalwijk. Trainer Adrie Koster van RKC zou de Weertenaar graag willen inlijven. De verdediger die nog een contract heeft tot juli 2007 zou voor een kleine transfersom overgenomen gaan worden.

Keeper Kevin Begois, waar VVV 'volgens de geruchten' ook geďnteresseerd in zou zijn lijkt ook een moeilijk verhaal te gaan worden. Roda heeft de optie op zijn contract niet gelicht. Er zijn intussen vier clubs geďnteresseerd te weten Vitesse, ADO, RKC en Sparta, dus als VVV wat wil heeft het flinke concurrentie. Vooral als men geen eredivisie gaat spelen.

Bron: Venlonaren.nl
Planning:
-
pi_36021157
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 12:50 schreef DarkShine het volgende:

[..]
Die Meeuwis zou wel eens die versterking kunnen zijn, Ammi verwacht ik niet dat ie komt, aangezien De Fauw volgend seizoen komt en evenals Ammi een rechtsback is
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:24:51 #21
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_36024404
Rechtsback heb je eventueel ook nog een Rompelberg, die kan daar toch ook uit de voeten?
Meeuwis zie ik wel graag komen. Sinds die geblesseerd is draait VVV voor geen meter meer.
pi_36025469
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:24 schreef Professional het volgende:
Rechtsback heb je eventueel ook nog een Rompelberg, die kan daar toch ook uit de voeten?
Meeuwis zie ik wel graag komen. Sinds die geblesseerd is draait VVV voor geen meter meer.
Idd, en Senden en Saeijs als het moet, dus dat lijkt me niet dat die komt...
Meeuwis lijkt mij wel een goeie ja, maar goed we zullen zien
pi_36032124
Meeuwis was ooit het grootste talent van Willem II.
www.thuisuiteten.nl
pi_36032935
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
Meeuwis was ooit het grootste talent van Willem II.
Ja kans is er ook dat ie voor Willem II kiest, maar ik hoop van niet
pi_36033031
ADO valt af denk ik, dus Begois zal wel naar Sparta gaan. Daar doet Ponk het niet best en is Kooiman op leeftijd.

Meeuwis is een goede voor Roda JC, Ammi vind ik wat minder.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 20:06:00 #26
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_36033176
Zou ook niet raar opkijken als Begois terugkeert naar Venlo!
Planning:
-
pi_36033218
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 20:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
ADO valt af denk ik, dus Begois zal wel naar Sparta gaan. Daar doet Ponk het niet best en is Kooiman op leeftijd.

Meeuwis is een goede voor Roda JC, Ammi vind ik wat minder.
Ja, want met Castro heeft Roda al een 2e doelman, ook voor de toekomst, daarom is het voor Kevin beter om naar een andere club te gaan, hoewel ik zelf wel gecharmeerd ben van hem
pi_36033248
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 20:06 schreef DarkShine het volgende:
Zou ook niet raar opkijken als Begois terugkeert naar Venlo!
Als hij ook in de Eredivisie kan keepen, dan zal hij dat wel gaan doen. Ik weet niet hoe zijn ervaringen met Vloet zijn, maar Sparta lijkt me een serieuze optie.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 20:08:50 #29
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_36033293
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 20:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als hij ook in de Eredivisie kan keepen, dan zal hij dat wel gaan doen. Ik weet niet hoe zijn ervaringen met Vloet zijn, maar Sparta lijkt me een serieuze optie.
Hij heeft vaker onder Vloet getraind..
Planning:
-
  dinsdag 14 maart 2006 @ 20:09:25 #30
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_36033310
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 20:06 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Ja, want met Castro heeft Roda al een 2e doelman, ook voor de toekomst, daarom is het voor Kevin beter om naar een andere club te gaan, hoewel ik zelf wel gecharmeerd ben van hem
Zie Kujo het liefst vertrekken van die 3 als ik eerlijk ben! Die gast boekt werkelijk geen progressie en ging zaterdag weeral de fout in...
Planning:
-
pi_36033354
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 20:08 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Hij heeft vaker onder Vloet getraind..
Dan lijkt Sparta me een serieuze optie. Ponk doet het niet al te best en Kooiman is ook al op leeftijd.
pi_36033603
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 20:09 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Zie Kujo het liefst vertrekken van die 3 als ik eerlijk ben! Die gast boekt werkelijk geen progressie en ging zaterdag weeral de fout in...
Ja hij valt mij ook tegen, zeker dit seizoen, maarja hij heeft nog een doorlopend contract en niemand zal em wel willen hebben

Van mij mag Begois blijven
  woensdag 15 maart 2006 @ 11:31:01 #33
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_36049805
Meeuwis dus voor 3 jaar naar Roda...
Planning:
-
pi_36053190
Roda JC wil Marcel de Jong
Roda JC heeft belangstelling voor Marcel de Jong (19). De Canadees staat tot 2007 onder contract bij Helmond Sport en genoot zijn opleiding bij PSV. ‘Marcel staat inderdaad op een lijst bij ons. Maar daar staan wel meer namen op,’ zegt Roda JC- trainer Huub Stevens. De Jong is een multifunctionele speler voor de linkerflank. Roda JC stelt tevens alles in het werk om Simon Cziommer (25) vast te leggen. Cziommer wordt op dit moment gehuurd van Schalke 04, waar aan het eind van het seizoen zijn contract afloopt. Dat betekent dat Cziommer dan transfervrij is. Stevens:’Simon heeft aangegeven dat hij graag bij ons verder gaat. Wij zijn ontzettend tevreden over hem en willen hem graag vastleggen.’ Door de definitieve verkoop van Arouna Koné aan PSV, waar hij nu tot 2010 onder contract staat, lijkt Roda JC maar liefst negen miljoen euro aan financiële middelen te krijgen. Nu is echter al bekend dat slechts een klein gedeelte daarvan weer in de spelersgroep zal worden geďnvesteerd. Het geld zal vooral besteed worden aan het terugbetalen van investeerders (Nol Hendriks) en het dekken van het exploitatietekort.
Bron : VI

Geen idee wie die Marcel de Jong is eerlijk gezegd
pi_36059042
Dat is een linksbenige speler van Helmond met een goede trap. Debuterde vorig seizoen, is ook op het jeugd WK geweest afgelopen zomer met Canada. Volgens mij zelfs nog gescoord met een free kick toen.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:10:22 #36
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_36062903
quote:
De voetbalwedstrijd Roda JC - RBC Roosendaal in de eredivisie is een dag vervroegd.
Het duel is op verzoek van de lokale autoriteiten verschoven van zondagmiddag 26 maart naar zaterdagavond 25 maart.
Stevens en ik zijn er dan niet. Ikzelf ben naar Antwerp - KVM.
Planning:
-
pi_36063300
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:10 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Solidair met Stevens
pi_36065311
Wordt lekker rustig op de tribunes, ik ben er ook niet
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_36065370
Vrijdag zingen die Roosendalers: 't Is stil aan de overkant
pi_36066872
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:10 schreef DarkShine het volgende:

[..]

je bent echt een roda fan in hart en nieren geloof ik he
pi_36066915
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:17 schreef planethugo het volgende:

[..]

Soms heb je al gewoon afspraken gemaakt. Als dan 'n wedstrijd op het laatste moment wordt verzet, dan kan het weleens verkeerd uitkomen.

Moeten ze die wedstrijd maar niet verzetten.
pi_36066941
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Soms heb je al gewoon afspraken gemaakt. Als dan 'n wedstrijd op het laatste moment wordt verzet, dan kan het weleens verkeerd uitkomen.

Moeten ze die wedstrijd maar niet verzetten.
lees regelmatig dat ie liever naar kvm gaat dan naar rjc dus vandaar
  woensdag 15 maart 2006 @ 21:08:39 #43
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_36068529
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:17 schreef planethugo het volgende:

[..]

Heb dit seizoen idd enkele matchen van KVM boven Roda verkozen ja, en dit zal de 3de thuiswedstrijd worden dit seizoen die ik daardoor mis.

Normaal zijn het meestal uitmatchen die ik laat schieten, fuck de uitkaart!
Planning:
-
pi_36085711
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:30 schreef Beschouw het volgende:
Vrijdag zingen die Roosendalers: 't Is stil aan de overkant
Wat is er vrijdag dan?
pi_36089091
Zaterdag bedoel ik. Foutje
  maandag 20 maart 2006 @ 08:46:15 #46
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_36191649
1-1 in Den Haag, en wederom een 'mooie' vertoning van politie
Planning:
-
pi_36199495
quote:
Op maandag 20 maart 2006 08:46 schreef DarkShine het volgende:
1-1 in Den Haag, en wederom een 'mooie' vertoning van politie
Ja, hoe belachelijk slaat werkelijk nergens op
pi_36200479
wat is gebeurd?
  maandag 20 maart 2006 @ 14:48:55 #49
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_36200543
quote:
Op maandag 20 maart 2006 14:46 schreef planethugo het volgende:
wat is gebeurd?
Sjek fotoverslag op rodaworld maar...
Planning:
-
pi_36200863
lol, de bakkerbus werd ook helemaal uitgekamd op zoek naar drank enzo
wat een bullshit weer van onze beste vrienden

en van die ajax-roda sjaals, tuurlijk belachelijk maar al kreeg ik die voor niks, ik ga toch niet met een sjaal lopen waar ajax op staat. Nooit van m'n leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')