quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:58 schreef Duder het volgende:
ik mocht laatst voor het eerst van mijn leven een alcoholische versnapering nuttigen, er overkwam mij iets heel vreemds. Ik moest namelijk ineens aan schaarsgeklede dames denken, die elkaar op niet nader te noemen plekjes betasten. Ik ben maar snel naar bed gegaan, na eerst 3x gebeden te hebben, en ik heb daarna heerlijk gedroomd over paster pietersen en zijn tuinslang
dat lukt je echt niet, als je echt volgas doordrinktquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:40 schreef DaMook het volgende:
Omg wat een nep verhalen in het eerste deelEn dat zodat je stoer lijkt
.
Echt stoer ben je pas als je heel de avond vol gas doordrinkt en er geen rare dingen van gaat doen, maar gewoon thuiskomt en alles nog weet.
Bekend probleemquote:Op maandag 13 maart 2006 18:35 schreef MarkNMGN het volgende:
Komt vanmiddag een meisje naar me toe:
Meisje: ''Was leuk hé, zaterdag?!''
Ik: ''Was jij er ook dan?''
Meisje: ''Ja, we hebben wel een kwartier staan praten''
![]()
Jep, been there, done that got the scars to prove it.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:18 schreef MrDrako het volgende:
wakker worden met je t-shirt en trui nog aan, en daarop nog een tshirt
Fietste een keer na een personeels feest (gratis bier zonder grens) naar huis, was er toen behoorlijk tegenaan gegaan, fiets ik naast een collega, rijden we tegen elkaar op, mijn voorwiel dubbel
Dus fiets over de schouder en lopen maar, hij was het zat zo langzaam te moeten gaan en begon mijn voorwiel recht te vouwen door erop te springen, ik proberen, lukte, wij blij.
Zonder problemen thuis gekomen.
Volgende ochtend wil ik naar de fietsenmaker, stap ik op de fiets, breekt voordat ik ook maar weg was m'n voorwiel doormidden.........Ik was die nacht zonder problemen met een rotvaard een heuvel af gereden, als dat ding dan gebroken was was ik HEEL erg de lul geweest.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:44 schreef Stienn het volgende:
Heb ooit een keer in een dronken bui iedereen voor gek verklaard omdat ik vond dat de steren wel heel dicht op de aarde stonden. Tot dat ik er de volgende dag acher kwam dat ik onder een lantarenpaal zat..
Hoe wast het tanken?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:03 schreef B_BOY het volgende:
zal vanaaf wel weer gezellig worden.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:14 schreef Bananenman het volgende:
Een vriend van mij was vroeger een keer zo knetterlam op een schoolfeest, dat hij opgehaald moest worden door z'n ouders. Dus die leraren die ouders bellen, en die vader komt hem ophalen. Wij dragen hem die auto in en z'n vader doet z'n gordel vast, want dat kon 'ie zelf niet meer. Zegt hij tegen z'n vader "waar gaan we heen rijden meneer"
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:52 schreef Beach het volgende:
En thuis, ging me moeder me onder de douche stoppen en wassen![]()
![]()
wjejejejejequote:Op zondag 19 maart 2006 01:52 schreef Beach het volgende:
Ik heb zelf ook een keer gehad, onderweg naar huis, opeens een blackout![]()
Ik werd werd 'wakker' onder een dikke modderlaag in een sloot.
Opeens kwam ik proestend boven![]()
Ik kon er zelf niet meer uitkomen, moesten ze mij eruit trekken.![]()
Ik werd totaal dronken in de bagageruimte gelgd van een auto.
En thuis, ging me moeder me onder de douche stoppen en wassen![]()
![]()
Zelfgebrouwen bier met 12% is niet zo goed voor je![]()
dudequote:
Als ik alleen was was ik dood ja.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:32 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
dude![]()
![]()
![]()
dan was je wel bijna dood geweest, ach ja het was het vast wel waard denk ik![]()
Daar heb je echte MaTtiEs voor hequote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:26 schreef thunderice het volgende:
Een kameraad stond 3 meter an een paar agenten af en begint zo uitgebreid over straat te pissen.
''Jongeman wil jij je piemel in je broek doen?''![]()
Krijgt ie een boette van ¤75;
Begint die gek te schreeuwen op straat dat ie vanavond nog zelfmoord pleegt omdat z'n vader 'm anders wel afmaakte![]()
en die andere procent dat zijn breezersquote:Op woensdag 22 maart 2006 04:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
99% van de pubers weet niet eens dat alcohol een harddrug is, het is de meest schadelijke en vergiftigende harddrug...
Nee echt, ik hoorde laatst dat alcohol gelijk staat aan heroïne & cocaïne (en zo kan ik nog wel ff doorgaan)quote:Op woensdag 22 maart 2006 04:22 schreef foetre het volgende:
[..]
en die andere procent dat zijn breezers
dat is al jaren bekend.daarom ben ik aan het minderen haakjes openen serieus haakjes sluitenquote:Op woensdag 22 maart 2006 04:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee echt, ik hoorde laatst dat alcohol gelijk staat aan heroïne & cocaïne (en zo kan ik nog wel ff doorgaan)
Het is gewoon een keiharde schadelijke drug
En bijna niemand die het echt beseft...
Ok, laten we dan maar meteen een datum prikkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 04:35 schreef foetre het volgende:
[..]
dat is al jaren bekend.daarom ben ik aan het minderen haakjes openen serieus haakjes sluiten
ja is goed uitroeptekenquote:Op woensdag 22 maart 2006 04:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, laten we dan maar meteen een datum prikken
Ik prik 28 maart, doe je mee?
doe nou niet alsof dat mijn schuld is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 04:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja sorry, nou wordt het alweer slowchat...
Nee maar ik denk dat ze het niet op prijs stellen dat we het niet over onze dronken avonturen hebben dus misschien is het een beter idee om een nietszeggend topic in ONZ te openen...quote:Op woensdag 22 maart 2006 04:46 schreef foetre het volgende:
[..]
doe nou niet alsof dat mijn schuld is.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:56 schreef kippiej het volgende:
Niet echt dronken avonturen,
maar meer de periode dat we 's ochtends aan het bier zaten toen we 15 waren
We hebben een jackass filmpje gemaakt van onze goeie ouwe tijd (31 mb, maar wel een snelle host)
http://www.xs4all.nl/~rog(...)_op_dreef_Xvid22.avi
Je moet het verschil inzien tussen spacen en serieuze zaken als werken/school/sport.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:03 schreef MrBean het volgende:
Wat een stom topic.
Beetje interessant gaan doen over hoeveel drank je op kan, hoe lomp ben je? Waar heb je in godsnaam de verkeerde afslag genomen?
Had mijn broertje ook wel een keer toen ie nog klein was. Nee toen was ie niet dronken maar brak zijn fiets doormidden terwijl hij over een bultje sprongquote:Op maandag 27 maart 2006 17:06 schreef biertank het volgende:
heb nog nooit van iemand gehoord dat ie een fiets in tweeen heb weten te krijgen
Best nog wel wat gezeik gehad, maar ja beetje moeilijk fiets repareren
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:02 schreef Autoreply het volgende:
En nog eentje, maat van me een keer, ladderzat, wij zo wildplassen. Ik was nog goed bij de tijd net zo als de anderen. Politie, dus gulp dicht, gast had niets door. Agente tikt 'm zo op z'n schouder "wat zijn wij aan het doen meneer?" Dus hij draait zich gewoon om. Agente was daarna een beetje nat... z'n pa kon hem de volgende morgen op het politiebureau ophalen. Geloof dat het 'm 200 euro heeft gekost, maar dat was het waard, zéker.
Tuurlijk niet, omdat je geïndoctrineerd wordt met 'drugs are bad', maar alcohol, och da's geen probleem. Wie alle andere shit geprobeerd heeft weet inmiddels beter welke het hardst aankomt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 04:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
99% van de jongeren weet niet eens dat alcohol 1 van de schadelijkste harddrugs zijn...
komt helemaal niet bekend voorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:47 schreef Beroepsgokker het volgende:
Was ongeveer 3 maanden geleden, ik was een moeilijk tentamen aan het leren en had het écht even gehad, totaal geen zin meer. (komt iedere student vast wel bekend voor). Werd gebeld of ik nog mee ging de kroeg in, nou ja een beetje ontspanning kon ik wel gebruiken, dus ik met mezelf afgesproken rond 24:00 weer naar huis te gaan. Maar het was wel erg gezellig en op de een of andere manier zorgt bier er ook vaak voor dat ik me minder druk ga maken omtrent mijn studieen voor ik het wist was het 05:00
(ook dat kliunkt iedere student vast wel bekend in de oren..) Goed tijd om naar huis te gaan, met mijn zatte kop de wekker gezet om 9u (tentamen begon 10:30) en ben gaan slapen. Paar uur later werd ik wakker, had toch iets wat leek op een kater.. KUT, TENTAMEN!!! Met een duizelig gevoel het tentamen gemaakt... en wat denk je... een 7,2!!
![]()
![]()
Hahaha ja dat is een klassieker!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
Schoolfeesten2 jaar geleden met kerst was ik zo knettersdik. Ik ben er toen uit getieft omdat ik de zooi had lopen onderkotsen nadat ik eerst volgens mij nog eerst een kwartier half op een sta-tafel had gelegen ofzo
Buiten verder kotsen, broek zat half onder enzo. En toen het feest was afgelopen zag ik iedereen zo naar buiten lopen he, en toen hebben 2 klasgenotes van me mij maar naar de straat gesleept
De auto heb ik toen niet ondergekotst
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:51 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Hahaha ja dat is een klassieker!
Vertel jij maar van die ene keer toen ik opperde om naar Amsterdam te gaan. Ik kan dat niet.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
Nou, ik was een keer zo uit geweest in een plaatselijke disco he. En ik had best wat bier op en nja, tegen sluitingtijd aan zo maar een keer naar buiten getuft. Kom ik daar zo buiten en wil ik naar mijn fiets lopen die zo'n 200 meter verderop staat. Maar op mijn pad zag ik 2 meisjes he, en ik dus met mijn zatte kop omhels die 2 zo zonder verdere bedoelingen maar kom ik erachter dat het duitsers zijn. En niet omdat deze 2 dames in het duits begonnen te praten maar omdat ik achter me zulks een gare duitser hoorde schreeuwen: Hass du den madchen gepakt!! En ik dacht dus zo van oh shit...Dus ik zo zeggen, nein nein. Dus ik loop zo rustig door maar die duitser er zo achteraan, het waren er volgens mij zelfs meerdere, die duitsers dan he. Maar ik had ook wat kameraden mee genomen he (waaronder de TS) en sja, dus die duitsers wouden zo gaan knokken maar aangezien ik en mijn vrienden beschaafde lieden zijn wouden wij het wel eens rustig uitpraten in ons steenkolen duits maar het waren ongeduldige duitsers dus ik kreeg een duw he... dus ik struikel zo achterover maar he, het leukste komt nog he.... Er waren dus zeg maar nog wel meerdere mensen daar zo aanwezig bij de fietsen en ik ken daar verder best nog veel lui maar komen er dus een paar van die lui zo aan die hoorde dat wij mot hadden met duitsers en die lui zo van: Yeah, mooi duitsers in mekaar schoppen. Dus volgens mij waren ze van plan echt de daad bij het woord te voegen en toen dropen de duitsers mooi af. Alweer, 2 wereldoorlogen zijn nog niet genoeg om te laten zien dat ze nooit kunnen winnen.... In het heetst van de strijd komen de vaderlandse gevoelens toch wel weer naar boven blijkt dan gelukkigerwijs.
Wie niet toen we daar fietsten?quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:24 schreef Koenholio het volgende:
Bewijs het maar.![]()
(wat niet kan omdat het echt gebeurt is)
Wij zijn echte die-hards, jeweettochquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:27 schreef Koenholio het volgende:
Oh ja. Klopt.![]()
Heeft er verder nooit iemand wat meegemaakt? Stelletje mietjes.![]()
quote:
Die regen was wel relaxt, lekker rustgevend. [14.gif]quote:Alhoewel vorige zaterdag niks aan wasmet die kloteregen
mwa, ligt eraan he. Soms is het kut, soms niet. Maar het is vaker kut dan dat het leuk isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:37 schreef Koenholio het volgende:
[..]sorry grapje
[..]
Die regen was wel relaxt, lekker rustgevend. [14.gif]
Maar verder was er in de stad geen kloten aan nee. De enige keren dat ik nog ga is tijdens Kroegawards denk ik.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:12 schreef Beach het volgende:
Ik was echt vaag bezig daar, ik sloeg zelfs een trio af![]()
Die vriend kwam niet met het idee om jou eens op te bellen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:12 schreef Beach het volgende:
Twee van mij![]()
Een keer met een groot feest in de kroeg; ik me helemaal klem zuipen.
Ik was echt vaag bezig daar, ik sloeg zelfs een trio af![]()
Maar daarna ging het echt bergafwaarts.
Ik ging schreeuwen enzo.
En ik ging ook nog out, werd ik wakker op de wc daar, moesten ze me eraf halen![]()
Volgens mij zat ik daar wel een halfuur op de plee.
En ik weet niet eens meer of ik zelf mn broek weer had aangedaan of degene die mij van de wc haalde![]()
In ieder geval de avond was een groot zwart gat![]()
Andere keer, 2 maandjes geleden.
Ik ging naar een club met een vriend, eerst indrinken.
Daarna een blowtje gedaan. (ik kan er niet goed tegen in combinatie emt alcohol)
In de club flink zuipen en feesten![]()
Maar toen werd ik opeens naar, moest keihard kotsen![]()
Ik was al helemaal knetter en liep zo naar de uitgang, ik brabbelde wat bij de jassen en nam niet alleen mn eigen jas mee maar ook van degene met wie ik mee was![]()
Buiten ging ik eerst even rustig zitten (alles was al zowat zwart voor mn ogen)
Gelukkig hoefde ik niet te kotsen.
Maar ik kreeg het voor elkaar om mn portemonnee te laten vallen en allemaal munten rolden over straat![]()
Ik zo ze allemaal verzamelen, en die uitsmijters maar kijken![]()
Toen ging ik alleen weg naar het station, maar vraag me niet hoe ik daar ben aangekomen want nuchter weet ik al nauwelijks de weg te vinden![]()
Daar ging ik wachten op de bus die pas 4 uur later kwam ofzo![]()
Met twee jassen aan omdat het vroor.
Ondertussen was mn vriend op zoek naar mij (hoorde ik later)
Kwam hij eindelijk bij mij op het station zonder jas aan in de vrieskou![]()
Gelukkig was ik alweer een beetje nuchter door de vrieskou.
En wat was ik blij toen ik thuis was.
zoals het hoort, rot xbox360quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:26 schreef Borkydude het volgende:
Gisteren enigszins aangeschoten bier op iemands Xbox 360 controller gegooid, ding doet raar nu
Dan denk je dat je er maar even ligt, maar in feite lig je daar een flinke tijd naar de lucht te kijkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:34 schreef SeLLeM het volgende:
Dus ik en me matties gaan naar een feessie (volgens mij een examenfeest). Liepen alleen maar van die domme achterlijke breezzah sletjes rond en een stel nurts.. Nie veel aaan dus. Flink aan het bier en nog wat sterke drank . Einde van het feest best bezopen
, wij naar huis komen we plotseling een kk hoge molen tegen
. Duz wij erin nog ff het uitzicht bekijken onder het genot van een heerlijke Joint
.
Daarna weer op me fiets was iets fout gegaan weetniemeer wat maar toen heb ik nog met een maat kwatier op de grond gelegen. Op dat moment kwam er een auto langs die stopte en vroeg wat er hand was bleek het oook nog de moeder te zijn van 1 van die hoertjes van dat feest
.
Verder weeknie meer
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:30 schreef Duder het volgende:
Komt vanmiddag een jongen naar me toe, hij zag er een beetje verdacht uit (strak t-shirtje, leren broek):
Gast: ''Was leuk hé, zaterdag?!''
Ik: ''Was jij er ook dan?''
Gast: ''Ja, we hebben wel een kwartier staan "praten', en toen hij het woord praten zei vloog er een stukje slijm uit zijn mond en hij knipoogde naar mij'
Hmmmm
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:00 schreef Metal_Mart het volgende:
We gingen vroeger altijd naar een of andere boerenzuiptent, genaamd het Dorpshuis. Leuk als je 16 bent, op de fiets erheen (met een sixpackje aan je stuur). Een biertje daar kostte nog 1 gulden 75. Altijd helemaal van de kaart, liep je daar dan als een zombie rond. Op de terugweg vaak ook de nodige val - en kotspartijen etc.
Maar als je wat ouder wordt en een rijbewijs krijgt enz. ga je toch wat andere tenten bezoeken en draait het niet alleen maar meer om lam zuipen.
Nu besloten we enige tijd terug om toch nog eens een keer 'ouderwetse Dorpshuis-avond' te doen. Dus gingen we met de fiets, sixpackje aan het stuur wederom, op naar het Dorpshuis. Met de gedachte 'zo dronken als vroeger zal wel niet meer voorkomen' gingen we naar binnen.
Afijn, een uur of 3 later waren we compleet de weg kwijt (13 man) en was t weer tijd om naar huis te gaan.
Een gast ging een shaggie rollen, maar t was enorm pleuris weer. Zat lekker op zn fiets maar al zn vloeitjes pleuren uit zn handen, heel zn shag nat. Onder het nodige gevloek pleurt ie opeens uit stilstand keihard op zn bek.Wij allemaal lachen natuurlijk. Uiteindelijk een heel verlept shaggie in zn bek, gaat natuurlijk niet aan. Dus ik heel behulpzaam, ga een sigaret halen bij iemand die op de taxi staat te wachten. Pleur ik ook op mn bek
.
Ondertussen was er al een deel naar huis gaan fietsen, die haalden we later in. Daarvan waren er ook 2 op hun bek gegaan, midden in allerlei modderplassen. Wenkbrauw kapot, jas kapot. Leken net krijgers uit de jungle met allemaal modder op hun gezicht.
Die waren we even later weer kwijt op de verdere terugreis. De shaggie's roller reed nog steeds bij ons en viel opeens tijdens het fietsen weer op zn bek tegen mijn fiets aan. Gevolg: enorm slag in mijn wiel. Trapte mijn fiets opeens superzwaar, en het was al zulk kloteweer. Daarna is ie nog 4 x een heg ingereden en presteerde hij het om een vangrail op te fietsen waarna ie weer op zn bek ging.
Bij thuiskomst bleek dat al zn knopen van jas waren, zn broek gescheurd, zn gouden ketting kwijt was en een deel van zn zadel afgebroken was.Ik was bij thuiskomst zo kapot van het zware trappen dat ik niet meer verder kon. Maar we moesten nog een dame naar huis brengen. Dus mn broer fietste wel even mee. Had ie der uiteindelijk thuisgebracht, kijkt ie nog even om om te kijken of ze de deur open kreeg. Pleurt ie ook op zn bek met zn fiets. Maar zn been zat helemaal verstrengeld in zn frame, dus lag ie 5 minuten midden op de weg, helemaal voor pampus.
Uiteindelijk toch weer opgekrabbeld om thuis zijn valpartij te vertellen. Had ie zn trapper eraf getrapt, moest ie met 1 been trappend naar huis fietsen. Ik lag al voor pampus in mn nest maar moest toch nog even smakelijk lachen om zijn relaas. Toen ging ik weer lekker slapen en een uurtje later sloot ik de avond in stijl af door even gruwelijk de plee onder te kotsen.
Uiteindelijk waren 6 van de 13 op hun bek gegaan die avond.
Hi-la-rischquote:Op woensdag 26 april 2006 16:44 schreef Metal_Mart het volgende:
Deze heb ik wel eens in een ander topic gepost, scheelt me weer typwerk.
[..]
dat zijn de langdurige katersquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:37 schreef Borkydude het volgende:
Al een maand geen reactie, is het bier op?
Tering zeg wat kansloos...quote:
Ach, nuchter kunnen we nog wel wat hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:30 schreef rameijer het volgende:
[..]
Tering zeg wat kansloos...![]()
De jeugd van tegenwoordig![]()
![]()
en het avontuur volgt nog?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha, ik ben nooit dronken.Maar we hadden laatst een feestje en daar waren we op de fiets heen gegaan, nouja flink gezopen en we konden dus mee rijden met mensen die ons wel even thuis af wilden zetten, m'n ex vond dat wel een goed idee maar ik zei nee hoe doe je dat dan met de fietsen? Hij: Ja die halen we morgen wel even op. Ik: "Dus jij wilt twee fietsen in jouw citroëntje AX stouwen die volgebouwd is met muziek?" Hij: "Ja, hoezo?" hehe.
Uiteindelijk toch maar op de fiets gegaan.
![]()
wilde neuqsex met je ex in de bosjes ofzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:53 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Haha, neu daar zullen we het maar niet over hebben.![]()
Hahaha, nee gek. Ik blijf maagd tot m'n huwelijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
wilde neuqsex met je ex in de bosjes ofzo?
Samengevat: Je bent een kankeridiootquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:46 schreef welkominspace het volgende:
Ik vond het eens nodig om uit mijn slaapkamerraam te pissen(iets wat ik wel vaker deed bij hoge nood).
Pleur ik voorover uit het raam in het grind van het schuur dakje van de buren.
Doet tyfus pijn natuurlijk maar het lukte me niet om weer naar binnen te komen en toen ben ik in slaap gevallen.
En een keer met oud en nieuw een rotje uit mijn slaapkamerraam gepleurd midden in een berg van vuilniszakken dat was een best brandje.
hebben me moeder,ik en de buurjongen toen maar met emmers water geblust
En die zelfde nacht was ik weer met vuurwerk aan het klooien alleen eidigde dit bij de spoedeisende hulp van het azg
ja zo ongeveer maar daarna ben ik erachter gekomen hoe handig het is om een ehbo diploma te hebben en heb ik mijn leven gebeterd en mijn ehbo diploma gehaaldquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Samengevat: Je bent een kankeridioot![]()
versquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja zo ongeveer maar daarna ben ik erachter gekomen hoe handig het is om een ehbo diploma te hebben en heb ik mijn leven gebeterd en mijn ehbo diploma gehaald
Oh mijn god, haha.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:25 schreef hafc het volgende:
bij een kameraad dronken in huis zitten, naar de wc gaan, terug komen van de wc en zeggen tegen die kameraad dat ze een hele rare wc hebben. hij hangt hoogt en er zit maar een klein gaatje in waar je in kunt plassen, draaiknoppen om door te trekken. beetje raar allemaal. toen zei mijn kameraad dat ik in de wasbak heb zitten pissen...
Das vrij normaal iddquote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Quiestisia het volgende:
Mwah niet veel speciaals, met gestrekte armen rondrennen en roepen "IK BEN EEN VLIEGTUIG!!" is toch volkomen normaal?!?!
Ik ken ook nog iemand die ooit midden op straat ging liggen en Watskeburt ging zingen....
Precies dat dacht ik dus ookquote:
Haha, lol.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:24 schreef twetwe het volgende:
Afgelopen zaterdag, mijn kameraad: dacht dat zon 50 km/uur bord een persoon was die hem iets gedaan had, begon dat ding helemaal te bewerken. Even later stond ik 10 meter verder van hem, belt hij mij op, ik zo waarom bel je(door de telefoon) hij zo ja ik kan je niet verstaan.. hebben we een minuut of 5 zitten bellen terwijl we maar 10 meter van elkaar afstonden
Kutverhaalquote:Op zondag 11 juni 2006 20:23 schreef Borkydude het volgende:
Vrijdagnacht, komen uit kutdorp op Texel, moesten naar ander kutdorp op Texel, met Taxi. Uurtje of 4. 4 man erin, allemaal lam. Ik begon tegen die chauffeur te lullen over de Queen cd die ie ophad, zon andere gast over de bandenspanning, ging helemaal nergens over.
Tis dat je het zelf zegt. Normaal gesproken zijn dat soort matige verhalen reden om nóg meer te drinken, dan weet je het tenminste niet meerquote:
Alinea's.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:10 schreef CJV-Timo het volgende:
zwakke verhalen hoor pfff..
wij doen altijd met een groep vrienden ' tentekamp' nou woord zegt het al kamp voor 4 5 dagen ofzo en super veel drinken. 1e avond denk 8 kratjes met man of 15 en was dus al redelijk aangeschoten. Het was zaterdag avond dus natuurlijk dan moet je uit. Wij hier in de buurt gewoon gezellig avondje stappen met natuurlijk nog het nodig bier, totdat het opeens zogenaamd tijd werd voor mexxen, geen goed idee. Maar ja natuurlijk wil je niet afhaken dus natuurlijk deed ik mee. Wij aan de bar 20 bommetjes voor ons geen idee wat erin zat maar was sterk. 5 man achter elkaar mex en ik had uiteindelijk de laagste worp dus ik was de lul. Super veel gedronken en al heeeel veel moeite met terugfietsen richting de tenten. Eindelijk aangekomen moest ik enorm zeiken dus strompel het veld in waar we de tenten hadden staan, valk naast de A1 bij Deventer. Rond die tijd waren ze dus aan het breken want er moest een nieuwe spitsstrook komen. Dus ik loop vrolijk meter of 20 veld in totdat ik opeens keihard met mijn kop naar de grond ga en vol in de modder land. Wat bleek nou ik was over een aggegraat gevallen die de lampen van de A1 aanhield. Ik sta weer op kop vol modeer veeg wat af, pis en loop terug naar de rest en vertel dat dus. Zij keihard lachen maar we konde natuurlijk ook wel ff gaan kloten met de aggegraat 10x achter elkaar aan en uit was niet echt goed voor de lampen waardoor de helft toch zeker kapot was..Wij allemala nog wakker toen kreeg een vriend ineens het briljante idee om wat te eten, maar waar want het was al half 6. Valk aan de A1 dus hey 24 uur tankstation is nog niet zo'n slecht idee. We pakken de fiets klimmen half de brug op en fietsen vrolijk richting tankstation wel link maar ja te dornken toch. Wij komen aan op de fiets eten wat en willen weer terug fietsen. Op het moment dat we richting afslag kwamen ineens 2 politie auto's zwaailichten en alles. Wij wow wat nu man of 5 had het niet eens door en fietsen vrolijk verder ik srping over de vangrail heen rol naar beneden vol de sloot in en zeiknat heb ik vervolgens zonder fiets naar de tent moeten lopen andere zijn er gelukkig met een waarschuwing vanaf gekmoen omdat 1 van de agenten een oom was van.
lang verhaal maar ja
En dan hebben we het nog niet eens gehad over het opscheppen over '8 kratjes met 15 man' Das net een half kratje man, dat is mijn zaterdagavondstandaard na het werk ongeveerquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:42 schreef Robsterr het volgende:
Hoofdletters, interpunctie, verkeerde smilies, verkeerde afkortingen..
Je bent zeker niet de enige. Heb meteen de dag na de pww schoolfeest in the zenith. Er moet veel gebeuren wil die avond mislukken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:08 schreef Borkydude het volgende:
Ik ga me zo kankerlam zuipen als repetitieweek voorbij is he
wel 5quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:19 schreef gabbermaikel het volgende:
op mijn verjaardagsfeest ging het eerst allemaal wel rustig in 1 uur 5 biertjes op maar daarna ging het wat sneller en om 10 uur moesten we allemaal stoppen met drinken omdat het bier op was(4 kratten) dus wij gingen de straat op en toen was er nog ergens een feest dus 2 van mijn vrienden daar ff naar binnen en dan 5 min later komen er twee lui die allebij 3 jaar ouder dan mij waren en die probeerden mij te slaan maar ik ging net voorbij een randje met bosjes enz en toen opeens stond mijn broer daar met een vriend van hem en toen opeens waren die andere 2 lui heel erg bang(en 1 van die 2 is nog knockout gegaan) en toen ging natuurlijk iedereen van dat andere feest hun helpen dus toen was het nogal een groot gevecht en is politie en alles bij geweest en toen heb ik eerst de politie ff uitgescholden en toen ben ik naar me kamer gegaan en heb ik daar nog ff liggen kotsen en heeft me ma alles opgeruimd(lekker makkelijk) en die anderen mochten alle schade aan ons hek enz betalen
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:19 schreef gabbermaikel het volgende:
verhaaltje
En nu de vertaling.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:46 schreef pindapeller het volgende:
[..]
![]()
![]()
HAHA tsjah stakker
met je mooie niet te volgen verhaaltjes die ik niet eens echt geloof
![]()
kom wel net uit et cafe maar dis wel ECHT bullshit![]()
HAHA tsjah stakker met je mooie niet te volgen verhaaltjes die ik niet eens echt geloofquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:39 schreef cloudbolt het volgende:
ik heb een keer bijna met een vreemd meisje(ik heb verkering) gezoend volgens een vriend van me, niet dat dat zo spectaculair is, maar ik kan me TOTAAL niks meer van die avond herinneren. dat was echt eens en nooit meer, na 1,5 liter mixwodka à 14 %, 2 flesjes speciaalbier à 10% en 5 flesjes pilsener à 5% voel je je echt niet goed meer.![]()
maar goed, alles is goedgekomen
Jongen, dat moet je zonder alcohol al doen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:39 schreef cloudbolt het volgende:
ik heb een keer bijna met een vreemd meisje(ik heb verkering) gezoend volgens een vriend van me, niet dat dat zo spectaculair is, maar ik kan me TOTAAL niks meer van die avond herinneren. dat was echt eens en nooit meer, na 1,5 liter mixwodka à 14 %, 2 flesjes speciaalbier à 10% en 5 flesjes pilsener à 5% voel je je echt niet goed meer.![]()
maar goed, alles is goedgekomen
omg, wat een verhaal!quote:Op maandag 3 juli 2006 00:07 schreef kalinho het volgende:
<knip>
lolquote:Op zondag 30 juli 2006 20:15 schreef Skv het volgende:
Afgelopen zomer waren we stappen in Calella (Spanje).
Met twee vrienden van me. Alledrie knetterlam, ik kan me altijd nog normaal gedragen, die andere twee minder.
In Calella goed volgegoten, de bus gemist terug naar Lloret, plannen gemaakt om op een bankje te slapen, het maakte ons toch geen reet meer uit. Toen met de verkeerde bus van de verkeerde reisorganisatie opgepikt terug naar Lloret. Onderweg ruzie gemaakt met een groep Ajaxsupporters.
Eenmaal in Lloret was één van ons zó zat dat 'ie wou slapen. Wij de discotheek uit, gast afgezet, terug naar discotheek en lekker stappen. Uurtje of drie later gaan we met zn tweeën terug naar het appartement.
Op de gang zien twee schilderijen op de plek waar er normaal één hangt. He schilderij wat er normaal hing, hing nu zonder glasplaat op z'n kop. Een schilderij wat een heel eind verderop hing, hing er naast, op de kop met de spijker in de rechteronderhoek.
De gang voor onze hotelkamer en de kamer van de buren ligt vól met glas.
We vinden die gast die zo graag wou slapen onder het bloed met zijn handen vol glas.
Bleek dat hij heel graag de kamer op wou vrolijken. Had 'ie vier schilderijen uit de gang gejat, de muurlampen in de kamer eraf gesloopt (die hingen vrolijk kapot te zijn aan één draadje) en de schilderijen opgehangen.
Eéntje aan elke lamp en ééntje aan de thermostaat. Vervolgens met zn zatte kop tegen de thermostaat aangetyft, hele schilderij aan gort. Vervolgens is 'ie, in paniek, tegen de massieve glazen asbak gelopen, die ook in miljarden stukjes door de kamer lag.
Het leek hem een beter idee (op dat moment iig) om de stukken glas de gang op te gooien, dan uit het raamLater 's nachts kregen de buren bijna slaande ruzie omdat ze elkaar er van verdachten alles te hebben gesloopt; de gang voor hun kamer lag vol glas
Ikzelf doe niet zo heel vaak rare dingen, als ik echt té lam ben ga ik gewoon warrig lullen en kotsen
Nee, helemaal niks. En dat terwijl we door de kamer hebben lopen gooien met sinaasappels, appels, boterkuipjes e.d. Was een redelijk kansloos kutzooitje eigenlijkquote:
Ah dan heb je nog geluk gehad:). Meestal zijn ze daar vrij streng in.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks. En dat terwijl we door de kamer hebben lopen gooien met sinaasappels, appels, boterkuipjes e.d. Was een redelijk kansloos kutzooitje eigenlijk
Die schoonmaakwijven hebben we alles op laten ruimen. Om de dag lag er weer een of meerdere handdoeken vol bloed tegen de deur. In totaal 7 dagen oid in het glas rondgelopen nog. Werkelijk óveral lagen splinters. Ben nu ook in de race voor mn fakir-diploma
Ik kan heel lief kijkenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:10 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Ah dan heb je nog geluk gehad:). Meestal zijn ze daar vrij streng in.
Dat 't ding nog werktequote:Op maandag 31 juli 2006 01:33 schreef Skv het volgende:
Wel eens gehad dat ik een nieuwe (4 maand oude) mobiel bij me had. Was toen jaar of 15 / 16.
Was op een feestje en was behoorlijk zat. Toen belde een of ander wijf uit mijn klas me op, maar om de één of andere reden wou ik haar niet spreken. Ik zat in de tuin, liep naar de vijver toe, hield mn telefoon in mn hand helemaal onder water, tot de ringtone zachtjes wegstief.
Patent als ik was dat ik niet op had genomen, ging ik weer bier drinken. Tot ik me opeens bedacht dat mn hele telefoon naar de tyfus was.
Op dat moment maakte ik de redenering dat de telefoon kapot ging door het water. Dat moest er dus uitHoe krijg je water weg? Juist! Met hitte. Met mn dronken kop mn telefoon in de magnetron
gedaan, die op een paar minuten gezet en weggegaan. Resultaat: hij werkte weer, behalve het scherm. Dat kwam pas na een paar dagen weer opzetten.
Had nog mazzel dat niet die hele magnetron naar de manie was gegaan..
Als dit rustig aan is, wil ik wel weten wat je doet als je helemaal uit je dak gaatquote:Op maandag 31 juli 2006 14:13 schreef -skippybal- het volgende:
-Heel verhaal-
Nog mooier is dat je wakker word omdat je moet pissen maar te lam bent om op te staan dat je het dan maar gewoon laat lopenquote:Op maandag 31 juli 2006 18:33 schreef sandermans het volgende:
Zaterdag was er een feestje bij een camping hier in de buurt, een stel maten en ik er naartoe.
Dus gewoon een beetje gezellig doen, beetje drinken.
Ik was aan het eind van de avond goed zat en ik was naar huis gebracht.
De volgende ochtend werd ik wakker een mijn bed voelde een beetje klam aan.
Heb ik mijn nest gezeken op 1 of andere manier![]()
Incontinentie op je 19e![]()
De laatste keer dat ik dat (dronken) deed vergat ik het raam open te zetten.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:02 schreef Skv het volgende:
Dan pis ik wel uit mn raam / deur.
Foto's !quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik was naar een feestje half jaar geleden ongeveer en daar had ik veel op, vooral bacardi cola, daarvoor iets van 10 flesjes bier.. Maar op een gegeven moment schenkten ze meer bacardi dan cola. Dus ik dronken, dit wist ik pas de volgende ochtend ( 12 uur later ). Tussen 12 uur snachts en 12 uur smiddags weet ik niets meer. Achter af van verhalen bleek dat ik een tijd in de bosjes heb gelegen en daar gekost heb whehe. Ben thuisgebracht met een auto door iemand, kop buiten het raam. en thuis in de gang weer gekost.
Ik kwam de volgende ochtend gewoon me bed uit wel beetje hoofdpijn maar oke en ging vrolijk bij me ouders zitten, zeggen ze opeens moet je je excuus niet aanbieden ?. Dus ik zeg, Waarom dan ?
Hun het verhaal vertellen.
Alleen wel klote dat er foto's zijn dat ik in de bosjes dronken lig
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:46 schreef Borkydude het volgende:
Een gouwe ouwe van mij
Op vakantie afgelopen zomer speelden we Fifa Street, en als je een wedstrijd verloor moest je een shotje nemen. Wij een paar uur bezig. Op een gegeven moment is iedereen zo lam dat we besluiten naar het strand te gaan. Wij pakken de fiets, rijden nog op de weg langs de camping, rijd 1 van de 4 mensen tegen een andere aan, die 2 vallen om. Die gast die werd aangereden wil die gast die op hem viel trappen, vliegt zijn schoen uit in de bosjes. Wij daar om half 4 's nachts in de bosjes rollen, zoekend naar die schoen. Wij lopen te schreeuwen enzo, want we hadden veel te veel op. Het was een hele lange weg, helemaal donker. Op een gegeven moment komt er zo'n gigantisch licht aan. Wij springen zo weg. Is het de campingbaas in z'n Land Rover,of we wel even stil wouden zijn, anders konden we morgen vertrekken. Wij rustig terug naar de camping en gaan slapen.
De schoen is de volgende dag gevonden...
Het strand is nooit gehaald...
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik was bij vriend op een verjaardag, ik was vrij dronken. Iedereen wel zo'n beetje. Gingen we kaarten. Ik weet niets eens meer wat, ik denk pesten. Ik verlies omdat ik het meest dronken was. Moest ik zo'n heel glas kankersterke drank nemen wat je normaal alleen als shotjes neemt. Ik ging helemaal kapot daar. Alles ondergekotst, eerst in de tuin, daarna viel ik op tafel in slaap, werd wakker, kotste op tafel en sliep lekker verderToen kwam die vent ze moeder thuis, wil me ouders bellen. Ik schijn zoiets gezegd te hebben van: Nee, ze vermoorden me, ik kan hier slapen!
Nog zo'n ander ventje liep in de gootsteen te kotsen, sleurde die jarige vent hem al kotsend de tuin in
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:00 schreef Borkydude het volgende:
Zelfde vakantie, avond ervoor. Zelfde zuipspelletje, alleen minder lang. Eigenlijk alleen ik was eraan. We gaan slapen. Vriend zet de wekker op 7 uur, want we wouden vroeg naar het zwembad. Ik val in slaap op de bank waar ik slaap.
Volgende ochtend, ik word wakker, in het bed van een vriend, die vriend was er gelukkig niet. Voel iets raars, zitten er twee pinda's in me neus. Ik kijk op me telefoon die in me zak zat. 11 uur. Ik stap stomverbaasd het bed uit. Denk van: What the fuck is er gebeurd, hoe kom ik hier. Loop de kamer in. Niemand. Loop de tuin in. Niemand. Ik bel een vriend op, neemt niet op, de andere 2 ook niet. Ik loop naar het zwembad. Daar zitten ze.
Met een aardige kater zit ik daar. Vertelt een gast dat hij me een minuut of 5 lang op de wekker heeft zien rammen. Daarna schijn ik die andere gast zijn bed ingestapt te zijn. Ik wist er niets meer van. En de pinda's waren omdat ik snurkte
Oke, wat is nu je avontuur?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:11 schreef gateh het volgende:
vanochtend om 9 uur soggends een slok jenever en bacardi lime genomende bacardi hadden we (ik+iemand) nog opgedronken en het restje jenever (flinke flesbodem) hebben we in een pak sinaassappelsap getieft en daarna opgedronken
![]()
quote:haha wat een lelijke kaartmaar vond um wel garpig , nja alles is op dit moment garpig
dusja waar t eigenlijk op neerkomt is dat ik even wou laten weten aan je dat ik zn beetje aan je denk enzo en dat je gewoon kortom lief bent
hoop dat je dit leest als je zwaar dronken thuiskomt, dan is zn ding veul leuker om te krijgen
nja ik houd van je oiden hoop je gouw nou eens een x te zien , kom eens naar spanje !
tis saai hier
daanjuhhhhhh is koeeeeeeel
ps:
Dit heeft me omglollercopter lang gekost om te typen dus ik ga nu maar gewoon voor dood spelen , adiosssssssssssssss
-
**naam** , of had je dat al door ?
Skihut R'damquote:Op maandag 25 september 2006 00:04 schreef Xenwolfie het volgende:
Sommige drinken zich hier om een zware alcohol vergiftiging te krijgen, of niet dan?![]()
haha ik heb ook weleens zoiets gehad. Was een avond flink wezen drinken en veel contact gehad met alelrlei dames . Werd ik later op Hyves door iemand toegevoegd die mij schijnbaar had opgezocht via Hyves en een dag later kreeg ik een smsje van iemand wiens naam ik niet eens herkendequote:Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef jstn het volgende:
Ik kreeg laatst op vrijdagavond/nacht een smsje met daarin:
Hey lieverd, waarom was je niet in de ***? (locatie doet er even nie toe).
Je had vorige week je nr aan mij gegeven ;] Kus *** (naam is niet van toepassing).
Ik heb m'n eigen echt voor mn kop geslagen, want ik er wist er dus écht niks meer van.
Toen had ik de week daarna afgesproken met d'r, en toen ik haar zag wist ik het zeker:
Dit mens heb ik nog nooit eerder gezien.
lolquote:Op woensdag 27 september 2006 20:37 schreef Herox het volgende:
Mijn eigen ergste dronkenschap ooit: kort maar krachtig:
De kroeg ingaan, feesten, naar buiten lopen.
En wakker worden in het ziekehuis![]()
Nja en laatst 6x zitten kotsen voor 20 man op een verjaardag en daarna nog eens voor me vader toen die me op kwam halen(was niet echt meer in staat om 15 km naar huis te fietsen)
Idd, veels te lang om te lezenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:47 schreef mister_dog het volgende:
[..]
kut dat is een saai verhaal![]()
De skihutquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:17 schreef Autoreply het volgende:
Ik ga nu nog (héél dronken) naar de skihut toe; is dat ook een blunder.
Nee jij typt lekker, wou je zeggenquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:21 schreef kanovinnie het volgende:
gast! gebruik comma's, punten en enters!
anders ziet het er zo uit:
gast gebruik commas punten en enters. niet te lezen dus...
en typ je verhaal even zodat wij het ook kunnen volgen.
dat zeg ik toch niet, triangeljosti! ik zeg alleen dat het bij hem helemaal niet te lezen valt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:15 schreef rameijer het volgende:
[..]
Nee jij typt lekker, wou je zeggen
bus gaat kwart over 11 heen, en elk half uur( 2:30, 3:30, enz....) is er een borrelbus terug he...quote:Op maandag 25 september 2006 21:35 schreef wudstik het volgende:
Keer van gorredijk naar heerenveen gefietst, heen nuchter, we gaan om 11 weg om de bus te pakken, bus is al weg, naja dan fietsen hé
heenweg half uurtje
terugweg: 4 uur lang
blijkt dat we 1 en een half uur gefietst hebben terug, en we zijn ergens in het midden gestopt, en hebben 2 en een half uur naar de sterren gekeken met ons zessen
Smartiequote:Op vrijdag 29 september 2006 22:48 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
bus gaat kwart over 11 heen, en elk half uur( 2:30, 3:30, enz....) is er een borrelbus terug he...
dat weetjetoggg
Wat een avonturenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:25 schreef Norden_lights het volgende:
hehe
was aangeschoten
maar is alweer uitgewerkt
was om 1300 al begonnen
avontuur?quote:
ik ben die jongenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:47 schreef mister_dog het volgende:
[..]
lol
zaterdag..weze werken. 0430 op 1930 thuis helemaal naar de tering. Thuis alleen pizza eten rest van de dag 4 krentebollen. Thuis een bier op..toen ff naar een andere gast toe gegaan. Daar nog meer bier op, toen de kroeg in, daar nog een bier op, vervolgens discotheek in ga en nog 10+ bier drinken. Toen broodje met iets er op weet niet meer frikandel ofzo gevreten toen kotsen, en liggen slapen op een railing die er voorzorgt dat als je auto niet op de handrem staat die niet de hanven in rijd dan besluiten naar het strand tegaan.. een maal op het strant gekomen word ik van me fiets afgebeukt door een of andere grapjas..ik boospleurt ie ook nog ff me fiets meters (voor mijn gevoel kilometers) ver weg.. Ik denk moet ik ook kunnen *pakt fiets ..*fiets weer laat vallen.. veelste zwaar kome we thuis zit die jonge van wie ik ze fiets wel ff weg zou pleuren te klote 30 proberen fiets op de standaard te zetten...blijkt dus dat z'n bok ik af gebroken..Toen besloot ik bij hem te gaan slapen dus heb ik zonder ook maar iets bij me te hebe daar geslapen..
kut dat is een saai verhaal![]()
Veel zuipen en blowen is toch elk weekend wel?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:33 schreef Corksterr het volgende:
D'r is feest in de stad hier komend weekend. Staat bij de jongeren vooral bekend als lekker veel zuipen en blowen.
Volgende week zal ik uitgebreid verslag doen van mijn val- en struikelpartijen.
je hebt zelf vast ook wel een verhaal...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:29 schreef Burbo het volgende:
tvp
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:17 schreef stefmans het volgende:
Gister heb ik voor een politieagent staan jumpen terwijl ik zei jumpen is geen misdaad![]()
Dan ben je niet dronken, maar gewoon kansloosquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:17 schreef stefmans het volgende:
Gister heb ik voor een politieagent staan jumpen terwijl ik zei jumpen is geen misdaad![]()
Kansloos dronken BWAHHAHAHAH!!1quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:51 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan ben je niet dronken, maar gewoon kansloos
Niet mijn muziek, maar Matrixx =quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:01 schreef Vampz het volgende:
K
[..]
Kansloos dronken BWAHHAHAHAH!!1
en vanavond erotixx in de matrixx dus dat wordt wel wat moois![]()
ja, maar niet lekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Veel zuipen en blowen is toch elk weekend wel?
Ik moet zeggen dat vooral dat laatste wel toeneemt de laatste wekenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Veel zuipen en blowen is toch elk weekend wel?
Te dronken worden is kansloosquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:51 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan ben je niet dronken, maar gewoon kansloos
Eigenlijk wel. Je moet preciés tot de grens gaan, dat is het heerlijkst.quote:
En, geneukt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:27 schreef Vampz het volgende:
jaja eindelijk heb ik een verhaal wat wel aardig waardig is in dit topic
*blaverhaal*
Arm ding
OMFG DAT is echt de bomquote:
Dat denken alle mannen die ladderzat zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
oei paar dagen geleden ook weer ladderzat geweest. Ontzettend veel mooie meisjes die stuk voor stuk botergeil waren, maar ik heb me in kunnen houden
![]()
niet even de tuinslang erop los gelaten?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:10 schreef Kiteless het volgende:
Laatst een dronken gozer die me perse naar huis wou brengen.. hoefde voor mij niet hoor, dan verwacht ie vast weer wat..
Staan we voor de deur, wil ie inderdaad afscheid nemen, neemt een stap naar me toe en kotst vervolgens voor m'n voeten op de grond (gelukkig geen spetters op mn mooie schoentjes)
Toen ben ik maar heel snel naar binnen gegaan
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:50 schreef NiekieW. het volgende:
Ik heb ook nog wel meerdere leuken:
een keer op hockeytoernooi wij vrij veel drinken, was het feest afgelopen kwam iemand op het idee om naar de shoarma te rijden. Dus hij met zijn zatte kop achter het stuur nog een paar mensen achtering(ik niet). Ze konden de shoarmatent niet vinden dus zij beetje rond rijden moest er op eens eentje kotsen dus hoppa stoppen uit die auto kotsen, staan ze precies voor een shoarma tent. Dus zij daar bestellen eentje trok het niet meer dus die stond buiten te wachten. Komt er ineens zo iemand buiten kijken oftie nog leeft, heeft ie zijn broek op zijn enkels en zit ie daar tegen zon pand aan te schijten. En de volgende morgen zaten er nog allemaal van die stronstrepen op zijn rug. :blergh:]
Nog een recentere; vorige week wij met een stel vrienden ff naar eindhoven op donderdag om op de vakantie te toasten. Ik en een vriend zouden 'wedstrijdje' zuipen doen omdat hij dacht dat hij de 'zuipkoning' was, naja wij gewoon beetje zuipen. Op een gegeven moment nog wat gore goldstrike derin gegoten. Dus die vriend van mij rond een uur of 12 ff naar buiten zie ik hem daar kotsen, dus ik had al gewonnne. We zouden de trein van half 1 naar huis pakken dus wij richting de trein. Zitten we in de trein valt die vriend van mij ineens weg reageert ie nergens meer op, dus wij toen we op plaats van bestemming waren maar ff zijn ouders opgebelt. Die ouders hem naar het ziekenhuis brengen, wij met een paar man mee. Zitten we daar in dat ziekenhuis, had hij dus een promillage van 2,4 ofzo. Dus wij zaten daar ff wat te wachten toen ineens voelde ik wat opkomen, en kon het niet tegen houden, heb ik daar heel de wacht kamer ondergekotst. Daarna ben ik ff buiten gaan staan met een vuilniszak, dus ik daar ingekotst, roepen vrienden van mij gooi hem maar weg, ik slinger die zak weg hangt ie in zon boom, valt al die kots op zon auto die daar geparkeerd staat. Btw die vriend van mij drinkt nu niet meer.
Hoop dat het beetje te lezen is.
Gr, niek
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:50 schreef NiekieW. het volgende:
een keer op hockeytoernooi wij vrij veel drinken, was het feest afgelopen kwam iemand op het idee om naar de shoarma te rijden. Dus hij met zijn zatte kop achter het stuur nog een paar mensen achtering(ik niet). Ze konden de shoarmatent niet vinden dus zij beetje rond rijden moest er op eens eentje kotsen dus hoppa stoppen uit die auto kotsen, staan ze precies voor een shoarma tent. Dus zij daar bestellen eentje trok het niet meer dus die stond buiten te wachten. Komt er ineens zo iemand buiten kijken oftie nog leeft, heeft ie zijn broek op zijn enkels en zit ie daar tegen zon pand aan te schijten. En de volgende morgen zaten er nog allemaal van die stronstrepen op zijn rug. :blergh:]
Nog een recentere; vorige week wij met een stel vrienden ff naar eindhoven op donderdag om op de vakantie te toasten. Ik en een vriend zouden 'wedstrijdje' zuipen doen omdat hij dacht dat hij de 'zuipkoning' was, naja wij gewoon beetje zuipen. Op een gegeven moment nog wat gore goldstrike derin gegoten. Dus die vriend van mij rond een uur of 12 ff naar buiten zie ik hem daar kotsen, dus ik had al gewonnne. We zouden de trein van half 1 naar huis pakken dus wij richting de trein. Zitten we in de trein valt die vriend van mij ineens weg reageert ie nergens meer op, dus wij toen we op plaats van bestemming waren maar ff zijn ouders opgebelt. Die ouders hem naar het ziekenhuis brengen, wij met een paar man mee. Zitten we daar in dat ziekenhuis, had hij dus een promillage van 2,4 ofzo. Dus wij zaten daar ff wat te wachten toen ineens voelde ik wat opkomen, en kon het niet tegen houden, heb ik daar heel de wacht kamer ondergekotst. Daarna ben ik ff buiten gaan staan met een vuilniszak, dus ik daar ingekotst, roepen vrienden van mij gooi hem maar weg, ik slinger die zak weg hangt ie in zon boom, valt al die kots op zon auto die daar geparkeerd staat. Btw die vriend van mij drinkt nu niet meer.
Gr, niek
Stoerrrrrr!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:50 schreef NiekieW. het volgende:
een keer op hockeytoernooi wij vrij veel drinken, was het feest afgelopen kwam iemand op het idee om naar de shoarma te rijden. Dus hij met zijn zatte kop achter het stuur nog een paar mensen achtering(ik niet). Ze konden de
Gr, niek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |