Er staat vrijwillig achter, wat denk je zelf. Ik moest op mijn oudjaarsbest op de foto natuurlijk!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:54 schreef Borkydude het volgende:
Voor geld?
Jij maakt dan zeker foto`s?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
TS begint uiteraard!
hoezo je hebt alleen een kwart fles jaegermeister op en je bent al zat of wat?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:42 schreef Maikuuul het volgende:
Nou ik zal je eens vertellen over de avond, waar ik met 4 vrienden in 5 minuten 1 liter fles van Jaegermeister op gingen drinken
Om half 10 begin het feest en iedereen was uiteraard aan de late kantDus moesten we snel die fles opdrinken. Na 1 uur werd ik eruit gezet omdat ik ergens de hele tijd stilstond enzo, toen hebbben 2 gasten me naar huis gedragen
dusseh jeh in principe was het wel leuk
Maarja dat is 1x en dan ook nooit meer
Ik kan me trouwens alleen nog herinneren dat ik een biertje bestelde en de rest ben ik vergeten
Drink jij dat maar eens op in 5 minutenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:47 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoezo je hebt alleen een kwart fles jaegermeister op en je bent al zat of wat?
Dat is bij mij bijna elke keer opstap ga dat ik niet echt meer kan herinneren de weg naar huisquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Dronken Fok!ken leverde me weleens een ban op !
Ben zo weleens thuis gekomen en weet niet mee hoe
als je echt zo dronken was geweest had je wakker geworden met allemaal chips in bed en je afgevraagd waar die zakken nou waren geblevenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind zo ook weleens allemaal zakken chips in mijn bed
heb ik die leeggegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |