quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:58 schreef Duder het volgende:
ik mocht laatst voor het eerst van mijn leven een alcoholische versnapering nuttigen, er overkwam mij iets heel vreemds. Ik moest namelijk ineens aan schaarsgeklede dames denken, die elkaar op niet nader te noemen plekjes betasten. Ik ben maar snel naar bed gegaan, na eerst 3x gebeden te hebben, en ik heb daarna heerlijk gedroomd over paster pietersen en zijn tuinslang
dat lukt je echt niet, als je echt volgas doordrinktquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:40 schreef DaMook het volgende:
Omg wat een nep verhalen in het eerste deelEn dat zodat je stoer lijkt
.
Echt stoer ben je pas als je heel de avond vol gas doordrinkt en er geen rare dingen van gaat doen, maar gewoon thuiskomt en alles nog weet.
Bekend probleemquote:Op maandag 13 maart 2006 18:35 schreef MarkNMGN het volgende:
Komt vanmiddag een meisje naar me toe:
Meisje: ''Was leuk hé, zaterdag?!''
Ik: ''Was jij er ook dan?''
Meisje: ''Ja, we hebben wel een kwartier staan praten''
![]()
Jep, been there, done that got the scars to prove it.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:18 schreef MrDrako het volgende:
wakker worden met je t-shirt en trui nog aan, en daarop nog een tshirt
Fietste een keer na een personeels feest (gratis bier zonder grens) naar huis, was er toen behoorlijk tegenaan gegaan, fiets ik naast een collega, rijden we tegen elkaar op, mijn voorwiel dubbel
Dus fiets over de schouder en lopen maar, hij was het zat zo langzaam te moeten gaan en begon mijn voorwiel recht te vouwen door erop te springen, ik proberen, lukte, wij blij.
Zonder problemen thuis gekomen.
Volgende ochtend wil ik naar de fietsenmaker, stap ik op de fiets, breekt voordat ik ook maar weg was m'n voorwiel doormidden.........Ik was die nacht zonder problemen met een rotvaard een heuvel af gereden, als dat ding dan gebroken was was ik HEEL erg de lul geweest.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:44 schreef Stienn het volgende:
Heb ooit een keer in een dronken bui iedereen voor gek verklaard omdat ik vond dat de steren wel heel dicht op de aarde stonden. Tot dat ik er de volgende dag acher kwam dat ik onder een lantarenpaal zat..
Hoe wast het tanken?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:03 schreef B_BOY het volgende:
zal vanaaf wel weer gezellig worden.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:14 schreef Bananenman het volgende:
Een vriend van mij was vroeger een keer zo knetterlam op een schoolfeest, dat hij opgehaald moest worden door z'n ouders. Dus die leraren die ouders bellen, en die vader komt hem ophalen. Wij dragen hem die auto in en z'n vader doet z'n gordel vast, want dat kon 'ie zelf niet meer. Zegt hij tegen z'n vader "waar gaan we heen rijden meneer"
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:52 schreef Beach het volgende:
En thuis, ging me moeder me onder de douche stoppen en wassen![]()
![]()
wjejejejejequote:Op zondag 19 maart 2006 01:52 schreef Beach het volgende:
Ik heb zelf ook een keer gehad, onderweg naar huis, opeens een blackout![]()
Ik werd werd 'wakker' onder een dikke modderlaag in een sloot.
Opeens kwam ik proestend boven![]()
Ik kon er zelf niet meer uitkomen, moesten ze mij eruit trekken.![]()
Ik werd totaal dronken in de bagageruimte gelgd van een auto.
En thuis, ging me moeder me onder de douche stoppen en wassen![]()
![]()
Zelfgebrouwen bier met 12% is niet zo goed voor je![]()
dudequote:
Als ik alleen was was ik dood ja.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:32 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
dude![]()
![]()
![]()
dan was je wel bijna dood geweest, ach ja het was het vast wel waard denk ik![]()
Daar heb je echte MaTtiEs voor hequote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:26 schreef thunderice het volgende:
Een kameraad stond 3 meter an een paar agenten af en begint zo uitgebreid over straat te pissen.
''Jongeman wil jij je piemel in je broek doen?''![]()
Krijgt ie een boette van ¤75;
Begint die gek te schreeuwen op straat dat ie vanavond nog zelfmoord pleegt omdat z'n vader 'm anders wel afmaakte![]()
en die andere procent dat zijn breezersquote:Op woensdag 22 maart 2006 04:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
99% van de pubers weet niet eens dat alcohol een harddrug is, het is de meest schadelijke en vergiftigende harddrug...
Nee echt, ik hoorde laatst dat alcohol gelijk staat aan heroïne & cocaïne (en zo kan ik nog wel ff doorgaan)quote:Op woensdag 22 maart 2006 04:22 schreef foetre het volgende:
[..]
en die andere procent dat zijn breezers
dat is al jaren bekend.daarom ben ik aan het minderen haakjes openen serieus haakjes sluitenquote:Op woensdag 22 maart 2006 04:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee echt, ik hoorde laatst dat alcohol gelijk staat aan heroïne & cocaïne (en zo kan ik nog wel ff doorgaan)
Het is gewoon een keiharde schadelijke drug
En bijna niemand die het echt beseft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |