Dan denk je dat je er maar even ligt, maar in feite lig je daar een flinke tijd naar de lucht te kijkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:34 schreef SeLLeM het volgende:
Dus ik en me matties gaan naar een feessie (volgens mij een examenfeest). Liepen alleen maar van die domme achterlijke breezzah sletjes rond en een stel nurts.. Nie veel aaan dus. Flink aan het bier en nog wat sterke drank . Einde van het feest best bezopen
, wij naar huis komen we plotseling een kk hoge molen tegen
. Duz wij erin nog ff het uitzicht bekijken onder het genot van een heerlijke Joint
.
Daarna weer op me fiets was iets fout gegaan weetniemeer wat maar toen heb ik nog met een maat kwatier op de grond gelegen. Op dat moment kwam er een auto langs die stopte en vroeg wat er hand was bleek het oook nog de moeder te zijn van 1 van die hoertjes van dat feest
.
Verder weeknie meer
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:30 schreef Duder het volgende:
Komt vanmiddag een jongen naar me toe, hij zag er een beetje verdacht uit (strak t-shirtje, leren broek):
Gast: ''Was leuk hé, zaterdag?!''
Ik: ''Was jij er ook dan?''
Gast: ''Ja, we hebben wel een kwartier staan "praten', en toen hij het woord praten zei vloog er een stukje slijm uit zijn mond en hij knipoogde naar mij'
Hmmmm
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:00 schreef Metal_Mart het volgende:
We gingen vroeger altijd naar een of andere boerenzuiptent, genaamd het Dorpshuis. Leuk als je 16 bent, op de fiets erheen (met een sixpackje aan je stuur). Een biertje daar kostte nog 1 gulden 75. Altijd helemaal van de kaart, liep je daar dan als een zombie rond. Op de terugweg vaak ook de nodige val - en kotspartijen etc.
Maar als je wat ouder wordt en een rijbewijs krijgt enz. ga je toch wat andere tenten bezoeken en draait het niet alleen maar meer om lam zuipen.
Nu besloten we enige tijd terug om toch nog eens een keer 'ouderwetse Dorpshuis-avond' te doen. Dus gingen we met de fiets, sixpackje aan het stuur wederom, op naar het Dorpshuis. Met de gedachte 'zo dronken als vroeger zal wel niet meer voorkomen' gingen we naar binnen.
Afijn, een uur of 3 later waren we compleet de weg kwijt (13 man) en was t weer tijd om naar huis te gaan.
Een gast ging een shaggie rollen, maar t was enorm pleuris weer. Zat lekker op zn fiets maar al zn vloeitjes pleuren uit zn handen, heel zn shag nat. Onder het nodige gevloek pleurt ie opeens uit stilstand keihard op zn bek.Wij allemaal lachen natuurlijk. Uiteindelijk een heel verlept shaggie in zn bek, gaat natuurlijk niet aan. Dus ik heel behulpzaam, ga een sigaret halen bij iemand die op de taxi staat te wachten. Pleur ik ook op mn bek
.
Ondertussen was er al een deel naar huis gaan fietsen, die haalden we later in. Daarvan waren er ook 2 op hun bek gegaan, midden in allerlei modderplassen. Wenkbrauw kapot, jas kapot. Leken net krijgers uit de jungle met allemaal modder op hun gezicht.
Die waren we even later weer kwijt op de verdere terugreis. De shaggie's roller reed nog steeds bij ons en viel opeens tijdens het fietsen weer op zn bek tegen mijn fiets aan. Gevolg: enorm slag in mijn wiel. Trapte mijn fiets opeens superzwaar, en het was al zulk kloteweer. Daarna is ie nog 4 x een heg ingereden en presteerde hij het om een vangrail op te fietsen waarna ie weer op zn bek ging.
Bij thuiskomst bleek dat al zn knopen van jas waren, zn broek gescheurd, zn gouden ketting kwijt was en een deel van zn zadel afgebroken was.Ik was bij thuiskomst zo kapot van het zware trappen dat ik niet meer verder kon. Maar we moesten nog een dame naar huis brengen. Dus mn broer fietste wel even mee. Had ie der uiteindelijk thuisgebracht, kijkt ie nog even om om te kijken of ze de deur open kreeg. Pleurt ie ook op zn bek met zn fiets. Maar zn been zat helemaal verstrengeld in zn frame, dus lag ie 5 minuten midden op de weg, helemaal voor pampus.
Uiteindelijk toch weer opgekrabbeld om thuis zijn valpartij te vertellen. Had ie zn trapper eraf getrapt, moest ie met 1 been trappend naar huis fietsen. Ik lag al voor pampus in mn nest maar moest toch nog even smakelijk lachen om zijn relaas. Toen ging ik weer lekker slapen en een uurtje later sloot ik de avond in stijl af door even gruwelijk de plee onder te kotsen.
Uiteindelijk waren 6 van de 13 op hun bek gegaan die avond.
Hi-la-rischquote:Op woensdag 26 april 2006 16:44 schreef Metal_Mart het volgende:
Deze heb ik wel eens in een ander topic gepost, scheelt me weer typwerk.
[..]
dat zijn de langdurige katersquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:37 schreef Borkydude het volgende:
Al een maand geen reactie, is het bier op?
Tering zeg wat kansloos...quote:
Ach, nuchter kunnen we nog wel wat hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:30 schreef rameijer het volgende:
[..]
Tering zeg wat kansloos...![]()
De jeugd van tegenwoordig![]()
![]()
en het avontuur volgt nog?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha, ik ben nooit dronken.Maar we hadden laatst een feestje en daar waren we op de fiets heen gegaan, nouja flink gezopen en we konden dus mee rijden met mensen die ons wel even thuis af wilden zetten, m'n ex vond dat wel een goed idee maar ik zei nee hoe doe je dat dan met de fietsen? Hij: Ja die halen we morgen wel even op. Ik: "Dus jij wilt twee fietsen in jouw citroëntje AX stouwen die volgebouwd is met muziek?" Hij: "Ja, hoezo?" hehe.
Uiteindelijk toch maar op de fiets gegaan.
![]()
wilde neuqsex met je ex in de bosjes ofzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:53 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Haha, neu daar zullen we het maar niet over hebben.![]()
Hahaha, nee gek. Ik blijf maagd tot m'n huwelijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
wilde neuqsex met je ex in de bosjes ofzo?
Samengevat: Je bent een kankeridiootquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:46 schreef welkominspace het volgende:
Ik vond het eens nodig om uit mijn slaapkamerraam te pissen(iets wat ik wel vaker deed bij hoge nood).
Pleur ik voorover uit het raam in het grind van het schuur dakje van de buren.
Doet tyfus pijn natuurlijk maar het lukte me niet om weer naar binnen te komen en toen ben ik in slaap gevallen.
En een keer met oud en nieuw een rotje uit mijn slaapkamerraam gepleurd midden in een berg van vuilniszakken dat was een best brandje.
hebben me moeder,ik en de buurjongen toen maar met emmers water geblust
En die zelfde nacht was ik weer met vuurwerk aan het klooien alleen eidigde dit bij de spoedeisende hulp van het azg
ja zo ongeveer maar daarna ben ik erachter gekomen hoe handig het is om een ehbo diploma te hebben en heb ik mijn leven gebeterd en mijn ehbo diploma gehaaldquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Samengevat: Je bent een kankeridioot![]()
versquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja zo ongeveer maar daarna ben ik erachter gekomen hoe handig het is om een ehbo diploma te hebben en heb ik mijn leven gebeterd en mijn ehbo diploma gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |