Dan denk je dat je er maar even ligt, maar in feite lig je daar een flinke tijd naar de lucht te kijkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:34 schreef SeLLeM het volgende:
Dus ik en me matties gaan naar een feessie (volgens mij een examenfeest). Liepen alleen maar van die domme achterlijke breezzah sletjes rond en een stel nurts.. Nie veel aaan dus. Flink aan het bier en nog wat sterke drank . Einde van het feest best bezopen
, wij naar huis komen we plotseling een kk hoge molen tegen
. Duz wij erin nog ff het uitzicht bekijken onder het genot van een heerlijke Joint
.
Daarna weer op me fiets was iets fout gegaan weetniemeer wat maar toen heb ik nog met een maat kwatier op de grond gelegen. Op dat moment kwam er een auto langs die stopte en vroeg wat er hand was bleek het oook nog de moeder te zijn van 1 van die hoertjes van dat feest
.
Verder weeknie meer
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:30 schreef Duder het volgende:
Komt vanmiddag een jongen naar me toe, hij zag er een beetje verdacht uit (strak t-shirtje, leren broek):
Gast: ''Was leuk hé, zaterdag?!''
Ik: ''Was jij er ook dan?''
Gast: ''Ja, we hebben wel een kwartier staan "praten', en toen hij het woord praten zei vloog er een stukje slijm uit zijn mond en hij knipoogde naar mij'
Hmmmm
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:00 schreef Metal_Mart het volgende:
We gingen vroeger altijd naar een of andere boerenzuiptent, genaamd het Dorpshuis. Leuk als je 16 bent, op de fiets erheen (met een sixpackje aan je stuur). Een biertje daar kostte nog 1 gulden 75. Altijd helemaal van de kaart, liep je daar dan als een zombie rond. Op de terugweg vaak ook de nodige val - en kotspartijen etc.
Maar als je wat ouder wordt en een rijbewijs krijgt enz. ga je toch wat andere tenten bezoeken en draait het niet alleen maar meer om lam zuipen.
Nu besloten we enige tijd terug om toch nog eens een keer 'ouderwetse Dorpshuis-avond' te doen. Dus gingen we met de fiets, sixpackje aan het stuur wederom, op naar het Dorpshuis. Met de gedachte 'zo dronken als vroeger zal wel niet meer voorkomen' gingen we naar binnen.
Afijn, een uur of 3 later waren we compleet de weg kwijt (13 man) en was t weer tijd om naar huis te gaan.
Een gast ging een shaggie rollen, maar t was enorm pleuris weer. Zat lekker op zn fiets maar al zn vloeitjes pleuren uit zn handen, heel zn shag nat. Onder het nodige gevloek pleurt ie opeens uit stilstand keihard op zn bek.Wij allemaal lachen natuurlijk. Uiteindelijk een heel verlept shaggie in zn bek, gaat natuurlijk niet aan. Dus ik heel behulpzaam, ga een sigaret halen bij iemand die op de taxi staat te wachten. Pleur ik ook op mn bek
.
Ondertussen was er al een deel naar huis gaan fietsen, die haalden we later in. Daarvan waren er ook 2 op hun bek gegaan, midden in allerlei modderplassen. Wenkbrauw kapot, jas kapot. Leken net krijgers uit de jungle met allemaal modder op hun gezicht.
Die waren we even later weer kwijt op de verdere terugreis. De shaggie's roller reed nog steeds bij ons en viel opeens tijdens het fietsen weer op zn bek tegen mijn fiets aan. Gevolg: enorm slag in mijn wiel. Trapte mijn fiets opeens superzwaar, en het was al zulk kloteweer. Daarna is ie nog 4 x een heg ingereden en presteerde hij het om een vangrail op te fietsen waarna ie weer op zn bek ging.
Bij thuiskomst bleek dat al zn knopen van jas waren, zn broek gescheurd, zn gouden ketting kwijt was en een deel van zn zadel afgebroken was.Ik was bij thuiskomst zo kapot van het zware trappen dat ik niet meer verder kon. Maar we moesten nog een dame naar huis brengen. Dus mn broer fietste wel even mee. Had ie der uiteindelijk thuisgebracht, kijkt ie nog even om om te kijken of ze de deur open kreeg. Pleurt ie ook op zn bek met zn fiets. Maar zn been zat helemaal verstrengeld in zn frame, dus lag ie 5 minuten midden op de weg, helemaal voor pampus.
Uiteindelijk toch weer opgekrabbeld om thuis zijn valpartij te vertellen. Had ie zn trapper eraf getrapt, moest ie met 1 been trappend naar huis fietsen. Ik lag al voor pampus in mn nest maar moest toch nog even smakelijk lachen om zijn relaas. Toen ging ik weer lekker slapen en een uurtje later sloot ik de avond in stijl af door even gruwelijk de plee onder te kotsen.
Uiteindelijk waren 6 van de 13 op hun bek gegaan die avond.
Hi-la-rischquote:Op woensdag 26 april 2006 16:44 schreef Metal_Mart het volgende:
Deze heb ik wel eens in een ander topic gepost, scheelt me weer typwerk.
[..]
dat zijn de langdurige katersquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:37 schreef Borkydude het volgende:
Al een maand geen reactie, is het bier op?
Tering zeg wat kansloos...quote:
Ach, nuchter kunnen we nog wel wat hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:30 schreef rameijer het volgende:
[..]
Tering zeg wat kansloos...![]()
De jeugd van tegenwoordig![]()
![]()
en het avontuur volgt nog?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha, ik ben nooit dronken.Maar we hadden laatst een feestje en daar waren we op de fiets heen gegaan, nouja flink gezopen en we konden dus mee rijden met mensen die ons wel even thuis af wilden zetten, m'n ex vond dat wel een goed idee maar ik zei nee hoe doe je dat dan met de fietsen? Hij: Ja die halen we morgen wel even op. Ik: "Dus jij wilt twee fietsen in jouw citroëntje AX stouwen die volgebouwd is met muziek?" Hij: "Ja, hoezo?" hehe.
Uiteindelijk toch maar op de fiets gegaan.
![]()
wilde neuqsex met je ex in de bosjes ofzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:53 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Haha, neu daar zullen we het maar niet over hebben.![]()
Hahaha, nee gek. Ik blijf maagd tot m'n huwelijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
wilde neuqsex met je ex in de bosjes ofzo?
Samengevat: Je bent een kankeridiootquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:46 schreef welkominspace het volgende:
Ik vond het eens nodig om uit mijn slaapkamerraam te pissen(iets wat ik wel vaker deed bij hoge nood).
Pleur ik voorover uit het raam in het grind van het schuur dakje van de buren.
Doet tyfus pijn natuurlijk maar het lukte me niet om weer naar binnen te komen en toen ben ik in slaap gevallen.
En een keer met oud en nieuw een rotje uit mijn slaapkamerraam gepleurd midden in een berg van vuilniszakken dat was een best brandje.
hebben me moeder,ik en de buurjongen toen maar met emmers water geblust
En die zelfde nacht was ik weer met vuurwerk aan het klooien alleen eidigde dit bij de spoedeisende hulp van het azg
ja zo ongeveer maar daarna ben ik erachter gekomen hoe handig het is om een ehbo diploma te hebben en heb ik mijn leven gebeterd en mijn ehbo diploma gehaaldquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Samengevat: Je bent een kankeridioot![]()
versquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja zo ongeveer maar daarna ben ik erachter gekomen hoe handig het is om een ehbo diploma te hebben en heb ik mijn leven gebeterd en mijn ehbo diploma gehaald
Oh mijn god, haha.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:25 schreef hafc het volgende:
bij een kameraad dronken in huis zitten, naar de wc gaan, terug komen van de wc en zeggen tegen die kameraad dat ze een hele rare wc hebben. hij hangt hoogt en er zit maar een klein gaatje in waar je in kunt plassen, draaiknoppen om door te trekken. beetje raar allemaal. toen zei mijn kameraad dat ik in de wasbak heb zitten pissen...
Das vrij normaal iddquote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Quiestisia het volgende:
Mwah niet veel speciaals, met gestrekte armen rondrennen en roepen "IK BEN EEN VLIEGTUIG!!" is toch volkomen normaal?!?!
Ik ken ook nog iemand die ooit midden op straat ging liggen en Watskeburt ging zingen....
Precies dat dacht ik dus ookquote:
Haha, lol.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:24 schreef twetwe het volgende:
Afgelopen zaterdag, mijn kameraad: dacht dat zon 50 km/uur bord een persoon was die hem iets gedaan had, begon dat ding helemaal te bewerken. Even later stond ik 10 meter verder van hem, belt hij mij op, ik zo waarom bel je(door de telefoon) hij zo ja ik kan je niet verstaan.. hebben we een minuut of 5 zitten bellen terwijl we maar 10 meter van elkaar afstonden
Kutverhaalquote:Op zondag 11 juni 2006 20:23 schreef Borkydude het volgende:
Vrijdagnacht, komen uit kutdorp op Texel, moesten naar ander kutdorp op Texel, met Taxi. Uurtje of 4. 4 man erin, allemaal lam. Ik begon tegen die chauffeur te lullen over de Queen cd die ie ophad, zon andere gast over de bandenspanning, ging helemaal nergens over.
Tis dat je het zelf zegt. Normaal gesproken zijn dat soort matige verhalen reden om nóg meer te drinken, dan weet je het tenminste niet meerquote:
Alinea's.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:10 schreef CJV-Timo het volgende:
zwakke verhalen hoor pfff..
wij doen altijd met een groep vrienden ' tentekamp' nou woord zegt het al kamp voor 4 5 dagen ofzo en super veel drinken. 1e avond denk 8 kratjes met man of 15 en was dus al redelijk aangeschoten. Het was zaterdag avond dus natuurlijk dan moet je uit. Wij hier in de buurt gewoon gezellig avondje stappen met natuurlijk nog het nodig bier, totdat het opeens zogenaamd tijd werd voor mexxen, geen goed idee. Maar ja natuurlijk wil je niet afhaken dus natuurlijk deed ik mee. Wij aan de bar 20 bommetjes voor ons geen idee wat erin zat maar was sterk. 5 man achter elkaar mex en ik had uiteindelijk de laagste worp dus ik was de lul. Super veel gedronken en al heeeel veel moeite met terugfietsen richting de tenten. Eindelijk aangekomen moest ik enorm zeiken dus strompel het veld in waar we de tenten hadden staan, valk naast de A1 bij Deventer. Rond die tijd waren ze dus aan het breken want er moest een nieuwe spitsstrook komen. Dus ik loop vrolijk meter of 20 veld in totdat ik opeens keihard met mijn kop naar de grond ga en vol in de modder land. Wat bleek nou ik was over een aggegraat gevallen die de lampen van de A1 aanhield. Ik sta weer op kop vol modeer veeg wat af, pis en loop terug naar de rest en vertel dat dus. Zij keihard lachen maar we konde natuurlijk ook wel ff gaan kloten met de aggegraat 10x achter elkaar aan en uit was niet echt goed voor de lampen waardoor de helft toch zeker kapot was..Wij allemala nog wakker toen kreeg een vriend ineens het briljante idee om wat te eten, maar waar want het was al half 6. Valk aan de A1 dus hey 24 uur tankstation is nog niet zo'n slecht idee. We pakken de fiets klimmen half de brug op en fietsen vrolijk richting tankstation wel link maar ja te dornken toch. Wij komen aan op de fiets eten wat en willen weer terug fietsen. Op het moment dat we richting afslag kwamen ineens 2 politie auto's zwaailichten en alles. Wij wow wat nu man of 5 had het niet eens door en fietsen vrolijk verder ik srping over de vangrail heen rol naar beneden vol de sloot in en zeiknat heb ik vervolgens zonder fiets naar de tent moeten lopen andere zijn er gelukkig met een waarschuwing vanaf gekmoen omdat 1 van de agenten een oom was van.
lang verhaal maar ja
En dan hebben we het nog niet eens gehad over het opscheppen over '8 kratjes met 15 man' Das net een half kratje man, dat is mijn zaterdagavondstandaard na het werk ongeveerquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:42 schreef Robsterr het volgende:
Hoofdletters, interpunctie, verkeerde smilies, verkeerde afkortingen..
Je bent zeker niet de enige. Heb meteen de dag na de pww schoolfeest in the zenith. Er moet veel gebeuren wil die avond mislukken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:08 schreef Borkydude het volgende:
Ik ga me zo kankerlam zuipen als repetitieweek voorbij is he
wel 5quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:19 schreef gabbermaikel het volgende:
op mijn verjaardagsfeest ging het eerst allemaal wel rustig in 1 uur 5 biertjes op maar daarna ging het wat sneller en om 10 uur moesten we allemaal stoppen met drinken omdat het bier op was(4 kratten) dus wij gingen de straat op en toen was er nog ergens een feest dus 2 van mijn vrienden daar ff naar binnen en dan 5 min later komen er twee lui die allebij 3 jaar ouder dan mij waren en die probeerden mij te slaan maar ik ging net voorbij een randje met bosjes enz en toen opeens stond mijn broer daar met een vriend van hem en toen opeens waren die andere 2 lui heel erg bang(en 1 van die 2 is nog knockout gegaan) en toen ging natuurlijk iedereen van dat andere feest hun helpen dus toen was het nogal een groot gevecht en is politie en alles bij geweest en toen heb ik eerst de politie ff uitgescholden en toen ben ik naar me kamer gegaan en heb ik daar nog ff liggen kotsen en heeft me ma alles opgeruimd(lekker makkelijk) en die anderen mochten alle schade aan ons hek enz betalen
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:19 schreef gabbermaikel het volgende:
verhaaltje
En nu de vertaling.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:46 schreef pindapeller het volgende:
[..]
![]()
![]()
HAHA tsjah stakker
met je mooie niet te volgen verhaaltjes die ik niet eens echt geloof
![]()
kom wel net uit et cafe maar dis wel ECHT bullshit![]()
HAHA tsjah stakker met je mooie niet te volgen verhaaltjes die ik niet eens echt geloofquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:39 schreef cloudbolt het volgende:
ik heb een keer bijna met een vreemd meisje(ik heb verkering) gezoend volgens een vriend van me, niet dat dat zo spectaculair is, maar ik kan me TOTAAL niks meer van die avond herinneren. dat was echt eens en nooit meer, na 1,5 liter mixwodka à 14 %, 2 flesjes speciaalbier à 10% en 5 flesjes pilsener à 5% voel je je echt niet goed meer.![]()
maar goed, alles is goedgekomen
Jongen, dat moet je zonder alcohol al doen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:39 schreef cloudbolt het volgende:
ik heb een keer bijna met een vreemd meisje(ik heb verkering) gezoend volgens een vriend van me, niet dat dat zo spectaculair is, maar ik kan me TOTAAL niks meer van die avond herinneren. dat was echt eens en nooit meer, na 1,5 liter mixwodka à 14 %, 2 flesjes speciaalbier à 10% en 5 flesjes pilsener à 5% voel je je echt niet goed meer.![]()
maar goed, alles is goedgekomen
omg, wat een verhaal!quote:Op maandag 3 juli 2006 00:07 schreef kalinho het volgende:
<knip>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |