abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38526269
Hahaha nee ik dan, ik weet er niks meer van ik heb het terug gehoord van m'n ex-vriend. We hadden dus een feestje en omdat dat ver weg is van mijn thuis bleef ik dus bij m'n ex slapen. Nouja flink gezopen dus, niks aan de hand maar lopen we naar zijn huis ik direct op de bank en in slaap gevallen maar ik had m'n lenzen dus nog in en daar mag je niet mee slapen. Die moesten er dus uit m'n ex de hele tijd bezig om mij die lenzen uit te laten doen. Begin ik op gegeven moment te janken roep ik keihard, IK BEN HELEMAAL ALLEEHEEN. Zegt hij ja ik sta hier achter je hoor. Roep ik: LAAT ME LOS LAAT ME LOHOHOS. En ik weet er niks meer van af.
pi_38553154
Tss, zijn dr niet meer mensen ofzo.
  maandag 5 juni 2006 @ 12:01:13 #153
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_38554592
ik ben niet zo vaak dronken en sinds 1 januari 2004 pas ik wel op.
ik was wel een keer dronken en toen stond ik in de deuropening.
met mijn moeder te praten maar ze mocht niet zien dat ik dronken was
maar ik knalde de hele tijd tegen de deur opst met me(bezopen kop) maar ze zag niks.
in het ziekenhuis merkte ze het pas
niet meer
pi_38555277
bij een kameraad dronken in huis zitten, naar de wc gaan, terug komen van de wc en zeggen tegen die kameraad dat ze een hele rare wc hebben. hij hangt hoogt en er zit maar een klein gaatje in waar je in kunt plassen, draaiknoppen om door te trekken. beetje raar allemaal. toen zei mijn kameraad dat ik in de wasbak heb zitten pissen...
ik heb liever 1 k*t in de hand, dan de lucht van 10.
pi_38555747
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:25 schreef hafc het volgende:
bij een kameraad dronken in huis zitten, naar de wc gaan, terug komen van de wc en zeggen tegen die kameraad dat ze een hele rare wc hebben. hij hangt hoogt en er zit maar een klein gaatje in waar je in kunt plassen, draaiknoppen om door te trekken. beetje raar allemaal. toen zei mijn kameraad dat ik in de wasbak heb zitten pissen...
Oh mijn god, haha.
pi_38555789
Een gouwe ouwe van mij

Op vakantie afgelopen zomer speelden we Fifa Street, en als je een wedstrijd verloor moest je een shotje nemen. Wij een paar uur bezig. Op een gegeven moment is iedereen zo lam dat we besluiten naar het strand te gaan. Wij pakken de fiets, rijden nog op de weg langs de camping, rijd 1 van de 4 mensen tegen een andere aan, die 2 vallen om. Die gast die werd aangereden wil die gast die op hem viel trappen, vliegt zijn schoen uit in de bosjes. Wij daar om half 4 's nachts in de bosjes rollen, zoekend naar die schoen. Wij lopen te schreeuwen enzo, want we hadden veel te veel op. Het was een hele lange weg, helemaal donker. Op een gegeven moment komt er zo'n gigantisch licht aan. Wij springen zo weg. Is het de campingbaas in z'n Land Rover, of we wel even stil wouden zijn, anders konden we morgen vertrekken. Wij rustig terug naar de camping en gaan slapen.

De schoen is de volgende dag gevonden...

Het strand is nooit gehaald...
pi_38556103
Hehe, m'n ex viel een keer met een deur bovenop iemand.
pi_38573490
Mwah niet veel speciaals, met gestrekte armen rondrennen en roepen "IK BEN EEN VLIEGTUIG!!" is toch volkomen normaal?!?!
Ik ken ook nog iemand die ooit midden op straat ging liggen en Watskeburt ging zingen....
"The night of the living dead is on it's way,
with a credit report for duty call"
pi_38574647
quote:
Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Quiestisia het volgende:
Mwah niet veel speciaals, met gestrekte armen rondrennen en roepen "IK BEN EEN VLIEGTUIG!!" is toch volkomen normaal?!?!
Ik ken ook nog iemand die ooit midden op straat ging liggen en Watskeburt ging zingen....
Das vrij normaal idd
pi_38584723
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:18 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Das vrij normaal idd
Nee, dat doe je toch elke dag.
pi_38584744
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 10:52 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Nee, dat doe je toch elke dag.
Precies dat dacht ik dus ook
"The night of the living dead is on it's way,
with a credit report for duty call"
pi_38585494
Afgelopen zaterdag, mijn kameraad: dacht dat zon 50 km/uur bord een persoon was die hem iets gedaan had, begon dat ding helemaal te bewerken. Even later stond ik 10 meter verder van hem, belt hij mij op, ik zo waarom bel je(door de telefoon) hij zo ja ik kan je niet verstaan.. hebben we een minuut of 5 zitten bellen terwijl we maar 10 meter van elkaar afstonden
:-)
pi_38593646
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 11:24 schreef twetwe het volgende:
Afgelopen zaterdag, mijn kameraad: dacht dat zon 50 km/uur bord een persoon was die hem iets gedaan had, begon dat ding helemaal te bewerken. Even later stond ik 10 meter verder van hem, belt hij mij op, ik zo waarom bel je(door de telefoon) hij zo ja ik kan je niet verstaan.. hebben we een minuut of 5 zitten bellen terwijl we maar 10 meter van elkaar afstonden
Haha, lol.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:35:49 #164
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_38595463
ok 1tje uit mijn tienerjaren (;))

Ik was met een paar vrienden de disco in geweest. Wij vet doortanken. Komen we naar buiten. Loopt 1 vriend van me naar een winkel met van die letters boven de ramen enzo. Daar kon je aan hangen. Gaat hij aan 1 van die letters hangen. Breekt die letter af
Op zich al grappig natuurlijk, maar er kwamen politieagenten opaf die het gemeld was aangezien er bij ons in het hele centrum (utrecht) camera's hangen.
Die gozer is dus opgepakt en heeft de rest van de nacht in de cel gezeten

Andere vriend van me is nog een keer in de gracht en in de sloot gesprongen maar dat zijn een beetje standaard verhalen die wel meer mensen meemaken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_38690162
een straat in totale duisternis transformeren

pi_38691138
Zondagavond heb ik wel wat
pi_38698476
Wat een boutverhalen zeg.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:32:09 #168
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_38701899
Kom 's met wat beters dan
Morgen verjaardag, zal wel weer ernstig worden
pi_38706948
Ik heb misschien vanaaf al weer iets nieuws
pi_38707907
Ev zit op barkruk.
'Hier Ev, heb je nog een flesje bier!'
Ev's hand gaat naar voren.
*TAK* flesje ligt op de grond, Ev heeft het niet eens door.
En dat zo'n 3x achter elkaar.

En dan is er van jaren geleden nog de geweldige avond met Fok-user Pietjuh. Toen zijn we langs het spoor bij Eindhoven centraal station gaan lopen.. En in slaap gevallen. en toen kwam er een Intercity voorbij en schrok ik me lam En Pietjuh was nog bang dat we dood zouden vriezen tijdens het teruglopen omdat het koud was En daarom mochten we NIET in slaap vallen!
pi_38758856
Vrijdagnacht, komen uit kutdorp op Texel, moesten naar ander kutdorp op Texel, met Taxi. Uurtje of 4. 4 man erin, allemaal lam. Ik begon tegen die chauffeur te lullen over de Queen cd die ie ophad, zon andere gast over de bandenspanning, ging helemaal nergens over.
pi_38758872
quote:
Op zondag 11 juni 2006 20:23 schreef Borkydude het volgende:
Vrijdagnacht, komen uit kutdorp op Texel, moesten naar ander kutdorp op Texel, met Taxi. Uurtje of 4. 4 man erin, allemaal lam. Ik begon tegen die chauffeur te lullen over de Queen cd die ie ophad, zon andere gast over de bandenspanning, ging helemaal nergens over.
Kutverhaal
pi_38764109
quote:
Op zondag 11 juni 2006 20:23 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Kutverhaal
Tis dat je het zelf zegt. Normaal gesproken zijn dat soort matige verhalen reden om nóg meer te drinken, dan weet je het tenminste niet meer
pi_38780090
Op het afgelopen hockeytoernooi/kamp wat liggen zoenen met een meisje. Toen ze weer naar huis was en ik dat ook wou gaan, kwamen paar vrienden van me doodleuk met een string aanzetten en zeiden "Hee Tim die is je meid vergeten!! ". Waar mn vader dus bij liep
Sex sells so fuck u all.
pi_38788881
zwakke verhalen hoor pfff..

wij doen altijd met een groep vrienden ' tentekamp' nou woord zegt het al kamp voor 4 5 dagen ofzo en super veel drinken. 1e avond denk 8 kratjes met man of 15 en was dus al redelijk aangeschoten. Het was zaterdag avond dus natuurlijk dan moet je uit. Wij hier in de buurt gewoon gezellig avondje stappen met natuurlijk nog het nodig bier, totdat het opeens zogenaamd tijd werd voor mexxen, geen goed idee. Maar ja natuurlijk wil je niet afhaken dus natuurlijk deed ik mee. Wij aan de bar 20 bommetjes voor ons geen idee wat erin zat maar was sterk. 5 man achter elkaar mex en ik had uiteindelijk de laagste worp dus ik was de lul. Super veel gedronken en al heeeel veel moeite met terugfietsen richting de tenten. Eindelijk aangekomen moest ik enorm zeiken dus strompel het veld in waar we de tenten hadden staan, valk naast de A1 bij Deventer. Rond die tijd waren ze dus aan het breken want er moest een nieuwe spitsstrook komen. Dus ik loop vrolijk meter of 20 veld in totdat ik opeens keihard met mijn kop naar de grond ga en vol in de modder land. Wat bleek nou ik was over een aggegraat gevallen die de lampen van de A1 aanhield. Ik sta weer op kop vol modeer veeg wat af, pis en loop terug naar de rest en vertel dat dus. Zij keihard lachen maar we konde natuurlijk ook wel ff gaan kloten met de aggegraat 10x achter elkaar aan en uit was niet echt goed voor de lampen waardoor de helft toch zeker kapot was.. Wij allemala nog wakker toen kreeg een vriend ineens het briljante idee om wat te eten, maar waar want het was al half 6. Valk aan de A1 dus hey 24 uur tankstation is nog niet zo'n slecht idee. We pakken de fiets klimmen half de brug op en fietsen vrolijk richting tankstation wel link maar ja te dornken toch. Wij komen aan op de fiets eten wat en willen weer terug fietsen. Op het moment dat we richting afslag kwamen ineens 2 politie auto's zwaailichten en alles. Wij wow wat nu man of 5 had het niet eens door en fietsen vrolijk verder ik srping over de vangrail heen rol naar beneden vol de sloot in en zeiknat heb ik vervolgens zonder fiets naar de tent moeten lopen andere zijn er gelukkig met een waarschuwing vanaf gekmoen omdat 1 van de agenten een oom was van.

lang verhaal maar ja
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:59:57 #176
147238 Robsterr
Rimbotikker
pi_38843700
quote:
Op maandag 12 juni 2006 20:10 schreef CJV-Timo het volgende:
zwakke verhalen hoor pfff..

wij doen altijd met een groep vrienden ' tentekamp' nou woord zegt het al kamp voor 4 5 dagen ofzo en super veel drinken. 1e avond denk 8 kratjes met man of 15 en was dus al redelijk aangeschoten. Het was zaterdag avond dus natuurlijk dan moet je uit. Wij hier in de buurt gewoon gezellig avondje stappen met natuurlijk nog het nodig bier, totdat het opeens zogenaamd tijd werd voor mexxen, geen goed idee. Maar ja natuurlijk wil je niet afhaken dus natuurlijk deed ik mee. Wij aan de bar 20 bommetjes voor ons geen idee wat erin zat maar was sterk. 5 man achter elkaar mex en ik had uiteindelijk de laagste worp dus ik was de lul. Super veel gedronken en al heeeel veel moeite met terugfietsen richting de tenten. Eindelijk aangekomen moest ik enorm zeiken dus strompel het veld in waar we de tenten hadden staan, valk naast de A1 bij Deventer. Rond die tijd waren ze dus aan het breken want er moest een nieuwe spitsstrook komen. Dus ik loop vrolijk meter of 20 veld in totdat ik opeens keihard met mijn kop naar de grond ga en vol in de modder land. Wat bleek nou ik was over een aggegraat gevallen die de lampen van de A1 aanhield. Ik sta weer op kop vol modeer veeg wat af, pis en loop terug naar de rest en vertel dat dus. Zij keihard lachen maar we konde natuurlijk ook wel ff gaan kloten met de aggegraat 10x achter elkaar aan en uit was niet echt goed voor de lampen waardoor de helft toch zeker kapot was.. Wij allemala nog wakker toen kreeg een vriend ineens het briljante idee om wat te eten, maar waar want het was al half 6. Valk aan de A1 dus hey 24 uur tankstation is nog niet zo'n slecht idee. We pakken de fiets klimmen half de brug op en fietsen vrolijk richting tankstation wel link maar ja te dornken toch. Wij komen aan op de fiets eten wat en willen weer terug fietsen. Op het moment dat we richting afslag kwamen ineens 2 politie auto's zwaailichten en alles. Wij wow wat nu man of 5 had het niet eens door en fietsen vrolijk verder ik srping over de vangrail heen rol naar beneden vol de sloot in en zeiknat heb ik vervolgens zonder fiets naar de tent moeten lopen andere zijn er gelukkig met een waarschuwing vanaf gekmoen omdat 1 van de agenten een oom was van.

lang verhaal maar ja
Alinea's.
Jan met de Pet
Van de petterflet
:')
pi_38851724
eigenlijk wel he maar ja ik ben niet echt een nl wonder en een luie flikker dus ja:S
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:42:03 #178
147238 Robsterr
Rimbotikker
pi_38853389
Hoofdletters, interpunctie, verkeerde smilies, verkeerde afkortingen..

Jan met de Pet
Van de petterflet
pi_38853600
en toch vwo afluiten met een 7,8 op je eindlijst jaja

en als je nu nog meer te zeuren hebt mag je van mij een eind optyfen
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:55:48 #180
147238 Robsterr
Rimbotikker
pi_38853798
Als dat van jou mag dan vind ik dat fantastisch!
Jan met de Pet
Van de petterflet
  woensdag 14 juni 2006 @ 19:55:20 #181
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_38859559
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:42 schreef Robsterr het volgende:
Hoofdletters, interpunctie, verkeerde smilies, verkeerde afkortingen..

En dan hebben we het nog niet eens gehad over het opscheppen over '8 kratjes met 15 man' Das net een half kratje man, dat is mijn zaterdagavondstandaard na het werk ongeveer

Als je een beetje je best doet tank je een krat helemaal leeg, dan mag je beginnen met op te scheppen hierzo.
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_38859819
lol
anders reageren sommige mensen weer ff kansloos
pi_38859875
wat doe je eigenlijk bij pub forum? ga lid worden van de NVD ofzo sukkel..
pi_38860002
Ik ga me zo kankerlam zuipen als repetitieweek voorbij is he
pi_38860722
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:08 schreef Borkydude het volgende:
Ik ga me zo kankerlam zuipen als repetitieweek voorbij is he
Je bent zeker niet de enige. Heb meteen de dag na de pww schoolfeest in the zenith. Er moet veel gebeuren wil die avond mislukken.
Sex sells so fuck u all.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:35:29 #186
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_38923233
heb nog echt een gruwelijke kater vant zuipen maar twas wel mooi
half 2 zwemmen,
tot kwart over 4 pokeren met iemand die de volgende dag gewoon een compo heeft
daarna nog mee een kermis afbreke
het was uiteindelijk best laatja.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_39159130
op mijn verjaardagsfeest ging het eerst allemaal wel rustig in 1 uur 5 biertjes op maar daarna ging het wat sneller en om 10 uur moesten we allemaal stoppen met drinken omdat het bier op was (4 kratten) dus wij gingen de straat op en toen was er nog ergens een feest dus 2 van mijn vrienden daar ff naar binnen en dan 5 min later komen er twee lui die allebij 3 jaar ouder dan mij waren en die probeerden mij te slaan maar ik ging net voorbij een randje met bosjes enz en toen opeens stond mijn broer daar met een vriend van hem en toen opeens waren die andere 2 lui heel erg bang(en 1 van die 2 is nog knockout gegaan) en toen ging natuurlijk iedereen van dat andere feest hun helpen dus toen was het nogal een groot gevecht en is politie en alles bij geweest en toen heb ik eerst de politie ff uitgescholden en toen ben ik naar me kamer gegaan en heb ik daar nog ff liggen kotsen en heeft me ma alles opgeruimd(lekker makkelijk) en die anderen mochten alle schade aan ons hek enz betalen
pi_39159816
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 20:19 schreef gabbermaikel het volgende:
op mijn verjaardagsfeest ging het eerst allemaal wel rustig in 1 uur 5 biertjes op maar daarna ging het wat sneller en om 10 uur moesten we allemaal stoppen met drinken omdat het bier op was (4 kratten) dus wij gingen de straat op en toen was er nog ergens een feest dus 2 van mijn vrienden daar ff naar binnen en dan 5 min later komen er twee lui die allebij 3 jaar ouder dan mij waren en die probeerden mij te slaan maar ik ging net voorbij een randje met bosjes enz en toen opeens stond mijn broer daar met een vriend van hem en toen opeens waren die andere 2 lui heel erg bang(en 1 van die 2 is nog knockout gegaan) en toen ging natuurlijk iedereen van dat andere feest hun helpen dus toen was het nogal een groot gevecht en is politie en alles bij geweest en toen heb ik eerst de politie ff uitgescholden en toen ben ik naar me kamer gegaan en heb ik daar nog ff liggen kotsen en heeft me ma alles opgeruimd(lekker makkelijk) en die anderen mochten alle schade aan ons hek enz betalen
wel 5 ?
  vrijdag 23 juni 2006 @ 20:46:52 #189
132766 pindapeller
niks nuttigs:)
pi_39159958
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 20:19 schreef gabbermaikel het volgende:
verhaaltje
HAHA tsjah stakker met je mooie niet te volgen verhaaltjes die ik niet eens echt geloof
kom wel net uit et cafe maar dis wel ECHT bullshit
  vrijdag 23 juni 2006 @ 20:53:07 #190
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_39160163
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 20:46 schreef pindapeller het volgende:

[..]

HAHA tsjah stakker met je mooie niet te volgen verhaaltjes die ik niet eens echt geloof
En nu de vertaling.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_39160823
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 20:53 schreef stefmans het volgende:

[..]

En nu de vertaling.

Haha, stakker! Met je mooie niet te volgen verhaaltjes, die niet ik neit eens echt geloof! Ik kom wel net uit het cafe maar dit is wel ECHT onzin!

[ Bericht 1% gewijzigd door mister_dog op 23-06-2006 22:48:41 ]
  vrijdag 23 juni 2006 @ 21:18:15 #192
125053 stefmans
pi_39160946
Ik ben trots op je
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zaterdag 24 juni 2006 @ 11:47:17 #193
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_39173250
met pinkster is in een dorp wat tegen ons dorp aanlicht de pinksterkermis.
dit is een boerendorp, dus ook een boerenkermis, wat dus gezellig hos muziek is, en letterlijk overal bier! geweldig!
Dus wij flink aan het bier, en op een gegeven moment moet je dan toch naar huis. dus ik zeg ik ga pitten, latuuurr!!. na nog wat collega's overvallen te hebben toch mijn jas gevonden, op mijn fiets gestapt en richting huis gereden. een kilometer of 5 in 10 seconden afgelegd , toen reed ik mijn straat in, en de garage in. en toen stond ik bij een totaal andere straat in de tuin, de achtertuin wel teverstaan... toen ben ik maar snel naar mijn echte huis gefietst
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_39193932
ik heb een keer bijna met een vreemd meisje(ik heb verkering) gezoend volgens een vriend van me, niet dat dat zo spectaculair is, maar ik kan me TOTAAL niks meer van die avond herinneren. dat was echt eens en nooit meer, na 1,5 liter mixwodka à 14 %, 2 flesjes speciaalbier à 10% en 5 flesjes pilsener à 5% voel je je echt niet goed meer.
maar goed, alles is goedgekomen
  woensdag 28 juni 2006 @ 18:42:29 #195
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_39329139
mijn vriendin bezwangerd
niet meer
pi_39329326
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:39 schreef cloudbolt het volgende:
ik heb een keer bijna met een vreemd meisje(ik heb verkering) gezoend volgens een vriend van me, niet dat dat zo spectaculair is, maar ik kan me TOTAAL niks meer van die avond herinneren. dat was echt eens en nooit meer, na 1,5 liter mixwodka à 14 %, 2 flesjes speciaalbier à 10% en 5 flesjes pilsener à 5% voel je je echt niet goed meer.
pi_39424503
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:42 schreef welkominspace het volgende:
mijn vriendin bezwangerd
kneus
pi_39462889
afgelopenvrijdag:
eerst afscheidsfeest van mn werk, dat ding dicht. Hele avond vanaf 18.00 gratis staan te kantelen. Daarna, rond eenuur of 1 de kroeg ingegaan, en wat ik nu ga vertellen herinner ik me zelf neit meer maar weet ik van anderen:
Ik stond heel de avond met een vrouwelijke collega te praten en n bietje te sjansen. Mja zij is 5 jaar ouder en heeft een vriend
Daarna was zij ook in die kroeg. Op een gegeven moment ben ik naar huis gegaan, en heb ik ook - geen idee waarom, want ik herinner het me niet meer- haar handtas meegenomen Met daarin: haar rijbewijs, telefoon, autosleutels en huissleutels. Die kon dus niet naar huis Zij bij een collega gepit, dus das goedgekomen. daarna, ik fiets naar huis, staat mn zus met der vriend bij de deur. Dus ik hooi: en ik keek naar hun en zag de muur niet meer, en reed vol tegen de muur aan met mn fiets/hoofd. Toen ben ik blijven liggen op het pad (want ik vond het wel lekker liggen), mn zus lag te huilen van het lachen, en die vriend heeft mij een beetje overeind geholpen. Toen schijn ik nog die hele tas tehebben uitgepakt, en uiteindelijk naar binnen zijn gelopen. Daar ben ik op de bank met mijn kleren aan in slaap gevallen, en werd toen om 08.00 gewekt door een woedende vader die naar beneden kwam. Toen benk maar op mn bed verder gaan slapen, toen ik wakker werd de tas weer thuisgebracht bij haar, eind goed al goed
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 3 juli 2006 @ 10:18:34 #199
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_39467444
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:39 schreef cloudbolt het volgende:
Jongen, dat moet je zonder alcohol al doen.
Bier ende tieten.
  maandag 3 juli 2006 @ 15:55:58 #200
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_39476825
quote:
Op maandag 3 juli 2006 00:07 schreef kalinho het volgende:
<knip>
omg, wat een verhaal!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_40304702
Heb geen zin om hele verhalen te posten, maar mijn hoogtepunten van het afgelopen jaar zijn:
~ Wakker worden gemaakt door een huisgenoot die naar zijn werk ging, en mij in de berm zag liggen (in de regen...).
~ Simpelweg van mijn kruk vallen van zattigheid.
~ Toen ik een keer bij mijn ouders was gebeurde het volgende: ik krijg de voordeur niet open; mijn vader wordt wakker van het lawaai aan de voordeur en doet de deur van de binnenkant open; ik lazer voorover de gang in en begin direct te nekken; mijn moeder kleedt me uit, legt me in bed en verschoont die nacht twee keer mijn lakens.
~ Midden in de nacht bij mijn Chinese huisgenoot naar wankelen, in de veronderstelling dat dat de badkamer was. Nee, ik heb niet haar bed onder gezeken, misschien ook wel helaas.

En dan natuurlijk nog de gebruikelijke verhalen over 's ochtends wakker worden en niet weten waar dat verkeersbord/vlag/fietsenrek vandaan komt, over je nek gaan bij de lokale kebab-boer en de wekelijkse gesprekken die ik me niet kan herinneren.
you have time
you're doing fine
  zondag 30 juli 2006 @ 20:15:33 #202
67670 Skv
Cynist.
pi_40331266
Afgelopen zomer waren we stappen in Calella (Spanje).
Met twee vrienden van me. Alledrie knetterlam, ik kan me altijd nog normaal gedragen, die andere twee minder.
In Calella goed volgegoten, de bus gemist terug naar Lloret, plannen gemaakt om op een bankje te slapen, het maakte ons toch geen reet meer uit. Toen met de verkeerde bus van de verkeerde reisorganisatie opgepikt terug naar Lloret. Onderweg ruzie gemaakt met een groep Ajaxsupporters.

Eenmaal in Lloret was één van ons zó zat dat 'ie wou slapen. Wij de discotheek uit, gast afgezet, terug naar discotheek en lekker stappen. Uurtje of drie later gaan we met zn tweeën terug naar het appartement.
Op de gang zien twee schilderijen op de plek waar er normaal één hangt. He schilderij wat er normaal hing, hing nu zonder glasplaat op z'n kop. Een schilderij wat een heel eind verderop hing, hing er naast, op de kop met de spijker in de rechteronderhoek.
De gang voor onze hotelkamer en de kamer van de buren ligt vól met glas.
We vinden die gast die zo graag wou slapen onder het bloed met zijn handen vol glas.

Bleek dat hij heel graag de kamer op wou vrolijken. Had 'ie vier schilderijen uit de gang gejat, de muurlampen in de kamer eraf gesloopt (die hingen vrolijk kapot te zijn aan één draadje ) en de schilderijen opgehangen.
Eéntje aan elke lamp en ééntje aan de thermostaat. Vervolgens met zn zatte kop tegen de thermostaat aangetyft, hele schilderij aan gort. Vervolgens is 'ie, in paniek, tegen de massieve glazen asbak gelopen, die daarna ook in miljarden stukjes door de kamer lag.

Het leek hem een beter idee (op dat moment iig) om de stukken glas de gang op te gooien, dan uit het raam Later 's nachts kregen de buren bijna slaande ruzie omdat ze elkaar er van verdachten alles te hebben gesloopt; de gang voor hun kamer lag vol glas

Ikzelf doe niet zo heel vaak rare dingen, als ik echt té lam ben ga ik gewoon warrig lullen en kotsen

[ Bericht 0% gewijzigd door Skv op 30-07-2006 21:17:46 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 30 juli 2006 @ 21:14:58 #203
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_40333170
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:15 schreef Skv het volgende:
Afgelopen zomer waren we stappen in Calella (Spanje).
Met twee vrienden van me. Alledrie knetterlam, ik kan me altijd nog normaal gedragen, die andere twee minder.
In Calella goed volgegoten, de bus gemist terug naar Lloret, plannen gemaakt om op een bankje te slapen, het maakte ons toch geen reet meer uit. Toen met de verkeerde bus van de verkeerde reisorganisatie opgepikt terug naar Lloret. Onderweg ruzie gemaakt met een groep Ajaxsupporters.

Eenmaal in Lloret was één van ons zó zat dat 'ie wou slapen. Wij de discotheek uit, gast afgezet, terug naar discotheek en lekker stappen. Uurtje of drie later gaan we met zn tweeën terug naar het appartement.
Op de gang zien twee schilderijen op de plek waar er normaal één hangt. He schilderij wat er normaal hing, hing nu zonder glasplaat op z'n kop. Een schilderij wat een heel eind verderop hing, hing er naast, op de kop met de spijker in de rechteronderhoek.
De gang voor onze hotelkamer en de kamer van de buren ligt vól met glas.
We vinden die gast die zo graag wou slapen onder het bloed met zijn handen vol glas.

Bleek dat hij heel graag de kamer op wou vrolijken. Had 'ie vier schilderijen uit de gang gejat, de muurlampen in de kamer eraf gesloopt (die hingen vrolijk kapot te zijn aan één draadje ) en de schilderijen opgehangen.
Eéntje aan elke lamp en ééntje aan de thermostaat. Vervolgens met zn zatte kop tegen de thermostaat aangetyft, hele schilderij aan gort. Vervolgens is 'ie, in paniek, tegen de massieve glazen asbak gelopen, die ook in miljarden stukjes door de kamer lag.

Het leek hem een beter idee (op dat moment iig) om de stukken glas de gang op te gooien, dan uit het raam Later 's nachts kregen de buren bijna slaande ruzie omdat ze elkaar er van verdachten alles te hebben gesloopt; de gang voor hun kamer lag vol glas

Ikzelf doe niet zo heel vaak rare dingen, als ik echt té lam ben ga ik gewoon warrig lullen en kotsen
lol . Veel schade moeten betalen ?
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
  zondag 30 juli 2006 @ 21:16:37 #204
67670 Skv
Cynist.
pi_40333222
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:14 schreef NiekieW. het volgende:

[..]

lol . Veel schade moeten betalen ?
Nee, helemaal niks. En dat terwijl we door de kamer hebben lopen gooien met sinaasappels, appels, boterkuipjes e.d. Was een redelijk kansloos kutzooitje eigenlijk

Die schoonmaakwijven hebben we alles op laten ruimen. Om de dag lag er weer een of meerdere handdoeken vol bloed tegen de deur. In totaal 7 dagen oid in het glas rondgelopen nog. Werkelijk óveral lagen splinters. Ben nu ook in de race voor mn fakir-diploma
pi_40334508
Afgelopen vrijdag na het uitgaan alleen naar huis gefietst, was moe en moest alweer om 7 uur op m'n werk staan (andere vrienden bleven nog effe 'kloten'). Ik verveelde me op de fiets, pak me mobiel (scherp licht) en in een flits rij ik tegen de zijkant van een boom aan en belandt ik in de berm . Ik lachen , me mobiel viel best hard op het fietspad. Gevolg: stukje van het joystickje afgebroken . In de verte kwam er een groep aan dus ik snel opgestaan en in een melige bui doorgefietst.
  zondag 30 juli 2006 @ 23:10:33 #206
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_40337245
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:16 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee, helemaal niks. En dat terwijl we door de kamer hebben lopen gooien met sinaasappels, appels, boterkuipjes e.d. Was een redelijk kansloos kutzooitje eigenlijk

Die schoonmaakwijven hebben we alles op laten ruimen. Om de dag lag er weer een of meerdere handdoeken vol bloed tegen de deur. In totaal 7 dagen oid in het glas rondgelopen nog. Werkelijk óveral lagen splinters. Ben nu ook in de race voor mn fakir-diploma
Ah dan heb je nog geluk gehad:). Meestal zijn ze daar vrij streng in.
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
  maandag 31 juli 2006 @ 01:33:17 #207
67670 Skv
Cynist.
pi_40341159
Wel eens gehad dat ik een nieuwe (4 maand oude) mobiel bij me had. Was toen jaar of 15 / 16.
Was op een feestje en was behoorlijk zat. Toen belde een of ander wijf uit mijn klas me op, maar om de één of andere reden wou ik haar niet spreken. Ik zat in de tuin, liep naar de vijver toe, hield mn telefoon in mn hand helemaal onder water, tot de ringtone zachtjes wegstief.
Patent als ik was dat ik niet op had genomen, ging ik weer bier drinken. Tot ik me opeens bedacht dat mn hele telefoon naar de tyfus was.

Op dat moment maakte ik de redenering dat de telefoon kapot ging door het water. Dat moest er dus uit Hoe krijg je water weg? Juist! Met hitte. Met mn dronken kop mn telefoon in de magnetron gedaan, die op een paar minuten gezet en weggegaan. Resultaat: hij werkte weer, behalve het scherm. Dat kwam pas na een paar dagen weer opzetten.

Had nog mazzel dat niet die hele magnetron naar de manie was gegaan..
  maandag 31 juli 2006 @ 01:33:29 #208
67670 Skv
Cynist.
pi_40341163
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:10 schreef NiekieW. het volgende:

[..]

Ah dan heb je nog geluk gehad:). Meestal zijn ze daar vrij streng in.
Ik kan heel lief kijken
pi_40347320
Bij ons was er tegenover ons een deur ingetrapt, werd geregeld door verzekering. Dag erna trapte ik zelf bijna een deur in met me lamme kop, kwam later terug dan vrienden, was nog ff gaan afterpertyen hadden ze de deur op slot gedaan.
  maandag 31 juli 2006 @ 13:45:13 #210
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_40350923
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:33 schreef Skv het volgende:
Wel eens gehad dat ik een nieuwe (4 maand oude) mobiel bij me had. Was toen jaar of 15 / 16.
Was op een feestje en was behoorlijk zat. Toen belde een of ander wijf uit mijn klas me op, maar om de één of andere reden wou ik haar niet spreken. Ik zat in de tuin, liep naar de vijver toe, hield mn telefoon in mn hand helemaal onder water, tot de ringtone zachtjes wegstief.
Patent als ik was dat ik niet op had genomen, ging ik weer bier drinken. Tot ik me opeens bedacht dat mn hele telefoon naar de tyfus was.

Op dat moment maakte ik de redenering dat de telefoon kapot ging door het water. Dat moest er dus uit Hoe krijg je water weg? Juist! Met hitte. Met mn dronken kop mn telefoon in de magnetron gedaan, die op een paar minuten gezet en weggegaan. Resultaat: hij werkte weer, behalve het scherm. Dat kwam pas na een paar dagen weer opzetten.

Had nog mazzel dat niet die hele magnetron naar de manie was gegaan..
Dat 't ding nog werkte

Ik ben afgelopen zaterdag zo hard geknikkert dat ik een hapje uit mijn hand heb en het beeldscherm in 2000 stukjes ligt
En het stuur van mijn fiets is krom
  maandag 31 juli 2006 @ 14:13:26 #211
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40351852
Mooi topic dit

Twee jaar geleden in Marmaris samen met een vriend een avondje "rustig aan doen". Dus wij met twee tassen vol Efes, vage wijn en de meest gore chocolade likeur die er bestond op naar het strand. Daar een beetje liggen zuipen en ouwehoeren.
Toen zagen we dat die figuren die bij de Beachverhuurgedoe weg waren. Maar er lagen nog wel allemaal prachtige kano's en waterfietsen. Wij dus een waterfiets de zee ingeduwd en wezen waterfietsen.
Twee uur later belanden we weer op een strand honderden meters verder en laten de waterfiets lekker drijven richting open zee. Daar op dat strand nog even gezopen en daarna gezwommen in de onderbroek.
Na een tijdje was het wel weer genoeg geweest en liepen we zigzaggend naar het appartement in onze broeken. Me vriend moest pissen en deed dat maar gewoon lopen op straat in z'n onderbroek... Die was toch al nat van het zwemmen dus die pis kon er nog wel bij
Eindelijk aangekomen bij het appartement groeten we de bewaker en lopen door. Ik stelde voor om nog even een snelle duik in het zwembad te nemen dus dat deden we. Met veel lawaai sprongen we erin en de bewaker kwam er aan rennen dus we klommen snel er uit en renden naar onze kamer omdat we hem scheten voor de bewaker
Onderweg glij ik met halve liter en al onderuit. Overal glas maar ik ren lachend door. Die vriend krijgt met veel moeite de deur open en loopt de badkamer in. "Kom hier" zegt 'ie, en ik loop ook de badkamer in en deed snel het douchegordijn dicht zodat ze ons niet zouden vinden
Allemaal lui zaten al te schreeuwen in het Turks en te rammen op de deur.
Het jeukte ineens als de tyfus aan m'n knie en als ik er met m'n hand langs ga voor ik drie übergrote sneeen. "Doe de lamp aan!!" schreeuw ik. "Nee, dan weten ze waar we zijn!"
Na een halve minuut van zoeken en allemaal kapotvallende flesjes en shit gaat eindelijk de lamp aan.
Echt de hele vloer zat onder het bloed en uit m'n knie liep het nog steeds uit. "Kerel, wat heb je gedaan?" "Volgens dat biertje." Toch maar eens de deur open gedaan en de eigenaar van het appartement rende gelijk schreeuwend weg toen ze het bloedbad zag
Na een tijdje ziekenhuis gebeld en die kwam me ophalen met de "ambulance". Was gewoon een ouwe, verrotte Transit maar ach... Ik moest nog wel geld hebben dus liet ik die vriend met z'n dronken hoofd voor me gaan pinnen. Een kwartier later kwam 'ie glijden en vallend terug rennen.
Daarna dus na het ziekenhuis. Lang verhaal kort daaro: Röntgen, ik had los glas in m'n knie, eruit pulleken, 32 hechtingen zetten, 4 pijnlijke spuiten in m'n kont tegen vage infecties en een nachtje/ochtendje in het ziekenhuis omdat ik veel bloed had verloren omdat het zo dun was door de alcohol.

Daarna was het de eerste dag ongeveer niet te bewegen zonder kapot te gaan van de pijn. Tweede dag werd het alweer beter en de derder dag had ik de anti-biotica alweer de de plee gespoeld en stond ik alweer uit m'n dak te gaan in de nacht

En nu heb ik voor altijd een prachtig aandeken op m'n rechter knie van die avond
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_40355554
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:13 schreef -skippybal- het volgende:
-Heel verhaal-
Als dit rustig aan is, wil ik wel weten wat je doet als je helemaal uit je dak gaat
Sex sells so fuck u all.
pi_40358864
Zaterdag was er een feestje bij een camping hier in de buurt, een stel maten en ik er naartoe.
Dus gewoon een beetje gezellig doen, beetje drinken.
Ik was aan het eind van de avond goed zat en ik was naar huis gebracht.

De volgende ochtend werd ik wakker een mijn bed voelde een beetje klam aan.
Heb ik mijn nest gezeken op 1 of andere manier

Incontinentie op je 19e
  maandag 31 juli 2006 @ 18:35:09 #214
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40358919
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:33 schreef sandermans het volgende:
Zaterdag was er een feestje bij een camping hier in de buurt, een stel maten en ik er naartoe.
Dus gewoon een beetje gezellig doen, beetje drinken.
Ik was aan het eind van de avond goed zat en ik was naar huis gebracht.

De volgende ochtend werd ik wakker een mijn bed voelde een beetje klam aan.
Heb ik mijn nest gezeken op 1 of andere manier

Incontinentie op je 19e
Nog mooier is dat je wakker word omdat je moet pissen maar te lam bent om op te staan dat je het dan maar gewoon laat lopen
Daarna uiteraard gewoon weer verderslapen.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  maandag 31 juli 2006 @ 19:02:48 #215
67670 Skv
Cynist.
pi_40359784
Dan pis ik wel uit mn raam / deur.
pi_40366649
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:02 schreef Skv het volgende:
Dan pis ik wel uit mn raam / deur.
De laatste keer dat ik dat (dronken) deed vergat ik het raam open te zetten.

(slechte tvp )
  zondag 6 augustus 2006 @ 00:15:27 #217
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40526993
Ik was naar een feestje half jaar geleden ongeveer en daar had ik veel op, vooral bacardi cola, daarvoor iets van 10 flesjes bier.. Maar op een gegeven moment schenkten ze meer bacardi dan cola. Dus ik dronken, dit wist ik pas de volgende ochtend ( 12 uur later ). Tussen 12 uur snachts en 12 uur smiddags weet ik niets meer. Achter af van verhalen bleek dat ik een tijd in de bosjes heb gelegen en daar gekost heb whehe. Ben thuisgebracht met een auto door iemand, kop buiten het raam. en thuis in de gang weer gekost.

Ik kwam de volgende ochtend gewoon me bed uit wel beetje hoofdpijn maar oke en ging vrolijk bij me ouders zitten, zeggen ze opeens moet je je excuus niet aanbieden ?. Dus ik zeg, Waarom dan ?

Hun het verhaal vertellen.

Alleen wel klote dat er foto's zijn dat ik in de bosjes dronken lig
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:32:13 #218
125053 stefmans
pi_40542568
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 00:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik was naar een feestje half jaar geleden ongeveer en daar had ik veel op, vooral bacardi cola, daarvoor iets van 10 flesjes bier.. Maar op een gegeven moment schenkten ze meer bacardi dan cola. Dus ik dronken, dit wist ik pas de volgende ochtend ( 12 uur later ). Tussen 12 uur snachts en 12 uur smiddags weet ik niets meer. Achter af van verhalen bleek dat ik een tijd in de bosjes heb gelegen en daar gekost heb whehe. Ben thuisgebracht met een auto door iemand, kop buiten het raam. en thuis in de gang weer gekost.

Ik kwam de volgende ochtend gewoon me bed uit wel beetje hoofdpijn maar oke en ging vrolijk bij me ouders zitten, zeggen ze opeens moet je je excuus niet aanbieden ?. Dus ik zeg, Waarom dan ?

Hun het verhaal vertellen.

Alleen wel klote dat er foto's zijn dat ik in de bosjes dronken lig
Foto's !
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:46:39 #219
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40543050
Vannacht dachten we even slim te zijn door op de terugweg via een natuurgebied (Meinerswijk) te fietsen ipv de normale weg. Geen lamp en tering donker daar dus de hele tijd on gewild off-road gegaan. Maar daar liggen dus ook van die wildwissels die we dus ook niet aan zagen aan komen.
vol er overeen gefietst en m'n voorwiel bleef hangen in zo'n speel daar. Keihard gevallen en m'n voorwiel door midden gebroken
Daar nog heel lang gezeten om dat een vriend niet langs van die grote koeien durfde die midden op het pad stonden Daaro dus een uur een beetje zitten roken en ouwehoeren totdat die jongens zich gingen verplaatsen richting een veld
LastFM
  maandag 7 augustus 2006 @ 23:20:30 #220
155187 Woezie
Hell yeah!
pi_40592078
OO ik wil ook!
Ik was laatst vrij kutzat, en fietste van de lokale boerendisco met mijn vrienden naar huis toe.
Gaar als ik was, zag ik verderop wat fietslichtjes, en dacht daar m'n vrienden waren. Mn vrienden fietsten echter gewoon naast me, maar ja; dat had ik niet in de gaten. Toen ik de rode achterlichtjes had ingehaald, zag ik dat het een stel idioten waren die mogelijk nog gaarder waren als mij. Ik had echter geen idéé waar ik was(hun wisten het ook niet) en daarom ben ik maar met hun meegefietst. Toen ik eindelijk bij een bekend punt aankwam waarvan ik wist dat de anderen er ook naast zouden komen, besloot ik een tukje te gaan doen in de berm. Na een stevig uur kwamen mijn vrienden aan, ze waren helemaal teruggefietst naar de disco
We hadde 2 en een half uur gedaan over 15 km ^^

Andere keer:
Mijn buurjongen en ik hadden een bbq van het aspergesteken, laat in de avond piste mn buurjongen in de regenmeter en toonde die trots aan z'n vader: Kiek pap; hielemoal vol! Z'n vader was érg trots op hem.
Maak eens een DANSJE voor mij!!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:08:58 #221
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_40610073
Heb vorige week met m'n bedkussen náást de tent geslapen 's nachts. Vraag me niet waarom, lekkerder zal het niet gelegen hebben.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_41954092
Kick
  woensdag 20 september 2006 @ 17:11:25 #223
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_41987739
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 16:10 schreef Borkydude het volgende:
Kick
post dan ook eens een avontuur.l
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_41990620
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:11 schreef B_BOY het volgende:

[..]

post dan ook eens een avontuur.l
Euhm, ik rakel wel een paar oude op, want ik ben niet lam geweest de laatste 2 maanden.
pi_41990710
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:46 schreef Borkydude het volgende:
Een gouwe ouwe van mij

Op vakantie afgelopen zomer speelden we Fifa Street, en als je een wedstrijd verloor moest je een shotje nemen. Wij een paar uur bezig. Op een gegeven moment is iedereen zo lam dat we besluiten naar het strand te gaan. Wij pakken de fiets, rijden nog op de weg langs de camping, rijd 1 van de 4 mensen tegen een andere aan, die 2 vallen om. Die gast die werd aangereden wil die gast die op hem viel trappen, vliegt zijn schoen uit in de bosjes. Wij daar om half 4 's nachts in de bosjes rollen, zoekend naar die schoen. Wij lopen te schreeuwen enzo, want we hadden veel te veel op. Het was een hele lange weg, helemaal donker. Op een gegeven moment komt er zo'n gigantisch licht aan. Wij springen zo weg. Is het de campingbaas in z'n Land Rover, of we wel even stil wouden zijn, anders konden we morgen vertrekken. Wij rustig terug naar de camping en gaan slapen.

De schoen is de volgende dag gevonden...

Het strand is nooit gehaald...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')