lolquote:Op zondag 30 juli 2006 20:15 schreef Skv het volgende:
Afgelopen zomer waren we stappen in Calella (Spanje).
Met twee vrienden van me. Alledrie knetterlam, ik kan me altijd nog normaal gedragen, die andere twee minder.
In Calella goed volgegoten, de bus gemist terug naar Lloret, plannen gemaakt om op een bankje te slapen, het maakte ons toch geen reet meer uit. Toen met de verkeerde bus van de verkeerde reisorganisatie opgepikt terug naar Lloret. Onderweg ruzie gemaakt met een groep Ajaxsupporters.
Eenmaal in Lloret was één van ons zó zat dat 'ie wou slapen. Wij de discotheek uit, gast afgezet, terug naar discotheek en lekker stappen. Uurtje of drie later gaan we met zn tweeën terug naar het appartement.
Op de gang zien twee schilderijen op de plek waar er normaal één hangt. He schilderij wat er normaal hing, hing nu zonder glasplaat op z'n kop. Een schilderij wat een heel eind verderop hing, hing er naast, op de kop met de spijker in de rechteronderhoek.
De gang voor onze hotelkamer en de kamer van de buren ligt vól met glas.
We vinden die gast die zo graag wou slapen onder het bloed met zijn handen vol glas.
Bleek dat hij heel graag de kamer op wou vrolijken. Had 'ie vier schilderijen uit de gang gejat, de muurlampen in de kamer eraf gesloopt (die hingen vrolijk kapot te zijn aan één draadje) en de schilderijen opgehangen.
Eéntje aan elke lamp en ééntje aan de thermostaat. Vervolgens met zn zatte kop tegen de thermostaat aangetyft, hele schilderij aan gort. Vervolgens is 'ie, in paniek, tegen de massieve glazen asbak gelopen, die ook in miljarden stukjes door de kamer lag.
Het leek hem een beter idee (op dat moment iig) om de stukken glas de gang op te gooien, dan uit het raamLater 's nachts kregen de buren bijna slaande ruzie omdat ze elkaar er van verdachten alles te hebben gesloopt; de gang voor hun kamer lag vol glas
Ikzelf doe niet zo heel vaak rare dingen, als ik echt té lam ben ga ik gewoon warrig lullen en kotsen
Nee, helemaal niks. En dat terwijl we door de kamer hebben lopen gooien met sinaasappels, appels, boterkuipjes e.d. Was een redelijk kansloos kutzooitje eigenlijkquote:
Ah dan heb je nog geluk gehad:). Meestal zijn ze daar vrij streng in.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks. En dat terwijl we door de kamer hebben lopen gooien met sinaasappels, appels, boterkuipjes e.d. Was een redelijk kansloos kutzooitje eigenlijk
Die schoonmaakwijven hebben we alles op laten ruimen. Om de dag lag er weer een of meerdere handdoeken vol bloed tegen de deur. In totaal 7 dagen oid in het glas rondgelopen nog. Werkelijk óveral lagen splinters. Ben nu ook in de race voor mn fakir-diploma
Ik kan heel lief kijkenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:10 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Ah dan heb je nog geluk gehad:). Meestal zijn ze daar vrij streng in.
Dat 't ding nog werktequote:Op maandag 31 juli 2006 01:33 schreef Skv het volgende:
Wel eens gehad dat ik een nieuwe (4 maand oude) mobiel bij me had. Was toen jaar of 15 / 16.
Was op een feestje en was behoorlijk zat. Toen belde een of ander wijf uit mijn klas me op, maar om de één of andere reden wou ik haar niet spreken. Ik zat in de tuin, liep naar de vijver toe, hield mn telefoon in mn hand helemaal onder water, tot de ringtone zachtjes wegstief.
Patent als ik was dat ik niet op had genomen, ging ik weer bier drinken. Tot ik me opeens bedacht dat mn hele telefoon naar de tyfus was.
Op dat moment maakte ik de redenering dat de telefoon kapot ging door het water. Dat moest er dus uitHoe krijg je water weg? Juist! Met hitte. Met mn dronken kop mn telefoon in de magnetron
gedaan, die op een paar minuten gezet en weggegaan. Resultaat: hij werkte weer, behalve het scherm. Dat kwam pas na een paar dagen weer opzetten.
Had nog mazzel dat niet die hele magnetron naar de manie was gegaan..
Als dit rustig aan is, wil ik wel weten wat je doet als je helemaal uit je dak gaatquote:Op maandag 31 juli 2006 14:13 schreef -skippybal- het volgende:
-Heel verhaal-
Nog mooier is dat je wakker word omdat je moet pissen maar te lam bent om op te staan dat je het dan maar gewoon laat lopenquote:Op maandag 31 juli 2006 18:33 schreef sandermans het volgende:
Zaterdag was er een feestje bij een camping hier in de buurt, een stel maten en ik er naartoe.
Dus gewoon een beetje gezellig doen, beetje drinken.
Ik was aan het eind van de avond goed zat en ik was naar huis gebracht.
De volgende ochtend werd ik wakker een mijn bed voelde een beetje klam aan.
Heb ik mijn nest gezeken op 1 of andere manier![]()
Incontinentie op je 19e![]()
De laatste keer dat ik dat (dronken) deed vergat ik het raam open te zetten.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:02 schreef Skv het volgende:
Dan pis ik wel uit mn raam / deur.
Foto's !quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik was naar een feestje half jaar geleden ongeveer en daar had ik veel op, vooral bacardi cola, daarvoor iets van 10 flesjes bier.. Maar op een gegeven moment schenkten ze meer bacardi dan cola. Dus ik dronken, dit wist ik pas de volgende ochtend ( 12 uur later ). Tussen 12 uur snachts en 12 uur smiddags weet ik niets meer. Achter af van verhalen bleek dat ik een tijd in de bosjes heb gelegen en daar gekost heb whehe. Ben thuisgebracht met een auto door iemand, kop buiten het raam. en thuis in de gang weer gekost.
Ik kwam de volgende ochtend gewoon me bed uit wel beetje hoofdpijn maar oke en ging vrolijk bij me ouders zitten, zeggen ze opeens moet je je excuus niet aanbieden ?. Dus ik zeg, Waarom dan ?
Hun het verhaal vertellen.
Alleen wel klote dat er foto's zijn dat ik in de bosjes dronken lig
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:46 schreef Borkydude het volgende:
Een gouwe ouwe van mij
Op vakantie afgelopen zomer speelden we Fifa Street, en als je een wedstrijd verloor moest je een shotje nemen. Wij een paar uur bezig. Op een gegeven moment is iedereen zo lam dat we besluiten naar het strand te gaan. Wij pakken de fiets, rijden nog op de weg langs de camping, rijd 1 van de 4 mensen tegen een andere aan, die 2 vallen om. Die gast die werd aangereden wil die gast die op hem viel trappen, vliegt zijn schoen uit in de bosjes. Wij daar om half 4 's nachts in de bosjes rollen, zoekend naar die schoen. Wij lopen te schreeuwen enzo, want we hadden veel te veel op. Het was een hele lange weg, helemaal donker. Op een gegeven moment komt er zo'n gigantisch licht aan. Wij springen zo weg. Is het de campingbaas in z'n Land Rover,of we wel even stil wouden zijn, anders konden we morgen vertrekken. Wij rustig terug naar de camping en gaan slapen.
De schoen is de volgende dag gevonden...
Het strand is nooit gehaald...
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik was bij vriend op een verjaardag, ik was vrij dronken. Iedereen wel zo'n beetje. Gingen we kaarten. Ik weet niets eens meer wat, ik denk pesten. Ik verlies omdat ik het meest dronken was. Moest ik zo'n heel glas kankersterke drank nemen wat je normaal alleen als shotjes neemt. Ik ging helemaal kapot daar. Alles ondergekotst, eerst in de tuin, daarna viel ik op tafel in slaap, werd wakker, kotste op tafel en sliep lekker verderToen kwam die vent ze moeder thuis, wil me ouders bellen. Ik schijn zoiets gezegd te hebben van: Nee, ze vermoorden me, ik kan hier slapen!
Nog zo'n ander ventje liep in de gootsteen te kotsen, sleurde die jarige vent hem al kotsend de tuin in
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:00 schreef Borkydude het volgende:
Zelfde vakantie, avond ervoor. Zelfde zuipspelletje, alleen minder lang. Eigenlijk alleen ik was eraan. We gaan slapen. Vriend zet de wekker op 7 uur, want we wouden vroeg naar het zwembad. Ik val in slaap op de bank waar ik slaap.
Volgende ochtend, ik word wakker, in het bed van een vriend, die vriend was er gelukkig niet. Voel iets raars, zitten er twee pinda's in me neus. Ik kijk op me telefoon die in me zak zat. 11 uur. Ik stap stomverbaasd het bed uit. Denk van: What the fuck is er gebeurd, hoe kom ik hier. Loop de kamer in. Niemand. Loop de tuin in. Niemand. Ik bel een vriend op, neemt niet op, de andere 2 ook niet. Ik loop naar het zwembad. Daar zitten ze.
Met een aardige kater zit ik daar. Vertelt een gast dat hij me een minuut of 5 lang op de wekker heeft zien rammen. Daarna schijn ik die andere gast zijn bed ingestapt te zijn. Ik wist er niets meer van. En de pinda's waren omdat ik snurkte
Oke, wat is nu je avontuur?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:11 schreef gateh het volgende:
vanochtend om 9 uur soggends een slok jenever en bacardi lime genomende bacardi hadden we (ik+iemand) nog opgedronken en het restje jenever (flinke flesbodem) hebben we in een pak sinaassappelsap getieft en daarna opgedronken
![]()
quote:haha wat een lelijke kaartmaar vond um wel garpig , nja alles is op dit moment garpig
dusja waar t eigenlijk op neerkomt is dat ik even wou laten weten aan je dat ik zn beetje aan je denk enzo en dat je gewoon kortom lief bent
hoop dat je dit leest als je zwaar dronken thuiskomt, dan is zn ding veul leuker om te krijgen
nja ik houd van je oiden hoop je gouw nou eens een x te zien , kom eens naar spanje !
tis saai hier
daanjuhhhhhh is koeeeeeeel
ps:
Dit heeft me omglollercopter lang gekost om te typen dus ik ga nu maar gewoon voor dood spelen , adiosssssssssssssss
-
**naam** , of had je dat al door ?
Skihut R'damquote:Op maandag 25 september 2006 00:04 schreef Xenwolfie het volgende:
Sommige drinken zich hier om een zware alcohol vergiftiging te krijgen, of niet dan?![]()
haha ik heb ook weleens zoiets gehad. Was een avond flink wezen drinken en veel contact gehad met alelrlei dames . Werd ik later op Hyves door iemand toegevoegd die mij schijnbaar had opgezocht via Hyves en een dag later kreeg ik een smsje van iemand wiens naam ik niet eens herkendequote:Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef jstn het volgende:
Ik kreeg laatst op vrijdagavond/nacht een smsje met daarin:
Hey lieverd, waarom was je niet in de ***? (locatie doet er even nie toe).
Je had vorige week je nr aan mij gegeven ;] Kus *** (naam is niet van toepassing).
Ik heb m'n eigen echt voor mn kop geslagen, want ik er wist er dus écht niks meer van.
Toen had ik de week daarna afgesproken met d'r, en toen ik haar zag wist ik het zeker:
Dit mens heb ik nog nooit eerder gezien.
lolquote:Op woensdag 27 september 2006 20:37 schreef Herox het volgende:
Mijn eigen ergste dronkenschap ooit: kort maar krachtig:
De kroeg ingaan, feesten, naar buiten lopen.
En wakker worden in het ziekehuis![]()
Nja en laatst 6x zitten kotsen voor 20 man op een verjaardag en daarna nog eens voor me vader toen die me op kwam halen(was niet echt meer in staat om 15 km naar huis te fietsen)
Idd, veels te lang om te lezenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:47 schreef mister_dog het volgende:
[..]
kut dat is een saai verhaal![]()
De skihutquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:17 schreef Autoreply het volgende:
Ik ga nu nog (héél dronken) naar de skihut toe; is dat ook een blunder.
Nee jij typt lekker, wou je zeggenquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:21 schreef kanovinnie het volgende:
gast! gebruik comma's, punten en enters!
anders ziet het er zo uit:
gast gebruik commas punten en enters. niet te lezen dus...
en typ je verhaal even zodat wij het ook kunnen volgen.
dat zeg ik toch niet, triangeljosti! ik zeg alleen dat het bij hem helemaal niet te lezen valt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:15 schreef rameijer het volgende:
[..]
Nee jij typt lekker, wou je zeggen
bus gaat kwart over 11 heen, en elk half uur( 2:30, 3:30, enz....) is er een borrelbus terug he...quote:Op maandag 25 september 2006 21:35 schreef wudstik het volgende:
Keer van gorredijk naar heerenveen gefietst, heen nuchter, we gaan om 11 weg om de bus te pakken, bus is al weg, naja dan fietsen hé
heenweg half uurtje
terugweg: 4 uur lang
blijkt dat we 1 en een half uur gefietst hebben terug, en we zijn ergens in het midden gestopt, en hebben 2 en een half uur naar de sterren gekeken met ons zessen
Smartiequote:Op vrijdag 29 september 2006 22:48 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
bus gaat kwart over 11 heen, en elk half uur( 2:30, 3:30, enz....) is er een borrelbus terug he...
dat weetjetoggg
Wat een avonturenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:25 schreef Norden_lights het volgende:
hehe
was aangeschoten
maar is alweer uitgewerkt
was om 1300 al begonnen
avontuur?quote:
ik ben die jongenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:47 schreef mister_dog het volgende:
[..]
lol
zaterdag..weze werken. 0430 op 1930 thuis helemaal naar de tering. Thuis alleen pizza eten rest van de dag 4 krentebollen. Thuis een bier op..toen ff naar een andere gast toe gegaan. Daar nog meer bier op, toen de kroeg in, daar nog een bier op, vervolgens discotheek in ga en nog 10+ bier drinken. Toen broodje met iets er op weet niet meer frikandel ofzo gevreten toen kotsen, en liggen slapen op een railing die er voorzorgt dat als je auto niet op de handrem staat die niet de hanven in rijd dan besluiten naar het strand tegaan.. een maal op het strant gekomen word ik van me fiets afgebeukt door een of andere grapjas..ik boospleurt ie ook nog ff me fiets meters (voor mijn gevoel kilometers) ver weg.. Ik denk moet ik ook kunnen *pakt fiets ..*fiets weer laat vallen.. veelste zwaar kome we thuis zit die jonge van wie ik ze fiets wel ff weg zou pleuren te klote 30 proberen fiets op de standaard te zetten...blijkt dus dat z'n bok ik af gebroken..Toen besloot ik bij hem te gaan slapen dus heb ik zonder ook maar iets bij me te hebe daar geslapen..
kut dat is een saai verhaal![]()
Veel zuipen en blowen is toch elk weekend wel?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:33 schreef Corksterr het volgende:
D'r is feest in de stad hier komend weekend. Staat bij de jongeren vooral bekend als lekker veel zuipen en blowen.
Volgende week zal ik uitgebreid verslag doen van mijn val- en struikelpartijen.
je hebt zelf vast ook wel een verhaal...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:29 schreef Burbo het volgende:
tvp
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:17 schreef stefmans het volgende:
Gister heb ik voor een politieagent staan jumpen terwijl ik zei jumpen is geen misdaad![]()
Dan ben je niet dronken, maar gewoon kansloosquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:17 schreef stefmans het volgende:
Gister heb ik voor een politieagent staan jumpen terwijl ik zei jumpen is geen misdaad![]()
Kansloos dronken BWAHHAHAHAH!!1quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:51 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan ben je niet dronken, maar gewoon kansloos
Niet mijn muziek, maar Matrixx =quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:01 schreef Vampz het volgende:
K
[..]
Kansloos dronken BWAHHAHAHAH!!1
en vanavond erotixx in de matrixx dus dat wordt wel wat moois![]()
ja, maar niet lekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Veel zuipen en blowen is toch elk weekend wel?
Ik moet zeggen dat vooral dat laatste wel toeneemt de laatste wekenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Veel zuipen en blowen is toch elk weekend wel?
Te dronken worden is kansloosquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:51 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan ben je niet dronken, maar gewoon kansloos
Eigenlijk wel. Je moet preciés tot de grens gaan, dat is het heerlijkst.quote:
En, geneukt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:27 schreef Vampz het volgende:
jaja eindelijk heb ik een verhaal wat wel aardig waardig is in dit topic
*blaverhaal*
Arm ding
OMFG DAT is echt de bomquote:
Dat denken alle mannen die ladderzat zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
oei paar dagen geleden ook weer ladderzat geweest. Ontzettend veel mooie meisjes die stuk voor stuk botergeil waren, maar ik heb me in kunnen houden
![]()
niet even de tuinslang erop los gelaten?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:10 schreef Kiteless het volgende:
Laatst een dronken gozer die me perse naar huis wou brengen.. hoefde voor mij niet hoor, dan verwacht ie vast weer wat..
Staan we voor de deur, wil ie inderdaad afscheid nemen, neemt een stap naar me toe en kotst vervolgens voor m'n voeten op de grond (gelukkig geen spetters op mn mooie schoentjes)
Toen ben ik maar heel snel naar binnen gegaan
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:50 schreef NiekieW. het volgende:
Ik heb ook nog wel meerdere leuken:
een keer op hockeytoernooi wij vrij veel drinken, was het feest afgelopen kwam iemand op het idee om naar de shoarma te rijden. Dus hij met zijn zatte kop achter het stuur nog een paar mensen achtering(ik niet). Ze konden de shoarmatent niet vinden dus zij beetje rond rijden moest er op eens eentje kotsen dus hoppa stoppen uit die auto kotsen, staan ze precies voor een shoarma tent. Dus zij daar bestellen eentje trok het niet meer dus die stond buiten te wachten. Komt er ineens zo iemand buiten kijken oftie nog leeft, heeft ie zijn broek op zijn enkels en zit ie daar tegen zon pand aan te schijten. En de volgende morgen zaten er nog allemaal van die stronstrepen op zijn rug. :blergh:]
Nog een recentere; vorige week wij met een stel vrienden ff naar eindhoven op donderdag om op de vakantie te toasten. Ik en een vriend zouden 'wedstrijdje' zuipen doen omdat hij dacht dat hij de 'zuipkoning' was, naja wij gewoon beetje zuipen. Op een gegeven moment nog wat gore goldstrike derin gegoten. Dus die vriend van mij rond een uur of 12 ff naar buiten zie ik hem daar kotsen, dus ik had al gewonnne. We zouden de trein van half 1 naar huis pakken dus wij richting de trein. Zitten we in de trein valt die vriend van mij ineens weg reageert ie nergens meer op, dus wij toen we op plaats van bestemming waren maar ff zijn ouders opgebelt. Die ouders hem naar het ziekenhuis brengen, wij met een paar man mee. Zitten we daar in dat ziekenhuis, had hij dus een promillage van 2,4 ofzo. Dus wij zaten daar ff wat te wachten toen ineens voelde ik wat opkomen, en kon het niet tegen houden, heb ik daar heel de wacht kamer ondergekotst. Daarna ben ik ff buiten gaan staan met een vuilniszak, dus ik daar ingekotst, roepen vrienden van mij gooi hem maar weg, ik slinger die zak weg hangt ie in zon boom, valt al die kots op zon auto die daar geparkeerd staat. Btw die vriend van mij drinkt nu niet meer.
Hoop dat het beetje te lezen is.
Gr, niek
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:50 schreef NiekieW. het volgende:
een keer op hockeytoernooi wij vrij veel drinken, was het feest afgelopen kwam iemand op het idee om naar de shoarma te rijden. Dus hij met zijn zatte kop achter het stuur nog een paar mensen achtering(ik niet). Ze konden de shoarmatent niet vinden dus zij beetje rond rijden moest er op eens eentje kotsen dus hoppa stoppen uit die auto kotsen, staan ze precies voor een shoarma tent. Dus zij daar bestellen eentje trok het niet meer dus die stond buiten te wachten. Komt er ineens zo iemand buiten kijken oftie nog leeft, heeft ie zijn broek op zijn enkels en zit ie daar tegen zon pand aan te schijten. En de volgende morgen zaten er nog allemaal van die stronstrepen op zijn rug. :blergh:]
Nog een recentere; vorige week wij met een stel vrienden ff naar eindhoven op donderdag om op de vakantie te toasten. Ik en een vriend zouden 'wedstrijdje' zuipen doen omdat hij dacht dat hij de 'zuipkoning' was, naja wij gewoon beetje zuipen. Op een gegeven moment nog wat gore goldstrike derin gegoten. Dus die vriend van mij rond een uur of 12 ff naar buiten zie ik hem daar kotsen, dus ik had al gewonnne. We zouden de trein van half 1 naar huis pakken dus wij richting de trein. Zitten we in de trein valt die vriend van mij ineens weg reageert ie nergens meer op, dus wij toen we op plaats van bestemming waren maar ff zijn ouders opgebelt. Die ouders hem naar het ziekenhuis brengen, wij met een paar man mee. Zitten we daar in dat ziekenhuis, had hij dus een promillage van 2,4 ofzo. Dus wij zaten daar ff wat te wachten toen ineens voelde ik wat opkomen, en kon het niet tegen houden, heb ik daar heel de wacht kamer ondergekotst. Daarna ben ik ff buiten gaan staan met een vuilniszak, dus ik daar ingekotst, roepen vrienden van mij gooi hem maar weg, ik slinger die zak weg hangt ie in zon boom, valt al die kots op zon auto die daar geparkeerd staat. Btw die vriend van mij drinkt nu niet meer.
Gr, niek
Stoerrrrrr!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:50 schreef NiekieW. het volgende:
een keer op hockeytoernooi wij vrij veel drinken, was het feest afgelopen kwam iemand op het idee om naar de shoarma te rijden. Dus hij met zijn zatte kop achter het stuur nog een paar mensen achtering(ik niet). Ze konden de
Gr, niek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |