abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40304702
Heb geen zin om hele verhalen te posten, maar mijn hoogtepunten van het afgelopen jaar zijn:
~ Wakker worden gemaakt door een huisgenoot die naar zijn werk ging, en mij in de berm zag liggen (in de regen...).
~ Simpelweg van mijn kruk vallen van zattigheid.
~ Toen ik een keer bij mijn ouders was gebeurde het volgende: ik krijg de voordeur niet open; mijn vader wordt wakker van het lawaai aan de voordeur en doet de deur van de binnenkant open; ik lazer voorover de gang in en begin direct te nekken; mijn moeder kleedt me uit, legt me in bed en verschoont die nacht twee keer mijn lakens.
~ Midden in de nacht bij mijn Chinese huisgenoot naar wankelen, in de veronderstelling dat dat de badkamer was. Nee, ik heb niet haar bed onder gezeken, misschien ook wel helaas.

En dan natuurlijk nog de gebruikelijke verhalen over 's ochtends wakker worden en niet weten waar dat verkeersbord/vlag/fietsenrek vandaan komt, over je nek gaan bij de lokale kebab-boer en de wekelijkse gesprekken die ik me niet kan herinneren.
you have time
you're doing fine
  zondag 30 juli 2006 @ 20:15:33 #202
67670 Skv
Cynist.
pi_40331266
Afgelopen zomer waren we stappen in Calella (Spanje).
Met twee vrienden van me. Alledrie knetterlam, ik kan me altijd nog normaal gedragen, die andere twee minder.
In Calella goed volgegoten, de bus gemist terug naar Lloret, plannen gemaakt om op een bankje te slapen, het maakte ons toch geen reet meer uit. Toen met de verkeerde bus van de verkeerde reisorganisatie opgepikt terug naar Lloret. Onderweg ruzie gemaakt met een groep Ajaxsupporters.

Eenmaal in Lloret was één van ons zó zat dat 'ie wou slapen. Wij de discotheek uit, gast afgezet, terug naar discotheek en lekker stappen. Uurtje of drie later gaan we met zn tweeën terug naar het appartement.
Op de gang zien twee schilderijen op de plek waar er normaal één hangt. He schilderij wat er normaal hing, hing nu zonder glasplaat op z'n kop. Een schilderij wat een heel eind verderop hing, hing er naast, op de kop met de spijker in de rechteronderhoek.
De gang voor onze hotelkamer en de kamer van de buren ligt vól met glas.
We vinden die gast die zo graag wou slapen onder het bloed met zijn handen vol glas.

Bleek dat hij heel graag de kamer op wou vrolijken. Had 'ie vier schilderijen uit de gang gejat, de muurlampen in de kamer eraf gesloopt (die hingen vrolijk kapot te zijn aan één draadje ) en de schilderijen opgehangen.
Eéntje aan elke lamp en ééntje aan de thermostaat. Vervolgens met zn zatte kop tegen de thermostaat aangetyft, hele schilderij aan gort. Vervolgens is 'ie, in paniek, tegen de massieve glazen asbak gelopen, die daarna ook in miljarden stukjes door de kamer lag.

Het leek hem een beter idee (op dat moment iig) om de stukken glas de gang op te gooien, dan uit het raam Later 's nachts kregen de buren bijna slaande ruzie omdat ze elkaar er van verdachten alles te hebben gesloopt; de gang voor hun kamer lag vol glas

Ikzelf doe niet zo heel vaak rare dingen, als ik echt té lam ben ga ik gewoon warrig lullen en kotsen

[ Bericht 0% gewijzigd door Skv op 30-07-2006 21:17:46 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 30 juli 2006 @ 21:14:58 #203
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_40333170
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:15 schreef Skv het volgende:
Afgelopen zomer waren we stappen in Calella (Spanje).
Met twee vrienden van me. Alledrie knetterlam, ik kan me altijd nog normaal gedragen, die andere twee minder.
In Calella goed volgegoten, de bus gemist terug naar Lloret, plannen gemaakt om op een bankje te slapen, het maakte ons toch geen reet meer uit. Toen met de verkeerde bus van de verkeerde reisorganisatie opgepikt terug naar Lloret. Onderweg ruzie gemaakt met een groep Ajaxsupporters.

Eenmaal in Lloret was één van ons zó zat dat 'ie wou slapen. Wij de discotheek uit, gast afgezet, terug naar discotheek en lekker stappen. Uurtje of drie later gaan we met zn tweeën terug naar het appartement.
Op de gang zien twee schilderijen op de plek waar er normaal één hangt. He schilderij wat er normaal hing, hing nu zonder glasplaat op z'n kop. Een schilderij wat een heel eind verderop hing, hing er naast, op de kop met de spijker in de rechteronderhoek.
De gang voor onze hotelkamer en de kamer van de buren ligt vól met glas.
We vinden die gast die zo graag wou slapen onder het bloed met zijn handen vol glas.

Bleek dat hij heel graag de kamer op wou vrolijken. Had 'ie vier schilderijen uit de gang gejat, de muurlampen in de kamer eraf gesloopt (die hingen vrolijk kapot te zijn aan één draadje ) en de schilderijen opgehangen.
Eéntje aan elke lamp en ééntje aan de thermostaat. Vervolgens met zn zatte kop tegen de thermostaat aangetyft, hele schilderij aan gort. Vervolgens is 'ie, in paniek, tegen de massieve glazen asbak gelopen, die ook in miljarden stukjes door de kamer lag.

Het leek hem een beter idee (op dat moment iig) om de stukken glas de gang op te gooien, dan uit het raam Later 's nachts kregen de buren bijna slaande ruzie omdat ze elkaar er van verdachten alles te hebben gesloopt; de gang voor hun kamer lag vol glas

Ikzelf doe niet zo heel vaak rare dingen, als ik echt té lam ben ga ik gewoon warrig lullen en kotsen
lol . Veel schade moeten betalen ?
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
  zondag 30 juli 2006 @ 21:16:37 #204
67670 Skv
Cynist.
pi_40333222
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:14 schreef NiekieW. het volgende:

[..]

lol . Veel schade moeten betalen ?
Nee, helemaal niks. En dat terwijl we door de kamer hebben lopen gooien met sinaasappels, appels, boterkuipjes e.d. Was een redelijk kansloos kutzooitje eigenlijk

Die schoonmaakwijven hebben we alles op laten ruimen. Om de dag lag er weer een of meerdere handdoeken vol bloed tegen de deur. In totaal 7 dagen oid in het glas rondgelopen nog. Werkelijk óveral lagen splinters. Ben nu ook in de race voor mn fakir-diploma
pi_40334508
Afgelopen vrijdag na het uitgaan alleen naar huis gefietst, was moe en moest alweer om 7 uur op m'n werk staan (andere vrienden bleven nog effe 'kloten'). Ik verveelde me op de fiets, pak me mobiel (scherp licht) en in een flits rij ik tegen de zijkant van een boom aan en belandt ik in de berm . Ik lachen , me mobiel viel best hard op het fietspad. Gevolg: stukje van het joystickje afgebroken . In de verte kwam er een groep aan dus ik snel opgestaan en in een melige bui doorgefietst.
  zondag 30 juli 2006 @ 23:10:33 #206
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_40337245
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:16 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee, helemaal niks. En dat terwijl we door de kamer hebben lopen gooien met sinaasappels, appels, boterkuipjes e.d. Was een redelijk kansloos kutzooitje eigenlijk

Die schoonmaakwijven hebben we alles op laten ruimen. Om de dag lag er weer een of meerdere handdoeken vol bloed tegen de deur. In totaal 7 dagen oid in het glas rondgelopen nog. Werkelijk óveral lagen splinters. Ben nu ook in de race voor mn fakir-diploma
Ah dan heb je nog geluk gehad:). Meestal zijn ze daar vrij streng in.
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
  maandag 31 juli 2006 @ 01:33:17 #207
67670 Skv
Cynist.
pi_40341159
Wel eens gehad dat ik een nieuwe (4 maand oude) mobiel bij me had. Was toen jaar of 15 / 16.
Was op een feestje en was behoorlijk zat. Toen belde een of ander wijf uit mijn klas me op, maar om de één of andere reden wou ik haar niet spreken. Ik zat in de tuin, liep naar de vijver toe, hield mn telefoon in mn hand helemaal onder water, tot de ringtone zachtjes wegstief.
Patent als ik was dat ik niet op had genomen, ging ik weer bier drinken. Tot ik me opeens bedacht dat mn hele telefoon naar de tyfus was.

Op dat moment maakte ik de redenering dat de telefoon kapot ging door het water. Dat moest er dus uit Hoe krijg je water weg? Juist! Met hitte. Met mn dronken kop mn telefoon in de magnetron gedaan, die op een paar minuten gezet en weggegaan. Resultaat: hij werkte weer, behalve het scherm. Dat kwam pas na een paar dagen weer opzetten.

Had nog mazzel dat niet die hele magnetron naar de manie was gegaan..
  maandag 31 juli 2006 @ 01:33:29 #208
67670 Skv
Cynist.
pi_40341163
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:10 schreef NiekieW. het volgende:

[..]

Ah dan heb je nog geluk gehad:). Meestal zijn ze daar vrij streng in.
Ik kan heel lief kijken
pi_40347320
Bij ons was er tegenover ons een deur ingetrapt, werd geregeld door verzekering. Dag erna trapte ik zelf bijna een deur in met me lamme kop, kwam later terug dan vrienden, was nog ff gaan afterpertyen hadden ze de deur op slot gedaan.
  maandag 31 juli 2006 @ 13:45:13 #210
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_40350923
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:33 schreef Skv het volgende:
Wel eens gehad dat ik een nieuwe (4 maand oude) mobiel bij me had. Was toen jaar of 15 / 16.
Was op een feestje en was behoorlijk zat. Toen belde een of ander wijf uit mijn klas me op, maar om de één of andere reden wou ik haar niet spreken. Ik zat in de tuin, liep naar de vijver toe, hield mn telefoon in mn hand helemaal onder water, tot de ringtone zachtjes wegstief.
Patent als ik was dat ik niet op had genomen, ging ik weer bier drinken. Tot ik me opeens bedacht dat mn hele telefoon naar de tyfus was.

Op dat moment maakte ik de redenering dat de telefoon kapot ging door het water. Dat moest er dus uit Hoe krijg je water weg? Juist! Met hitte. Met mn dronken kop mn telefoon in de magnetron gedaan, die op een paar minuten gezet en weggegaan. Resultaat: hij werkte weer, behalve het scherm. Dat kwam pas na een paar dagen weer opzetten.

Had nog mazzel dat niet die hele magnetron naar de manie was gegaan..
Dat 't ding nog werkte

Ik ben afgelopen zaterdag zo hard geknikkert dat ik een hapje uit mijn hand heb en het beeldscherm in 2000 stukjes ligt
En het stuur van mijn fiets is krom
  maandag 31 juli 2006 @ 14:13:26 #211
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40351852
Mooi topic dit

Twee jaar geleden in Marmaris samen met een vriend een avondje "rustig aan doen". Dus wij met twee tassen vol Efes, vage wijn en de meest gore chocolade likeur die er bestond op naar het strand. Daar een beetje liggen zuipen en ouwehoeren.
Toen zagen we dat die figuren die bij de Beachverhuurgedoe weg waren. Maar er lagen nog wel allemaal prachtige kano's en waterfietsen. Wij dus een waterfiets de zee ingeduwd en wezen waterfietsen.
Twee uur later belanden we weer op een strand honderden meters verder en laten de waterfiets lekker drijven richting open zee. Daar op dat strand nog even gezopen en daarna gezwommen in de onderbroek.
Na een tijdje was het wel weer genoeg geweest en liepen we zigzaggend naar het appartement in onze broeken. Me vriend moest pissen en deed dat maar gewoon lopen op straat in z'n onderbroek... Die was toch al nat van het zwemmen dus die pis kon er nog wel bij
Eindelijk aangekomen bij het appartement groeten we de bewaker en lopen door. Ik stelde voor om nog even een snelle duik in het zwembad te nemen dus dat deden we. Met veel lawaai sprongen we erin en de bewaker kwam er aan rennen dus we klommen snel er uit en renden naar onze kamer omdat we hem scheten voor de bewaker
Onderweg glij ik met halve liter en al onderuit. Overal glas maar ik ren lachend door. Die vriend krijgt met veel moeite de deur open en loopt de badkamer in. "Kom hier" zegt 'ie, en ik loop ook de badkamer in en deed snel het douchegordijn dicht zodat ze ons niet zouden vinden
Allemaal lui zaten al te schreeuwen in het Turks en te rammen op de deur.
Het jeukte ineens als de tyfus aan m'n knie en als ik er met m'n hand langs ga voor ik drie übergrote sneeen. "Doe de lamp aan!!" schreeuw ik. "Nee, dan weten ze waar we zijn!"
Na een halve minuut van zoeken en allemaal kapotvallende flesjes en shit gaat eindelijk de lamp aan.
Echt de hele vloer zat onder het bloed en uit m'n knie liep het nog steeds uit. "Kerel, wat heb je gedaan?" "Volgens dat biertje." Toch maar eens de deur open gedaan en de eigenaar van het appartement rende gelijk schreeuwend weg toen ze het bloedbad zag
Na een tijdje ziekenhuis gebeld en die kwam me ophalen met de "ambulance". Was gewoon een ouwe, verrotte Transit maar ach... Ik moest nog wel geld hebben dus liet ik die vriend met z'n dronken hoofd voor me gaan pinnen. Een kwartier later kwam 'ie glijden en vallend terug rennen.
Daarna dus na het ziekenhuis. Lang verhaal kort daaro: Röntgen, ik had los glas in m'n knie, eruit pulleken, 32 hechtingen zetten, 4 pijnlijke spuiten in m'n kont tegen vage infecties en een nachtje/ochtendje in het ziekenhuis omdat ik veel bloed had verloren omdat het zo dun was door de alcohol.

Daarna was het de eerste dag ongeveer niet te bewegen zonder kapot te gaan van de pijn. Tweede dag werd het alweer beter en de derder dag had ik de anti-biotica alweer de de plee gespoeld en stond ik alweer uit m'n dak te gaan in de nacht

En nu heb ik voor altijd een prachtig aandeken op m'n rechter knie van die avond
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_40355554
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:13 schreef -skippybal- het volgende:
-Heel verhaal-
Als dit rustig aan is, wil ik wel weten wat je doet als je helemaal uit je dak gaat
Sex sells so fuck u all.
pi_40358864
Zaterdag was er een feestje bij een camping hier in de buurt, een stel maten en ik er naartoe.
Dus gewoon een beetje gezellig doen, beetje drinken.
Ik was aan het eind van de avond goed zat en ik was naar huis gebracht.

De volgende ochtend werd ik wakker een mijn bed voelde een beetje klam aan.
Heb ik mijn nest gezeken op 1 of andere manier

Incontinentie op je 19e
  maandag 31 juli 2006 @ 18:35:09 #214
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40358919
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:33 schreef sandermans het volgende:
Zaterdag was er een feestje bij een camping hier in de buurt, een stel maten en ik er naartoe.
Dus gewoon een beetje gezellig doen, beetje drinken.
Ik was aan het eind van de avond goed zat en ik was naar huis gebracht.

De volgende ochtend werd ik wakker een mijn bed voelde een beetje klam aan.
Heb ik mijn nest gezeken op 1 of andere manier

Incontinentie op je 19e
Nog mooier is dat je wakker word omdat je moet pissen maar te lam bent om op te staan dat je het dan maar gewoon laat lopen
Daarna uiteraard gewoon weer verderslapen.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  maandag 31 juli 2006 @ 19:02:48 #215
67670 Skv
Cynist.
pi_40359784
Dan pis ik wel uit mn raam / deur.
pi_40366649
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:02 schreef Skv het volgende:
Dan pis ik wel uit mn raam / deur.
De laatste keer dat ik dat (dronken) deed vergat ik het raam open te zetten.

(slechte tvp )
  zondag 6 augustus 2006 @ 00:15:27 #217
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40526993
Ik was naar een feestje half jaar geleden ongeveer en daar had ik veel op, vooral bacardi cola, daarvoor iets van 10 flesjes bier.. Maar op een gegeven moment schenkten ze meer bacardi dan cola. Dus ik dronken, dit wist ik pas de volgende ochtend ( 12 uur later ). Tussen 12 uur snachts en 12 uur smiddags weet ik niets meer. Achter af van verhalen bleek dat ik een tijd in de bosjes heb gelegen en daar gekost heb whehe. Ben thuisgebracht met een auto door iemand, kop buiten het raam. en thuis in de gang weer gekost.

Ik kwam de volgende ochtend gewoon me bed uit wel beetje hoofdpijn maar oke en ging vrolijk bij me ouders zitten, zeggen ze opeens moet je je excuus niet aanbieden ?. Dus ik zeg, Waarom dan ?

Hun het verhaal vertellen.

Alleen wel klote dat er foto's zijn dat ik in de bosjes dronken lig
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:32:13 #218
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_40542568
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 00:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik was naar een feestje half jaar geleden ongeveer en daar had ik veel op, vooral bacardi cola, daarvoor iets van 10 flesjes bier.. Maar op een gegeven moment schenkten ze meer bacardi dan cola. Dus ik dronken, dit wist ik pas de volgende ochtend ( 12 uur later ). Tussen 12 uur snachts en 12 uur smiddags weet ik niets meer. Achter af van verhalen bleek dat ik een tijd in de bosjes heb gelegen en daar gekost heb whehe. Ben thuisgebracht met een auto door iemand, kop buiten het raam. en thuis in de gang weer gekost.

Ik kwam de volgende ochtend gewoon me bed uit wel beetje hoofdpijn maar oke en ging vrolijk bij me ouders zitten, zeggen ze opeens moet je je excuus niet aanbieden ?. Dus ik zeg, Waarom dan ?

Hun het verhaal vertellen.

Alleen wel klote dat er foto's zijn dat ik in de bosjes dronken lig
Foto's !
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:46:39 #219
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40543050
Vannacht dachten we even slim te zijn door op de terugweg via een natuurgebied (Meinerswijk) te fietsen ipv de normale weg. Geen lamp en tering donker daar dus de hele tijd on gewild off-road gegaan. Maar daar liggen dus ook van die wildwissels die we dus ook niet aan zagen aan komen.
vol er overeen gefietst en m'n voorwiel bleef hangen in zo'n speel daar. Keihard gevallen en m'n voorwiel door midden gebroken
Daar nog heel lang gezeten om dat een vriend niet langs van die grote koeien durfde die midden op het pad stonden Daaro dus een uur een beetje zitten roken en ouwehoeren totdat die jongens zich gingen verplaatsen richting een veld
LastFM
  maandag 7 augustus 2006 @ 23:20:30 #220
155187 Woezie
Hell yeah!
pi_40592078
OO ik wil ook!
Ik was laatst vrij kutzat, en fietste van de lokale boerendisco met mijn vrienden naar huis toe.
Gaar als ik was, zag ik verderop wat fietslichtjes, en dacht daar m'n vrienden waren. Mn vrienden fietsten echter gewoon naast me, maar ja; dat had ik niet in de gaten. Toen ik de rode achterlichtjes had ingehaald, zag ik dat het een stel idioten waren die mogelijk nog gaarder waren als mij. Ik had echter geen idéé waar ik was(hun wisten het ook niet) en daarom ben ik maar met hun meegefietst. Toen ik eindelijk bij een bekend punt aankwam waarvan ik wist dat de anderen er ook naast zouden komen, besloot ik een tukje te gaan doen in de berm. Na een stevig uur kwamen mijn vrienden aan, ze waren helemaal teruggefietst naar de disco
We hadde 2 en een half uur gedaan over 15 km ^^

Andere keer:
Mijn buurjongen en ik hadden een bbq van het aspergesteken, laat in de avond piste mn buurjongen in de regenmeter en toonde die trots aan z'n vader: Kiek pap; hielemoal vol! Z'n vader was érg trots op hem.
Maak eens een DANSJE voor mij!!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:08:58 #221
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_40610073
Heb vorige week met m'n bedkussen náást de tent geslapen 's nachts. Vraag me niet waarom, lekkerder zal het niet gelegen hebben.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_41954092
Kick
  woensdag 20 september 2006 @ 17:11:25 #223
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_41987739
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 16:10 schreef Borkydude het volgende:
Kick
post dan ook eens een avontuur.l
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_41990620
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:11 schreef B_BOY het volgende:

[..]

post dan ook eens een avontuur.l
Euhm, ik rakel wel een paar oude op, want ik ben niet lam geweest de laatste 2 maanden.
pi_41990710
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:46 schreef Borkydude het volgende:
Een gouwe ouwe van mij

Op vakantie afgelopen zomer speelden we Fifa Street, en als je een wedstrijd verloor moest je een shotje nemen. Wij een paar uur bezig. Op een gegeven moment is iedereen zo lam dat we besluiten naar het strand te gaan. Wij pakken de fiets, rijden nog op de weg langs de camping, rijd 1 van de 4 mensen tegen een andere aan, die 2 vallen om. Die gast die werd aangereden wil die gast die op hem viel trappen, vliegt zijn schoen uit in de bosjes. Wij daar om half 4 's nachts in de bosjes rollen, zoekend naar die schoen. Wij lopen te schreeuwen enzo, want we hadden veel te veel op. Het was een hele lange weg, helemaal donker. Op een gegeven moment komt er zo'n gigantisch licht aan. Wij springen zo weg. Is het de campingbaas in z'n Land Rover, of we wel even stil wouden zijn, anders konden we morgen vertrekken. Wij rustig terug naar de camping en gaan slapen.

De schoen is de volgende dag gevonden...

Het strand is nooit gehaald...
  woensdag 20 september 2006 @ 19:05:38 #226
98259 mstr
Een jonge God!
pi_41990743
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:04 schreef Borkydude het volgende:

[..]
OMFG
pi_41990795
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 19:32 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Ik was bij vriend op een verjaardag, ik was vrij dronken. Iedereen wel zo'n beetje. Gingen we kaarten. Ik weet niets eens meer wat, ik denk pesten. Ik verlies omdat ik het meest dronken was. Moest ik zo'n heel glas kankersterke drank nemen wat je normaal alleen als shotjes neemt. Ik ging helemaal kapot daar. Alles ondergekotst, eerst in de tuin, daarna viel ik op tafel in slaap, werd wakker, kotste op tafel en sliep lekker verder Toen kwam die vent ze moeder thuis, wil me ouders bellen. Ik schijn zoiets gezegd te hebben van: Nee, ze vermoorden me, ik kan hier slapen!

Nog zo'n ander ventje liep in de gootsteen te kotsen, sleurde die jarige vent hem al kotsend de tuin in
pi_41990914
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:00 schreef Borkydude het volgende:
Zelfde vakantie, avond ervoor. Zelfde zuipspelletje, alleen minder lang. Eigenlijk alleen ik was eraan. We gaan slapen. Vriend zet de wekker op 7 uur, want we wouden vroeg naar het zwembad. Ik val in slaap op de bank waar ik slaap.

Volgende ochtend, ik word wakker, in het bed van een vriend, die vriend was er gelukkig niet. Voel iets raars, zitten er twee pinda's in me neus. Ik kijk op me telefoon die in me zak zat. 11 uur. Ik stap stomverbaasd het bed uit. Denk van: What the fuck is er gebeurd, hoe kom ik hier. Loop de kamer in. Niemand. Loop de tuin in. Niemand. Ik bel een vriend op, neemt niet op, de andere 2 ook niet. Ik loop naar het zwembad. Daar zitten ze.

Met een aardige kater zit ik daar. Vertelt een gast dat hij me een minuut of 5 lang op de wekker heeft zien rammen. Daarna schijn ik die andere gast zijn bed ingestapt te zijn. Ik wist er niets meer van. En de pinda's waren omdat ik snurkte
  donderdag 21 september 2006 @ 14:23:42 #229
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_42014780
Ik heb op mijn 13e eens heel de badkamer ondergekotst van een vriend
Ik had een halve literblik en een sixpack op, superdronken dus toen

Volgende dag een bloemetje wezen brengen de schaamte
pi_42015485
Ik kreeg laatst op vrijdagavond/nacht een smsje met daarin:
Hey lieverd, waarom was je niet in de ***? (locatie doet er even nie toe).
Je had vorige week je nr aan mij gegeven ;] Kus *** (naam is niet van toepassing).

Ik heb m'n eigen echt voor mn kop geslagen, want ik er wist er dus écht niks meer van.
Toen had ik de week daarna afgesproken met d'r, en toen ik haar zag wist ik het zeker:
Dit mens heb ik nog nooit eerder gezien.
  donderdag 21 september 2006 @ 21:59:53 #231
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42029559
@jstn, ik zal de opmerking voor de anderen maken, neukbaar?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 21 september 2006 @ 22:11:24 #232
136021 gateh
be different
pi_42030101
vanochtend om 9 uur soggends een slok jenever en bacardi lime genomen de bacardi hadden we (ik+iemand) nog opgedronken en het restje jenever (flinke flesbodem) hebben we in een pak sinaassappelsap getieft en daarna opgedronken
osdorp posse!
  donderdag 21 september 2006 @ 22:42:33 #233
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_42031648
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:11 schreef gateh het volgende:
vanochtend om 9 uur soggends een slok jenever en bacardi lime genomen de bacardi hadden we (ik+iemand) nog opgedronken en het restje jenever (flinke flesbodem) hebben we in een pak sinaassappelsap getieft en daarna opgedronken
Oke, wat is nu je avontuur?
  donderdag 21 september 2006 @ 23:07:43 #234
143585 smuJJiii
Why cant we all live in peace
pi_42032770
AHhahaha

Ik en een paar vrienden van me gingen lekker drinken whisky! black label. Na een anderhalf uur waren we wel dronken anderhalve fles black label opgedronken , dus wij dronken naar buiten en een vriend was met zijn scooter dus ik pak zijn helm en doe hem op kop en loop dermee maar was helemaal vergeten dat ik hem nog op had hahaha en vrienden merkten het ook niet omdat hun ook zwaar dronken waren. dus ik heb met een helm 3 km gelopen hahahaha

Toen we in de stad waren
Waardeer de onvoorwaardelijke liefde die je gegeven wordt. Dat soort liefde is het meeste waard.
  donderdag 21 september 2006 @ 23:08:20 #235
143585 smuJJiii
Why cant we all live in peace
pi_42032794
merkte ik het
Waardeer de onvoorwaardelijke liefde die je gegeven wordt. Dat soort liefde is het meeste waard.
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:21:21 #236
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_42042081
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:08 schreef smuJJiii het volgende:
merkte ik het
pi_42096360
Ik ging vannacht redelijk aangeschoten weg, we (3 vrienden) waren met een groep meiden, en ik had het meest op... Naja, wij vertrekken dus en ik ging dus achterop bij zo'n meid, ze kwam niet vooruit omdat ik een dikke vatsige dikzak ben (65 kilo). Dus ze zegt zo van ga jij maar rijden, dus ik zeg: Lijkt me geen goed plan, ik val om als we met z'n 2en op een fiets zitten . Ze wilde toch dat ik ging fietsen, dusja dat deden we, toen vielen we Toen fietste ze chagrijnig alleen weg... Ik voel me er best lulllig over maar het is niet mijn schuld
  Moderator zondag 24 september 2006 @ 18:48:07 #238
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_42096444
wat is msnen / emailen tog kut als je een slok opheb !

ik had gisaternacht een emailtje [Ecard] gestuurt naar een meisje met de text :
quote:
haha wat een lelijke kaart maar vond um wel garpig , nja alles is op dit moment garpig dusja waar t eigenlijk op neerkomt is dat ik even wou laten weten aan je dat ik zn beetje aan je denk enzo en dat je gewoon kortom lief bent

hoop dat je dit leest als je zwaar dronken thuiskomt, dan is zn ding veul leuker om te krijgen

nja ik houd van je oid en hoop je gouw nou eens een x te zien , kom eens naar spanje ! tis saai hier

daanjuhhhhhh is koeeeeeeel

ps:
Dit heeft me omglollercopter lang gekost om te typen dus ik ga nu maar gewoon voor dood spelen , adiosssssssssssssss

-
**naam** , of had je dat al door ?

!!! kut emailen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_42102256
Sommige drinken zich hier een zware alcohol vergiftiging, of niet dan?
Ich bin der Führer.
pi_42102396
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:04 schreef Xenwolfie het volgende:
Sommige drinken zich hier om een zware alcohol vergiftiging te krijgen, of niet dan?
Skihut R'dam
  Moderator maandag 25 september 2006 @ 15:47:41 #241
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_42114271
neuh aleen de avond niet meer herrinneren kan soms nogwel goed zijn vooral als je die dikke negerin gepakt had
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_42123219
Keer van gorredijk naar heerenveen gefietst, heen nuchter, we gaan om 11 weg om de bus te pakken, bus is al weg, naja dan fietsen hé

heenweg half uurtje
terugweg: 4 uur lang

blijkt dat we 1 en een half uur gefietst hebben terug, en we zijn ergens in het midden gestopt, en hebben 2 en een half uur naar de sterren gekeken met ons zessen
pi_42165286
harstikke dronken op een eindfeest,, kotsen in auto,, in bed van mn broertje stappen met mn dronken kop hij boos, naja verder weinig :p
pi_42166269
Op vakantie was ik zo zat dat ik maar besloot om me shirt uit te doen en op de bar te gaan dansen Heb zelfs nog een poging gedaan om te paaldansen Al vond die chick achter de bar me wel grappig

De volgende dag heb ik tot half 6 geslapen. Personal Best
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  woensdag 27 september 2006 @ 12:24:27 #245
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_42166295
Kotsen op de Ramblas, naast een politiebusje 3x achter elkaar, links, rechts, links
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_42167785
Okee, mijn avontuur.

Tis nu zo'n 3 jaar geleden. Het was op werkweek in Toscane tijdens de middelbare school-periode. De laatste avond daar in zo'n herberg mochten we drank (dat waren de regels , maar daar hielden we ons niet aan, natuurlijk ). Enfin, heb toen van alles gehad, met name bier. Ik was al vrij snel aangeschoten en toch wel uiteindelijk dronken te noemen. Ik riep dingen die ik nooit had durven roepen. Het eerste beste meisje sprak ik aan ik vroeg haar om mij te verzorgen (een soort verpleegkundige-idee). Ik kon niet fatsoenlijk lopen en werd door haar naar mn bed gebracht, waar zei ook een hele tijd bleef. Ik bleef maar dingen roepen en winegums werden naar mn kop gegooid (de volgende morgen lag mn bed vol met die dingen ). De leraren waren zo pissed op mij, ik moest verplicht een fucking vuilniszak om mn hoofd doen, voor als ik ging kotsen. Ik heb mezelf toen nog aangekeken in de spiegel, man ik was gewoon groen. Ik kon zo in de vensterbank geplaatst worden. En de andere jongens maar lachen en ze zongen continu "Voor Ricky nog een vuilniszak, sjoelala, sjoelala" etc.
Al met al wel een leuk verhaal en de werkweek werd op een bijzondere manier afgesloten.
pi_42172523
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef jstn het volgende:
Ik kreeg laatst op vrijdagavond/nacht een smsje met daarin:
Hey lieverd, waarom was je niet in de ***? (locatie doet er even nie toe).
Je had vorige week je nr aan mij gegeven ;] Kus *** (naam is niet van toepassing).

Ik heb m'n eigen echt voor mn kop geslagen, want ik er wist er dus écht niks meer van.
Toen had ik de week daarna afgesproken met d'r, en toen ik haar zag wist ik het zeker:
Dit mens heb ik nog nooit eerder gezien.
haha ik heb ook weleens zoiets gehad. Was een avond flink wezen drinken en veel contact gehad met alelrlei dames . Werd ik later op Hyves door iemand toegevoegd die mij schijnbaar had opgezocht via Hyves en een dag later kreeg ik een smsje van iemand wiens naam ik niet eens herkende . Die van Hyves herkende ik later de foto wel (begin vd avond even mee gepraat ) die andere is me nog steeds een raadsel
pi_42179285
Mijn eigen ergste dronkenschap ooit: kort maar krachtig:
De kroeg ingaan, feesten, naar buiten lopen.

En wakker worden in het ziekehuis

Nja en laatst 6x zitten kotsen voor 20 man op een verjaardag en daarna nog eens voor me vader toen die me op kwam halen(was niet echt meer in staat om 15 km naar huis te fietsen )
Niks in het leven is nutteloos behalve het leven zelf.
pi_42217812
tvp!
pi_42219634
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:37 schreef Herox het volgende:
Mijn eigen ergste dronkenschap ooit: kort maar krachtig:
De kroeg ingaan, feesten, naar buiten lopen.

En wakker worden in het ziekehuis

Nja en laatst 6x zitten kotsen voor 20 man op een verjaardag en daarna nog eens voor me vader toen die me op kwam halen(was niet echt meer in staat om 15 km naar huis te fietsen )
lol
zaterdag..weze werken. 0430 op 1930 thuis helemaal naar de tering. Thuis alleen pizza eten rest van de dag 4 krentebollen. Thuis een bier op..toen ff naar een andere gast toe gegaan. Daar nog meer bier op, toen de kroeg in, daar nog een bier op, vervolgens discotheek in ga en nog 10+ bier drinken. Toen broodje met iets er op weet niet meer frikandel ofzo gevreten toen kotsen, en liggen slapen op een railing die er voorzorgt dat als je auto niet op de handrem staat die niet de hanven in rijd dan besluiten naar het strand tegaan.. een maal op het strant gekomen word ik van me fiets afgebeukt door een of andere grapjas..ik boos pleurt ie ook nog ff me fiets meters (voor mijn gevoel kilometers) ver weg.. Ik denk moet ik ook kunnen *pakt fiets ..*fiets weer laat vallen.. veelste zwaar kome we thuis zit die jonge van wie ik ze fiets wel ff weg zou pleuren te klote 30 proberen fiets op de standaard te zetten...blijkt dus dat z'n bok ik af gebroken..Toen besloot ik bij hem te gaan slapen dus heb ik zonder ook maar iets bij me te hebe daar geslapen..
kut dat is een saai verhaal
pi_42220512
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:47 schreef mister_dog het volgende:

[..]

Idd, veels te lang om te lezen
Niks in het leven is nutteloos behalve het leven zelf.
pi_42221788
Ik ga nu nog (héél dronken) naar de skihut toe; is dat ook een blunder.
  vrijdag 29 september 2006 @ 09:21:29 #253
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42224890
gast! gebruik comma's, punten en enters!
anders ziet het er zo uit:

gast gebruik commas punten en enters. niet te lezen dus...

en typ je verhaal even zodat wij het ook kunnen volgen.
  vrijdag 29 september 2006 @ 09:39:45 #254
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_42225257
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:17 schreef Autoreply het volgende:
Ik ga nu nog (héél dronken) naar de skihut toe; is dat ook een blunder.
De skihut

Kan je beter ff naar de beurs ofzo!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_42227677
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 09:21 schreef kanovinnie het volgende:
gast! gebruik comma's, punten en enters!
anders ziet het er zo uit:

gast gebruik commas punten en enters. niet te lezen dus...

en typ je verhaal even zodat wij het ook kunnen volgen.
Nee jij typt lekker, wou je zeggen
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:02:40 #256
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42229103
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:15 schreef rameijer het volgende:

[..]

Nee jij typt lekker, wou je zeggen
dat zeg ik toch niet, triangeljosti! ik zeg alleen dat het bij hem helemaal niet te lezen valt.
pi_42245233
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:35 schreef wudstik het volgende:
Keer van gorredijk naar heerenveen gefietst, heen nuchter, we gaan om 11 weg om de bus te pakken, bus is al weg, naja dan fietsen hé

heenweg half uurtje
terugweg: 4 uur lang

blijkt dat we 1 en een half uur gefietst hebben terug, en we zijn ergens in het midden gestopt, en hebben 2 en een half uur naar de sterren gekeken met ons zessen
bus gaat kwart over 11 heen, en elk half uur( 2:30, 3:30, enz....) is er een borrelbus terug he...

dat weetjetoggg
pi_42245424
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:48 schreef Smart-Einstein het volgende:

[..]

bus gaat kwart over 11 heen, en elk half uur( 2:30, 3:30, enz....) is er een borrelbus terug he...

dat weetjetoggg
Smartie
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:25:38 #259
159041 Norden_lights
life - me / 1 - 0
pi_42246180
hehe

was aangeschoten
maar is alweer uitgewerkt
was om 1300 al begonnen
Goed kan Altijd Beter *
Gewoon Zeggen waar het op Staat *
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:29:05 #260
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_42246303
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:25 schreef Norden_lights het volgende:
hehe

was aangeschoten
maar is alweer uitgewerkt
was om 1300 al begonnen
Wat een avonturen
LastFM
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:29:51 #261
159041 Norden_lights
life - me / 1 - 0
pi_42246326
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:29 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Wat een avonturen
avontuur?
dat heb ik nog niet eens verteld

maar goed, ben kapot
komt andere keer wel -skippybal-

slaap lekker
Goed kan Altijd Beter *
Gewoon Zeggen waar het op Staat *
pi_42285029
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:47 schreef mister_dog het volgende:

[..]

lol
zaterdag..weze werken. 0430 op 1930 thuis helemaal naar de tering. Thuis alleen pizza eten rest van de dag 4 krentebollen. Thuis een bier op..toen ff naar een andere gast toe gegaan. Daar nog meer bier op, toen de kroeg in, daar nog een bier op, vervolgens discotheek in ga en nog 10+ bier drinken. Toen broodje met iets er op weet niet meer frikandel ofzo gevreten toen kotsen, en liggen slapen op een railing die er voorzorgt dat als je auto niet op de handrem staat die niet de hanven in rijd dan besluiten naar het strand tegaan.. een maal op het strant gekomen word ik van me fiets afgebeukt door een of andere grapjas..ik boos pleurt ie ook nog ff me fiets meters (voor mijn gevoel kilometers) ver weg.. Ik denk moet ik ook kunnen *pakt fiets ..*fiets weer laat vallen.. veelste zwaar kome we thuis zit die jonge van wie ik ze fiets wel ff weg zou pleuren te klote 30 proberen fiets op de standaard te zetten...blijkt dus dat z'n bok ik af gebroken..Toen besloot ik bij hem te gaan slapen dus heb ik zonder ook maar iets bij me te hebe daar geslapen..
ik ben die jongen
maar bij de weg, ik beukte je niet van je fiets af

toch?
k gooide hem wel kilometers ver weg
  woensdag 4 oktober 2006 @ 08:33:25 #263
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_42349857
D'r is feest in de stad hier komend weekend. Staat bij de jongeren vooral bekend als lekker veel zuipen en blowen.

Volgende week zal ik uitgebreid verslag doen van mijn val- en struikelpartijen.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 18:29:43 #264
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_42458785
tvp
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 18:49:29 #265
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_42459329
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 08:33 schreef Corksterr het volgende:
D'r is feest in de stad hier komend weekend. Staat bij de jongeren vooral bekend als lekker veel zuipen en blowen.

Volgende week zal ik uitgebreid verslag doen van mijn val- en struikelpartijen.
Veel zuipen en blowen is toch elk weekend wel?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_42459603
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 18:29 schreef Burbo het volgende:
tvp
je hebt zelf vast ook wel een verhaal...
pi_42459886
Ik heb op de nacht van dinsdag op woensdag met een kat staan praten.

Was 3 uur ofzo en ik had wat op.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:17:21 #268
125053 stefmans
pi_42459972
Gister heb ik voor een politieagent staan jumpen terwijl ik zei jumpen is geen misdaad
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_42460121
Ik had dat als een belediging gezien en je dan een boete gegegeven.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:50:09 #270
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_42460889
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:17 schreef stefmans het volgende:
Gister heb ik voor een politieagent staan jumpen terwijl ik zei jumpen is geen misdaad
A2J! Jeweeetttoccccchh..
Bier ende tieten.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:51:46 #271
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_42460925
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:17 schreef stefmans het volgende:
Dan ben je niet dronken, maar gewoon kansloos
kankelul.
pi_42461229
K
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:51 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Kansloos dronken BWAHHAHAHAH!!1

en vanavond erotixx in de matrixx dus dat wordt wel wat moois
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:03:10 #273
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_42461275
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:01 schreef Vampz het volgende:
K
[..]

Kansloos dronken BWAHHAHAHAH!!1

en vanavond erotixx in de matrixx dus dat wordt wel wat moois
Niet mijn muziek, maar Matrixx = .
En duur als je goed bezopen wilt worden
kankelul.
pi_42471373
met zwervers praten op het station
  maandag 9 oktober 2006 @ 14:49:24 #276
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_42511309
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 18:49 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Veel zuipen en blowen is toch elk weekend wel?
Ik moet zeggen dat vooral dat laatste wel toeneemt de laatste weken
pi_42519178
Het valt eerder onder dronken blunders, maar dat terzijde.

Gisteren. Gezellig, veel wijn, we moesten nog "ff" naar de skihut te Rotjeknor. Aangekomen, topavond, helemaal uit ons dak gegaan, toffe vrouwen, kortom geniaal. Terug (nachtnet) en eigenlijk hakte die wijn er toch wel heel hard in. Lopen werd al wat moeilijk. Nouja, trein in enzo, en daar ff lekker op de grond kotsen
Conducteur kon er ook wel om lachen
pi_42519904
tja. niets beschamender dan en publique kotsen
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:53:52 #279
125053 stefmans
pi_42521371
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:51 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Te dronken worden is kansloos
  maandag 9 oktober 2006 @ 22:56:02 #280
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_42527267
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:53 schreef stefmans het volgende:

[..]

Te dronken worden is kansloos
Eigenlijk wel. Je moet preciés tot de grens gaan, dat is het heerlijkst.
Niet dan nog 2 pils nemen want dan ga je je opeens kut voel en.
pi_42672980
jaja eindelijk heb ik een verhaal wat wel aardig waardig is in dit topic

Gister wezen stappen, aardig wat op enal en ik had wat mensen leren kennen daar. Na afloop vroegen hun of we mee gingen met hun om nog een afterparty te houden. We moesten daar dus een uur voor in de auto zitten. Maar we zijn nooit aangekomen

Die maat van me die was echt helemaal naar de klote en ik zat samen met hem en een gozer die ik niet ken achterin, en een grietje wat ik aardig leuk vond zat bij mij op schoot. Die maat van me moest op de snelweg ineens kotsen dus hoppa auto langs de kant en hij deed zijn ding ff. Maar ineens vraagt de bestuurster hoe we weer naar nijmegen kwamen ( waar we dus vandaan kwamen) wazig als ik was stelde ik geen vragen maar stuurde ons weer terug naar nijmegen. Daar aangekomen ( weer bij dezelfde tent waar we dus waren in gestapt ) stapte we uit en vroeg ik aan die griet die bij mij op schoot zat of ze niet bij mij wilde slapen. Toen we dus waren aan het overleggen reden die vrienden ineens weg

Zij stond daar dus naast mij op haar sokken, zonder telefoon, kompleet achtergelaten We besloten toen dat ze dus maar bij mij ging slapen Die vriend van me ging met zn zatte kop op de fiets naar huis en wij pakte de taxi. Toen we bij mij thuis kwamen gingen we dus netjes slapen en even later toen ik wakker werd zag ik dat de schooltas van me pa in de kamer stond ( die dus echt nog NOOIT in mijn kamer is geweest en ongeveer 10 kilo weegt) dus ik dacht hoe de NEUK komt die hier. Want ik weet altijd nog wel wat ik de vorige dag gedaan heb.

Wat blijkt nou; ze is dus midden in de nacht naar de wc gegaan, helemaal in het donker in een onbekend huis, toen is ze naar boven gegaan en niet naar mijn kamer maar naar die van me zusje gegaan is ze daar in bed gaan liggen en mn zusje dus like: "Wie ben jij nou weer " toen heeft mijn zusje haar van dr kamer gestuurd is ze naar de kamer van mijn ouders gegaan, daar nog nèt niet hetzelfde verhaal en toen heeft mijn ma haar naar mijn kamer gestuurd, helemaal dubbel van het lachen. En dit alles met de 10 kilo zware schooltas van mijn pa

Arm ding
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:55:40 #282
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_42675160
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 16:27 schreef Vampz het volgende:
jaja eindelijk heb ik een verhaal wat wel aardig waardig is in dit topic

*blaverhaal*

Arm ding
En, geneukt?
Bier ende tieten.
pi_42680800
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 17:55 schreef Monotomo het volgende:

[..]

En, geneukt?

dat je dat nog moet vragen
pi_42681095
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 17:55 schreef Monotomo het volgende:

[..]

En, geneukt?
Nee, maar die vader wel.
pi_42722932
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:32 schreef Burbo het volgende:

[..]

Nee, maar die vader wel.
omg hahahaha
  woensdag 18 oktober 2006 @ 10:03:04 #286
128287 quickie1985
Always & Forever..
pi_42763790
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 19:47 schreef mister_dog het volgende:

[..]

omg hahahaha
OMFG DAT is echt de bom
O+ <<! Keep it coming - Did u know the time is now !>><<! Keep it coming - Never ever take me down !>><<! Keep it coming - Take this like its understood !>><<! Keep it coming - Bad boys in the neighborhood !>> Jump-Hard Style 4 Life! O+
pi_42769261
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 10:03 schreef quickie1985 het volgende:

[..]

OMFG DAT is echt de bom
echt wel !!!
pi_42769897
oei paar dagen geleden ook weer ladderzat geweest . Ontzettend veel mooie meisjes die stuk voor stuk botergeil waren, maar ik heb me in kunnen houden

Ook nog ruzie gehad met de portier omdat ie mijn tas niet bewaakte, maar ik moest wel 1 euro betalen . Dat vond ik dus niet kunnen en dat heb ik hem eventjes duidelijk gemaakt.. Lucky me dat hij in een goede bui was, achteraf gezien!

Oh ja, en vorige week ging ik stappen met een (vrouwelijke) collega. Waren op een gegeven moment best zat beide en t gesprek ging iets verder dan koetjes en kalfjes zegmaar. Krijgt zij dus op een gegeven moment het idee om mijn vriendin te bellen... zovan ja t'is super gezellig met beroepsgokker en hij houdt zich enorm in blabla .
Vriendin helemaal over de zeik (mijn vriend wat doe je!! ) maarja ik heb d'r de volgende dag maar mee uit eten genomen

[ Bericht 33% gewijzigd door Beroepsgokker op 18-10-2006 14:02:29 ]
pi_42773171
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
oei paar dagen geleden ook weer ladderzat geweest . Ontzettend veel mooie meisjes die stuk voor stuk botergeil waren, maar ik heb me in kunnen houden
Dat denken alle mannen die ladderzat zijn
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_42791497
zelf ben ik wel vaak heel flink aangeschoten/dronken op feesten maar niet dat ik ga kotsen, dat is maar een paar keertjes gebeurd.
maar 1 keer was wel kut toen ik moest kotsen, ik was 15 jaar, en ik had met 2 vrienden een fles bacardi rum en nog een paar flessen +- 15% spul, rooie wodka enzo. Goed dat hadden we dus allemaal opgedronken, en we waren alle 3 aardig lam, toen gingen we op weg naar een feest. Onderweg paar keer van me fiets gedonderd, maar we waren wel heel aangekomen, en van daaraf kan ik me ook niets meer herinneren. Ik weet nog wel dat ik daar een aantal biertjes heb gedronken, en het volgende wat ik me herinner moet iets van 5 uur later zijn geweest, toen ik met mijn fiets tegen een lantaarnpaal sodemieterde, volgende moment was dat ik thuis moest kotsen en daarnawerd ik wakker in mijn bed. Zaten mijn armen helemaal onder de bloedkorsten :/

Blijkt de volgende dag dat ik daar in die tent aan meisjes haren was gaan trekken en op de terugweg iets van 5 keer ofzo ben gevallen en dus maar achterop bij een vriend mee was gereden.
Niet spectaculair maar ik ben nou eenmaal saai

en hier nog iets doms : ik heb een vriend, en altijd als hij dronken is gaat hij over Eddy vertellen ... zijn fantasie vriend.
Dan gaat hij soms zomaar in de lucht slaan, dan zeg ik "man wat doe je?" zegt ie "eddy doet dom tegen me en nu ga ik hem slaan".
Soms is Eddy hem ook weleens aan het pesten ...

maar goed zoiets moet je in het echt zien dan is het pas grappig

[ Bericht 56% gewijzigd door Sieusc op 19-10-2006 00:01:33 ]
  donderdag 19 oktober 2006 @ 05:41:17 #291
159652 PPAUL
.de pispot.
pi_42795169
teveel gedronken op me verjaardags feest, bleven 4 mensen slapen bij me onder wie een best leuke vrouw.. dus ik lag daar op me kamer met al die lui gaat me deken omhoog en komt ze bij me liggen..! haha toen voelde ik me echt genaait want ik was zoow moe en had zoveel gedronken dat ik met haar bezig was en zo nu en dan in slaap viel!!! tering hoe jammer!! want ze was echt zoow goed bezig
Hesitation means masturbation…
pi_42795916
Ik moest een keer kotsen toen ik dronken was
  donderdag 19 oktober 2006 @ 15:10:49 #293
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_42805823
Laatst een dronken gozer die me perse naar huis wou brengen.. hoefde voor mij niet hoor, dan verwacht ie vast weer wat..

Staan we voor de deur, wil ie inderdaad afscheid nemen, neemt een stap naar me toe en kotst vervolgens voor m'n voeten op de grond (gelukkig geen spetters op mn mooie schoentjes )
Toen ben ik maar heel snel naar binnen gegaan
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_42807626
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:10 schreef Kiteless het volgende:
Laatst een dronken gozer die me perse naar huis wou brengen.. hoefde voor mij niet hoor, dan verwacht ie vast weer wat..

Staan we voor de deur, wil ie inderdaad afscheid nemen, neemt een stap naar me toe en kotst vervolgens voor m'n voeten op de grond (gelukkig geen spetters op mn mooie schoentjes )
Toen ben ik maar heel snel naar binnen gegaan
niet even de tuinslang erop los gelaten?

kotsen is prima,. maar doe het wel op een plek waar je anderen er niet meer lastig valt
  donderdag 19 oktober 2006 @ 17:50:26 #295
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_42811201
Ik heb ook nog wel meerdere leuken:

een keer op hockeytoernooi wij vrij veel drinken, was het feest afgelopen kwam iemand op het idee om naar de shoarma te rijden. Dus hij met zijn zatte kop achter het stuur nog een paar mensen achtering(ik niet). Ze konden de shoarmatent niet vinden dus zij beetje rond rijden moest er op eens eentje kotsen dus hoppa stoppen uit die auto kotsen, staan ze precies voor een shoarma tent . Dus zij daar bestellen eentje trok het niet meer dus die stond buiten te wachten. Komt er ineens zo iemand buiten kijken oftie nog leeft, heeft ie zijn broek op zijn enkels en zit ie daar tegen zon pand aan te schijten. En de volgende morgen zaten er nog allemaal van die stronstrepen op zijn rug. :blergh:]

Nog een recentere; vorige week wij met een stel vrienden ff naar eindhoven op donderdag om op de vakantie te toasten. Ik en een vriend zouden 'wedstrijdje' zuipen doen omdat hij dacht dat hij de 'zuipkoning' was, naja wij gewoon beetje zuipen. Op een gegeven moment nog wat gore goldstrike derin gegoten. Dus die vriend van mij rond een uur of 12 ff naar buiten zie ik hem daar kotsen, dus ik had al gewonnne. We zouden de trein van half 1 naar huis pakken dus wij richting de trein. Zitten we in de trein valt die vriend van mij ineens weg reageert ie nergens meer op, dus wij toen we op plaats van bestemming waren maar ff zijn ouders opgebelt. Die ouders hem naar het ziekenhuis brengen, wij met een paar man mee. Zitten we daar in dat ziekenhuis, had hij dus een promillage van 2,4 ofzo. Dus wij zaten daar ff wat te wachten toen ineens voelde ik wat opkomen, en kon het niet tegen houden, heb ik daar heel de wacht kamer ondergekotst. Daarna ben ik ff buiten gaan staan met een vuilniszak, dus ik daar ingekotst, roepen vrienden van mij gooi hem maar weg, ik slinger die zak weg hangt ie in zon boom, valt al die kots op zon auto die daar geparkeerd staat. Btw die vriend van mij drinkt nu niet meer .

Hoop dat het beetje te lezen is.

Gr, niek
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_42813024
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:50 schreef NiekieW. het volgende:

een keer op hockeytoernooi wij vrij veel drinken, was het feest afgelopen kwam iemand op het idee om naar de shoarma te rijden. Dus hij met zijn zatte kop achter het stuur nog een paar mensen achtering(ik niet). Ze konden de shoarmatent niet vinden dus zij beetje rond rijden moest er op eens eentje kotsen dus hoppa stoppen uit die auto kotsen, staan ze precies voor een shoarma tent . Dus zij daar bestellen eentje trok het niet meer dus die stond buiten te wachten. Komt er ineens zo iemand buiten kijken oftie nog leeft, heeft ie zijn broek op zijn enkels en zit ie daar tegen zon pand aan te schijten. En de volgende morgen zaten er nog allemaal van die stronstrepen op zijn rug. :blergh:]

Nog een recentere; vorige week wij met een stel vrienden ff naar eindhoven op donderdag om op de vakantie te toasten. Ik en een vriend zouden 'wedstrijdje' zuipen doen omdat hij dacht dat hij de 'zuipkoning' was, naja wij gewoon beetje zuipen. Op een gegeven moment nog wat gore goldstrike derin gegoten. Dus die vriend van mij rond een uur of 12 ff naar buiten zie ik hem daar kotsen, dus ik had al gewonnne. We zouden de trein van half 1 naar huis pakken dus wij richting de trein. Zitten we in de trein valt die vriend van mij ineens weg reageert ie nergens meer op, dus wij toen we op plaats van bestemming waren maar ff zijn ouders opgebelt. Die ouders hem naar het ziekenhuis brengen, wij met een paar man mee. Zitten we daar in dat ziekenhuis, had hij dus een promillage van 2,4 ofzo. Dus wij zaten daar ff wat te wachten toen ineens voelde ik wat opkomen, en kon het niet tegen houden, heb ik daar heel de wacht kamer ondergekotst. Daarna ben ik ff buiten gaan staan met een vuilniszak, dus ik daar ingekotst, roepen vrienden van mij gooi hem maar weg, ik slinger die zak weg hangt ie in zon boom, valt al die kots op zon auto die daar geparkeerd staat. Btw die vriend van mij drinkt nu niet meer .

Gr, niek
Sex sells so fuck u all.
pi_42813429
quote:

Gr, niek
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 05:34:06 #298
159652 PPAUL
.de pispot.
pi_42827013
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:13 schreef fvivif het volgende:

[..]

gekkenhuis...
Hesitation means masturbation…
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:37:44 #299
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_42832111
quote:

een keer op hockeytoernooi wij vrij veel drinken, was het feest afgelopen kwam iemand op het idee om naar de shoarma te rijden. Dus hij met zijn zatte kop achter het stuur nog een paar mensen achtering(ik niet). Ze konden de

Gr, niek
Stoerrrrrr!!!
House muziek maakt jongeren kapot!!!
pi_42840340
Tja ik denk ook altijd na zoiets 'ik drink niet meer'.
Maar let maar op die vriend gaat na een week echt wel weer drinken hoor.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')