Ach...echte feng shuiquote:Op zondag 15 januari 2006 04:08 schreef thaleia het volgende:
Nou kijk, ik ging vandaag met een vriend naar de Ikea, en we kochten allemaal dingen, onder andere een stel longdrinkglazen, en nu kwam ik daarnet thuis, kon niet zo goed meer op mijn benen staan, trof mijn lekkere stoel aan met een vervelende doos met longdrinkglazen daarop, en zette die vrij lomp op tafel. Gevolg: alle glazen kapot. Het komt nooit meer goed met mij.
Nou als je net terugkomt van het uitgaan....quote:Op zondag 15 januari 2006 04:06 schreef dr.ebola het volgende:
Hoe kan nou iets vers in je geheugen zitten als je dronken bent geweest?
Man...ik ben meestal allang blij als ik het levend haal die thuiskomst. Laat staan dat ik dan nog verhalen ga zitten intypen.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:19 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Nou als je net terugkomt van het uitgaan....
Doe het dan de volgende dag!quote:Man...ik ben meestal allang blij als ik het levend haal die thuiskomst. Laat staan dat ik dan nog verhalen ga zitten intypen.
Mooi, had ze toch maar in elkaar getraptquote:Op zondag 15 januari 2006 15:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
Nou, ik was een keer zo uit geweest in een plaatselijke disco he. En ik had best wat bier op en nja, tegen sluitingtijd aan zo maar een keer naar buiten getuft. Kom ik daar zo buiten en wil ik naar mijn fiets lopen die zo'n 200 meter verderop staat. Maar op mijn pad zag ik 2 meisjes he, en ik dus met mijn zatte kop omhels die 2 zo zonder verdere bedoelingen maar kom ik erachter dat het duitsers zijn. En niet omdat deze 2 dames in het duits begonnen te praten maar omdat ik achter me zulks een gare duitser hoorde schreeuwen: Hass du den madchen gepakt!! En ik dacht dus zo van oh shit...Dus ik zo zeggen, nein nein. Dus ik loop zo rustig door maar die duitser er zo achteraan, het waren er volgens mij zelfs meerdere, die duitsers dan he. Maar ik had ook wat kameraden mee genomen he (waaronder de TS) en sja, dus die duitsers wouden zo gaan knokken maar aangezien ik en mijn vrienden beschaafde lieden zijn wouden wij het wel eens rustig uitpraten in ons steenkolen duits maar het waren ongeduldige duitsers dus ik kreeg een duw he... dus ik struikel zo achterover maar he, het leukste komt nog he.... Er waren dus zeg maar nog wel meerdere mensen daar zo aanwezig bij de fietsen en ik ken daar verder best nog veel lui maar komen er dus een paar van die lui zo aan die hoorde dat wij mot hadden met duitsers en die lui zo van: Yeah, mooi duitsers in mekaar schoppen. Dus volgens mij waren ze van plan echt de daad bij het woord te voegen en toen dropen de duitsers mooi af. Alweer, 2 wereldoorlogen zijn nog niet genoeg om te laten zien dat ze nooit kunnen winnen.... In het heetst van de strijd komen de vaderlandse gevoelens toch wel weer naar boven blijkt dan gelukkigerwijs.
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:47 schreef Koenholio het volgende:
Dude, ze dropen niet af. Ze draaiden zich om naar die lui die riepen "MOOI KLEPPER'N MET DUUTSERS!"
En toen zijn wij hem snel gesmeerd/t.
Ja, precies wat je zegt. Dat laatste gedeelte is een beetje vaag maar dat is natuurlijk begrijpelijk...ojah, en het is natuurlijk niet zo macho om te zeggen dat wij um gesmeerd zijn ook al deden we dat welquote:Op zondag 15 januari 2006 15:47 schreef Koenholio het volgende:
Maar je was dan ook stomdronken.
Je had gewoon op die lui in moeten klepper'nquote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef Koenholio het volgende:
Paar weken terug...
We gingen met zijn drieën wat eten halen 's nachts, even wat uit de muur trekken. Nou goed leuk en aardig. Lopen we terug, staat daar zo'n groepje van 12 'menschen' te staan. En die beginnen zonder enige aanleiding te roepen en te schelden op ons.
Wij:
Maar goed, beetje terugroepen maar gewoon doorlopen. Lopen we de hoek om en komt die hele groep achter ons aan, blijft op 10 meter afstand van ons staan en er loopt 1 gast(je) op ons af die een kop kleiner was dan ons.
En maar schelden van 'ga je haren knippen, ik zou maar oppassen, ga toch verder studeren' enz (vooral die laatste opmerking vonden wij grappig en werd dan ook beantwoord met 'ga toch metselen')
En toen liep hij weg.
Wij lopen verder, kwamen we ze weer tegen maar ze zeiden niets.
Dus ze waren gewoon een rondje gefietst door de stad zodat ze ons tegen zouden komen, en vervolgens houden ze hun mond (maar kijken ons heel lijp aan).
Verder geen last meer van gehad.
Hier niet, nja in ieder geval niet harder dan mij mocht het nodig zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 16:12 schreef Pumatje het volgende:
die B0eRn' hier kunnen hard fietsen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |