abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 januari 2006 @ 04:05:46 #1
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_34075174

Jaja, je kent het wel! Je gaat uit en maakt iets mee wat je normaal niet meemaakt! Een fiets die in de fik staat, mensen die elkaar onderschijten, schapen die op het plein worden geslacht, mensen die op fok! op een tijdstip als 4:05 nog een topic openen.... VERTEL HET HIER!!
Nog leuker is als je nog dronken bent en dit soort dingen post! Dan zit het nog vers in je 'geheugen'

TS begint:
Het maakt blijkbaar geen verschil in Oldenzaal of je een grill- of cheeseburger haalt: het smaakt allemaal hetzelfde.
Guanine en Cytosine! *O*
  zondag 15 januari 2006 @ 04:06:20 #2
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_34075183
Geen ruzies helaasch.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_34075185
Hoe kan nou iets vers in je geheugen zitten als je dronken bent geweest?
Drink jij wel genoeg?
pi_34075208
Nou kijk, ik ging vandaag met een vriend naar de Ikea, en we kochten allemaal dingen, onder andere een stel longdrinkglazen, en nu kwam ik daarnet thuis, kon niet zo goed meer op mijn benen staan, trof mijn lekkere stoel aan met een vervelende doos met longdrinkglazen daarop, en zette die vrij lomp op tafel. Gevolg: alle glazen kapot. Het komt nooit meer goed met mij.
pi_34075220
quote:
Op zondag 15 januari 2006 04:08 schreef thaleia het volgende:
Nou kijk, ik ging vandaag met een vriend naar de Ikea, en we kochten allemaal dingen, onder andere een stel longdrinkglazen, en nu kwam ik daarnet thuis, kon niet zo goed meer op mijn benen staan, trof mijn lekkere stoel aan met een vervelende doos met longdrinkglazen daarop, en zette die vrij lomp op tafel. Gevolg: alle glazen kapot. Het komt nooit meer goed met mij.
Ach...echte feng shui
Drink jij wel genoeg?
pi_34075243
EDIT: Kutverhaal.

[ Bericht 96% gewijzigd door juiced op 15-01-2006 04:38:54 ]
pi_34075266
You can say what you wan,t but it wont change my mind, I feel the same, about you!
And you can tell me your reasons, but it wont change my feelings,I feel the same about you!

dat sloeg op een aambei bij zonsondergang
Extremistisch gematigd.
  zondag 15 januari 2006 @ 04:19:40 #8
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_34075335
quote:
Op zondag 15 januari 2006 04:06 schreef dr.ebola het volgende:
Hoe kan nou iets vers in je geheugen zitten als je dronken bent geweest?
Nou als je net terugkomt van het uitgaan....
Guanine en Cytosine! *O*
pi_34075375
quote:
Op zondag 15 januari 2006 04:19 schreef Koenholio het volgende:

[..]

Nou als je net terugkomt van het uitgaan....
Man...ik ben meestal allang blij als ik het levend haal die thuiskomst. Laat staan dat ik dan nog verhalen ga zitten intypen.
Drink jij wel genoeg?
  zondag 15 januari 2006 @ 04:39:37 #10
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_34075493
quote:
Man...ik ben meestal allang blij als ik het levend haal die thuiskomst. Laat staan dat ik dan nog verhalen ga zitten intypen.
Doe het dan de volgende dag!
Kom op! Een beetje animo!
Maar ik ga zo naar bed. Welterusten
Guanine en Cytosine! *O*
pi_34077406
Zoiets als politie die je voordeur openbreekt omdat de glazen deur van de inkomhal is ingetrapt en een bloedspoor tot aan je kamer leidt komende uit een gapende wonde in je rug, dit alles ten gevolge van coordinatieproblemen bij het vinden van het sleutelgat in voornoemde glazen deur?
Nee, sorry, zoiets maak ik nooit mee.
  zondag 15 januari 2006 @ 14:51:34 #12
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_34084140

Verder niemand ook maar één leuk verhaal?
Guanine en Cytosine! *O*
pi_34084401
Schaafwond op pols dichtgebrand met aansteker(waar het bloed lekker soepel uitsijpelde door het door alcohol verdunde bloed).
pi_34086175
Nou, ik was een keer zo uit geweest in een plaatselijke disco he. En ik had best wat bier op en nja, tegen sluitingtijd aan zo maar een keer naar buiten getuft. Kom ik daar zo buiten en wil ik naar mijn fiets lopen die zo'n 200 meter verderop staat. Maar op mijn pad zag ik 2 meisjes he, en ik dus met mijn zatte kop omhels die 2 zo zonder verdere bedoelingen maar kom ik erachter dat het duitsers zijn. En niet omdat deze 2 dames in het duits begonnen te praten maar omdat ik achter me zulks een gare duitser hoorde schreeuwen: Hass du den madchen gepakt!! En ik dacht dus zo van oh shit...Dus ik zo zeggen, nein nein. Dus ik loop zo rustig door maar die duitser er zo achteraan, het waren er volgens mij zelfs meerdere, die duitsers dan he. Maar ik had ook wat kameraden mee genomen he (waaronder de TS) en sja, dus die duitsers wouden zo gaan knokken maar aangezien ik en mijn vrienden beschaafde lieden zijn wouden wij het wel eens rustig uitpraten in ons steenkolen duits maar het waren ongeduldige duitsers dus ik kreeg een duw he... dus ik struikel zo achterover maar he, het leukste komt nog he.... Er waren dus zeg maar nog wel meerdere mensen daar zo aanwezig bij de fietsen en ik ken daar verder best nog veel lui maar komen er dus een paar van die lui zo aan die hoorde dat wij mot hadden met duitsers en die lui zo van: Yeah, mooi duitsers in mekaar schoppen. Dus volgens mij waren ze van plan echt de daad bij het woord te voegen en toen dropen de duitsers mooi af. Alweer, 2 wereldoorlogen zijn nog niet genoeg om te laten zien dat ze nooit kunnen winnen.... In het heetst van de strijd komen de vaderlandse gevoelens toch wel weer naar boven blijkt dan gelukkigerwijs.
Tralalalala Die Dom Die Dom
  zondag 15 januari 2006 @ 15:47:08 #15
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_34086360
Dude, ze dropen niet af. Ze draaiden zich om naar die lui die riepen "MOOI KLEPPER'N MET DUUTSERS!"
En toen zijn wij hem snel gesmeerd/t.
Guanine en Cytosine! *O*
  zondag 15 januari 2006 @ 15:47:20 #16
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_34086374
Maar je was dan ook stomdronken.
Guanine en Cytosine! *O*
  zondag 15 januari 2006 @ 15:47:57 #17
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_34086396
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
Nou, ik was een keer zo uit geweest in een plaatselijke disco he. En ik had best wat bier op en nja, tegen sluitingtijd aan zo maar een keer naar buiten getuft. Kom ik daar zo buiten en wil ik naar mijn fiets lopen die zo'n 200 meter verderop staat. Maar op mijn pad zag ik 2 meisjes he, en ik dus met mijn zatte kop omhels die 2 zo zonder verdere bedoelingen maar kom ik erachter dat het duitsers zijn. En niet omdat deze 2 dames in het duits begonnen te praten maar omdat ik achter me zulks een gare duitser hoorde schreeuwen: Hass du den madchen gepakt!! En ik dacht dus zo van oh shit...Dus ik zo zeggen, nein nein. Dus ik loop zo rustig door maar die duitser er zo achteraan, het waren er volgens mij zelfs meerdere, die duitsers dan he. Maar ik had ook wat kameraden mee genomen he (waaronder de TS) en sja, dus die duitsers wouden zo gaan knokken maar aangezien ik en mijn vrienden beschaafde lieden zijn wouden wij het wel eens rustig uitpraten in ons steenkolen duits maar het waren ongeduldige duitsers dus ik kreeg een duw he... dus ik struikel zo achterover maar he, het leukste komt nog he.... Er waren dus zeg maar nog wel meerdere mensen daar zo aanwezig bij de fietsen en ik ken daar verder best nog veel lui maar komen er dus een paar van die lui zo aan die hoorde dat wij mot hadden met duitsers en die lui zo van: Yeah, mooi duitsers in mekaar schoppen. Dus volgens mij waren ze van plan echt de daad bij het woord te voegen en toen dropen de duitsers mooi af. Alweer, 2 wereldoorlogen zijn nog niet genoeg om te laten zien dat ze nooit kunnen winnen.... In het heetst van de strijd komen de vaderlandse gevoelens toch wel weer naar boven blijkt dan gelukkigerwijs.
Mooi, had ze toch maar in elkaar getrapt
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_34086479
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:47 schreef Koenholio het volgende:
Dude, ze dropen niet af. Ze draaiden zich om naar die lui die riepen "MOOI KLEPPER'N MET DUUTSERS!"
En toen zijn wij hem snel gesmeerd/t.
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:47 schreef Koenholio het volgende:
Maar je was dan ook stomdronken.
Ja, precies wat je zegt. Dat laatste gedeelte is een beetje vaag maar dat is natuurlijk begrijpelijk...ojah, en het is natuurlijk niet zo macho om te zeggen dat wij um gesmeerd zijn ook al deden we dat wel
pi_34086876
Wat ook leuk is als je rustig terug fietst over het fietspad en in de verte lichtjes aan ziet komen..Even later fietsen er dan van die boeren langs je heen die als ze 5 meter achter je zijn HOMO'S!! roepen Waarop jijzelf dan roept: Kom maar hier dan krijg je klepp'n! Gevolgt door wat scheldwoorden... En ze zich dan echt gaan omdraaien na ongeveer 1 minuut omdat ze eerst genoeg mensen moesten verzamelen die mee durften

Sja, toen waren wij allang weer ver weg
  zondag 15 januari 2006 @ 16:04:52 #20
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_34087209
Paar weken terug...

We gingen met zijn drieën wat eten halen 's nachts, even wat uit de muur trekken. Nou goed leuk en aardig. Lopen we terug, staat daar zo'n groepje van 12 'menschen' te staan. En die beginnen zonder enige aanleiding te roepen en te schelden op ons.
Wij:
Maar goed, beetje terugroepen maar gewoon doorlopen. Lopen we de hoek om en komt die hele groep achter ons aan, blijft op 10 meter afstand van ons staan en er loopt 1 gast(je) op ons af die een kop kleiner was dan ons.
En maar schelden van 'ga je haren knippen, ik zou maar oppassen, ga toch verder studeren' enz (vooral die laatste opmerking vonden wij grappig en werd dan ook beantwoord met 'ga toch metselen' )
En toen liep hij weg.
Wij lopen verder, kwamen we ze weer tegen maar ze zeiden niets.
Dus ze waren gewoon een rondje gefietst door de stad zodat ze ons tegen zouden komen, en vervolgens houden ze hun mond (maar kijken ons heel lijp aan).
Verder geen last meer van gehad.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_34087246
Ik open hier aparte topics voor.
  zondag 15 januari 2006 @ 16:06:44 #22
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_34087289
Ik niet.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_34087349
quote:
Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef Koenholio het volgende:
Paar weken terug...

We gingen met zijn drieën wat eten halen 's nachts, even wat uit de muur trekken. Nou goed leuk en aardig. Lopen we terug, staat daar zo'n groepje van 12 'menschen' te staan. En die beginnen zonder enige aanleiding te roepen en te schelden op ons.
Wij:
Maar goed, beetje terugroepen maar gewoon doorlopen. Lopen we de hoek om en komt die hele groep achter ons aan, blijft op 10 meter afstand van ons staan en er loopt 1 gast(je) op ons af die een kop kleiner was dan ons.
En maar schelden van 'ga je haren knippen, ik zou maar oppassen, ga toch verder studeren' enz (vooral die laatste opmerking vonden wij grappig en werd dan ook beantwoord met 'ga toch metselen' )
En toen liep hij weg.
Wij lopen verder, kwamen we ze weer tegen maar ze zeiden niets.
Dus ze waren gewoon een rondje gefietst door de stad zodat ze ons tegen zouden komen, en vervolgens houden ze hun mond (maar kijken ons heel lijp aan).
Verder geen last meer van gehad.
Je had gewoon op die lui in moeten klepper'n Gevaar is dat wel dat je een metselttroffel of een hamer tegen je hasses aan krijgt
  zondag 15 januari 2006 @ 16:12:10 #24
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_34087526
die B0eRn' hier kunnen hard fietsen..
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_34087574
quote:
Op zondag 15 januari 2006 16:12 schreef Pumatje het volgende:
die B0eRn' hier kunnen hard fietsen..
Hier niet, nja in ieder geval niet harder dan mij mocht het nodig zijn