JA had mij ook wel leuk gelekenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ellen had er best nog in mogen zitten. Een geweldige finale tussen Ellen en Raffaëla had me niet saai geleken.![]()
Voor mij ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ellen had er best nog in mogen zitten. Een geweldige finale tussen Ellen en Raffaëla had me niet saai geleken.![]()
JK was vorige keer derde, hoor je niks meer van. Gelukkig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:45 schreef Woelli het volgende:
Opzich als je het vergelijkt met Hind
Die scoort nu als beste idol![]()
Gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
JK was vorige keer derde, hoor je niks meer van. Gelukkig.
Gelukkig niet neequote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
JK was vorige keer derde, hoor je niks meer van. Gelukkig.
Ja, jou naam kwam er ook in voor hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:54 schreef Jildauu het volgende:
En toen was daar zomaar ineens onze ELLEN in de chat van Idols!!!![]()
![]()
Het was leeeeeeeeeeuk! Ze hadden echt de grootste lol hahah![]()
Ja in het begin, kging reclame maken voor onze sitequote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:56 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, jou naam kwam er ook in voor he![]()
Ik bedoelde dat iemand zei: Hey ellen je krijgt de groeten van Jildau en Kirstenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:57 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Ja in het begin, kging reclame maken voor onze site![]()
Maar Ellen heeft ons niet genoemd, toch?
Jaa iddquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:59 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat iemand zei: Hey ellen je krijgt de groeten van Jildau en KirstenMaar ze reageerde er niet op
![]()
Hahah ja Raff is gek!! ELLEN IS LIEFquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:04 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Jaa iddWel 3 mensen deden dat voor ons haha!
En raffaela beantwoorde ook nog een vraag, dat ze wel een foto naar ons wilde sturen, maar dat ze geen adres had haha. (dat was dus tegen ons)![]()
Geen ideeee, anders mag ze m aan mij gevenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:16 schreef Woelli het volgende:
Zou ze die denk je krijgen?
Ik zou hem ook wel willen, maar helaas past niet in me kamerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:47 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Geen ideeee, anders mag ze m aan mij gevenhaha
Ik denk dat ze er wel bij is.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Ellen, ik zal je missen morgenavond....
Dat wel, maar ze had een van de twee finalistes moeten zijnquote:
Het zou wel tof zijn geweest als ze met Floortje in de finale zou staan idd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Dat wel, maar ze had een van de twee finalistes moeten zijn![]()
Toffer als Raf en Ellen waren geweestquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:58 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het zou wel tof zijn geweest als ze met Floortje in de finale zou staan idd.
In de backstage zeker?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:06 schreef Jildauu het volgende:
Ellen is er morgen bij! Ze gaat samen met Harm & Angelique 'Angels' van Robbie Williams zingen!! Daarom waren ook alleen die drie er extra bij, bij de chat. En niet de overige 8![]()
Oh dat zou ik niet weten.. lijkt me trouwens wel het meest logisch!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
In de backstage zeker?
Lijkt me geen goed nummer voor Ellen & Harm. Angelique daarentegen..![]()
Leukquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:26 schreef Jildauu het volgende:
Connecties![]()
Een meisje dat ik ken had meet&greet gewonnen en die vertelde het![]()
Vast welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:13 schreef Kirstenn het volgende:
Jildaaaaau connecties hebben we overal![]()
Ik hoop zooooooo dat ik Ellen vanavond kan zien bij Idols![]()
Die mocht eigenlijk wel naast Ariel zitten in de eerste liveshowquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:54 schreef VirtualPOM het volgende:
Ellen, Angelique, Harm zijn allen ok en hadden naast Raf in de finale mogen staan. Alleen die Floortje......
Wie Ellen of Annika zelf?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:15 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Annika zei dat ze niet in het publiek kwam![]()
Jktjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:24 schreef ikgeluk het volgende:
ellentje, hindje de nummer 3 zijn wel de toppers
Dat heb ik ook, maar die persoon won de vorige twee keren niet, dus laten we hopen dat het nu ook zo is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:40 schreef _Arual_ het volgende:
En om het nog erger te maken: in iedere finale staat wel iemand waarbij ik ronduit denk: "Wat doe je daar in vredesnaam?".
idd. Ellen, je had naast Raf in de finale moeten staan, maar ik denk dat we sowieso nog wel wat van je gaan horen. ik wens je in ieder geval veel succesquote:Op zondag 12 maart 2006 10:08 schreef Marble het volgende:
Ellen, nog bedankt voor je Raffa-promotiecampagne.. Je hebt een zeer goed oog voor talent.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar die persoon won de vorige twee keren niet, dus laten we hopen dat het nu ook zo is.
Vind ik ookquote:Op zondag 12 maart 2006 10:32 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
idd. Ellen, je had naast Raf in de finale moeten staan, maar ik denk dat we sowieso nog wel wat van je gaan horen. ik wens je in ieder geval veel succes![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 17:07 schreef Jildauu het volgende:
En daar stonden Kirsten en ik te zwaaien met onze Ellen sterren tijdens t optreden van Ellen![]()
JAAAAAAAAAAquote:Op maandag 13 maart 2006 16:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Juist leuk toch dat er ook Ellen fans zijn![]()
IK WELquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:24 schreef Jildauu het volgende:
Gaat er iemand naar t optreden van Ellen, Raffaela en Floortje in Venray?![]()
ik ook, zoals ze Angels zongquote:Op zondag 12 maart 2006 12:16 schreef mrsj het volgende:
Zij had in de finale moeten staan. daar blijf ik bij
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ook, zoals ze Angels zong
Jammer dat Harm het stond te verneuken
Is er al iets bekend over platencontracten en dergelijke voor Ellen?
Dat was bij de vorige reeks niet hoor. Toen was er een optie van 1 maand en kreeg Maud al binnen een maand na de finale ook een contract.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
![]()
De overge finalisten mogen pas 3 maand naar de finale iets tekenen
Dit jaar moeten ze 3 maand wachtenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:03 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat was bij de vorige reeks niet hoor. Toen was er een optie van 1 maand en kreeg Maud al binnen een maand na de finale ook een contract.
ze heeft daar al contract toch!?? :p heb ik net gelezenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:09 schreef Woelli het volgende:
Nieuwtje![]()
Als je naar www.elleneeftink.nl gaat kom je terecht op www.entertainmentgroup.nl![]()
Dus zolang zou het niet meer duren dat Ellen die contract gaat krijgen![]()
Ze zitten daar in het managment, maar dat wil nog niet zeggen dat ze een platencontract hebbenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:22 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
ze heeft daar al contract toch!?? :p heb ik net gelezennet als christon, serge, angelique & floortje..
![]()
Te vroeg gejuichtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze zitten daar in het managment, maar dat wil nog niet zeggen dat ze een platencontract hebben![]()
Dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef chansadres het volgende:
Ik denk dat je wel ervanuit mag gaan dat Ellen een contract krijgt als je wordt gelinkt al naar je management
Maar als ze goed lopen krijgen ze heus wel een vast contractquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:39 schreef pap5 het volgende:
Het contract van alle deelnemers van idols loopt tot eind mei. Dus begin juni zijn ze vrij. Dat geldt niet meer voor Raffaela van ze heeft al een contract.
Maar als deze topic vol is, mogen we dan wel een elfde topic starten of dat niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:27 schreef Svensational het volgende:
IDO ---> MUZ.
Uiteraard.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar als deze topic vol is, mogen we dan wel een elfde topic starten of dat niet?
Dat hoop ik welquote:
Ik weet wel een paar dingetjesquote:
quote:
Elke avond voor een Big Band spelen, Acteren, Musicalquote:Op zondag 19 maart 2006 16:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Moet ze daar dr beroep van maken van jou?
Nu nog niet, eerst even Idols uitmelken hoorquote:
Slimquote:Op zondag 19 maart 2006 21:04 schreef Svensational het volgende:
Zo, weg dat nummer, dan maakt het tenminste niet meer uit hoeveel topics Ellen al heeft. Scheelt toch een hoop gespam.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:04 schreef Svensational het volgende:
Zo, weg dat nummer, dan maakt het tenminste niet meer uit hoeveel topics Ellen al heeft. Scheelt toch een hoop gespam.
WTF heb jij nou weet voor avatarquote:Op zondag 19 maart 2006 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?.
Kan je dan wel in 100en topics doen.
Als ik daar de mogelijkheid toe had, zou ik dat ook zeker doen. Maar sommige mensen willen zo'n topic maar al te graag volspammen, zodat ze weer een nummertje omhoog gaan. Like it matters.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?.
Kan je dan wel in 100en topics doen.
Precies, ik hou mijn avatar ook nog even zoquote:Op maandag 20 maart 2006 15:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee, dit is juist de eerste uit haar nieuwe carriëre![]()
http://www.rtl.nl/(/shows(...)ellen_overijssel.xmlquote:De Goorse Ellen Kremers is vanaf morgen te zien in theater klein Carre in Amsterdam met de solovoorstelling "Moeders wil is wet". Het musicaltalent doet het optreden in het kader van haar opleiding aan de musicalacademie van Frank Sanders. De solo-musical is een reis door de tijd die begint in de jaren ´50 met als centrale thema de onderdrukking van de Nederlandse vrouw.
Ellen Kremers is een van de vijf talenten die zich morgen presenteert aan het publiek in Amsterdam en hoopt mede hierdoor haar opleiding succesvol af te ronden. Deze solomusical is door haar zelf geschreven met tekstuele hulp van Paul Schabbink. In de nabije toekomst hoopt de Goorse een rol te kunnen krijgen in de grote Nederlandse musicals. Ze is inmiddels uitgenodigd om audities te doen voor de musical "My Fair Lady" die al enige tijd draait en nu een vervolg krijgt. Voor de optredens van morgen tot en met zaterdag in het Amsterdamse klein Carre dat is geintegreerd in het ´grote´ Carre zijn nog toegangskaarten van 10 euro te koop.
Wat is daar precies te doen? Optreden van Ellen met of zonder band? Linkje misschien? Is helaas (veel) te ver weg voor mij, maar ik wil haar zeker nog eens live zien, want ik ben wel erg enthousiast geworden over haar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:08 schreef Woelli het volgende:
Gaat er morgen nog iemand naar Zenith Venray behalve Kirstenn en Jildau![]()
Optreden. Raffaela en Floortje komen ook.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:19 schreef Riparius het volgende:
[..]
Wat is daar precies te doen? Optreden van Ellen met of zonder band? Linkje misschien? Is helaas (veel) te ver weg voor mij, maar ik wil haar zeker nog eens live zien, want ik ben wel erg enthousiast geworden over haar.
Gisteren bij Boulevard zei hij dat hij vandaag geopereerd zou worden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die nierstenen zijn er nu toch onderhand wel uitgeperst?
Hoorde net van Kirstenn dat ze 1 april in Markelo komtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:03 schreef TheVulture het volgende:
schopje
Komt Ellen binnenkort nog ergens langs op radio en tv?
* TheVulture gaat nog maar een keer alle optredens van Ellen bekijken
Inderdaad, hij was er niet.quote:
Waarom allemaal van die plaatsen waar ik geen connectie's hebquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoorde net van Kirstenn dat ze 1 april in Markelo komt![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 05:29 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waarom allemaal van die plaatsen waar ik geen connectie's heb
Zo kan ik nooit een idol in concert zien
Maar ik kom er niet vaakquote:Op zondag 26 maart 2006 11:54 schreef Woelli het volgende:
[..]
![]()
Maar ze komt volgens mij ook alleen maar in Markelo omdat ze daar vaak kwam![]()
Bij Enschede het ligt, zie ik.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tis een stadje bij mij verderop. Ik kom der ook nooit
![]()
![]()
Ik dacht meer achter Tom maar inderdaad ze zat wel in de buurt *oreb piepen nog*quote:Op zondag 26 maart 2006 14:08 schreef Svensational het volgende:
Ze komt zo bij Jetix. Ik heb al een bakvisje gesignaleerd, die zat schuin achter mijn, ik geloof achter jou chans!
www.billsbar.nlquote:Op zondag 26 maart 2006 13:46 schreef chansadres het volgende:
[..]
Bij Enschede het ligt, zie ik.
hmm, wachten op meer informatie he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:04 schreef Woelli het volgende:
Tis maar 195km voor jou![]()
Wordt het nog gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Is te kruipenquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:17 schreef Woelli het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:17 schreef Woelli het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom spel je dan zijn naam foutquote:Op zondag 26 maart 2006 15:26 schreef Woelli het volgende:
Fout!
Dat ging perongelukquote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:28 schreef Woelli het volgende:
Dat ging perongeluk![]()
Dus jij krijgt ook een M&G![]()
Leuke foto'squote:Op zondag 26 maart 2006 19:58 schreef Kirstenn het volgende:
Ik heb wel foto's voor jullie.. komen ze;
[afbeelding]
ik met mn cocktail achter ellen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Speciaal voor jou erbij gezetquote:Op zondag 26 maart 2006 20:33 schreef Jildauu het volgende:
En die andere 4 van mij! Nja.. sowieso die bovenste en onderste zijn van mij haha, de rest weet ik niet
Edit; die tweede is ook van mij, en dan is de rest van Kirsten![]()
Lief hoorquote:
quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:07 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Lief hoor![]()
Zal ik die andere gewéldige foto's dan even plaatsen? Of een filmpje van Kirsten uit d'r dak?
Je ziet echt bijnaaaa niks op dat filmpjequote:
ik waarschijnlijk!quote:Op zondag 26 maart 2006 22:00 schreef Woelli het volgende:
Wie gaan der zaterdag allemaal naar Bill heen?![]()
![]()
Weet ik.. daaromquote:Op zondag 26 maart 2006 22:00 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Je ziet echt bijnaaaa niks op dat filmpjeJe hoort jullie af en toe gillen en je ziet jou een beeetje met je haar heen en weer gaan.. das alles
![]()
Hoezo misschien?? Je woont lekker dichtbij, dus je moet gewoon gaan vind ikquote:
ze gaat ook.. al moet ik d'r persoonlijk ophalenquote:Op maandag 27 maart 2006 00:23 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Hoezo misschien?? Je woont lekker dichtbij, dus je moet gewoon gaan vind ik![]()
je merkt t.. je hebt weinig keus meerquote:Op maandag 27 maart 2006 01:08 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
ze gaat ook.. al moet ik d'r persoonlijk ophalen![]()
verdoriequote:Op maandag 27 maart 2006 07:35 schreef chansadres het volgende:
Ik wilde gaan maar zit nog met een vervoers- of overnachtingsprobleem
quote:Op maandag 27 maart 2006 01:08 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
ze gaat ook.. al moet ik d'r persoonlijk ophalen![]()
Maar nu wordt het leuker bij dat andere, want daar is ELLENquote:Op maandag 27 maart 2006 09:16 schreef Woelli het volgende:
Ik moet nog wat vrienden overhalen.
Want we gaan namelijk nooit naar Bill![]()
We gaan altijd naar DiekaDie is namelijk veel leuker.
Idd! En anders gaan zij gezellig naar dat ene en jij naar hierquote:Op maandag 27 maart 2006 10:24 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Maar nu wordt het leuker bij dat andere, want daar is ELLEN![]()
Ga dan lekker naar het Floortje topic.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:52 schreef ZeroSletje het volgende:
Wat is zij lelijk zeg.... Ellen nog steeds wel een idol
Man, floortje zag er iig lekker uit en zong een stuk beter...
dittoquote:Op maandag 27 maart 2006 07:35 schreef chansadres het volgende:
Ik wilde gaan maar zit nog met een vervoers- of overnachtingsprobleem
Wij zijn zieligquote:
Moet regelbaar zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 15:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kan de broer van Marco Borsato niet voor ons gaan bussen?
Maar dan moet ik helemaal alleen terug fietsenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:50 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Idd! En anders gaan zij gezellig naar dat ene en jij naar hier![]()
Dan ga jij toch richting Floortje's topic!quote:Op maandag 27 maart 2006 10:52 schreef ZeroSletje het volgende:
Ik kan je wel thuis brengen gok ikquote:Op maandag 27 maart 2006 18:14 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar dan moet ik helemaal alleen terug fietsen![]()
[..]
Dan ga jij toch richting Floortje's topic!
Wat ben jij van planquote:
Nou tussen Goor en Markelo licht een bultquote:
Als ik er was zou ik je erover heen hebben getildquote:Op maandag 27 maart 2006 20:57 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou tussen Goor en Markelo licht een bult![]()
En als ik iets te veel heb gedronken kom ik er niet over![]()
![]()
Zal ik maar niet te hard roepenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:17 schreef chansadres het volgende:
[..]
Als ik er was zou ik je erover heen hebben getild
Jawel hoor! Ik had het ook nog gedaan als ik kon langs komenquote:
Maar Jildau heeft een hele mooie autoquote:Op maandag 27 maart 2006 20:57 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou tussen Goor en Markelo licht een bult![]()
En als ik iets te veel heb gedronken kom ik er niet over![]()
![]()
Jajajajaquote:Op maandag 27 maart 2006 22:12 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Maar Jildau heeft een hele mooie auto![]()
En nu ben ik helemaal jaloersquote:
Je wilt niet weten hoeveel ik baalquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Baal jij ook zo?
Ik wil die bult bij Markelo ook wel eens zien
Hoe kom ik er danquote:Op maandag 27 maart 2006 22:12 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Maar Jildau heeft een hele mooie auto![]()
Kom je niet toevallig langs limburg?quote:
Met een omweggetje naar west-brabantquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:16 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kom je niet toevallig langs limburg?
lelijk?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:52 schreef ZeroSletje het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:16 schreef chansadres het volgende:
Woon tenminste niet in Zeeland, oh sorry, ZuidHolland
Dat was flauw sorryquote:
Yep, dan haak ik ook afquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat was flauw sorry
Nou die liggen daar niet in de buurt want ik had er al naar gekeken. Enige was een mega duur zoveel sterren hotel en dat vind ik iets te veel van het goede...
1. je hebt geen verstand van vrouwenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:52 schreef ZeroSletje het volgende:
Waar kan je ze kopen dan? Ik kan nergens iets vinden over de normale kaartverkoop (alleen via die sites voor 10 x duurder ofzo)quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:55 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Waar kan je ze kopen dan? Ik kan nergens iets vinden over de normale kaartverkoop (alleen via die sites voor 10 x duurder ofzo)
http://www.amsterdamarena.nl/index.php?pointer=1-2-383-388-5830quote:Tickets vanaf ¤ 25,- voor het extra concert op 28 mei zijn verkrijgbaar via telefoonnummer 0900 9000 8000 (45cpm) of op de site www.toppersinconcert.nl of bij één van de 1000 verkooppunten van de Ticketbox in Nederland. De kaartverkoop is reeds gestart.
Aaah dankjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[..]
http://www.amsterdamarena.nl/index.php?pointer=1-2-383-388-5830
ze gaat nog steeds niet :p grrrquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:20 schreef Jildauu het volgende:
[..]
je hebt het over morgen denk ik?
JE MOET WOELLI!!
Ze gaat waarschijnlijk ook optreden bij het ''Goor, School en Volksfeest''quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:05 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Noujaaa zeg.. zo'n kans moet je niet voorbij laten gaan!![]()
OHJA? ik ookquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze gaat waarschijnlijk ook optreden bij het ''Goor, School en Volksfeest''
Dan ben ik er zeker 100% bij![]()
Ga je daar ook optreden?quote:
Genoteerdquote:Op maandag 3 april 2006 16:02 schreef Woelli het volgende:
http://www.schoolfeest.com/
Laatste weekend juni![]()
Dus Lynxje kan het noteren
![]()
Hahaquote:Op maandag 3 april 2006 17:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Genoteerd
Ik moet mn meet&greet nog innen, dusss
Nu je het zegtquote:
www.totallyellen.nlquote:8 april: Ellen met eigen band???
Op dit moment is Ellen druk aan het repeteren met haar nieuwe muzikanten, zodat ze in de toekomst ook met haar eigen life-band te boeken is. Binnenkort horen we hier vast nog veel meer over. Dus houd de site in de gaten voor al het nieuws rond Ellen's nieuwe band.
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 10 april 2006 00:03 schreef Kirstenn het volgende:
Die foto is wel mooi, maarrrrr die andere is mooier! Die op idols.nl staat![]()
Geen idee wat havendag is..quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:42 schreef Kirstenn het volgende:
Haha nou!! 3 juni is hier Havendag, wil ik ook heen.. maja Ellen is toffer![]()
Dat bericht kwam van een paar nieuwssites en weblogs die een zegsman van The Entertainment Group (TEG) verkeerd hadden begrepen. TEG heeft het management op zich genomen van 8 van de 13 finalisten. Ze gaan niet over de platencontracten met Sony/BMG. Opmerkelijk is alleen dat ze Floortje direct na de afwijzing door Sony/BMG een platencontract hebben aangeboden. Dat hebben ze nog nooit eerder gedaan met artiesten die ze onder hun hoede hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:51 schreef Lynx666 het volgende:
Dan vraag ik me toch af waar de berichten vandaan kwamen vlak na Idols dat er zo'n 8 finalisten hoogstwaarschijnlijk een contract aan overhouden.
Ja. Die CD van Ellen koop ik meteen. Dus, TEG, jullie lezen toch wel mee hier he?quote:Voor Ellen zou het ook erg zonde zijn als er niemand in haar geinteresseerd is. Ik zie haar niet snel mainstream popnummers zingen, maar ze is zeker wel geschikt voor andere richtingen. Misschien (hopelijk) dat een wat minder commercieel/mainstream ingestelde maatschappij iets ziet in Ellen.
Ik denk dat dat wel mee zal vallen. Ik denk overigens ook niet dat ze een cd onder TEG zal uitbrengen, ze zal tegen die tijd wel een ander aanbod hebben gekregen. Daarbij is het ook wel logisch dat het nog even kan duren; nu zeker, aangezien ze ook optredens oorspronkelijk voor Raffaëla bedoeld moet opvangen- een veel drukkere agenda dus. Maar dat zal alleen maar positief zijn denk ik.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:48 schreef happyme28 het volgende:
Ik blijf erbij dat TEG geen cd met floortje gaat uitbrengen, maar alleen een tegenreaktie wilde geven op het nieuws van SonyBMG. Ze blijven shoppen met Floortje en uiteindelijk zal een Princess Records ofzo het wel gokken. TEG zegt niet voor niets dat het nog wel even kan duren en dat ze rustig nummers gaan uitzoeken. Zo lopen de optredens lekker door en hebben zij tijd om een maatschappij te vinden die 1 single gaat proberen.
Ik denk dat je meer 2007 moet denkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:55 schreef Kirstenn het volgende:
Ik snap het ook nietmaar ik wil nú een cd van ellen
![]()
JK had nog een nummer uitgebracht, maar had helaas geen succesquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:27 schreef happyme28 het volgende:
Vorige editie van Idols had BMG ook alleen de optie op de nummer 2 verzilverd. Je krijgt niet zo makkelijk meer een contract. Voor Ellen wordt het zeker moeilijk, omdat haar zangstijl (waar ik overigens wel van hou) nu niet echt 'populaire' muziek is, hitpotentie zeg maar.
Ben heel benieuwd, maar ik denk dat iedereen behalve Raffaëla, het nu op eigen kracht moet zien te verdienen.
Sony/BMG heeft gewoon smaakquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:22 schreef Riparius het volgende:
Heeft iemand er al eens bij stilgestaan dat het bericht dat Floortje geen contract heeft gekregen bij Sony/BMG ook geen goed nieuws is voor Ellen? Want als de nummer 2 al geen contract krijgt, dan is de kans dat de nummer 3 wel een contract krijgt meteen een stuk kleiner. Voor Floortje is haar management (TEG) meteen in de bres gesprongen, maar de opties van Sony/BMG voor Ellen (en Angelique niet te vergeten) zijn ook afgelopen, en daar horen we niets meer over ...
Zo moet ie.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
JK had nog een nummer uitgebracht, maar had helaas geen succes
Sony/BMG gaat zichzelf voor het hoofd slaan binnenkortquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |