Zeker weten, voor de meeste mensen ook wel een bekend nummerquote:Op zondag 5 februari 2006 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ellen was gisteren best leuk, en ze zong een lekker nummer.
Ik heb hem nog wel ja.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:11 schreef Svensational het volgende:
Had je geen OP Woelli? (Ja, ik weet dat we hem niet zien, maar heb je hem niet nog ergens staan :\')?)
Ja er zitten links inquote:Op zondag 5 februari 2006 13:14 schreef Svensational het volgende:
Oh, omdat er links inzitten natuurlijk. Dat werkt idd niet even goed meer na de crash.
Dat zal vast noig wel een keer gefixed worden, tot dan moeten we het maar even zonder OP doenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja er zitten links in![]()
Komt dat nog goed of niet?
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:26 schreef TheVulture het volgende:
Op foto 3 ziet ze er het best uit... met op de voet gevolgd door foto 4, 6 en 10
smaken verschillen Sven maar de foto's doen er eigenlijk niet toe... het is gewoon een babequote:Op zondag 5 februari 2006 13:27 schreef Svensational het volgende:
[..][afbeelding]
Dan is foto 9 toch echt leuker hoor.
Vond ik ook.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef WithMe het volgende:
Haar kapsel van gisteravond was stoer.
Aan haar mag je welquote:Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef migebiggie het volgende:
Nee turlijk niet![]()
Wel 1x op Angelique vond haar nu zo goed![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Ellen er met deze kapsels een stuk beter uitziet dan met dat lange krulhaar op de site van haar band....
Dan moet je mijn post in haar vorige topic maar niet teruglezen...quote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef WithMe het volgende:
Haar kapsel van gisteravond was stoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |