Dat hoop ik welquote:
Ik weet wel een paar dingetjesquote:
quote:
Elke avond voor een Big Band spelen, Acteren, Musicalquote:Op zondag 19 maart 2006 16:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Moet ze daar dr beroep van maken van jou?
Nu nog niet, eerst even Idols uitmelken hoorquote:
Slimquote:Op zondag 19 maart 2006 21:04 schreef Svensational het volgende:
Zo, weg dat nummer, dan maakt het tenminste niet meer uit hoeveel topics Ellen al heeft. Scheelt toch een hoop gespam.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:04 schreef Svensational het volgende:
Zo, weg dat nummer, dan maakt het tenminste niet meer uit hoeveel topics Ellen al heeft. Scheelt toch een hoop gespam.
WTF heb jij nou weet voor avatarquote:Op zondag 19 maart 2006 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?.
Kan je dan wel in 100en topics doen.
Als ik daar de mogelijkheid toe had, zou ik dat ook zeker doen. Maar sommige mensen willen zo'n topic maar al te graag volspammen, zodat ze weer een nummertje omhoog gaan. Like it matters.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?.
Kan je dan wel in 100en topics doen.
Precies, ik hou mijn avatar ook nog even zoquote:Op maandag 20 maart 2006 15:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee, dit is juist de eerste uit haar nieuwe carriëre![]()
http://www.rtl.nl/(/shows(...)ellen_overijssel.xmlquote:De Goorse Ellen Kremers is vanaf morgen te zien in theater klein Carre in Amsterdam met de solovoorstelling "Moeders wil is wet". Het musicaltalent doet het optreden in het kader van haar opleiding aan de musicalacademie van Frank Sanders. De solo-musical is een reis door de tijd die begint in de jaren ´50 met als centrale thema de onderdrukking van de Nederlandse vrouw.
Ellen Kremers is een van de vijf talenten die zich morgen presenteert aan het publiek in Amsterdam en hoopt mede hierdoor haar opleiding succesvol af te ronden. Deze solomusical is door haar zelf geschreven met tekstuele hulp van Paul Schabbink. In de nabije toekomst hoopt de Goorse een rol te kunnen krijgen in de grote Nederlandse musicals. Ze is inmiddels uitgenodigd om audities te doen voor de musical "My Fair Lady" die al enige tijd draait en nu een vervolg krijgt. Voor de optredens van morgen tot en met zaterdag in het Amsterdamse klein Carre dat is geintegreerd in het ´grote´ Carre zijn nog toegangskaarten van 10 euro te koop.
Wat is daar precies te doen? Optreden van Ellen met of zonder band? Linkje misschien? Is helaas (veel) te ver weg voor mij, maar ik wil haar zeker nog eens live zien, want ik ben wel erg enthousiast geworden over haar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:08 schreef Woelli het volgende:
Gaat er morgen nog iemand naar Zenith Venray behalve Kirstenn en Jildau![]()
Optreden. Raffaela en Floortje komen ook.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:19 schreef Riparius het volgende:
[..]
Wat is daar precies te doen? Optreden van Ellen met of zonder band? Linkje misschien? Is helaas (veel) te ver weg voor mij, maar ik wil haar zeker nog eens live zien, want ik ben wel erg enthousiast geworden over haar.
Gisteren bij Boulevard zei hij dat hij vandaag geopereerd zou worden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die nierstenen zijn er nu toch onderhand wel uitgeperst?
Hoorde net van Kirstenn dat ze 1 april in Markelo komtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:03 schreef TheVulture het volgende:
schopje
Komt Ellen binnenkort nog ergens langs op radio en tv?
* TheVulture gaat nog maar een keer alle optredens van Ellen bekijken
Inderdaad, hij was er niet.quote:
Waarom allemaal van die plaatsen waar ik geen connectie's hebquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoorde net van Kirstenn dat ze 1 april in Markelo komt![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 05:29 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waarom allemaal van die plaatsen waar ik geen connectie's heb
Zo kan ik nooit een idol in concert zien
Maar ik kom er niet vaakquote:Op zondag 26 maart 2006 11:54 schreef Woelli het volgende:
[..]
![]()
Maar ze komt volgens mij ook alleen maar in Markelo omdat ze daar vaak kwam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |