JA had mij ook wel leuk gelekenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ellen had er best nog in mogen zitten. Een geweldige finale tussen Ellen en Raffaëla had me niet saai geleken.![]()
Voor mij ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ellen had er best nog in mogen zitten. Een geweldige finale tussen Ellen en Raffaëla had me niet saai geleken.![]()
JK was vorige keer derde, hoor je niks meer van. Gelukkig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:45 schreef Woelli het volgende:
Opzich als je het vergelijkt met Hind
Die scoort nu als beste idol![]()
Gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
JK was vorige keer derde, hoor je niks meer van. Gelukkig.
Gelukkig niet neequote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
JK was vorige keer derde, hoor je niks meer van. Gelukkig.
Ja, jou naam kwam er ook in voor hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:54 schreef Jildauu het volgende:
En toen was daar zomaar ineens onze ELLEN in de chat van Idols!!!![]()
![]()
Het was leeeeeeeeeeuk! Ze hadden echt de grootste lol hahah![]()
Ja in het begin, kging reclame maken voor onze sitequote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:56 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, jou naam kwam er ook in voor he![]()
Ik bedoelde dat iemand zei: Hey ellen je krijgt de groeten van Jildau en Kirstenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:57 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Ja in het begin, kging reclame maken voor onze site![]()
Maar Ellen heeft ons niet genoemd, toch?
Jaa iddquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:59 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat iemand zei: Hey ellen je krijgt de groeten van Jildau en KirstenMaar ze reageerde er niet op
![]()
Hahah ja Raff is gek!! ELLEN IS LIEFquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:04 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Jaa iddWel 3 mensen deden dat voor ons haha!
En raffaela beantwoorde ook nog een vraag, dat ze wel een foto naar ons wilde sturen, maar dat ze geen adres had haha. (dat was dus tegen ons)![]()
Geen ideeee, anders mag ze m aan mij gevenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:16 schreef Woelli het volgende:
Zou ze die denk je krijgen?
Ik zou hem ook wel willen, maar helaas past niet in me kamerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:47 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Geen ideeee, anders mag ze m aan mij gevenhaha
Ik denk dat ze er wel bij is.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Ellen, ik zal je missen morgenavond....
Dat wel, maar ze had een van de twee finalistes moeten zijnquote:
Het zou wel tof zijn geweest als ze met Floortje in de finale zou staan idd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Dat wel, maar ze had een van de twee finalistes moeten zijn![]()
Toffer als Raf en Ellen waren geweestquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:58 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het zou wel tof zijn geweest als ze met Floortje in de finale zou staan idd.
In de backstage zeker?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:06 schreef Jildauu het volgende:
Ellen is er morgen bij! Ze gaat samen met Harm & Angelique 'Angels' van Robbie Williams zingen!! Daarom waren ook alleen die drie er extra bij, bij de chat. En niet de overige 8![]()
Oh dat zou ik niet weten.. lijkt me trouwens wel het meest logisch!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
In de backstage zeker?
Lijkt me geen goed nummer voor Ellen & Harm. Angelique daarentegen..![]()
Leukquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:26 schreef Jildauu het volgende:
Connecties![]()
Een meisje dat ik ken had meet&greet gewonnen en die vertelde het![]()
Vast welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:13 schreef Kirstenn het volgende:
Jildaaaaau connecties hebben we overal![]()
Ik hoop zooooooo dat ik Ellen vanavond kan zien bij Idols![]()
Die mocht eigenlijk wel naast Ariel zitten in de eerste liveshowquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:54 schreef VirtualPOM het volgende:
Ellen, Angelique, Harm zijn allen ok en hadden naast Raf in de finale mogen staan. Alleen die Floortje......
Wie Ellen of Annika zelf?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:15 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Annika zei dat ze niet in het publiek kwam![]()
Jktjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:24 schreef ikgeluk het volgende:
ellentje, hindje de nummer 3 zijn wel de toppers
Dat heb ik ook, maar die persoon won de vorige twee keren niet, dus laten we hopen dat het nu ook zo is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:40 schreef _Arual_ het volgende:
En om het nog erger te maken: in iedere finale staat wel iemand waarbij ik ronduit denk: "Wat doe je daar in vredesnaam?".
idd. Ellen, je had naast Raf in de finale moeten staan, maar ik denk dat we sowieso nog wel wat van je gaan horen. ik wens je in ieder geval veel succesquote:Op zondag 12 maart 2006 10:08 schreef Marble het volgende:
Ellen, nog bedankt voor je Raffa-promotiecampagne.. Je hebt een zeer goed oog voor talent.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar die persoon won de vorige twee keren niet, dus laten we hopen dat het nu ook zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |