Hij is mooi gewordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef Jildauu het volgende:
[afbeelding]
ik vind m zo leuk geworden![]()
Ik vind het best groot.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:58 schreef Jildauu het volgende:
80 cm hoog en 1m35 breed
bij Idols 2 had ik ook een megagroot spandoek voor Marlies..... die mensen die achter me zaten vonden dat niet erg leuk... spandoek is dan ook maar 3 maal omhoog gegaan. Anders gingen die teringbitches aan onze haren trekkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:01 schreef Kirstenn het volgende:
Jaa ik vind m ook wel groot (genoeg) hoor :p
Is van de site ja..quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:57 schreef Svensational het volgende:
Waar is die TT van?
.
Eerste kandidaat die aan haar achtste topic bezig is trouwens...
OMG hoe zieligquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij Idols 2 had ik ook een megagroot spandoek voor Marlies..... die mensen die achter me zaten vonden dat niet erg leuk... spandoek is dan ook maar 3 maal omhoog gegaan. Anders gingen die teringbitches aan onze haren trekken![]()
en dat deed pijn![]()
hij is toch leukquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Is van de site ja..
IK wist niks. Ik zag dat Topic 7 al dicht was op minuut 42. De tijd stond al op 45. Dus toen dacht ik maak ik maar een nieuwe topic, maar wist alleen niet hoe die moest heten![]()
jah echt zielige wijven... boriskutjes waren datquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:09 schreef Jildauu het volgende:
[..]
OMG hoe zielig![]()
Nja ze kan het nu in ieder geval lezen![]()
Ach die paar keer dat je hem omhoog houquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:12 schreef Svensational het volgende:
Hallo, nogal logisch dat die mensen achter jou zo'n spandoek irritant vonden, je zou het zelf ook niet leuk vinden als je daar zou zitten. Ik zou je ook aan je haar getrokken hebben
.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben er een beetje uitgegroeid![]()
jah dat wel.... ik ging ook wel gillen toen Harm eruit ging....quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar in elk iemand zit nog wel een beetje kind
![]()
Maar ik gil nog steeds als ik Harm zie, maar dat is gewoon puur omdat ik hem eng vindquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah dat wel.... ik ging ook wel gillen toen Harm eruit ging....![]()
Maar goed ik had toen ook al wat biertjes op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |