Neequote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Zat ze niet de tweede liveshow al op de kruk?
Hahaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
![]()
![]()
Maar ik ben wel blij voor Woelli dat haar verjaardagswens is uitgekomen!
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:31 schreef Fir3fly het volgende:
Ik weet niet of ik het nog ga trekken om Ellen nog 3 keer aan te horen volgende week...![]()
Vreemdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik zie hier geen posts...
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:31 schreef Fir3fly het volgende:
Ik weet niet of ik het nog ga trekken om Ellen nog 3 keer aan te horen volgende week...![]()
IIG niet mesmerizedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:49 schreef Andiyan het volgende:
Welk liedje hoop jij dat Ellen gaat zingen als ze de Halve Finale haalt? Vul onderstaand mailformulier in en misschien ben jij wel live bij de voorlaatste show van Idols.
De vijf meest favoriete liedjes van Ellen:
Bette Midler - Beast Of Burden
Faith Evans - Mesmerized
John Lennon - Imagine
Otis Redding - Knock On Wood
Pasadenas - Tribute (Right on)
Stem hier!
Nee idd. Dus; Ellen moet dit liedje maar gaan zingen indien ze door is (waar ik niet van uit ga).quote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu op the box hiero. Lijkt mij ook niet zo'n geslaagde plaat om te zingen, erg lastig hoor.
Ik heb niet snel een hekel aan mensen via internet, maar jouw aanwezigheid in de Ellen-topics irriteert mij mateloos.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee idd. Dus; Ellen moet dit liedje maar gaan zingen indien ze door is (waar ik niet van uit ga).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |