Bij Enschede het ligt, zie ik.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tis een stadje bij mij verderop. Ik kom der ook nooit
![]()
![]()
Ik dacht meer achter Tom maar inderdaad ze zat wel in de buurt *oreb piepen nog*quote:Op zondag 26 maart 2006 14:08 schreef Svensational het volgende:
Ze komt zo bij Jetix. Ik heb al een bakvisje gesignaleerd, die zat schuin achter mijn, ik geloof achter jou chans!
www.billsbar.nlquote:Op zondag 26 maart 2006 13:46 schreef chansadres het volgende:
[..]
Bij Enschede het ligt, zie ik.
hmm, wachten op meer informatie he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:04 schreef Woelli het volgende:
Tis maar 195km voor jou![]()
Wordt het nog gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Is te kruipenquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:17 schreef Woelli het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:17 schreef Woelli het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom spel je dan zijn naam foutquote:Op zondag 26 maart 2006 15:26 schreef Woelli het volgende:
Fout!
Dat ging perongelukquote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:28 schreef Woelli het volgende:
Dat ging perongeluk![]()
Dus jij krijgt ook een M&G![]()
Leuke foto'squote:Op zondag 26 maart 2006 19:58 schreef Kirstenn het volgende:
Ik heb wel foto's voor jullie.. komen ze;
[afbeelding]
ik met mn cocktail achter ellen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Speciaal voor jou erbij gezetquote:Op zondag 26 maart 2006 20:33 schreef Jildauu het volgende:
En die andere 4 van mij! Nja.. sowieso die bovenste en onderste zijn van mij haha, de rest weet ik niet
Edit; die tweede is ook van mij, en dan is de rest van Kirsten![]()
Lief hoorquote:
quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:07 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Lief hoor![]()
Zal ik die andere gewéldige foto's dan even plaatsen? Of een filmpje van Kirsten uit d'r dak?
Je ziet echt bijnaaaa niks op dat filmpjequote:
ik waarschijnlijk!quote:Op zondag 26 maart 2006 22:00 schreef Woelli het volgende:
Wie gaan der zaterdag allemaal naar Bill heen?![]()
![]()
Weet ik.. daaromquote:Op zondag 26 maart 2006 22:00 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Je ziet echt bijnaaaa niks op dat filmpjeJe hoort jullie af en toe gillen en je ziet jou een beeetje met je haar heen en weer gaan.. das alles
![]()
Hoezo misschien?? Je woont lekker dichtbij, dus je moet gewoon gaan vind ikquote:
ze gaat ook.. al moet ik d'r persoonlijk ophalenquote:Op maandag 27 maart 2006 00:23 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Hoezo misschien?? Je woont lekker dichtbij, dus je moet gewoon gaan vind ik![]()
je merkt t.. je hebt weinig keus meerquote:Op maandag 27 maart 2006 01:08 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
ze gaat ook.. al moet ik d'r persoonlijk ophalen![]()
verdoriequote:Op maandag 27 maart 2006 07:35 schreef chansadres het volgende:
Ik wilde gaan maar zit nog met een vervoers- of overnachtingsprobleem
quote:Op maandag 27 maart 2006 01:08 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
ze gaat ook.. al moet ik d'r persoonlijk ophalen![]()
Maar nu wordt het leuker bij dat andere, want daar is ELLENquote:Op maandag 27 maart 2006 09:16 schreef Woelli het volgende:
Ik moet nog wat vrienden overhalen.
Want we gaan namelijk nooit naar Bill![]()
We gaan altijd naar DiekaDie is namelijk veel leuker.
Idd! En anders gaan zij gezellig naar dat ene en jij naar hierquote:Op maandag 27 maart 2006 10:24 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Maar nu wordt het leuker bij dat andere, want daar is ELLEN![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |