Genoteerdquote:Op maandag 3 april 2006 16:02 schreef Woelli het volgende:
http://www.schoolfeest.com/
Laatste weekend juni![]()
Dus Lynxje kan het noteren
![]()
Hahaquote:Op maandag 3 april 2006 17:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Genoteerd
Ik moet mn meet&greet nog innen, dusss
Nu je het zegtquote:
www.totallyellen.nlquote:8 april: Ellen met eigen band???
Op dit moment is Ellen druk aan het repeteren met haar nieuwe muzikanten, zodat ze in de toekomst ook met haar eigen life-band te boeken is. Binnenkort horen we hier vast nog veel meer over. Dus houd de site in de gaten voor al het nieuws rond Ellen's nieuwe band.
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 10 april 2006 00:03 schreef Kirstenn het volgende:
Die foto is wel mooi, maarrrrr die andere is mooier! Die op idols.nl staat![]()
Geen idee wat havendag is..quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:42 schreef Kirstenn het volgende:
Haha nou!! 3 juni is hier Havendag, wil ik ook heen.. maja Ellen is toffer![]()
Dat bericht kwam van een paar nieuwssites en weblogs die een zegsman van The Entertainment Group (TEG) verkeerd hadden begrepen. TEG heeft het management op zich genomen van 8 van de 13 finalisten. Ze gaan niet over de platencontracten met Sony/BMG. Opmerkelijk is alleen dat ze Floortje direct na de afwijzing door Sony/BMG een platencontract hebben aangeboden. Dat hebben ze nog nooit eerder gedaan met artiesten die ze onder hun hoede hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:51 schreef Lynx666 het volgende:
Dan vraag ik me toch af waar de berichten vandaan kwamen vlak na Idols dat er zo'n 8 finalisten hoogstwaarschijnlijk een contract aan overhouden.
Ja. Die CD van Ellen koop ik meteen. Dus, TEG, jullie lezen toch wel mee hier he?quote:Voor Ellen zou het ook erg zonde zijn als er niemand in haar geinteresseerd is. Ik zie haar niet snel mainstream popnummers zingen, maar ze is zeker wel geschikt voor andere richtingen. Misschien (hopelijk) dat een wat minder commercieel/mainstream ingestelde maatschappij iets ziet in Ellen.
Ik denk dat dat wel mee zal vallen. Ik denk overigens ook niet dat ze een cd onder TEG zal uitbrengen, ze zal tegen die tijd wel een ander aanbod hebben gekregen. Daarbij is het ook wel logisch dat het nog even kan duren; nu zeker, aangezien ze ook optredens oorspronkelijk voor Raffaëla bedoeld moet opvangen- een veel drukkere agenda dus. Maar dat zal alleen maar positief zijn denk ik.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:48 schreef happyme28 het volgende:
Ik blijf erbij dat TEG geen cd met floortje gaat uitbrengen, maar alleen een tegenreaktie wilde geven op het nieuws van SonyBMG. Ze blijven shoppen met Floortje en uiteindelijk zal een Princess Records ofzo het wel gokken. TEG zegt niet voor niets dat het nog wel even kan duren en dat ze rustig nummers gaan uitzoeken. Zo lopen de optredens lekker door en hebben zij tijd om een maatschappij te vinden die 1 single gaat proberen.
Ik denk dat je meer 2007 moet denkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:55 schreef Kirstenn het volgende:
Ik snap het ook nietmaar ik wil nú een cd van ellen
![]()
JK had nog een nummer uitgebracht, maar had helaas geen succesquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:27 schreef happyme28 het volgende:
Vorige editie van Idols had BMG ook alleen de optie op de nummer 2 verzilverd. Je krijgt niet zo makkelijk meer een contract. Voor Ellen wordt het zeker moeilijk, omdat haar zangstijl (waar ik overigens wel van hou) nu niet echt 'populaire' muziek is, hitpotentie zeg maar.
Ben heel benieuwd, maar ik denk dat iedereen behalve Raffaëla, het nu op eigen kracht moet zien te verdienen.
Sony/BMG heeft gewoon smaakquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:22 schreef Riparius het volgende:
Heeft iemand er al eens bij stilgestaan dat het bericht dat Floortje geen contract heeft gekregen bij Sony/BMG ook geen goed nieuws is voor Ellen? Want als de nummer 2 al geen contract krijgt, dan is de kans dat de nummer 3 wel een contract krijgt meteen een stuk kleiner. Voor Floortje is haar management (TEG) meteen in de bres gesprongen, maar de opties van Sony/BMG voor Ellen (en Angelique niet te vergeten) zijn ook afgelopen, en daar horen we niets meer over ...
Zo moet ie.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
JK had nog een nummer uitgebracht, maar had helaas geen succes
Sony/BMG gaat zichzelf voor het hoofd slaan binnenkortquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |