Speciaal voor jou erbij gezetquote:Op zondag 26 maart 2006 20:33 schreef Jildauu het volgende:
En die andere 4 van mij! Nja.. sowieso die bovenste en onderste zijn van mij haha, de rest weet ik niet
Edit; die tweede is ook van mij, en dan is de rest van Kirsten![]()
Lief hoorquote:
quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:07 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Lief hoor![]()
Zal ik die andere gewéldige foto's dan even plaatsen? Of een filmpje van Kirsten uit d'r dak?
Je ziet echt bijnaaaa niks op dat filmpjequote:
ik waarschijnlijk!quote:Op zondag 26 maart 2006 22:00 schreef Woelli het volgende:
Wie gaan der zaterdag allemaal naar Bill heen?![]()
![]()
Weet ik.. daaromquote:Op zondag 26 maart 2006 22:00 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Je ziet echt bijnaaaa niks op dat filmpjeJe hoort jullie af en toe gillen en je ziet jou een beeetje met je haar heen en weer gaan.. das alles
![]()
Hoezo misschien?? Je woont lekker dichtbij, dus je moet gewoon gaan vind ikquote:
ze gaat ook.. al moet ik d'r persoonlijk ophalenquote:Op maandag 27 maart 2006 00:23 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Hoezo misschien?? Je woont lekker dichtbij, dus je moet gewoon gaan vind ik![]()
je merkt t.. je hebt weinig keus meerquote:Op maandag 27 maart 2006 01:08 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
ze gaat ook.. al moet ik d'r persoonlijk ophalen![]()
verdoriequote:Op maandag 27 maart 2006 07:35 schreef chansadres het volgende:
Ik wilde gaan maar zit nog met een vervoers- of overnachtingsprobleem
quote:Op maandag 27 maart 2006 01:08 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
ze gaat ook.. al moet ik d'r persoonlijk ophalen![]()
Maar nu wordt het leuker bij dat andere, want daar is ELLENquote:Op maandag 27 maart 2006 09:16 schreef Woelli het volgende:
Ik moet nog wat vrienden overhalen.
Want we gaan namelijk nooit naar Bill![]()
We gaan altijd naar DiekaDie is namelijk veel leuker.
Idd! En anders gaan zij gezellig naar dat ene en jij naar hierquote:Op maandag 27 maart 2006 10:24 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Maar nu wordt het leuker bij dat andere, want daar is ELLEN![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |