SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
Mooi verhulde tvp hèquote:YES!!!!!
Máánden heb ik erop gewacht, eindelijk weet Bree dat George Rex heeft vermoord![]()
Ik vind het alleen jammer dat hij er zo makkelijk vanaf komt, door zelfmoord te plegenIk had liever gezien dat Bree hem gevangen nam en in de kelder ging martelen ofzo
Daarnaast ook vette ontwikkelingen, zoals Lynette die nu afdelingshoofd wordt, ben benieuwd hoe dat verder gaat! En ik ben benieuwd of die non straks haar belofte gaat verbreken om seks te hebben met Carlos, want zo vond ik haar wel overkomen... ze was trouwens eerst wel knap, maar tegen het einde vond ik haar best lelijk![]()
Wel grappig trouwens, ik moest werken dus het werd voor mij opgenomen. Ik zit zo te kijken en ein-de-lijk kwam Bree erachter wat George had gedaan en ging ze in een trance naar boven. Vervolgens liep ze de kamer in en keek ze naar George en naar de pillen. En toen...
Toen ging de band uit en ging het terugspoelen. Het einde van die freaking band was bereikt!!!![]()
Ik natuurlijk kei pissig, aangezien ik dit zo anticipeerde en het zo'n spannende scène was, dus ik heb maar even meteen de aflevering ge-d!@$%*&d en heb toch de laatste paar minuten kunnen zien vannacht!
Hierop glimlacht George en sluit hij zijn ogen. Bree staat op, schuift haar stoel weer aan en verlaat de hotelkamer, George dood achterlatend...quote:G: Hallo.
B: Wat dacht je wel, om die pillen te nemen?
G: Ik heb dokter Goldfine niet verwond.
G: En dat jij... mij in staat acht... tot zo'n... geweld... Sorry. Het zijn de pillen.
B: Waarom zeg je mij dit?
G: Omdat ik misschien niet moet sterven. Ik zou naar de politie kunnen gaan... als jij achter me staat. Als je mijn vriendin zou blijven. Dan heb ik iets om voor te leven.
B: En dan bellen we een ziekenwagen en dan pompen ze je maag leeg.
G: Ja.
B: Ik wil je helpen. Maar om dat te doen moet ik je vergeven... en dat kan ik niet voor je toegeeft wat je gedaan hebt.
G: Ik heb Goldfine niet geduwd.
B: Dat heb je wel gedaan. Maar daar heb ik het niet over. Je hebt Rex vermoord. Maar ik weet dat het niet helemaal jouw fout is want je bent niet gezond. Dus als je gewoon eerlijk tegen me bent kan ik je vergeven. Het zal het moeilijkste zijn dat ik ooit gedaan heb, maar ik zal het doen. Maar je moet... je moet de waarheid vertellen.
G: Luister, ik zit in de problemen. Ik moet iemand bellen.
B: Pas als je toegeeft wat je gedaan hebt.
G: Ik hou van jou. Alles wat ik gedaan heb, deed ik voor jou. Omdat je wou dat ik het deed. Dat weet je wel.
<..George valt een paar seconden in slaap en wordt weer wakker..>
G: We moeten een ziekenwagen bellen.
B: Ik... heb ze gebeld toen je sliep. Ze zijn al onderweg.
Dat dacht ik in eerste instantie ook, tot het laatste shot waarbij je Andrew zag lachen naar zijn moeder, en dat zag er wel oprecht uit. Bovendien zei Mary Alice toen ook iets over vergiffenis waardoor ik het toch weer anders geïnterpreteerd heb.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:23 schreef CryARiver het volgende:
Leek mij vrij duidelijk dat dat dus een gemene grijns was van Andrew met 't gedachtegoed: "Nu heb iets tegen je".
Edit/ 't wordt "gemeen" bedoelt, neem dat maar van mij aan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook, tot het laatste shot waarbij je Andrew zag lachen naar zijn moeder, en dat zag er wel oprecht uit. Bovendien zei Mary Alice toen ook iets over vergiffenis waardoor ik het toch weer anders geïnterpreteerd heb.
Oké en dat soort informatie moet je dus achterwege laten want dat noemen we in het goed Engels een spoilerquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:31 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Ik heb de volgende paar afleveringen ook alvast gezien, geloof mij, hij bedoelde het "gemeen".
Dat is geen spoiler want je hóórt 't weten na de hand van deze uitzending.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oké en dat soort informatie moet je dus achterwege laten want dat noemen we in het goed Engels een spoilerGraag editten alsjeblieft zodat je het voor de rest niet verpest. En er bestaat een Amerika topic
![]()
Blijkbaar niet dus... In eerste instantie dacht ik het ook maar door het einde dacht ik dat dingen weer verandert waren. Een andere poster dacht dat ook dus wat dat betreft is het wel een spoiler...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Dat is geen spoiler want je hóórt 't weten na de hand van deze uitzending.
Anders zou ik 't ook niet zeggen natuurlijk, want dat verstoort de pret.
twijfelgevalletje hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:58 schreef CryARiver het volgende:
Zo, klaar. Hier is het stukje waar Andrew "vrolijk glimlacht".
http://s54.yousendit.com/d.aspx?id=15NMDER2MO3UE0Q39GM302LX94
mm nou ik geloof het niet zo van haar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:35 schreef Geqxon het volgende:
Gabrielle houd echt wel van Carlos, dat is iets waar ze een paar afleveringen terug al achter kwam
Ja dat was wel al duidelijk. Het is het achterlijke broertje van die zoon. Maar waarom andere mensen Caleb willen vermoorden, dat is me niet duidelijk.quote:Caleb, die gekke neger, is volgens mij familie van de mensen die hem in de kelder vast hebben gehouden.
Ok thanx, we lopen nu dus weer gelijk met België, dus vanaf volgende week weer DH kijkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:49 schreef CryARiver het volgende:
Coming Home (a.k.a. I've Got You Under My Skin)
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:02 schreef coolbabe het volgende:
GEEN SPOILERS!
Ook niets wat er op lijkt graag. Ik wil he-le-maal niets weten van wat er komen gaat!
Caleb...Caleb...quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:48 schreef Xurk het volgende:
Oh ja, ik was het verhaallijn met Caleb helemaal vergeten! Nu hebben we de eerste "celeb gastrol" in DH, met Jack Nicholson, of niet?
quote:'Desperate Housewives' Actor Denies Rumors
Wednesday November 16 9:35 AM ET
Former "Desperate Housewives" actor Page Kennedy says he wasn't fired from the hit show because of any improper behavior.
The Detroit native and former Western Michigan University student said officials merely wanted to recast his role.
"There are a l ot of stories that have been told, but the truth of the matter is that Touchstone (the show's producer) decided to go in a new direction, and they bought out my contract," Kennedy told the Detroit Free Press for a story published Wednesday.
Publicists for the series have said Kennedy, who joined the show this season, was let go earlier this month after a "thorough investigation by the studio" of allegations of improper conduct made against him.
Kennedy, 28, said he's concerned about the damage the allegations could do to his image, at least in the short term.
"I feel that my life will be looked at under a microscope now," he told The Detroit News. "Anything that I do or am perceived to do will make news."
Kennedy played Caleb, a character shrouded in mystery and seen only briefly as he was held captive in the basement of Wisteria Lane newcomer Betty Applewhite (Alfre Woodard). In the Oct. 23 episode, it was revealed that Caleb may be responsible for a teenager's murder in Chicago.
The role of Caleb has been recast, and Kennedy's final appearance on the ABC series aired Sunday.
ohh, oké. Ik wist niet dat 'ie zo heet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Caleb is de verstandelijk gehandicapte zoon van Betty Applewhite, die donkere vrouw die met haar andere zoon nieuw is in Wisteria Lane. Hij blijkt iemand te hebben vermoord en is daarom opgesloten in hun kelder, maar is inmiddels ontsnapt.
Haha nee, dat zou wel een heel aparte castvervanging zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohh, oké. Ik wist niet dat 'ie zo heet.
Maar zou die acteur vervangen worden door JAck Nicholson, of begrijp ik 't nu ff helemaal verkeerd?![]()
Mja, daarom...quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haha nee, dat zou wel een heel aparte castvervanging zijn
De eerste celeb-gastrol was toch echt Oprahquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:48 schreef Xurk het volgende:
Oh ja, ik was het verhaallijn met Caleb helemaal vergeten! Nu hebben we de eerste "celeb gastrol" in DH, met Jack Nicholson, of niet?
Ik weet ook zeker dat Andrew's omhelzing niet echt was, hij heeft nu toch een wapen in handen om Bree te chanteren, dat is alles waar hij op uit was. Even daarvoor had hij het daar nog met zijn vriendje over gehad!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:23 schreef CryARiver het volgende:
Leek mij vrij duidelijk dat dat dus een gemene grijns was van Andrew met 't gedachtegoed: "Nu heb iets tegen je".
Dat was idd best geniaal.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:38 schreef Molline het volgende:
Wat ik trouwens een erg leuk stukje vond:
Als de Bree-pop uit het huis van George gedragen wordt, maakt ze de opmerking: Ik begrijp het niet, wat zou George nou met zo'n pop moeten doen? En vervolgens al die mannen in de kamer die naar beneden kijken en hmhmhm![]()
Dat hoor ik wel vaker, maar ik kan me er echt niets van herinnerenquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De eerste celeb-gastrol was toch echt Oprah
Ohhhhhhw!quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:32 schreef Xurk het volgende:
[..]
En diegen die dacht dat ik bedoelde dat Jack Nicholson de rol van Caleb gaat overnemen, heeft verkeerd gelezen, ik schreef "cEleb gastrol" [als in celebrity], niet "cAleb gastrol"
Volgens mij was dat speciaal voor een Oprah-aflevering. Dus geen echte gastrol in de serie. Gewoon wat scene's nagespeeld, maar nu met Oprah erin.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:32 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker, maar ik kan me er echt niets van herinnerenWanneer is dat geweest dan?
Wat is dat voor een onzin dan... tssquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:37 schreef Molline het volgende:
Volgende week geen nieuwe aflevering van DH maar een aflevering met flash-backs naar
"memorabele momenten".
Bah, weer een extra week wachten.![]()
Daar moest ik ook aan denken idd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:34 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik weet ook zeker dat Andrew's omhelzing niet echt was, hij heeft nu toch een wapen in handen om Bree te chanteren, dat is alles waar hij op uit was. Even daarvoor had hij het daar nog met zijn vriendje over gehad!
Trouwens, jullie zijn toch niet zijn gesprek met de dominee vergeten in het vorige seizoen? Hij kraamde toen zoveel angstaanjagende dingen uit. Volgens mij zei hij toen dat hij er alles aan zou doen om zijn moeder kapot te maken. Ik denk dat Andrew vanaf nu erg gemeen gaat worden, en geloof niets van zijn 'goede bedoelingen'.
Staat als 'extra' op een van de dvd's in de box, duurt een minuut of 10 denk ik.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:32 schreef zea het volgende:
[..]
Volgens mij was dat speciaal voor een Oprah-aflevering. Dus geen echte gastrol in de serie. Gewoon wat scene's nagespeeld, maar nu met Oprah erin.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond dus de samenvattingMisschien voor iemand die 'm al gezien heeft; is het gewoon net als die vorige samenvattingsaflevering of wat anders?
Ik ben er ook in getrapt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:11 schreef Skaai het volgende:
Wat een belabberde uitzending deze week zeg, verheug ik me op een nieuwe aflevering, krijg ik een samenvatting
Ik had jullie nog gewaarschuwd. Lezen jullie niks?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:37 schreef Molline het volgende:
Volgende week geen nieuwe aflevering van DH maar een aflevering met flash-backs naar
"memorabele momenten".
Bah, weer een extra week wachten.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:39 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik had jullie nog gewaarschuwd. Lezen jullie niks?![]()
Wie leest er tegenwoordig nog hele topics door?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:39 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik had jullie nog gewaarschuwd. Lezen jullie niks?![]()
Meer tijd voor reclame.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:35 schreef Xurk het volgende:
Omdat ik het steeds vergeet te vragen, en het nu weer net geweest is: Waarom worden de openingsfilmpje+credits sinds de hervatting enkele weken geleden niet meer uitgezonden?
We will find out.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:26 schreef MsInfidelity het volgende:
Hij was weer leuk..
Iemand enig idee door wie die dode man gebeld werd? Ik dacht de naam Foster te zien, maar zegt mij zo niks..
Volgens mij stond er ook foster, maar het zegt mij ook niks. Waarschijnlijk iemand die iets van die moord die Caleb heeft gepleegd af weet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:26 schreef MsInfidelity het volgende:
Hij was weer leuk..
Iemand enig idee door wie die dode man gebeld werd? Ik dacht de naam Foster te zien, maar zegt mij zo niks..
Heb het even teruggezocht: de oude schoolvriendin van Tom heette Annabel Foster! Maar of zij er wat mee te maken heeft, lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:28 schreef zea het volgende:
[..]
Volgens mij stond er ook foster, maar het zegt mij ook niks. Waarschijnlijk iemand die iets van die moord die Caleb heeft gepleegd af weet.
Ja..dat is hem. Thnx..quote:
Ik dacht ook dat ik Foster of Forrester zag... Maar heette dat meisje dat Caleb vermoord heeft niet Melanie Foster/Forrester? Dat geeft ook gelijk een motief waarom die kerel Caleb kwam halen, hij is ingehuurd door de familie van dat meisje.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:26 schreef MsInfidelity het volgende:
Hij was weer leuk..
Op de dvd's staan 'deleted scenes' met commentaar van schrijver Marc Cherry. Hij zegt vaak dat hij een scene erg leuk vond, maar dattie wegens tijdgebrek gesneuveld is. Het gaat dus gewoon om 40 seconden tijdwinst.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:35 schreef Xurk het volgende:
Omdat ik het steeds vergeet te vragen, en het nu weer net geweest is: Waarom worden de openingsfilmpje+credits sinds de hervatting enkele weken geleden niet meer uitgezonden?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:22 schreef Rosella het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik Foster of Forrester zag... Maar heette dat meisje dat Caleb vermoord heeft niet Melanie Foster/Forrester? Dat geeft ook gelijk een motief waarom die kerel Caleb kwam halen, hij is ingehuurd door de familie van dat meisje.
Daar ben ik t zeker mee eens, t is zeker wel verklaarbaar maar vind t toch niet zo leuk... Denk dat we in Europa, en dan zeker natuurlijk hier, er toch wel veeeeel minder conservatief tegenover staan. En dat dat daar toch anders is. Maar goed t past wel bij haar en in de serie dus daar klaag ik niet over! Dat ze maar vooral zo doorgaan..quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:37 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het heel erg bij het karakter van Bree passen. De godvrezende WASP. Als ik me in Bree's denkwijze zou verplaatsen, vind ik het perfect te rijmen.
Betty zei eerder al dat de trap vol termieten zat en dat haar zoon dat eens na moest kijken. De man die Caleb kwam ontvoeren zakte met zijn doorgeladen pistool door de trap en schoot zichzelf per ongeluk dood.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:37 schreef Rosella het volgende:
2. Hij kwam inbreken om Caleb te ontvoeren maar zakte door de trap naar de kelder en kwam wat "ongelukkig" terecht
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:51 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Betty zei eerder al dat de trap vol termieten zat en dat haar zoon dat eens na moest kijken. De man die Caleb kwam ontvoeren zakte met zijn doorgeladen pistool door de trap en schoot zichzelf per ongeluk dood.
Ja dat klopt, daar lieten ze nog een stukje van zien in Jensen. Ik had hem niet herkend met die baardquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:07 schreef MadGuy het volgende:
Hij speelt nu in The Bold and the Beautiful.
Nee, miskraam na val van trap (veroorzaakt door Caleb Applewhite)quote:Op maandag 3 april 2006 16:31 schreef Sannelie het volgende:
is gabrielle nu eigenlijk nog zwanger? Ik kan het me namelijk niet meer herinneren![]()
Oooh ja! Thanksquote:Op maandag 3 april 2006 16:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, miskraam na val van trap (veroorzaakt door Caleb Applewhite)
Ohja, dat was ook erg leukquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:58 schreef Xurk het volgende:
Oh ja: die tuinman die de vinger van de andere tuinman eraf zaagde toen ze naar Gabrielle's borsten aan het loeren waren...
Neequote:Op dinsdag 4 april 2006 22:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Grappige aflevering vandaagBen benieuwd of het wat wordt tussen Susan en Dr.Roy ofzo
goeie vraag inderdaad, kan het me zo even niet helemaal herinneren in wat voor context dat ook alweer was.... maar er staat me inderdaad nog wel iets van bij... zullen ze vast verder niks mee gekunt hebben ofzo....quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:32 schreef Xurk het volgende:
En dan nog één vraagje: komen we ooit te weten wat Tom nou heeft gedaan, wat hij niet tegen Lynette kan vertellen? Zo halverwege seizoen 1 had hij daar een gesprekje over met zijn vader, maar ze zijn er nooit meer op verdergegaan...
ik denk dat ie vreemd is gegaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:27 schreef somegirl het volgende:
[..]
goeie vraag inderdaad, kan het me zo even niet helemaal herinneren in wat voor context dat ook alweer was.... maar er staat me inderdaad nog wel iets van bij... zullen ze vast verder niks mee gekunt hebben ofzo....
Nou, ik denk dat ze het gewoon expres even laten bungelen, net zoals die zus van Martha Huber, om op een totaal onverwacht moment [right about now, for example] er weer over te beginnen... kijken wie de échte fans zijn, die het onthouden hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:27 schreef somegirl het volgende:
[..]
goeie vraag inderdaad, kan het me zo even niet helemaal herinneren in wat voor context dat ook alweer was.... maar er staat me inderdaad nog wel iets van bij... zullen ze vast verder niks mee gekunt hebben ofzo....
Die zus van Martha weet dat Zack de zoon van Mike is en zij vermoedt dat er iets speelt met Paul en dat die haar zus vermoord heeft, zij is steeds op onderzoek uit en zal daar zo terecht gekomen zijn en nu het mysterie gaan ontrafelen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:32 schreef Xurk het volgende:
Wtf? Waarom is die zus van Martha Huber ineens de verpleegster van die man die Mike inhuurde om de moord op zijn dochter te onderzoeken [pff, wat een zin]?
Wist zij dat Mike door hem was ingehuurd? En waarom moet het zo schokkend zijn dat zij zijn verpleegster is [zo werd het gebracht]?
Woont zij trouwens nog op Wisteria Lane?
En dan nog één vraagje: komen we ooit te weten wat Tom nou heeft gedaan, wat hij niet tegen Lynette kan vertellen? Zo halverwege seizoen 1 had hij daar een gesprekje over met zijn vader, maar ze zijn er nooit meer op verdergegaan...
Volgens mij bedoelde hij toch dat hij met zijn ex toen samenwerkte? Want daar kwam Lynette later pas achter.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:32 schreef Xurk het volgende:
Heb je het wel over dezelfde serie??quote:
Vergeleken met het eerste seizoen vind ik het ook wel een beetje afzwakken ...quote:Op donderdag 6 april 2006 19:31 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Heb je het wel over dezelfde serie??![]()
Toevallig moest ik afgelopen dinsdag ook opeens weer denken aan dat stukje uit het eerste seizoen waaruit bleek dat Tom was vreemdgegaan. Dat was toen zijn vader bij hen logeerde en doodleuk opeens in hun huis met een vrouw op de proppen kwam. Lynette was daar heel verontwaardigd over terwijl Tom er niet zo mee leek te zitten dat z'n vader z'n moeder bedroog. Daar werd Lynette toen nog bozer van, zo van, hoe kun je daar nou zo lakoniek over doen, als jij mij zou bedriegen zou dat echt het absolute einde van onze relatie zijn. Uit de manier waarop Tom toen keek kon je opmaken dat dat zeer waarschijnlijk al een keer gebeurd was.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:02 schreef Xurk het volgende:
En wat susiebel zegt zou misschien best kunnen, maar ik weet niet meer precies wanneer dat was, volgens mij kwam dat verhaallijn pas ver nadat hij het gesprek met zijn vader had toch?
Ze hebben er in ieder geval niet meer aan gerefereerd, dus ik hoop dat hij niet dat bedoelde![]()
Volgens mij was het meer dat hij zich toch niet zo gelukkig voelt als huisman.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:38 schreef Molline het volgende:
Wat ik heel raar vind: Tom die vorige week nog dolgelukkig met Lynette is en het nu ineens niet meer ziet zitten ... wat zit daar achter?![]()
Leek er wel op. Maar kwam wel wat uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:44 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer dat hij zich toch niet zo gelukkig voelt als huisman.
Maar dat kan ik verkeerd hebben. We zullen zien...![]()
Ik had 'm voor 35 van iemand overgekochtquote:
ja zooooo flauw.....quote:Op woensdag 19 april 2006 13:11 schreef Nuna het volgende:
Nou, de Nederlandse cliché's worden ook even fijn aangehaald
Ja, dit vind ik ook stomquote:Op woensdag 19 april 2006 14:49 schreef MaJo het volgende:
Bizar hoe slecht dit topic looptEerst liep het heel goed maar nu reageert er nog nauwelijks iemand...
Snap ik ook niet neequote:Op woensdag 19 april 2006 15:32 schreef Xurk het volgende:
[..]
En ik vind die zus van Martha Huber nog steeds raar; wtf heeft zij er nou aan om te zitten stoken tussen die opa, Mike, Zach en Paul?
Nou haar zus is toch vermoord door Paul? Zij gaat er voor zorgen dat Paul straks zijn zoon moet opgeven (eigenlijk dus Mike's zoon). Zoiets?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Snap ik ook niet nee
Het is gewoon een stokerd, net als haar zus
Ohja, da's idd zoquote:Op woensdag 19 april 2006 16:02 schreef octopussy het volgende:
[..]
Nou haar zus is toch vermoord door Paul? Zij gaat er voor zorgen dat Paul straks zijn zoon moet opgeven (eigenlijk dus Mike's zoon). Zoiets?
Vraagje wie was haar zus ook weer? Martha Huber? Ik heb namelijk een paar afleveringen van seizoen 1 niet gezien, waardoor ik die verhaallijn niet helemaal snap.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:02 schreef octopussy het volgende:
[..]
Nou haar zus is toch vermoord door Paul? Zij gaat er voor zorgen dat Paul straks zijn zoon moet opgeven (eigenlijk dus Mike's zoon). Zoiets?
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:11 schreef Nuna het volgende:
[..]
Vraagje wie was haar zus ook weer? Martha Huber? Ik heb namelijk een paar afleveringen van seizoen 1 niet gezien, waardoor ik die verhaallijn niet helemaal snap.
Ja en dat heb ik dus gemist omdat de video ermee ophield net op het punt dat Betty het ging vertellen aan Bree!!quote:Op woensdag 19 april 2006 15:32 schreef Xurk het volgende:
Hoogtepunt van de aflevering was dat we eindelijke precieze toelichting kregen over wat Caleb gedaan heeft!
Nou, ik vermoed dat dit nog steeds niet het echte verhaal is. Vooral ook om het feit dat men erbij vertelde dat Caleb het allemaal niet precies meer weet.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:32 schreef Xurk het volgende:
...Hoogtepunt van de aflevering was dat we eindelijke precieze toelichting kregen over wat Caleb gedaan heeft!...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste, zo zou ik het script schrijven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat viel mij ook op. Haar benen zijn volgens mij dunner dan haar armen, het zag er best wel anorectisch uit.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:32 schreef Molline het volgende:
Waar ik nogal van schrok waren de benen (zeg maar 'stokjes') van Susan!!!! in de scene toen ze naast haar ex-man op het trapje voor het huis zat en ze besloten te gaan trouwen.
Wat heeft die lelijke benen zeg, zo mager. Ze zal toch geen anorexia hebben?![]()
Die serie is toch ook al járen oud?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:35 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik zapte laatst langs een aflevering van Loïs en Clarke, waar die actrice die Susan speelt ook in speelt en daarin had ze een veel boller gezicht. Volgens mij is ze enorm afgevallen daarna.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:10 schreef Rory78 het volgende:
http://www.dailybubble.co(...)ife-teri-hatcher.php
Je ziet het al heel snel, als ze echt zo dun was zag je dat ook aan de rest van haar lijf, maar kijk maar ns naar haar armen, niks mis meequote:Op maandag 24 april 2006 14:09 schreef Nuna het volgende:
[..]
![]()
Het is algemeen bekend dat die foto gesoept is. Toegegeven, Teri Hatcher is dun. Maar niet zó dun.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar haar benen zagen er in de afgelopen aflevering echt wel zo uit!!!quote:Op maandag 24 april 2006 14:09 schreef Nuna het volgende:
[..]
![]()
Het is algemeen bekend dat die foto gesoept is. Toegegeven, Teri Hatcher is dun. Maar niet zó dun.
Jup, echt zo'n uitdrukking van...omg Gabi had gelijk, haar moeder gelooft haar echt niet..quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:50 schreef MaJo het volgende:
Ik sluit me aan bij CryARiver, lijkt me toch overduidelijk dat Carlos Gabrielle's moeder niet geloofde. Dat was al duidelijk op het moment dat die moeder hem dat verhaal vertelde.
Ik zag juist: Omg, Gabi liegt als de neten!quote:Op woensdag 26 april 2006 10:11 schreef flubub het volgende:
[..]
Jup, echt zo'n uitdrukking van...omg Gabi had gelijk, haar moeder gelooft haar echt niet..
Speciaal voor jouquote:Op woensdag 26 april 2006 10:23 schreef lienelien het volgende:
Iemand die mij even kan vertellen wat ik heb gemist gisteren? Ik kreeg onverwachts bezoek, en heb het dus niet kunnen zien
Ook toen hij zei van: You forgave HER?? Zo vet verbaast..als iemand iets te vergeven heeft dan is het Gabi..quote:Op woensdag 26 april 2006 10:35 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik zag juist: Omg, Gabi liegt als de neten!.
Mee eens...quote:Op woensdag 26 april 2006 11:40 schreef Apfel het volgende:
Vond het gisteren weer saai worden. Dat alcoholisme zag je van mijlenver aankomen en dat geschreeuw van Gabriëlle begint vermoeiend te worden, altijd maar klagen.
Dat is precies wat we allemaal zeggenquote:Op woensdag 26 april 2006 12:31 schreef Skaai het volgende:
Ik denk juist dat Gabi wel de waarheid spreekt. Ze is niet iemand die snel emotioneel wordt. Alleen als ze de waarheid spreekt of met pijnlijke dingen wordt geconfronteerd. Net als toen met haar miskraam. Ze deed wel heel dapper en sprak keihard en emotieloos uit dat ze het erg vond, maar toen die ex-gevangene haar ergens mee naartoe nam en haar vertelde dat het niet erg is om te rouwen en verdriet te hebben werd ze ineens emotioneel.
Volgens mij beseft Carlos dat de waarheid ergens in het midden gelegen heeft, maar kiest hij voor Gabrielle omdat een volwassen man van een (stief)kind van 15 heeft af te blijven (en de moeder duidelijk ook niet echt spoort).quote:Op woensdag 26 april 2006 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is precies wat we allemaal zeggenDe moeder van Gabrielle spreekt NIET de waarheid en Gabrielle zelf dus WEL. Je haalt twee dingen door elkaar
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:40 schreef Apfel het volgende:
Vond het gisteren weer saai worden. Dat alcoholisme zag je van mijlenver aankomen en dat geschreeuw van Gabriëlle begint vermoeiend te worden, altijd maar klagen.
Je moet nu niet gaan overdrijven hèquote:Op donderdag 27 april 2006 14:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het ook nog steeds superleuk, leuker en vooral grappiger dan GA![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:47 schreef MaJo het volgende:
Oh my God die ondertiteling"A cheerleader who gets knocked up" vertalen als "een cheerleader die zich laat schoppen"
![]()
![]()
Zonder het woordje 'een' dan: met kind geschopt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:15 schreef octopussy het volgende:
uh zeg je dan niet zoiets als: "zij is met een kind geschopt?" volgens mij is dat wel goed Nederlands hoor.
Hij was wel goed vertaald, hoor: "dus een cheerleader-sletje laat zich door de voetbalcoach met kind schoppen..." Niks mis met die vertaling, ik vind hem juist goed gevonden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:03 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog nooit van die uitdrukking gehoord. Hij was hoe dan ook slecht vertaald.
uhh.. Ze was gedrogeerd... Voor de operatie; daarom deed ze dat!quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:27 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ik vind Susan in de loop van de serie wel steeds maffer worden trouwens. Hoe ze daar in het ziekenhuisbed lag te kirren toen ze Mike zag. In het begin van de serie was ze weliswaar ook chaotisch maar toch nog wel iets normaler, volgens mij.
Ja, dat is een juiste vertaling en uitdrukking hoor. Met jong schoppen hoor je ook wel eens... Ik vind hem erg bij Gabrielle passen, die soms wat tactloos uit de hoek komt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:11 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Hij was wel goed vertaald, hoor: "dus een cheerleader-sletje laat zich door de voetbalcoach met kind schoppen..." Niks mis met die vertaling, ik vind hem juist goed gevonden.
Paul heeft zijn zoon opgevoedquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:53 schreef octopussy het volgende:
Ik vond het overigens wel frappant dat Mike Paul verdedigde bij Noah.
Ja dat snap ik. Maar Paul en Mike stonden nou niet echt op vriendelijke voet met elkaar, en was het niet zo dat Mary Alice Deidre had vermoord en Paul haar in een kist heeft gestopt? En Deidre was de vrouw van Mike. Ofzo...quote:
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:22 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar Paul en Mike stonden nou niet echt op vriendelijke voet met elkaar, en was het niet zo dat Mary Alice Deidre had vermoord en Paul haar in een kist heeft gestopt? En Deidre was de vrouw van Mike. Ofzo...
Die hele verhaallijn vind ik sowieso erg warrig.
Nou, dat lijkt me wel duidelijk; de man is corrupt, dominant en geeft geen zier om mensenlevens zolang het niet zijn bloed is. Zelfs dan is hij aardig kil.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt helemaalMike neemt het gewoon voor Paul op omdat Zach zijn zoon is en hij niet de man waar Zach door is opgevoed wil afvallen waar Zach bijstaat
Bovendien heeft Mike om de één of andere reden een hekel aan de vader van Deirdre, dat blijkt steeds wel. Waarom zou ik niet weten, maar misschien wordt dat nog eens bekend.
Whehe, relax man. Het is maar een serie.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:12 schreef Xurk het volgende:
Lee Tergesen[AKA Tobias Beecher uit OZ [waar hij ook al iemand speelde die met alcohol te maken had]]
Hopelijk krijgen hij en Bree wat
Andrew is echt zo gatverdamme walgelijk, en het lijkt erop dat Justin dat in begint te zien, gelukkig.
Karl wil Susan terug?? Ik wil dat Mike en Susan terugkomen, wat mogelijk lijkt, aangezien Mike zijn zinnen weer op haar lijkt te hebben gezet!
Heb ik het einde nou goed begrepen, en gaat die Libby haar kind helemaal niet afstaan aan Gab en Carlos, alleen hun kaalplukken? Zo kwam het in ieder geval over toen zij geen advocaten erbij wilde trekken, en haar man liefkozend over haar buik aaide en vroeg hoe het met zijn beide dames ging, terwijl zij had gezegd niet te weten wie de vader is...
Danielle is best wel een bitch zeg. Ik snap dat ze schrikt van Caleb, maar zij heeft toch van dinges [Caleb's broer, hoe heet ie ook alweer?] gehoord dat Caleb zijn ex-vriendin vermoord heeft? Dan weet ze toch dat ze niet precies hetzelfde tegen Caleb moet gaan doen als dat meisje deed??
Dat gaat nog verkeerd aflopen...
Whehe, ik zie het vrijwel nooit. Vandaag toevallig gezien. Is wel een aardige serie volgens mij.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:32 schreef Xurk het volgende:
Sorry, ik vind gewoon één van de leukste dingen van een serie volgen, er achteraf over discussiëren met anderen, en aangezien mijn vrienden maar weinig series volgen die ik ook volg, doe ik dat hier
en allang niet meer leuk, t gaat nergens meer over. zo saai,quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe, relax man. Het is maar een serie.
Laat ik dan maar eens meediscussierenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:12 schreef Xurk het volgende:
Lee Tergesen[AKA Tobias Beecher uit OZ [waar hij ook al iemand speelde die met alcohol te maken had]]
Hopelijk krijgen hij en Bree wat
Andrew is echt zo gatverdamme walgelijk, en het lijkt erop dat Justin dat in begint te zien, gelukkig.
Karl wil Susan terug?? Ik wil dat Mike en Susan terugkomen, wat mogelijk lijkt, aangezien Mike zijn zinnen weer op haar lijkt te hebben gezet!
Heb ik het einde nou goed begrepen, en gaat die Libby haar kind helemaal niet afstaan aan Gab en Carlos, alleen hun kaalplukken? Zo kwam het in ieder geval over toen zij geen advocaten erbij wilde trekken, en haar man liefkozend over haar buik aaide en vroeg hoe het met zijn beide dames ging, terwijl zij had gezegd niet te weten wie de vader is...
Danielle is best wel een bitch zeg. Ik snap dat ze schrikt van Caleb, maar zij heeft toch van dinges [Caleb's broer, hoe heet ie ook alweer?] gehoord dat Caleb zijn ex-vriendin vermoord heeft? Dan weet ze toch dat ze niet precies hetzelfde tegen Caleb moet gaan doen als dat meisje deed??
Dat gaat nog verkeerd aflopen...
Ik denk ook dat t idd een vals plannetje van haar alleen is en dat 'de vader' het kind gewoon denkt te krijgen met haar... Dat word nog wat!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:39 schreef fanciulla_gentile het volgende:
Ik kreeg juist de indruk dat die Danielle niet aan haar vriend heeft vertelt dat ze het kind gaat verkopen. Toen je het beeld zag dat hij over haar buik aan t aaien was zei de voiceover iets dat neerkwam op het feit dat sommigen niet zullen verwachten dat ze bedrogen worden door de mensen waar ze van houden ofzoiets...best kans dat die vriend dan later verhaal gaat halen bij carlos en gabrielle.
Danielle? Das toch Bree's dochter?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:39 schreef fanciulla_gentile het volgende:
Ik kreeg juist de indruk dat die Danielle niet aan haar vriend heeft vertelt dat ze het kind gaat verkopen.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dr Ron is stom, ik wil Susan en Mike toch weer bij elkaar! En ik wil dat het snel gebeurt![]()
http://www.tv.com/despera(...)/668835/summary.htmlquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:54 schreef suuzepluus het volgende:
Kan iemand alsjeblieft nog even vertellen hoeveelste aflevering van dit seizoen het vorige week was???
quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Lijkt erg veel op de Sims ja, zal wel een bagger spel worden. Hoewel het me op zich wel leuk lijkt
Ik kan het niet laten .... plafonden ?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:37 schreef Xurk het volgende:
Op Wisteria Lane zijn ze allemaal toch redelijk welgesteld? Waarom kunnen ze dan geen plafonden betalen?![]()
Oepsquote:Op maandag 15 mei 2006 13:24 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten .... plafonden ?![]()
![]()
Lynette lijk in het echt ook op een manquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:36 schreef MadGuy het volgende:
Edie heeft dikke tieten en draagt iets weinig verhullends, Bree staat met haar armen over elkaar en Lynette lijkt op een man.
Ik vind Gaby de knapste, maar Lynette de leukste!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben denk ik de enige die Lynette de knapste vrouw vind
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:32 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik vind Gaby de knapste, maar Lynette de leukste!![]()
Kon je het niet opnemenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:48 schreef lienelien het volgende:
iemand die mij straks/morgen even wil bijpraten?![]()
ik moet nu namelijk weer snel terug naar de visitie, m'n vader is jarig...
je hebt niks gemist.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:35 schreef coolbabe het volgende:
Ik was in slaap gevallen en heb alleen de laatste 10 minuten gezien
't was inderdaad niet zo'n geweldige aflevering nee, maar niks gemist? D'r is toch wel het een en ander gebeurd dacht ik zo: hier staat wat er allemaal gebeurd is in de afgelopen aflevering.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:35 schreef Killer_Mom het volgende:
je hebt niks gemist.
Ik zag hem van het weekend op RTL 4 in 'Still Standing'quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:49 schreef Geqxon het volgende:
Kijk eens wie ik in een episode van Malcolm in the Middle tegen kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |