abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 9 mei 2006 @ 18:30:47 #251
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_37695945
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:22 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ja dat snap ik. Maar Paul en Mike stonden nou niet echt op vriendelijke voet met elkaar, en was het niet zo dat Mary Alice Deidre had vermoord en Paul haar in een kist heeft gestopt? En Deidre was de vrouw van Mike. Ofzo...

Die hele verhaallijn vind ik sowieso erg warrig.
Klopt helemaal Mike neemt het gewoon voor Paul op omdat Zach zijn zoon is en hij niet de man waar Zach door is opgevoed wil afvallen waar Zach bijstaat Bovendien heeft Mike om de één of andere reden een hekel aan de vader van Deirdre, dat blijkt steeds wel. Waarom zou ik niet weten, maar misschien wordt dat nog eens bekend.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:54:27 #252
125852 suuzepluus
I'm watching you...
pi_37696546
Kan iemand alsjeblieft nog even vertellen hoeveelste aflevering van dit seizoen het vorige week was???
  dinsdag 9 mei 2006 @ 19:00:25 #253
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37696743
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Klopt helemaal Mike neemt het gewoon voor Paul op omdat Zach zijn zoon is en hij niet de man waar Zach door is opgevoed wil afvallen waar Zach bijstaat Bovendien heeft Mike om de één of andere reden een hekel aan de vader van Deirdre, dat blijkt steeds wel. Waarom zou ik niet weten, maar misschien wordt dat nog eens bekend.
Nou, dat lijkt me wel duidelijk; de man is corrupt, dominant en geeft geen zier om mensenlevens zolang het niet zijn bloed is. Zelfs dan is hij aardig kil.

@ Suuzepluus: kun je dat niet op de officiële site nachecken?
pi_37698167
Heeft die vent niet ook iets te maken met die affaire van dat dealen van drugs enzo?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:12:22 #255
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37699654
Lee Tergesen [AKA Tobias Beecher uit OZ [waar hij ook al iemand speelde die met alcohol te maken had]]
Hopelijk krijgen hij en Bree wat

Andrew is echt zo gatverdamme walgelijk, en het lijkt erop dat Justin dat in begint te zien, gelukkig.

Karl wil Susan terug?? Ik wil dat Mike en Susan terugkomen, wat mogelijk lijkt, aangezien Mike zijn zinnen weer op haar lijkt te hebben gezet!

Heb ik het einde nou goed begrepen, en gaat die Libby haar kind helemaal niet afstaan aan Gab en Carlos, alleen hun kaalplukken? Zo kwam het in ieder geval over toen zij geen advocaten erbij wilde trekken, en haar man liefkozend over haar buik aaide en vroeg hoe het met zijn beide dames ging, terwijl zij had gezegd niet te weten wie de vader is...

Danielle is best wel een bitch zeg. Ik snap dat ze schrikt van Caleb, maar zij heeft toch van dinges [Caleb's broer, hoe heet ie ook alweer?] gehoord dat Caleb zijn ex-vriendin vermoord heeft? Dan weet ze toch dat ze niet precies hetzelfde tegen Caleb moet gaan doen als dat meisje deed??
Dat gaat nog verkeerd aflopen...
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:14:44 #256
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_37699743
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:12 schreef Xurk het volgende:
Lee Tergesen [AKA Tobias Beecher uit OZ [waar hij ook al iemand speelde die met alcohol te maken had]]

Andrew is echt zo gatverdamme walgelijk, en het lijkt erop dat Justin dat in begint te zien, gelukkig.

Karl wil Susan terug?? Ik wil dat Mike en Susan terugkomen, wat mogelijk lijkt, aangezien Mike zijn zinnen weer op haar lijkt te hebben gezet!

Heb ik het einde nou goed begrepen, en gaat die Libby haar kind helemaal niet afstaan aan Gab en Carlos, alleen hun kaalplukken? Zo kwam het in ieder geval over toen zij geen advocaten erbij wilde trekken, en haar man liefkozend over haar buik aaide en vroeg hoe het met zijn beide dames ging, terwijl zij had gezegd niet te weten wie de vader is...

Danielle is best wel een bitch zeg. Ik snap dat ze schrikt van Caleb, maar zij heeft toch van dinges [Caleb's broer, hoe heet ie ook alweer?] gehoord dat Caleb zijn ex-vriendin vermoord heeft? Dan weet ze toch dat ze niet precies hetzelfde tegen Caleb moet gaan doen als dat meisje deed??
Whehe, relax man. Het is maar een serie.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:32:52 #257
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37700288
Sorry, ik vind gewoon één van de leukste dingen van een serie volgen, er achteraf over discussiëren met anderen, en aangezien mijn vrienden maar weinig series volgen die ik ook volg, doe ik dat hier
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:37:15 #258
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_37700391
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:32 schreef Xurk het volgende:
Sorry, ik vind gewoon één van de leukste dingen van een serie volgen, er achteraf over discussiëren met anderen, en aangezien mijn vrienden maar weinig series volgen die ik ook volg, doe ik dat hier
Whehe, ik zie het vrijwel nooit. Vandaag toevallig gezien. Is wel een aardige serie volgens mij.
pi_37702634
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:14 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Whehe, relax man. Het is maar een serie.
en allang niet meer leuk, t gaat nergens meer over. zo saai,
De Puta Madre
  Moderator woensdag 10 mei 2006 @ 14:15:42 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_37707755
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:12 schreef Xurk het volgende:

Laat ik dan maar eens meediscussieren

Andrew is inderdaad een behoorlijk eng mannetje, maar het brengt wel weer de spanning terug in DH die de laatste tijd een beetje verdwenen was. Goede zaak dus

En Karl die Susan terug wil, tsja. Ik wil ook dat ze weer bij Mike terugkomt. Misschien wordt het nog vechten tussen beide mannen

En dat stukje met Danielle vond ik ook bijzonder vreemd. Zij weet inderdaad wat Caleb met het vorige meisje gedaan heeft en reageert precies hetzelfde. Het verbaasde me dat hij haar niks aandeed. Ik denk wel dat dat nog gaat gebeuren, dat zie je al van verre aankomen

Het einde heb ik hetzelfde begrepen, het meisje doet het voor het geld en als het kind eenmaal is geboren zal ze denk ik verdwijnen. Arme Gabrielle en Carlos Hoewel het wel een echte Gabrielle actie is

DH is weer een stuk leuker aan het worden! Het was een tijdje ontzettend ingekakt maar nu is het vaak weer spannend!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_37712775
Misschien gaat die zwangere griet Gaby en Carlos wel voor de rechter slepen omdat ze hebben geprobeerd haar om te kopen voor haar baby. Het zou me ook niets verbazen als die man waar ze naartoe gingen voor een baby ook in het complot zit.

Oh en arme Susan, het ene moment is er niemand meer in haar geinteresseerd, en het volgende moment lopen 3 mannen om haar te vechten (Mike die de dokter een hens geeft en Karl die ze heeft opgestookt).
pi_37713187
Kan iemand me even bijpraten plies .
pi_37714641
Ik kreeg juist de indruk dat die Danielle niet aan haar vriend heeft vertelt dat ze het kind gaat verkopen. Toen je het beeld zag dat hij over haar buik aan t aaien was zei de voiceover iets dat neerkwam op het feit dat sommigen niet zullen verwachten dat ze bedrogen worden door de mensen waar ze van houden ofzoiets...best kans dat die vriend dan later verhaal gaat halen bij carlos en gabrielle.
...bring peace to my black and empty heart...
  woensdag 10 mei 2006 @ 21:15:49 #264
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_37718907
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 18:39 schreef fanciulla_gentile het volgende:
Ik kreeg juist de indruk dat die Danielle niet aan haar vriend heeft vertelt dat ze het kind gaat verkopen. Toen je het beeld zag dat hij over haar buik aan t aaien was zei de voiceover iets dat neerkwam op het feit dat sommigen niet zullen verwachten dat ze bedrogen worden door de mensen waar ze van houden ofzoiets...best kans dat die vriend dan later verhaal gaat halen bij carlos en gabrielle.
Ik denk ook dat t idd een vals plannetje van haar alleen is en dat 'de vader' het kind gewoon denkt te krijgen met haar... Dat word nog wat!!
pi_37720472
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 18:39 schreef fanciulla_gentile het volgende:
Ik kreeg juist de indruk dat die Danielle niet aan haar vriend heeft vertelt dat ze het kind gaat verkopen.
Danielle? Das toch Bree's dochter?
pi_37728512
hehe, you're right....al die namen ook!
...bring peace to my black and empty heart...
pi_37732093
Dr Ron is stom, ik wil Susan en Mike toch weer bij elkaar! En ik wil dat het snel gebeurt
pi_37732790
Speel je eigen rol in Desperate Housewives

Meespelen in Desperate Housewives? Het is nu mogelijk...

In een nieuw computerspel is 'Wisteria Lane' nagemaakt, de wijk waarin de hopeloze huisvrouwen in de populaire serie wonen. De speler komt tussen de in de serie bestaande karakters te wonen. Gedurende het spel wordt pas de achtergrond van de nieuwe bewoonster duidelijk.

Net als in de serie is het mogelijk om bij de buren in te breken, vijanden te ruïneren, jezelf uit moeilijke situaties te liegen en mannen te verleiden. Mede daardoor is het spel niet geschikt bevonden voor jonge leeftijden. Het spel verschijnt komend najaar in de winkels.

bron: http://www.rtl.nl/(/actue(...)5_desperate_game.xml

wat ze al niet bedenken ... het doet me denken aan de sims.
pi_37732850
Kolere, een Desperate Housewives spel

Dan moet je zeker ook bloemen knippen en theekransjes organiseren

Linkje
pi_37733017
Precies wat ik al dacht: het lijkt verdacht veel op de sims!!!!
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:28:41 #271
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37742856
De personages lijken nog echt ook.
pi_37744786
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dr Ron is stom, ik wil Susan en Mike toch weer bij elkaar! En ik wil dat het snel gebeurt

Ik ook Ik vind het personage van dr Ron ook totaal niet goed uitgewerkt, hij blijft zo vaag
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 11 mei 2006 @ 19:53:23 #273
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37744926
Dr. Ron is een beetje een sukkeltje.
pi_37747087
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:53 schreef MadGuy het volgende:
Dr. Ron is een beetje een sukkeltje.
Die verpleegster is pas een sukkeltje
pi_37754430
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:54 schreef suuzepluus het volgende:
Kan iemand alsjeblieft nog even vertellen hoeveelste aflevering van dit seizoen het vorige week was???
http://www.tv.com/despera(...)/668835/summary.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')