Klopt helemaalquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:22 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar Paul en Mike stonden nou niet echt op vriendelijke voet met elkaar, en was het niet zo dat Mary Alice Deidre had vermoord en Paul haar in een kist heeft gestopt? En Deidre was de vrouw van Mike. Ofzo...
Die hele verhaallijn vind ik sowieso erg warrig.
Nou, dat lijkt me wel duidelijk; de man is corrupt, dominant en geeft geen zier om mensenlevens zolang het niet zijn bloed is. Zelfs dan is hij aardig kil.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt helemaalMike neemt het gewoon voor Paul op omdat Zach zijn zoon is en hij niet de man waar Zach door is opgevoed wil afvallen waar Zach bijstaat
Bovendien heeft Mike om de één of andere reden een hekel aan de vader van Deirdre, dat blijkt steeds wel. Waarom zou ik niet weten, maar misschien wordt dat nog eens bekend.
Whehe, relax man. Het is maar een serie.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:12 schreef Xurk het volgende:
Lee Tergesen[AKA Tobias Beecher uit OZ [waar hij ook al iemand speelde die met alcohol te maken had]]
Hopelijk krijgen hij en Bree wat
Andrew is echt zo gatverdamme walgelijk, en het lijkt erop dat Justin dat in begint te zien, gelukkig.
Karl wil Susan terug?? Ik wil dat Mike en Susan terugkomen, wat mogelijk lijkt, aangezien Mike zijn zinnen weer op haar lijkt te hebben gezet!
Heb ik het einde nou goed begrepen, en gaat die Libby haar kind helemaal niet afstaan aan Gab en Carlos, alleen hun kaalplukken? Zo kwam het in ieder geval over toen zij geen advocaten erbij wilde trekken, en haar man liefkozend over haar buik aaide en vroeg hoe het met zijn beide dames ging, terwijl zij had gezegd niet te weten wie de vader is...
Danielle is best wel een bitch zeg. Ik snap dat ze schrikt van Caleb, maar zij heeft toch van dinges [Caleb's broer, hoe heet ie ook alweer?] gehoord dat Caleb zijn ex-vriendin vermoord heeft? Dan weet ze toch dat ze niet precies hetzelfde tegen Caleb moet gaan doen als dat meisje deed??
Dat gaat nog verkeerd aflopen...
Whehe, ik zie het vrijwel nooit. Vandaag toevallig gezien. Is wel een aardige serie volgens mij.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:32 schreef Xurk het volgende:
Sorry, ik vind gewoon één van de leukste dingen van een serie volgen, er achteraf over discussiëren met anderen, en aangezien mijn vrienden maar weinig series volgen die ik ook volg, doe ik dat hier
en allang niet meer leuk, t gaat nergens meer over. zo saai,quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe, relax man. Het is maar een serie.
Laat ik dan maar eens meediscussierenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:12 schreef Xurk het volgende:
Lee Tergesen[AKA Tobias Beecher uit OZ [waar hij ook al iemand speelde die met alcohol te maken had]]
Hopelijk krijgen hij en Bree wat
Andrew is echt zo gatverdamme walgelijk, en het lijkt erop dat Justin dat in begint te zien, gelukkig.
Karl wil Susan terug?? Ik wil dat Mike en Susan terugkomen, wat mogelijk lijkt, aangezien Mike zijn zinnen weer op haar lijkt te hebben gezet!
Heb ik het einde nou goed begrepen, en gaat die Libby haar kind helemaal niet afstaan aan Gab en Carlos, alleen hun kaalplukken? Zo kwam het in ieder geval over toen zij geen advocaten erbij wilde trekken, en haar man liefkozend over haar buik aaide en vroeg hoe het met zijn beide dames ging, terwijl zij had gezegd niet te weten wie de vader is...
Danielle is best wel een bitch zeg. Ik snap dat ze schrikt van Caleb, maar zij heeft toch van dinges [Caleb's broer, hoe heet ie ook alweer?] gehoord dat Caleb zijn ex-vriendin vermoord heeft? Dan weet ze toch dat ze niet precies hetzelfde tegen Caleb moet gaan doen als dat meisje deed??
Dat gaat nog verkeerd aflopen...
Ik denk ook dat t idd een vals plannetje van haar alleen is en dat 'de vader' het kind gewoon denkt te krijgen met haar... Dat word nog wat!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:39 schreef fanciulla_gentile het volgende:
Ik kreeg juist de indruk dat die Danielle niet aan haar vriend heeft vertelt dat ze het kind gaat verkopen. Toen je het beeld zag dat hij over haar buik aan t aaien was zei de voiceover iets dat neerkwam op het feit dat sommigen niet zullen verwachten dat ze bedrogen worden door de mensen waar ze van houden ofzoiets...best kans dat die vriend dan later verhaal gaat halen bij carlos en gabrielle.
Danielle? Das toch Bree's dochter?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:39 schreef fanciulla_gentile het volgende:
Ik kreeg juist de indruk dat die Danielle niet aan haar vriend heeft vertelt dat ze het kind gaat verkopen.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dr Ron is stom, ik wil Susan en Mike toch weer bij elkaar! En ik wil dat het snel gebeurt![]()
http://www.tv.com/despera(...)/668835/summary.htmlquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:54 schreef suuzepluus het volgende:
Kan iemand alsjeblieft nog even vertellen hoeveelste aflevering van dit seizoen het vorige week was???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |