Oooh ja! Thanksquote:Op maandag 3 april 2006 16:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, miskraam na val van trap (veroorzaakt door Caleb Applewhite)
Ohja, dat was ook erg leukquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:58 schreef Xurk het volgende:
Oh ja: die tuinman die de vinger van de andere tuinman eraf zaagde toen ze naar Gabrielle's borsten aan het loeren waren...
Neequote:Op dinsdag 4 april 2006 22:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Grappige aflevering vandaagBen benieuwd of het wat wordt tussen Susan en Dr.Roy ofzo
goeie vraag inderdaad, kan het me zo even niet helemaal herinneren in wat voor context dat ook alweer was.... maar er staat me inderdaad nog wel iets van bij... zullen ze vast verder niks mee gekunt hebben ofzo....quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:32 schreef Xurk het volgende:
En dan nog één vraagje: komen we ooit te weten wat Tom nou heeft gedaan, wat hij niet tegen Lynette kan vertellen? Zo halverwege seizoen 1 had hij daar een gesprekje over met zijn vader, maar ze zijn er nooit meer op verdergegaan...
ik denk dat ie vreemd is gegaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:27 schreef somegirl het volgende:
[..]
goeie vraag inderdaad, kan het me zo even niet helemaal herinneren in wat voor context dat ook alweer was.... maar er staat me inderdaad nog wel iets van bij... zullen ze vast verder niks mee gekunt hebben ofzo....
Nou, ik denk dat ze het gewoon expres even laten bungelen, net zoals die zus van Martha Huber, om op een totaal onverwacht moment [right about now, for example] er weer over te beginnen... kijken wie de échte fans zijn, die het onthouden hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:27 schreef somegirl het volgende:
[..]
goeie vraag inderdaad, kan het me zo even niet helemaal herinneren in wat voor context dat ook alweer was.... maar er staat me inderdaad nog wel iets van bij... zullen ze vast verder niks mee gekunt hebben ofzo....
Die zus van Martha weet dat Zack de zoon van Mike is en zij vermoedt dat er iets speelt met Paul en dat die haar zus vermoord heeft, zij is steeds op onderzoek uit en zal daar zo terecht gekomen zijn en nu het mysterie gaan ontrafelen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:32 schreef Xurk het volgende:
Wtf? Waarom is die zus van Martha Huber ineens de verpleegster van die man die Mike inhuurde om de moord op zijn dochter te onderzoeken [pff, wat een zin]?
Wist zij dat Mike door hem was ingehuurd? En waarom moet het zo schokkend zijn dat zij zijn verpleegster is [zo werd het gebracht]?
Woont zij trouwens nog op Wisteria Lane?
En dan nog één vraagje: komen we ooit te weten wat Tom nou heeft gedaan, wat hij niet tegen Lynette kan vertellen? Zo halverwege seizoen 1 had hij daar een gesprekje over met zijn vader, maar ze zijn er nooit meer op verdergegaan...
Volgens mij bedoelde hij toch dat hij met zijn ex toen samenwerkte? Want daar kwam Lynette later pas achter.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:32 schreef Xurk het volgende:
Heb je het wel over dezelfde serie??quote:
Vergeleken met het eerste seizoen vind ik het ook wel een beetje afzwakken ...quote:Op donderdag 6 april 2006 19:31 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Heb je het wel over dezelfde serie??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |