abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 maart 2006 @ 13:15:12 #101
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_36459487
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 20:35 schreef Xurk het volgende:
Omdat ik het steeds vergeet te vragen, en het nu weer net geweest is: Waarom worden de openingsfilmpje+credits sinds de hervatting enkele weken geleden niet meer uitgezonden?
Op de dvd's staan 'deleted scenes' met commentaar van schrijver Marc Cherry. Hij zegt vaak dat hij een scene erg leuk vond, maar dattie wegens tijdgebrek gesneuveld is. Het gaat dus gewoon om 40 seconden tijdwinst.
Mens sana in corpore sano
pi_36459952
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 10:22 schreef Rosella het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat ik Foster of Forrester zag... Maar heette dat meisje dat Caleb vermoord heeft niet Melanie Foster/Forrester? Dat geeft ook gelijk een motief waarom die kerel Caleb kwam halen, hij is ingehuurd door de familie van dat meisje.

Jaaa, dat was het

Ik vond het een leuke aflevering, behalve dat gezeik tussen Lynette en Gabrielle, beetje overdreven allemaal. Carlos die Lynette wil over halen vreemd te gaan vond ik daar in tegen wel weer grappig
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_36467761
Ah nee mijn video deed vaag en DH is dus niet opgenomen. Wil iemand zo lief zijn en het voor me samenvatten? Dank je!!
pi_36478519
Ligt het nou aan mij? Ik vind het verhaalgebeuren rond Caleb eigenlijk niet zo leuk, had er van mij niet persé ingehoeven.
pi_36478581
Ik vind het wel boeiend . Maar het past niet echt goed bij de andere verhaallijnen vind ik.
  woensdag 29 maart 2006 @ 23:07:22 #106
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_36478712
Ja, het rotte is dat de Housewives in tegenstelling tot met Mary-Alice geen binding met The Applewhite's hebben, daarom lijkt het er maar bij gepropt. Toch ben ik benieuwd naar hoe het verder gaat lopen.
pi_36485183
Wat vinden jullie dat ervan dat Bree zo anti homo's is? En dat nog wel voor een hitserie in t toch al zo homofobe Amerika...? En dan is dr zoontje ook nog eens zo een rot mannetje, bevestigd de denkbeelden van veel mensen daar wel heel erg, niet?
Kzit me daar steeds aan te ergeren.... Terwijl ik t voor de rest wel nog steeds vind!!

Naja waarschijnlijk komt ze nog wel 'tot inzicht' en dan is t mischien alleen maar goed....
pi_36486178
Ik vind het heel erg bij het karakter van Bree passen. De godvrezende WASP. Als ik me in Bree's denkwijze zou verplaatsen, vind ik het perfect te rijmen. Het is door Bree's gesloten karakter en haar slechte omgang met emoties dat Andrew zo is geworden. Als je de serie volgt, weet je dat. Ik denk dus niet dat het zo zeer de denkbeelden bevestigd.

Overigens denk ik dat het wel meevalt met het homofobe in Amerika. Het is misschien wel meer voelbaar in Amerika, maar ik denk dat wij hier in Europa er ook een aardig vertekend beeld van hebben.
pi_36488570
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:37 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het heel erg bij het karakter van Bree passen. De godvrezende WASP. Als ik me in Bree's denkwijze zou verplaatsen, vind ik het perfect te rijmen.
Daar ben ik t zeker mee eens, t is zeker wel verklaarbaar maar vind t toch niet zo leuk... Denk dat we in Europa, en dan zeker natuurlijk hier, er toch wel veeeeel minder conservatief tegenover staan. En dat dat daar toch anders is. Maar goed t past wel bij haar en in de serie dus daar klaag ik niet over! Dat ze maar vooral zo doorgaan..
pi_36488992
Ik weet wel zeker dat er in Nederland ook veel mensen zijn die het HOMO-zijn niet kunnen accepteren, dus de makers geven gewoon de realiteit weer.
pi_36497108
Ik vind het veel storender als er té krampachtig wordt gedaan om de homo positief neer te zetten. Voorbeeldje: Melrose Place, Matt (gespeeld door Doug Savant, die in DH de man van Lynette speelt). Iedereen in die serie was zo gek als een deur en totaal wacky, behalve Matt, want die was homo en moest dus maar extreem braaf neergezet worden?
Zach is toch een nog veel grotere freak en hetero?

Ik vind het juist wel gewaagd dat ze Andrew en vriendje (naam kwijt) zoenend in beeld brengen, dat is zelfs in Nederland nog niet heel erg geaccepteerd op prime-time TV.

Wat betreft Bree vind ik het helemaal bij haar rol passen.
pi_36497479
Eensch.
  Moderator donderdag 30 maart 2006 @ 17:15:30 #113
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36497718
Heb de eerste 30 minuten gemist gister Snapte dus een paar dingen niet:

- Gabrielle heeft met Tom gezoend? Waarom is dat?
- De Applewhite's hebben die ene man vermoord? Hoe is dat gegaan?
- Andrew heeft Bree gezegd naar de politie te stappen met het George verhaal?
- Zijn Mike en Susan weer een stelletje? Zo kwam het over?

Mooi inderdaad dat Andrew zoenend in beeld werd gebracht Wie stond er trouwens door het raam naar Zach en Julie te kijken? Kon het niet goed zien.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_36498350
1. Dronken gedoe, feestje, nothing special
2. Hij kwam inbreken om Caleb te ontvoeren maar zakte door de trap naar de kelder en kwam wat "ongelukkig" terecht
3. Ja, want zij wilde de politie bellen om zijn vriendje uit huis te kicken (ze trof ze 's ochtend samen in bed aan)
4. Neuh, alleen is Mike niet meer laaiend. Het bowlingavondje was een idee van Susan om Mike en Zach bij elkaar te brengen (schuldgevoel enzo)

Als ik te beknopt ben moet je het maar zeggen.

Edit: Oeps. 5. Paul
  Moderator donderdag 30 maart 2006 @ 17:45:17 #115
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36498585
Thanks voor de info! Nog een paar aanvullende vraagjes: zat het lijk van die man nou in de kofferbak van Paul? Zo ja, waarom is hij dan niet meegenomen door de politie? En ik zou graag wat meer horen over dat uit de hand gelopen feestje, hoe raakte ze aan het zoenen en waarom was Lynette wel boos op Gabrielle en niet op Tom?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_36498779
Zoals ik het begreep was de auto waarin in het lijk gestopt is gewoon de auto van die man zelf. Ik dacht eerst dat het de auto van de Applewhites was, maar dan zou het natuurlijk nergens op slaan dat ze de Applewhites niet arresteerden.

Wat betreft het feestje: Het gesprek ging erover dat Tom vroeger een beetje een "dork" was en nooit een knappe cheerleader had kunnen krijgen (zoals Gabriëlle). Dus Gabriëlle zei zoiets van "nou dan zal ik dat bij deze goed maken" en zoende hem vol op de mond. De rest van de gasten zag er de humor wel van in, maar Lynette niet dus (en Bree ook niet, maar da's niet gek tuurlijk). Waarom Lynette niet boos op Tom was? Tja, vrouw-eigen denk ik. Niet boos zijn op je man, maar de sloerie vrouw die het veroorzaakt heeft.
pi_36503051
Ja de was van die man zelf. Ze wouden het lijk gelijk ergens dumpen maar die zoon had de sleutels in de kofferbak laten vallen en die zat dicht. Toen hebben ze de auto laten staan met als gevolg dus dat het lijk de volgende ochtend al ontdekt werd...
Hey little pussy you sure look sweet
Knocking me off of my 4 feet
Sure do wish dogs could climb (I wish, I wish)
Then we could have a funky good time
pi_36506493
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:37 schreef Rosella het volgende:
2. Hij kwam inbreken om Caleb te ontvoeren maar zakte door de trap naar de kelder en kwam wat "ongelukkig" terecht
Betty zei eerder al dat de trap vol termieten zat en dat haar zoon dat eens na moest kijken. De man die Caleb kwam ontvoeren zakte met zijn doorgeladen pistool door de trap en schoot zichzelf per ongeluk dood.
pi_36507802
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:51 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Betty zei eerder al dat de trap vol termieten zat en dat haar zoon dat eens na moest kijken. De man die Caleb kwam ontvoeren zakte met zijn doorgeladen pistool door de trap en schoot zichzelf per ongeluk dood.
Dat laatste was me dus totaaaal ontgaan! Ik dacht dat hij doorboord was door een traptree, vond het al zo vaag.
pi_36511521
Vanavond was de acteur die Peter Burns speelde in Melrose Place bij Jensen!

Hij zei over Marcia Cross (Bree) dat hij echt heel veel bewondering voor haar heeft en dat ze een geweldig actrice is. Dat vind ik dus ook .

Peter Burns (lekker ding trouwens )

hier samen met Marcia in Melrose
pi_36519668
Inderdaad jummie...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:07:28 #122
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_36519754
Hij speelt nu in The Bold and the Beautiful.
pi_36520557
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:07 schreef MadGuy het volgende:
Hij speelt nu in The Bold and the Beautiful.
Ja dat klopt, daar lieten ze nog een stukje van zien in Jensen. Ik had hem niet herkend met die baard .
pi_36611532
is gabrielle nu eigenlijk nog zwanger? Ik kan het me namelijk niet meer herinneren
pi_36612225
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:31 schreef Sannelie het volgende:
is gabrielle nu eigenlijk nog zwanger? Ik kan het me namelijk niet meer herinneren
Nee, miskraam na val van trap (veroorzaakt door Caleb Applewhite)
pi_36618001
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:51 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Nee, miskraam na val van trap (veroorzaakt door Caleb Applewhite)
Oooh ja! Thanks
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:32:01 #127
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_36654546
Wtf? Waarom is die zus van Martha Huber ineens de verpleegster van die man die Mike inhuurde om de moord op zijn dochter te onderzoeken [pff, wat een zin]?
Wist zij dat Mike door hem was ingehuurd? En waarom moet het zo schokkend zijn dat zij zijn verpleegster is [zo werd het gebracht]?
Woont zij trouwens nog op Wisteria Lane?

En dan nog één vraagje: komen we ooit te weten wat Tom nou heeft gedaan, wat hij niet tegen Lynette kan vertellen? Zo halverwege seizoen 1 had hij daar een gesprekje over met zijn vader, maar ze zijn er nooit meer op verdergegaan...
pi_36655400
Goeie vragen!!

Susan.. It's not a gown it's a dustcover
pi_36655533
Ik vond weer top! gabrielle die haar tieten liet zien! goed dat lynette t niet heb gezien met d;r fobie van haar en haar man! (gabrielle kissie kissie met Tom)
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:58:36 #130
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_36657787
Oh ja: die tuinman die de vinger van de andere tuinman eraf zaagde toen ze naar Gabrielle's borsten aan het loeren waren...
pi_36657814
Grappige aflevering vandaag Ben benieuwd of het wat wordt tussen Susan en Dr.Roy ofzo
pi_36657834
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:58 schreef Xurk het volgende:
Oh ja: die tuinman die de vinger van de andere tuinman eraf zaagde toen ze naar Gabrielle's borsten aan het loeren waren...
Ohja, dat was ook erg leuk
  dinsdag 4 april 2006 @ 23:03:41 #133
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_36658015
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Grappige aflevering vandaag Ben benieuwd of het wat wordt tussen Susan en Dr.Roy ofzo
Nee
Susan = van Mike
Mike = van Susan

pi_36658073
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 23:03 schreef Xurk het volgende:

[..]

Nee
Susan = van Mike
Mike = van Susan

Ach, die komen uiteindelijk toch ooit wel bij elkaar
pi_36658197
Ik moest zo lachen om Carlos die die gast door de ruiten sloeg.
  dinsdag 4 april 2006 @ 23:27:51 #136
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_36659070
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:32 schreef Xurk het volgende:
En dan nog één vraagje: komen we ooit te weten wat Tom nou heeft gedaan, wat hij niet tegen Lynette kan vertellen? Zo halverwege seizoen 1 had hij daar een gesprekje over met zijn vader, maar ze zijn er nooit meer op verdergegaan...
goeie vraag inderdaad, kan het me zo even niet helemaal herinneren in wat voor context dat ook alweer was.... maar er staat me inderdaad nog wel iets van bij... zullen ze vast verder niks mee gekunt hebben ofzo....
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  dinsdag 4 april 2006 @ 23:28:52 #137
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_36659108
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 23:27 schreef somegirl het volgende:

[..]

goeie vraag inderdaad, kan het me zo even niet helemaal herinneren in wat voor context dat ook alweer was.... maar er staat me inderdaad nog wel iets van bij... zullen ze vast verder niks mee gekunt hebben ofzo....
ik denk dat ie vreemd is gegaan.
  dinsdag 4 april 2006 @ 23:32:34 #138
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_36659223
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 23:27 schreef somegirl het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat ze het gewoon expres even laten bungelen, net zoals die zus van Martha Huber, om op een totaal onverwacht moment [right about now, for example] er weer over te beginnen... kijken wie de échte fans zijn, die het onthouden hebben
Of ik schat de serie te hoog in, maar ik hoop het niet
pi_36660310
quote:
Wtf? Waarom is die zus van Martha Huber ineens de verpleegster van die man die Mike inhuurde om de moord op zijn dochter te onderzoeken [pff, wat een zin]?
Wist zij dat Mike door hem was ingehuurd? En waarom moet het zo schokkend zijn dat zij zijn verpleegster is [zo werd het gebracht]?
Woont zij trouwens nog op Wisteria Lane?

Die zus van Martha weet dat Zack de zoon van Mike is en zij vermoedt dat er iets speelt met Paul en dat die haar zus vermoord heeft, zij is steeds op onderzoek uit en zal daar zo terecht gekomen zijn en nu het mysterie gaan ontrafelen.

Tom is vreemd gegaan. In die aflevering dat dat naar voren kwam had zij gezegd dat als dat gebeurde het voor haar meteen afgelopen was.
pi_36665579
Het begint saai en voorspelbaar te worden
pi_36666227
quote:

Volgens mij bedoelde hij toch dat hij met zijn ex toen samenwerkte? Want daar kwam Lynette later pas achter.
pi_36667122
Mike vertelde op een gegeven moment tegen zijn (zieke) vader dat de moordenaar van zijn zus een of andere Tod drugsdealer nogwat was en dat Mike hem weer vermoord heeft. Is die zus nou Mary-Alice die zelfmoord zou hebben gepleegd? Want Mike heeft wel iemand vermoord in zijn verleden geloof ik.
Of zit ik nu weer dingen door elkaar te halen?
pi_36667584
was vorige week maandag in universal studio's, deden we de studiotour, werd die stilgelegd voor een tijdje omdat ze aan het filmen voor desperate housewives. helaas konden we die lekkere eva longriah niet zien
  woensdag 5 april 2006 @ 12:02:37 #144
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_36668426
Nee, Mike moest de moordenaar van de dochter [en ex-vriendin van Mike] van die man vermoorden. Dat bleek dus Mary-Alice te zijn [de moordenaares].
Aangezien Mike dus niemand heeft "gepakt" voor de moord op die dochter, heeft hij gewoon tegen die man gelogen, aangezien hij stervende was.

En wat susiebel zegt zou misschien best kunnen, maar ik weet niet meer precies wanneer dat was, volgens mij kwam dat verhaallijn pas ver nadat hij het gesprek met zijn vader had toch?
Ze hebben er in ieder geval niet meer aan gerefereerd, dus ik hoop dat hij niet dat bedoelde
  donderdag 6 april 2006 @ 15:11:18 #145
59761 Salmonella
Wat niet weet, dat weet niet
pi_36709193
Het is vast al vaker gevraagd, maar ik kan t nergens vinden, dus bij deze:
Hoe heet dat liedje dat op Net5 tijdens de voorstukjes van Desperate Housewives wordt gedraaid?
Dacht dat t van Groove Armada was, maar ik kan 't niet vinden...
Alvast bedankt
I want that one!
pi_36709416
Eels - Flyswatter is dat.
pi_36717368
quote:
Op woensdag 5 april 2006 10:10 schreef Apfel het volgende:
Het begint saai en voorspelbaar te worden
Heb je het wel over dezelfde serie??
pi_36717431
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:31 schreef MsInfidelity het volgende:

[..]

Heb je het wel over dezelfde serie??
Vergeleken met het eerste seizoen vind ik het ook wel een beetje afzwakken ...
pi_36717514
Ik vind Susan echt steeds lomper worden, zo lomp dat het niet grappig meer is
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_36719599
Wat ik heel raar vind: Tom die vorige week nog dolgelukkig met Lynette is en het nu ineens niet meer ziet zitten ... wat zit daar achter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')