Haha nee, dat zou wel een heel aparte castvervanging zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohh, oké. Ik wist niet dat 'ie zo heet.
Maar zou die acteur vervangen worden door JAck Nicholson, of begrijp ik 't nu ff helemaal verkeerd?![]()
Mja, daarom...quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haha nee, dat zou wel een heel aparte castvervanging zijn
De eerste celeb-gastrol was toch echt Oprahquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:48 schreef Xurk het volgende:
Oh ja, ik was het verhaallijn met Caleb helemaal vergeten! Nu hebben we de eerste "celeb gastrol" in DH, met Jack Nicholson, of niet?
Ik weet ook zeker dat Andrew's omhelzing niet echt was, hij heeft nu toch een wapen in handen om Bree te chanteren, dat is alles waar hij op uit was. Even daarvoor had hij het daar nog met zijn vriendje over gehad!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:23 schreef CryARiver het volgende:
Leek mij vrij duidelijk dat dat dus een gemene grijns was van Andrew met 't gedachtegoed: "Nu heb iets tegen je".
Dat was idd best geniaal.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:38 schreef Molline het volgende:
Wat ik trouwens een erg leuk stukje vond:
Als de Bree-pop uit het huis van George gedragen wordt, maakt ze de opmerking: Ik begrijp het niet, wat zou George nou met zo'n pop moeten doen? En vervolgens al die mannen in de kamer die naar beneden kijken en hmhmhm![]()
Dat hoor ik wel vaker, maar ik kan me er echt niets van herinnerenquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De eerste celeb-gastrol was toch echt Oprah
Ohhhhhhw!quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:32 schreef Xurk het volgende:
[..]
En diegen die dacht dat ik bedoelde dat Jack Nicholson de rol van Caleb gaat overnemen, heeft verkeerd gelezen, ik schreef "cEleb gastrol" [als in celebrity], niet "cAleb gastrol"
Volgens mij was dat speciaal voor een Oprah-aflevering. Dus geen echte gastrol in de serie. Gewoon wat scene's nagespeeld, maar nu met Oprah erin.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:32 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker, maar ik kan me er echt niets van herinnerenWanneer is dat geweest dan?
Wat is dat voor een onzin dan... tssquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:37 schreef Molline het volgende:
Volgende week geen nieuwe aflevering van DH maar een aflevering met flash-backs naar
"memorabele momenten".
Bah, weer een extra week wachten.![]()
Daar moest ik ook aan denken idd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:34 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik weet ook zeker dat Andrew's omhelzing niet echt was, hij heeft nu toch een wapen in handen om Bree te chanteren, dat is alles waar hij op uit was. Even daarvoor had hij het daar nog met zijn vriendje over gehad!
Trouwens, jullie zijn toch niet zijn gesprek met de dominee vergeten in het vorige seizoen? Hij kraamde toen zoveel angstaanjagende dingen uit. Volgens mij zei hij toen dat hij er alles aan zou doen om zijn moeder kapot te maken. Ik denk dat Andrew vanaf nu erg gemeen gaat worden, en geloof niets van zijn 'goede bedoelingen'.
Staat als 'extra' op een van de dvd's in de box, duurt een minuut of 10 denk ik.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:32 schreef zea het volgende:
[..]
Volgens mij was dat speciaal voor een Oprah-aflevering. Dus geen echte gastrol in de serie. Gewoon wat scene's nagespeeld, maar nu met Oprah erin.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond dus de samenvattingMisschien voor iemand die 'm al gezien heeft; is het gewoon net als die vorige samenvattingsaflevering of wat anders?
Ik ben er ook in getrapt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:11 schreef Skaai het volgende:
Wat een belabberde uitzending deze week zeg, verheug ik me op een nieuwe aflevering, krijg ik een samenvatting
Ik had jullie nog gewaarschuwd. Lezen jullie niks?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:37 schreef Molline het volgende:
Volgende week geen nieuwe aflevering van DH maar een aflevering met flash-backs naar
"memorabele momenten".
Bah, weer een extra week wachten.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:39 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik had jullie nog gewaarschuwd. Lezen jullie niks?![]()
Wie leest er tegenwoordig nog hele topics door?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:39 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik had jullie nog gewaarschuwd. Lezen jullie niks?![]()
Meer tijd voor reclame.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:35 schreef Xurk het volgende:
Omdat ik het steeds vergeet te vragen, en het nu weer net geweest is: Waarom worden de openingsfilmpje+credits sinds de hervatting enkele weken geleden niet meer uitgezonden?
We will find out.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:26 schreef MsInfidelity het volgende:
Hij was weer leuk..
Iemand enig idee door wie die dode man gebeld werd? Ik dacht de naam Foster te zien, maar zegt mij zo niks..
Volgens mij stond er ook foster, maar het zegt mij ook niks. Waarschijnlijk iemand die iets van die moord die Caleb heeft gepleegd af weet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:26 schreef MsInfidelity het volgende:
Hij was weer leuk..
Iemand enig idee door wie die dode man gebeld werd? Ik dacht de naam Foster te zien, maar zegt mij zo niks..
Heb het even teruggezocht: de oude schoolvriendin van Tom heette Annabel Foster! Maar of zij er wat mee te maken heeft, lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:28 schreef zea het volgende:
[..]
Volgens mij stond er ook foster, maar het zegt mij ook niks. Waarschijnlijk iemand die iets van die moord die Caleb heeft gepleegd af weet.
Ja..dat is hem. Thnx..quote:
Ik dacht ook dat ik Foster of Forrester zag... Maar heette dat meisje dat Caleb vermoord heeft niet Melanie Foster/Forrester? Dat geeft ook gelijk een motief waarom die kerel Caleb kwam halen, hij is ingehuurd door de familie van dat meisje.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:26 schreef MsInfidelity het volgende:
Hij was weer leuk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |