abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 15 maart 2006 @ 14:21:13 #26
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36055475
Jee heb het gisteren gezien. Vond het wel weer een leuke aflevering. Het werd mij ook niet helemaal duidelijk of Andrew Bree nou vergaf of niet. Volgens mij vond hij het geweldig dat George een eenzame dood is gestorven en kijkt hij daarom weer anders tegen zijn moeder aan.

Ik snapte ook niets van die vent die iets met Caleb wilde doen Nu heb ik het ook vorige week gemist dus misschien zat daar eerder al iets over?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_36055563
Leek mij vrij duidelijk dat dat dus een gemene grijns was van Andrew met 't gedachtegoed: "Nu heb iets tegen je".
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
  Moderator woensdag 15 maart 2006 @ 14:27:31 #28
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36055698
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:23 schreef CryARiver het volgende:
Leek mij vrij duidelijk dat dat dus een gemene grijns was van Andrew met 't gedachtegoed: "Nu heb iets tegen je".
Dat dacht ik in eerste instantie ook, tot het laatste shot waarbij je Andrew zag lachen naar zijn moeder, en dat zag er wel oprecht uit. Bovendien zei Mary Alice toen ook iets over vergiffenis waardoor ik het toch weer anders geïnterpreteerd heb.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_36055858
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:27 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat dacht ik in eerste instantie ook, tot het laatste shot waarbij je Andrew zag lachen naar zijn moeder, en dat zag er wel oprecht uit. Bovendien zei Mary Alice toen ook iets over vergiffenis waardoor ik het toch weer anders geïnterpreteerd heb.
Edit/ 't wordt "gemeen" bedoelt, neem dat maar van mij aan.

[ Bericht 10% gewijzigd door CryARiver op 15-03-2006 14:39:36 ]
  Moderator woensdag 15 maart 2006 @ 14:37:23 #30
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36056095
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:31 schreef CryARiver het volgende:

[..]

Ik heb de volgende paar afleveringen ook alvast gezien, geloof mij, hij bedoelde het "gemeen".
Oké en dat soort informatie moet je dus achterwege laten want dat noemen we in het goed Engels een spoiler Graag editten alsjeblieft zodat je het voor de rest niet verpest. En er bestaat een Amerika topic
pi_36056152
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oké en dat soort informatie moet je dus achterwege laten want dat noemen we in het goed Engels een spoiler Graag editten alsjeblieft zodat je het voor de rest niet verpest. En er bestaat een Amerika topic
Dat is geen spoiler want je hóórt 't weten na de hand van deze uitzending.
Anders zou ik 't ook niet zeggen natuurlijk, want dat verstoort de pret.
  Moderator woensdag 15 maart 2006 @ 14:49:56 #32
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36056624
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef CryARiver het volgende:

[..]

Dat is geen spoiler want je hóórt 't weten na de hand van deze uitzending.
Anders zou ik 't ook niet zeggen natuurlijk, want dat verstoort de pret.
Blijkbaar niet dus... In eerste instantie dacht ik het ook maar door het einde dacht ik dat dingen weer verandert waren. Een andere poster dacht dat ook dus wat dat betreft is het wel een spoiler...
pi_36056717
Ik zal eens voor je dat laatste shot waar hij "vrolijk glimlacht" eventjes online zetten en dan zie je duidelijk dat het dus niet gemeent is.
pi_36056956
Zo, klaar. Hier is het stukje waar Andrew "vrolijk glimlacht".

http://s54.yousendit.com/d.aspx?id=15NMDER2MO3UE0Q39GM302LX94
pi_36057167
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:58 schreef CryARiver het volgende:
Zo, klaar. Hier is het stukje waar Andrew "vrolijk glimlacht".

http://s54.yousendit.com/d.aspx?id=15NMDER2MO3UE0Q39GM302LX94
twijfelgevalletje hoor.
Op basis van het zien van de afgelopen uitzending dan.
pi_36058191
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:35 schreef Geqxon het volgende:
Gabrielle houd echt wel van Carlos, dat is iets waar ze een paar afleveringen terug al achter kwam
mm nou ik geloof het niet zo van haar.
quote:
Caleb, die gekke neger, is volgens mij familie van de mensen die hem in de kelder vast hebben gehouden.
Ja dat was wel al duidelijk. Het is het achterlijke broertje van die zoon. Maar waarom andere mensen Caleb willen vermoorden, dat is me niet duidelijk.
Zou het wat te maken hebben met wraak om het vermoorden van dat kleine meisje (zoiets staat me bij)?
pi_36058394
Weet iemand de titel van de aflevering van gister?
pi_36058643
Coming Home (a.k.a. I've Got You Under My Skin)
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:02:37 #39
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36059163
GEEN SPOILERS!
Ook niets wat er op lijkt graag. Ik wil he-le-maal niets weten van wat er komen gaat!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_36059646
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:49 schreef CryARiver het volgende:
Coming Home (a.k.a. I've Got You Under My Skin)
Ok thanx, we lopen nu dus weer gelijk met België, dus vanaf volgende week weer DH kijken
pi_36059672
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:02 schreef coolbabe het volgende:
GEEN SPOILERS!
Ook niets wat er op lijkt graag. Ik wil he-le-maal niets weten van wat er komen gaat!
Ik heb hier nog geen spoilers gezien hoor.
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:28:55 #42
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36060019
Suggestieve opmerkingen van mensen die weten wat er gaat komen dan..
Ik wil niets weten, echt niet
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_36060091
Je mag toch wel praten over wat je denkt dat er gaat komen? Anders zet je het in een spoiler
  woensdag 15 maart 2006 @ 17:04:47 #44
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36061190
Ja praten over wat je dénkt dat gaat komen vind ik niet erg, maar niet zeggen 'oh opletten want vanaf nú wordt het echt interessant' of 'die ene blik betekende veel meer, let maar eens op'
Ik vind dat gewoon vervelend
  woensdag 15 maart 2006 @ 17:48:54 #45
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_36062397
Oh ja, ik was het verhaallijn met Caleb helemaal vergeten! Nu hebben we de eerste "celeb gastrol" in DH, met Jack Nicholson, of niet?
pi_36062768
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 17:48 schreef Xurk het volgende:
Oh ja, ik was het verhaallijn met Caleb helemaal vergeten! Nu hebben we de eerste "celeb gastrol" in DH, met Jack Nicholson, of niet?
Caleb...Caleb...
Zegt me niets.. of nouja, ik moest aan The OC denken..
Wat heb ik gemist/ben ik even vergeten?
pi_36063024
Caleb is de verstandelijk gehandicapte zoon van Betty Applewhite, die donkere vrouw die met haar andere zoon nieuw is in Wisteria Lane. Hij blijkt iemand te hebben vermoord en is daarom opgesloten in hun kelder, maar is inmiddels ontsnapt.
pi_36063170
Is er niet zo'n hele rel rond om de acteur van Caleb ? Die zou toch vervangen worden ??
pi_36063371
Ja, klopt:
quote:
'Desperate Housewives' Actor Denies Rumors
Wednesday November 16 9:35 AM ET

Former "Desperate Housewives" actor Page Kennedy says he wasn't fired from the hit show because of any improper behavior.

The Detroit native and former Western Michigan University student said officials merely wanted to recast his role.

"There are a l ot of stories that have been told, but the truth of the matter is that Touchstone (the show's producer) decided to go in a new direction, and they bought out my contract," Kennedy told the Detroit Free Press for a story published Wednesday.

Publicists for the series have said Kennedy, who joined the show this season, was let go earlier this month after a "thorough investigation by the studio" of allegations of improper conduct made against him.

Kennedy, 28, said he's concerned about the damage the allegations could do to his image, at least in the short term.

"I feel that my life will be looked at under a microscope now," he told The Detroit News. "Anything that I do or am perceived to do will make news."

Kennedy played Caleb, a character shrouded in mystery and seen only briefly as he was held captive in the basement of Wisteria Lane newcomer Betty Applewhite (Alfre Woodard). In the Oct. 23 episode, it was revealed that Caleb may be responsible for a teenager's murder in Chicago.

The role of Caleb has been recast, and Kennedy's final appearance on the ABC series aired Sunday.
pi_36063384
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Caleb is de verstandelijk gehandicapte zoon van Betty Applewhite, die donkere vrouw die met haar andere zoon nieuw is in Wisteria Lane. Hij blijkt iemand te hebben vermoord en is daarom opgesloten in hun kelder, maar is inmiddels ontsnapt.
ohh, oké. Ik wist niet dat 'ie zo heet.
Maar wat bedoel je met caleb-gastrol?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')