abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37136998
Ja, maar wat wil je daarmee zeggen? Het is niet gebruikelijk dat mensen jaren later juist zoveel dunner zijn geworden, de meeste mensen worden dikker naarmate ze ouder worden.
pi_37154859
http://www.dailybubble.co(...)ife-teri-hatcher.php

[ Bericht 19% gewijzigd door Rory78 op 21-04-2006 14:02:38 ]
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:57:34 #203
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37158056
GATVERDAMME
Het zijn net twee stokjes
  Moderator maandag 24 april 2006 @ 10:32:39 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_37237697
Erg dun inderdaad

Alleen wel vreemd dat haar rechterbeen een stuk dunner is dan haar linkerbeen... Kan ook best gefotosoept zijn dus
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_37243769
quote:

Het is algemeen bekend dat die foto gesoept is. Toegegeven, Teri Hatcher is dun. Maar niet zó dun.
pi_37252963
Nou het is te hopen dan maar dat die foto inderdaad gesoept is..
Zo dun als die beentjes op die foto lijken..dat kan nooit gezond zijn.
Hey little pussy you sure look sweet
Knocking me off of my 4 feet
Sure do wish dogs could climb (I wish, I wish)
Then we could have a funky good time
pi_37256833
quote:
Op maandag 24 april 2006 14:09 schreef Nuna het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat die foto gesoept is. Toegegeven, Teri Hatcher is dun. Maar niet zó dun.
Je ziet het al heel snel, als ze echt zo dun was zag je dat ook aan de rest van haar lijf, maar kijk maar ns naar haar armen, niks mis mee
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_37258143
quote:
Op maandag 24 april 2006 14:09 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt, maar haar benen zagen er in de afgelopen aflevering echt wel zo uit!!!
pi_37280212
Recente foto's

pi_37282590
Verlaat tvptje . Vanavond weer smullen!
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:50:29 #211
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_37291902
Jeej.
For great justice!
  dinsdag 25 april 2006 @ 21:49:48 #212
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37294313
Het was de laatste weken wel erg te merken dat Bree op een alcoholprobleem afstevende... Maar echt lullig hoe kaar kinderen haar behandelen!
En goed dat Lynette haar zo probeert te helpen, in plaats van dat ze alleen maar boos is over dat met haar kinderen.

Susan houdt nog van Karl, oeps

Ik was even bang dat Carlos de moeder van Gabrielle ging geloven, maar gelukkig was dat niet zo

Verder spannend dat Zach nu weet dat Mike zijn vader is!! En ik snap nu eindelijk waarom de zus van Martha Huber er zich zo mee bemoeit; ze wist dat die Noah Paul Young dood zou willen hebben, en dan heeft ze eindelijk haar revanche op hem, voor het vermoorden van Martha!
pi_37297767
Geloofde Carlos Gabrielle dr moeder niet? Dat had ik er dus totaal niet uitgehaald!
  dinsdag 25 april 2006 @ 23:29:49 #214
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37298359
Ik wist het eerst ook niet zeker, toen hij binnenkwam op het eind. Maar hij wilde haar niet meer als draagmoeder, en zei dat "bloed niet alles is", dus daar haalde ik het uit...
Alhoewel ik er nu over aan het nadenken ben geslagen, en het zou ook kunnen dat hij haar moeder wel gelooft, maar haar toch niet echt leuk vindt [het was ook overduidelijk dat ze hem wilde versieren], en dat hij nu concludeert dat hij dat "bloed" niet in zijn kind wil hebben, omdat hij zowel moeder als dochter slechte personen vindt.

Of denk ik nu te moeilijk?
pi_37298562
Nee, ik vond het wel overduidelijk dat Carlos best geshocked was dat die ma zo over Gabby praatte. En met dat 'blood isn't everything' wist ik helemaal dat hij haar niet geloofde.
pi_37298782
Mensen kijk aub eens wat beter naar de gezichtsuitdrukkingen dan naar de ondertiteling. Dit is al de zoveelste keer dat een overduidelijk teken, weer niet goed wordt begrepen.
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
  Moderator dinsdag 25 april 2006 @ 23:50:33 #217
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_37298964
Ik sluit me aan bij CryARiver, lijkt me toch overduidelijk dat Carlos Gabrielle's moeder niet geloofde. Dat was al duidelijk op het moment dat die moeder hem dat verhaal vertelde.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_37304504
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:50 schreef MaJo het volgende:
Ik sluit me aan bij CryARiver, lijkt me toch overduidelijk dat Carlos Gabrielle's moeder niet geloofde. Dat was al duidelijk op het moment dat die moeder hem dat verhaal vertelde.
Jup, echt zo'n uitdrukking van...omg Gabi had gelijk, haar moeder gelooft haar echt niet..
pi_37304704
Ik vond dat draagmoederschap wel ieuw. Dan is de moeder van Gabriella de oma én de moeder van dat kind. Begint bijna op incest te lijken
pi_37304736
Iemand die mij even kan vertellen wat ik heb gemist gisteren? Ik kreeg onverwachts bezoek, en heb het dus niet kunnen zien
  woensdag 26 april 2006 @ 10:25:11 #221
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37304772
Ik vind Gabi zo leuk! Echt met afstand het grappigste karakter uit de serie. 'I don't care if that woman shot those triplets out of her ASS!'. Whahaha.
En nee ik snapte ook niet waarom Carlos de moeder niet geloofde. Dat kwam als een verrassing. Wat ik ook niet begrijp is dat je na een val onvruchtbaar kunt worden
pi_37304902
Nou ja ze had een miskraam gehad toen ze was gevallen. Zou best kunnen dat er dan het een en ander kapot gaat van binnen. Ik ben sowieso niet zo zeker of je wel zo gemakkelijk een (kleine) vrucht verliest als je van de trap valt.

Maar het is voor het verhaal wel mooi
pi_37305004
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:11 schreef flubub het volgende:

[..]

Jup, echt zo'n uitdrukking van...omg Gabi had gelijk, haar moeder gelooft haar echt niet..
Ik zag juist: Omg, Gabi liegt als de neten!

.
  Moderator woensdag 26 april 2006 @ 10:42:32 #224
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_37305170
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:23 schreef lienelien het volgende:
Iemand die mij even kan vertellen wat ik heb gemist gisteren? Ik kreeg onverwachts bezoek, en heb het dus niet kunnen zien
Speciaal voor jou

Het begon met Bree die zich in een restaurant zat te bezatten en die zo dronken was dat ze in de tuin in slaap viel. De volgende dag pastte ze op de kinderen van Lynette waarbij ze weer een paar glaasjes wijn dron en in slaap viel. De kinderen liepen vervolgens weg, werden gevonden door een vreemde die Lynette opbelde en die confronteerde Bree. Bree bedacht een smoesje wat Lynette geloofde, totdat één van de buren (mrs McKrupsky of zoiets?) Lynette vertelde dat Bree een drankprobleem heeft. Bree ontkende dat natuurlijk maar Lynette zocht haar vuilnis door en vond een hele boel wijnflessen. Die zet ze bij Bree op de stoep met een briefje erbij "Still think you don't have a problem?"

De moeder van Gabrielle kwam op bezoek bij Carlos en Gabrielle. In een gesprek wordt duidelijk dat Gabrielle waarschijnlijk onvruchtbaar is door de val. Gabrielles moeder stelt voor draagmoeder te worden, wat Carlos een goed idee vind maar Gabrielle niet. Zij haat haar moeder omdat haar stiefvader haar misbruikt heeft en haar moeder dat heeft genegeerd. Carlos spreekt de moeder daarop aan en die verteld dat Gabrielle zelf erom gevraagd had en het dus geen verkrachting was. Carlos geloofd haar niet en zegt tegen Gabrielle dat adoptie toch wel een goed idee is (hij was daar eerst tegen omdat je dan geen bloedband hebt).

En dan was er nog een Susan/Karl/Edie verhaallijn die niet zo boeiend was. Susan en Karl zijn getrouwd en Edie had de ring ontdekt en dacht dat hij haar zou vragen. Later zei hij tegen Susan dat hij dat misschien wel ging doen, maar dat hebben we niet gezien.

Oh en die vader van Deirdre wil Paul Young doodhebben. Mike is naar Paul gegaan om te vertellen dat hij en Zach moeten vluchten. Zach hoorde dit gesprek en weet nu zeker dat Mike zijn vader is.

Dat was het dacht ik
pi_37305242
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Speciaal voor jou

*verhaaltje*
Lief, dankje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')