quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:23 schreef lienelien het volgende:Iemand die mij even kan vertellen wat ik heb gemist gisteren? Ik kreeg onverwachts bezoek, en heb het dus niet kunnen zien
![]()
Speciaal voor jou
Het begon met Bree die zich in een restaurant zat te bezatten en die zo dronken was dat ze in de tuin in slaap viel. De volgende dag pastte ze op de kinderen van Lynette waarbij ze weer een paar glaasjes wijn dron en in slaap viel. De kinderen liepen vervolgens weg, werden gevonden door een vreemde die Lynette opbelde en die confronteerde Bree. Bree bedacht een smoesje wat Lynette geloofde, totdat één van de buren (mrs McKrupsky of zoiets?) Lynette vertelde dat Bree een drankprobleem heeft. Bree ontkende dat natuurlijk maar Lynette zocht haar vuilnis door en vond een hele boel wijnflessen. Die zet ze bij Bree op de stoep met een briefje erbij "Still think you don't have a problem?"
De moeder van Gabrielle kwam op bezoek bij Carlos en Gabrielle. In een gesprek wordt duidelijk dat Gabrielle waarschijnlijk onvruchtbaar is door de val. Gabrielles moeder stelt voor draagmoeder te worden, wat Carlos een goed idee vind maar Gabrielle niet. Zij haat haar moeder omdat haar stiefvader haar misbruikt heeft en haar moeder dat heeft genegeerd. Carlos spreekt de moeder daarop aan en die verteld dat Gabrielle zelf erom gevraagd had en het dus geen verkrachting was. Carlos geloofd haar niet en zegt tegen Gabrielle dat adoptie toch wel een goed idee is (hij was daar eerst tegen omdat je dan geen bloedband hebt).
En dan was er nog een Susan/Karl/Edie verhaallijn die niet zo boeiend was. Susan en Karl zijn getrouwd en Edie had de ring ontdekt en dacht dat hij haar zou vragen. Later zei hij tegen Susan dat hij dat misschien wel ging doen, maar dat hebben we niet gezien.
Oh en die vader van Deirdre wil Paul Young doodhebben. Mike is naar Paul gegaan om te vertellen dat hij en Zach moeten vluchten. Zach hoorde dit gesprek en weet nu zeker dat Mike zijn vader is.
Dat was het dacht ik
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam