Toevallig moest ik afgelopen dinsdag ook opeens weer denken aan dat stukje uit het eerste seizoen waaruit bleek dat Tom was vreemdgegaan. Dat was toen zijn vader bij hen logeerde en doodleuk opeens in hun huis met een vrouw op de proppen kwam. Lynette was daar heel verontwaardigd over terwijl Tom er niet zo mee leek te zitten dat z'n vader z'n moeder bedroog. Daar werd Lynette toen nog bozer van, zo van, hoe kun je daar nou zo lakoniek over doen, als jij mij zou bedriegen zou dat echt het absolute einde van onze relatie zijn. Uit de manier waarop Tom toen keek kon je opmaken dat dat zeer waarschijnlijk al een keer gebeurd was.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:02 schreef Xurk het volgende:
En wat susiebel zegt zou misschien best kunnen, maar ik weet niet meer precies wanneer dat was, volgens mij kwam dat verhaallijn pas ver nadat hij het gesprek met zijn vader had toch?
Ze hebben er in ieder geval niet meer aan gerefereerd, dus ik hoop dat hij niet dat bedoelde![]()
Volgens mij was het meer dat hij zich toch niet zo gelukkig voelt als huisman.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:38 schreef Molline het volgende:
Wat ik heel raar vind: Tom die vorige week nog dolgelukkig met Lynette is en het nu ineens niet meer ziet zitten ... wat zit daar achter?![]()
Leek er wel op. Maar kwam wel wat uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:44 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer dat hij zich toch niet zo gelukkig voelt als huisman.
Maar dat kan ik verkeerd hebben. We zullen zien...![]()
Ik had 'm voor 35 van iemand overgekochtquote:
ja zooooo flauw.....quote:Op woensdag 19 april 2006 13:11 schreef Nuna het volgende:
Nou, de Nederlandse cliché's worden ook even fijn aangehaald
Ja, dit vind ik ook stomquote:Op woensdag 19 april 2006 14:49 schreef MaJo het volgende:
Bizar hoe slecht dit topic looptEerst liep het heel goed maar nu reageert er nog nauwelijks iemand...
Snap ik ook niet neequote:Op woensdag 19 april 2006 15:32 schreef Xurk het volgende:
[..]
En ik vind die zus van Martha Huber nog steeds raar; wtf heeft zij er nou aan om te zitten stoken tussen die opa, Mike, Zach en Paul?
Nou haar zus is toch vermoord door Paul? Zij gaat er voor zorgen dat Paul straks zijn zoon moet opgeven (eigenlijk dus Mike's zoon). Zoiets?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Snap ik ook niet nee
Het is gewoon een stokerd, net als haar zus
Ohja, da's idd zoquote:Op woensdag 19 april 2006 16:02 schreef octopussy het volgende:
[..]
Nou haar zus is toch vermoord door Paul? Zij gaat er voor zorgen dat Paul straks zijn zoon moet opgeven (eigenlijk dus Mike's zoon). Zoiets?
Vraagje wie was haar zus ook weer? Martha Huber? Ik heb namelijk een paar afleveringen van seizoen 1 niet gezien, waardoor ik die verhaallijn niet helemaal snap.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:02 schreef octopussy het volgende:
[..]
Nou haar zus is toch vermoord door Paul? Zij gaat er voor zorgen dat Paul straks zijn zoon moet opgeven (eigenlijk dus Mike's zoon). Zoiets?
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:11 schreef Nuna het volgende:
[..]
Vraagje wie was haar zus ook weer? Martha Huber? Ik heb namelijk een paar afleveringen van seizoen 1 niet gezien, waardoor ik die verhaallijn niet helemaal snap.
Ja en dat heb ik dus gemist omdat de video ermee ophield net op het punt dat Betty het ging vertellen aan Bree!!quote:Op woensdag 19 april 2006 15:32 schreef Xurk het volgende:
Hoogtepunt van de aflevering was dat we eindelijke precieze toelichting kregen over wat Caleb gedaan heeft!
Nou, ik vermoed dat dit nog steeds niet het echte verhaal is. Vooral ook om het feit dat men erbij vertelde dat Caleb het allemaal niet precies meer weet.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:32 schreef Xurk het volgende:
...Hoogtepunt van de aflevering was dat we eindelijke precieze toelichting kregen over wat Caleb gedaan heeft!...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste, zo zou ik het script schrijven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat viel mij ook op. Haar benen zijn volgens mij dunner dan haar armen, het zag er best wel anorectisch uit.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:32 schreef Molline het volgende:
Waar ik nogal van schrok waren de benen (zeg maar 'stokjes') van Susan!!!! in de scene toen ze naast haar ex-man op het trapje voor het huis zat en ze besloten te gaan trouwen.
Wat heeft die lelijke benen zeg, zo mager. Ze zal toch geen anorexia hebben?![]()
Die serie is toch ook al járen oud?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:35 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik zapte laatst langs een aflevering van Loïs en Clarke, waar die actrice die Susan speelt ook in speelt en daarin had ze een veel boller gezicht. Volgens mij is ze enorm afgevallen daarna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |