Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
moet je echt gaan klage bij games.fok.nlquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:40 schreef BlueCurl het volgende:
mschol... dat handje op je avater is zo mega irritant
edit: ohw is van wedstrijd
waar was je dan? en nu ben je in tallahassee of in nl? was thuisquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef devzero het volgende:
Vrijdag eindelijk weer naar huis naar mijn kat
Hopelijk zit ze geen week alleen thuis?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef devzero het volgende:
Vrijdag eindelijk weer naar huis naar mijn kat
Ik zit 2 weken bij een collega in Pittsburgh. Is wel leuk, beetje samenwerken, maar op een gegeven moment wil je toch ook weer in je eigen bedje liggen ipv 2 weken logeren bij iemand die je niet zo goed kent.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
waar was je dan? en nu ben je in tallahassee of in nl? was thuis?
Dus je hebt het wel naar je zin daar als je ons kikkerlandje niet mistquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit 2 weken bij een collega in Pittsburgh. Is wel leuk, beetje samenwerken, maar op een gegeven moment wil je toch ook weer in je eigen bedje liggen ipv 2 weken logeren bij iemand die je niet zo goed kent.
En ik heb een "oppasser" voor mijn kat
Oh en nl beschik ik eigenlijk niet als thuis
whehehe voor thomas Jump hoef je niet bang te zijn tot vanaafquote:
Op school hebben we ook internet hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehehe voor thomas Jump hoef je niet bang te zijn tot vanaafie heeft de hele dag school
edit: whoepsie
Na 1 dag zou ze al haar melk op opgedronken hebben, volgende dag is die toch niet goed meer. Ze zou janken aan de deur tot er iemand komtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat zou zoemie doen als ze hele week alleen zou zijn maar wel met genoeg voer e.d.?
ga je toch niet programerenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:53 schreef devzero het volgende:
Helemaal geen zin om op te staan...maar er moet weer druk geprogrameerd worden (C++)
Maar eerst maar eens een kop koffie
Nu welquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:47 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ohwbij frans ook
en nu lekker datacommen
?
whose line? 7.07 is zo damn goed zeker als ze bij sfah zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Nu wel
Maar zitten op netwerk met routers enzo, dus geen internet. Maar nu even kabel verstoken
Ik zal er deze avond naar kijkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whose line? 7.07 is zo damn goed zeker als ze bij sfah zijn
en ik heb ryan nog niet "winnaar" zien zijn... jij?
Ook goed?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
doe dan ook meteen 7.8 greatest hits
normaal greatest hits niet zo tof maar deze is echt mega tofquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:09 schreef Jump het volgende:
[..]
Ook goed?
Nouja, eerst nog les tot 17u50, en dan naar mams haar werk voor naar huis te gaan
Have funquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
normaal greatest hits niet zo tof maar deze is echt mega tof![]()
ik strakkies weer hap tjap kop af doen
Ojee, die was megazalig inderdaagquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
doe dan ook meteen 7.8 greatest hits
het zou je maar overkomenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:03 schreef Jump het volgende:
FP:
Telegraaf blundert met 'criminele' FOK!ker
NWS:
Geqxon in de telegraaf (als crimineel) #2
Geqxon in de telegraaf (als crimineel)
De rest:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)crime/060308-fok.xml
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/012714.html#comments![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 06:46 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben er weer vandoor helaas!
Tot vanavond
Hier is pc gewoon aan me stereo gekoppeld (zo'n 8 jaar oud ofzo) en is goed geluid. Maar denk niet dat je een ganse steroe wilt bij je laptopquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:21 schreef Slarioux het volgende:
Denk eens ff mee?
Wat is er mis met fullrange speakers? (Waarom is alles 2.1?)
voordat ik doorhad dat het faithless was d8 ik iets heel anders te zien op het plaatje... maar ga niet prijsgeven wat dat wasquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
voordat ik doorhad dat het faithless was d8 ik iets heel anders te zien op het plaatje... maar ga niet prijsgeven wat dat was
Denk wel dat ik ergens 1 aflevering heb om een windows 95 cd'tjequote:Op donderdag 9 maart 2006 21:33 schreef BlueCurl het volgende:
spirited away is toffe film
en jump heeft nooit happy days gezien en kan ik ook niet met mijn fons smiley patsen
jah dat liedje enkelquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:34 schreef Jump het volgende:
[..]
Denk wel dat ik ergens 1 aflevering heb om een windows 95 cd'tje
Heb je die cd ook?quote:
Heb ik ook al gedaan met verschillende cd'squote:Op donderdag 9 maart 2006 21:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
volgens mij heb ik windows crash ooit eens uit wanhoop vernietigd...
i knoiw en ben nu druk bezig me studio ghibli films collectie aan het uitbreidenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:33 schreef BlueCurl het volgende:
spirited away is toffe film
als je met je ouders op vakantie ben in een tuf tuf camper en er zitten van die kleine ventilatoren achterin omdat de ramen niet open kunnen... kun je heel goed al je servetten van de MacD erdoor doen en dan als je na lang rijden een stop maakt en je ouders willen uit het keuken kastje wat te drinken pakken en dus kijken ze om en ze zien dan de witte vloer ipv de donkerblauwe... dat is pas leuk...quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:40 schreef Jump het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan met verschillende cd's
Ooit eens een beer in venteliator gegooit ook. Beer was nog compleet, maar en ventilator met 2 ipv 3 wieken draait niet goed
Je kan ze ook richting de ouders schietenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:48 schreef BlueCurl het volgende:
wat je ook kunt doen is met rietjes van de MacD en servetjes het natte propjes schieten in de camper... je ouders zitten toch te ver weg om het door te hebben. en dan zit ineens het hele dak onder de witte propjes... en dan pa maar denken dat er door de voorramen pluizen van bomen oid naar binnen zijn gekomen
nee want dan worden ze boos en mag je de rest van de vakantie geen rietje meer gebruiken... en ook niet meer langs macD rstaurants enzo (jaja ik en broer waren toen wat jonger)quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:49 schreef Jump het volgende:
[..]
Je kan ze ook richting de ouders schieten
Whèhèhèquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:53 schreef BlueCurl het volgende:
nog wat leuks... keukenkastje zat een extra beveiliging op dat ie niet kon openrollen tijdens het rijden... dan kreeg je bijvoorbeeld acties van augurken pot open over de vloer... lekkere geur en bende enzo... die express open doen als ouders hem enkel uit gewoonte dichtdoen en er niet echt op letten en dan wachten tot de eerste goede bocht komt
ik ben heel lang heel erg wagenziek geweest. dat was iets standaards voor mij om te doen hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:55 schreef Jump het volgende:
[..]
WhèhèhèLiever dat dan wat ik eens gedaan heb
Auto ondergekotst
klinkt bekendquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:44 schreef SHERMAN het volgende:
php en mysql is best wel tof.
Alleen slecht voor mijn slaap.
Erg slecht.
hetzelfde als je om een uur of 10 een game startquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:44 schreef SHERMAN het volgende:
php en mysql is best wel tof.
Alleen slecht voor mijn slaap.
Erg slecht.
Met games kan ik meestal wel stoppen. Als ik ga Devven wordt het altijd nachtwerk.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hetzelfde als je om een uur of 10 een game start
En dan in bed nog een uur ideeen gaan bedenken.quote:
Ook leuk effect ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hetzelfde als je om een uur of 10 een game start
en de volgende dag je maar afvragen wat de goede nou waren...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En dan in bed nog een uur ideeen gaan bedenken.
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en de volgende dag je maar afvragen wat de goede nou waren...
Het niet opschrijven inderdaad.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en de volgende dag je maar afvragen wat de goede nou waren...
Valt op door die megairrante smilyquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:58 schreef SHERMAN het volgende:
Damm, deze gozer heeft echt overal bagger reacties.
http://forum.fok.nl/user/history/67251
klinkt weeer bekendquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En dan in bed nog een uur ideeen gaan bedenken.
Allemaal sites met scripts en turtorials bookmarken?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:02 schreef mschol het volgende:
als ik iets handigs vind dan is het idd bookmartk, probleem is dat je lijst met bookmarks zo ellendig lang word, zit nou al enkele sconden te scrollen wil ik onder aan zijn (en ik draai op 1280x1024..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Allemaal sites met scripts en turtorials bookmarken?
gooi het maar weer dicht... niemand reageerd toch meerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:49 schreef devzero het volgende:
Eindelijk thuisNa 2 weekjes in de kou, weer lekker thuis in warm Florida
Probleem opgelost, dus dit topic mag dicht
hoe heten je mappen en bestanden dan ???quote:Op zondag 12 maart 2006 15:52 schreef SHERMAN het volgende:
Zoek de fout.
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/fokforum/vaaaag_thumb.png]afbeelding]
[/URL]
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:28 schreef SHERMAN het volgende:
Ik wil dat windows2003 AD doet wat ik wil.
whehe okquote:Op maandag 13 maart 2006 18:40 schreef Jump het volgende:
Je mag ook voor mij een dagje naar school gaan in mijn plaats
Ook goedquote:
in grote groep zou je niet opvallen voor de docenten. Voor die uit me klas welquote:Op maandag 13 maart 2006 19:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hoe zouden ze daarop reageren... studenten en docenten e.d ?
whehehe bij les fransquote:Op maandag 13 maart 2006 19:30 schreef Jump het volgende:
[..]
in grote groep zou je niet opvallen voor de docenten. Voor die uit me klas wel
als je alles gezien hebt moet je ineens weer een leven gaan creeerenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:09 schreef mschol het volgende:zit nu op 98% van transformers nog slechts 5 uur te gaan... en is al ongveer 300 uur bezig
![]()
Samen met pain en vin heb je ook niet meer franse woorden nodig.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:49 schreef BlueCurl het volgende:
ikkuh met me bonjour, oui, kamion, jambon en au revoirwant veel meer weet ik niet
vin weet ik das wijnquote:Op maandag 13 maart 2006 20:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Samen met pain en vin heb je ook niet meer franse woorden nodig.
"het" wachtwoord?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:36 schreef BlueCurl het volgende:
wee hier iemand of het ww van mysql te veranderen is? ergens in bestandje ofzo?
juistquote:Op maandag 13 maart 2006 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
"het" wachtwoord?
En het is niet echt een bestandje, maar gewoon een tabel in je database. Als je het "root" password kwijt ben kun je onder unix gewoon mysqld opstarten met "--skip-grant-tables" en dan je password resetten, bv met mysqladmin.
quote:
http://fia181-83.dsl.hccnet.nlquote:Op maandag 13 maart 2006 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]kun je databases draaien onder windows? Straks ga je nog vertellen dat er ook webservers zijn die draaien op windows machines
![]()
quote:System Windows NT WIN2003SERVER 5.2 build 3790
Build Date Mar 30 2005 17:32:35
Server API Apache
Virtual Directory Support enabled
Configuration File (php.ini) Path C:\WINDOWS\php.ini
PHP API 20020918
PHP Extension 20020429
Zend Extension 20021010
Debug Build no
Thread Safety enabled
Registered PHP Streams php, http, ftp, compress.zlib
apache en iis hier straks beide op 1 machinequote:Op maandag 13 maart 2006 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]kun je databases draaien onder windows? Straks ga je nog vertellen dat er ook webservers zijn die draaien op windows machines
![]()
meeste , of een van de meest recenste versies van de 1.3.xx reeks.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:51 schreef devzero het volgende:
Alleen wel een erg oude versie van apache
[..]
doen ze hier al:quote:Op maandag 13 maart 2006 21:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
apache en iis hier straks beide op 1 machine
Als je ssl aan hebt gezet, dan zet je toch gewoon een virtual host op met "sslengine on" e.d. met poort 443 (de default voor https)? (met een self-signed certificate neem ik aan)quote:Op maandag 13 maart 2006 22:28 schreef mschol het volgende:
heb zelfs openSSL aangezet...
vraag me nu alleen nog af of ik nu ook https:// ondersteun,,
geen idee , ik zou egff moeten zoeken...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je ssl aan hebt gezet, dan zet je toch gewoon een virtual host op met "sslengine on" e.d. met poort 443 (de default voor https)? (met een self-signed certificate neem ik aan)
1 2 3 | SERVER_SIGNATURE <address>Apache/2.2.0 (Win32) DAV/2 mod_ssl/2.2.0 OpenSSL/0.9.8a mod_autoindex_color PHP/5.1.1 Server at localhost Port 80</address> SERVER_SOFTWARE Apache/2.2.0 (Win32) DAV/2 mod_ssl/2.2.0 OpenSSL/0.9.8a mod_autoindex_color PHP/5.1.1 |
Idem, echt te duurquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:14 schreef devzero het volgende:
Ik vind die logitech diNovo wel lekker, alleen heb ik er het geld niet voor over
dat wordt overwerkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:45 schreef mschol het volgende:
godverdegod ver, denk ik op me stage de server te herstarten, sterft dat ding
nu hebben ze op beide lokaties geen internet en geen logon server
kut zooi
http://tud.at/programm/apache-ssl-win32-howto.php3quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:47 schreef mschol het volgende:
en ik heb kennelijk voor https de modules mod_ssl nodig?
weet iemand waar ik die kan downloaden , de binary gecompiled en wel? voor win 32 apache 1.3.33
nou niet echt, officieel ben ik namelijk niet in het beheer v/d server dat is het computer bedrijf ITS computers..quote:
das niet echt snugger bedacht dan...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:15 schreef Jump het volgende:
Zo, dat centrale gedoe er weer uit. Idee is goed voor kleine indexe enzo. Maar als er niet gereageerd wordt in zo'n topic zakt het alsnog weg. Dus ze blijven niet altijd zichtbaar
Dat was Danny's ideequote:
Het idee was natuurlijk hartstikke goed, maar niet helemaal goed doordacht. De centrale topics moeten centraal in het midden geplaatst worden. Dus aan top de sticky topics, onderin de gesloten topics en in het midden in de centrale.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:15 schreef Jump het volgende:
Zo, dat centrale gedoe er weer uit. Idee is goed voor kleine indexe enzo. Maar als er niet gereageerd wordt in zo'n topic zakt het alsnog weg. Dus ze blijven niet altijd zichtbaar
ik weet niet maar om de een of andere reden klinkt mij dat hee erg bekend in de oren...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Het idee was natuurlijk hartstikke goed, maar niet helemaal goed doordacht. De centrale topics moeten centraal in het midden geplaatst worden. Dus aan top de sticky topics, onderin de gesloten topics en in het midden in de centrale.
En om het wat makkelijker te maken, moeten alle topics die niet sticky of gesloten zijn, centraal worden gemaakt.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 07:45 schreef mschol het volgende:morghe , moet maar weer eens langs school
gelukkig heb ik die nu juist ook nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:14 schreef devzero het volgende:
Ik vind die logitech diNovo wel lekker, alleen heb ik er het geld niet voor over
ik ga vanaaf ook naar schoolquote:Op woensdag 15 maart 2006 07:45 schreef mschol het volgende:morghe , moet maar weer eens langs school
wat wordt er mee gedaan dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey allemaal, heb even een vraagje. Mijn zus heeft een nieuwe moederbord gekocht namelijk de: Asus P4V800D-X (Via PT880 Ultra) nu moet ze een nieuwe videokaart hebben die 8X ondersteunt. Ze wil er niet te veel voor uitgeven, rond de 35 euro, nu weet ik niet welke videokaart daarvoor het beste isiemand enig idee?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tegenwoordig wel, maar mijn ATI 7500 all in wonder en mijn GF3 Ti200 heeft alleen 4X ondersteuning helaas, anders kon ze die ATI 7500 wel van mij krijgen.
Welke merk is eigelijk de beste? ATI of Nvidia 4 serie's
Welke dan wel? * devzero is nog steeds op zoek naar een goed toetsenbord wat niet een hoop centjes kostquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
gelukkig heb ik die nu juist ook niet
bij de mediamarkt van 50 euro draadloos met muis. maar ik denk niet dat je ff hier naar de mediamarkt zal komenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Welke dan wel? * devzero is nog steeds op zoek naar een goed toetsenbord wat niet een hoop centjes kost
Mogge!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:04 schreef devzero het volgende:
Alleen heb ik geen extra muis nodig en mijn kat wil dit soort muizen niet opeten.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:04 schreef devzero het volgende:
Alleen heb ik geen extra muis nodig en mijn kat wil dit soort muizen niet opeten.
2 uurquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:32 schreef BlueCurl het volgende:
wat ben ik stroom afhankelijk zeg... stroomstoring hiero voor ongeveer 2 uurtjes. ik heb me ook letterlijk 2 uur doodverveeld
Zal ik hem inkoppen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef devzero het volgende:
[..]
2 uurJe had natuurlijk ook gewoon kunnen afwassen, stofzuigen en schoonmaken. Om alvast te wennen aan het leven na school
![]()
heb in 15 minuten me kamer op orde gebracht...quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef devzero het volgende:
[..]
2 uurJe had natuurlijk ook gewoon kunnen afwassen, stofzuigen en schoonmaken. Om alvast te wennen aan het leven na school
![]()
Onze ook niet, vogels en kikkers enzo welquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Die kat is zeker weer veel te verwend dat ie nieteens alle muizen wil opeten...
Een lekkerbek kat dus, waarom een logitech muis een als je ook kikkers kunt krijgenquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:09 schreef Jump het volgende:
[..]
Onze ook niet, vogels en kikkers enzo wel
krokant van buiten of slijmerig...quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Een lekkerbek kat dus, waarom een logitech muis een als je ook kikkers kunt krijgen
Slijmirig?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
krokant van buiten of slijmerig...
ik weet wel wat ik zou willen
jah. een kikker is slijmerigquote:
iig niet door BlueCurlquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:59 schreef devzero het volgende:
Oesters zijn ook slijmerig en die worden ook door veel mensen gegeten.
daar is diegene lang mee bezig geweest damn!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:47 schreef mschol het volgende:
voor mensen die de weblog niet lezen :
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=126969
vliegdek schip op bestelling
echt niet, dat zet je op ebay, kan je denk ik heeel veel geld voor vangenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:05 schreef devzero het volgende:
En nu verhuist dat schip naar de zolder waar het over 50 jaar vandaan zal worden gehaald, afgestoft en bij de vuilnis zal worden gezet
Inderdaadquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
daar is diegene lang mee bezig geweest damn!
van die blauwe envelop-verstuurders?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo ik kan effe 1400 euro vangen, goed voor een mooi systeempje
Zo lang ga ik vandaag niet werkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:43 schreef mschol het volgende:
[..]
idd
maar eerst tot een uurtje of 4 op me stge zitten
wie zegt dat ik de hele tijd werkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo lang ga ik vandaag niet werken
3 uur wil ik echt wel weg zijn
Van wie andersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 06:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
van die blauwe envelop-verstuurders?
begint idd leuk dan zo'n jaarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hopa nog effe 239 terug van de ziekenfonds! Zo mijn jaartje kan al niet beter beginnen!
Komt mijn vriendin vanavond ook nog eens tot Zondagquote:
1 2 3 4 5 6 7 | using ( FileStream bestand = File.Open( @"data.xml" , FileMode.OpenOrCreate , FileAccess.ReadWrite ) ) { XmlSerializer formatter = new XmlSerializer( db.GebruikersLijst.GetType() ); formatter.Serialize( bestand , db.GebruikersLijst ); } // using |
was dat nu weer voor een dag?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:14 schreef devzero het volgende:
Ja, bijna weekend.nog 1 meeting en 1 werkoverleg en dan ook maar eens kijken wat ze hier doen voor st patricks day
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:21 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge iedereen!!111oneoneone111
Ja, en dat is weer anders dan de VS-versie denk ik zo..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:26 schreef devzero het volgende:
[..]
niet dat ik heb gekeken wat het is...iets iers
8.5/10 (22,383 votes)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:12 schreef mschol het volgende:
net hotel rwanda gekeken, best een pittige film
dat is hij zeker waardquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
8.5/10 (22,383 votes)
Dat mag dan ook wel, gezien het hoge cijfer van ImDB
ik ben gister in de bios naar syriana geweest. erg lastige film. sommige vinden het een cliche verhaal omdat iedereen zogenaamd al weet hoe het zit tussen de amerikanen, corruptie en olievelden... maar het is zo mega goed gefilmt. enigste die mega niet zijn acteerwerk deed was matt damon... maar voor de rest was het echt een klasse film...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:12 schreef mschol het volgende:
net hotel rwanda gekeken, best een pittige film
bij vlagen leuk....quote:Op maandag 20 maart 2006 17:09 schreef devzero het volgende:
Eergisteren naar V for Vendetta geweest, aardige film, bij vlagen leuk, maar die 2% romantiek hadden ze er wel uit kunnen laten (zat ook niet in het originele stripboek).
Gisteren naar Transamerica geweest, wel geinig.
Het is wel een leuke film en de effecten zijn wel leuk (maar haalt het niet bij films als de matrix), alleen soms komt het acteerwerk een beetje knullig over. En toen Evey V op zijn masker zoende lag de hele bioscoop in een deukquote:Op maandag 20 maart 2006 17:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
bij vlagen leuk....
had voor mij naast a scanner darkly de leukste film van dit jaar moeten zijn d8 ik
succes , als het goed is ligt hij namelijk nog nergens op legale dvdquote:
Hmm, jij hebt em dus al uitgepakt?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
succes , als het goed is ligt hij namelijk nog nergens op legale dvd
me broer kreeg een verse lading binnen vandaag, is nu nog in seal![]()
![]()
nu nog niet, maar over max een half uurtje wel want dan ga ik em kijkenquote:
ik lig over een half uur in me nest denk ikquote:Op maandag 20 maart 2006 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
nu nog niet, maar over max een half uurtje wel want dan ga ik em kijken
schijnt errug cool te zijn
das niet zo best... hebbie gedaan dan precies?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:36 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb het idee dat ik een nieuw 1gb reepje van corsair heb gesloopt.
En als je alleen die 1GB er in zit?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:58 schreef SHERMAN het volgende:
Er zit in 2 keer 256mb ram, DDR-SDRAM, pc2100.
Ik wil er in doen, 1 keer 1gb, DDR400, pc3200.
Zou toch gewoon moeten werken.![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:01 schreef mschol het volgende:
nu nog niet, maar over max een half uurtje wel want dan ga ik em kijken
Duurt die film zo langquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:13 schreef BlueCurl het volgende:
luilakquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:46 schreef Jump het volgende:
Weer een tof labo, nog niet gedaan naan een uur
Wel op het gemak naar muziek luisteren
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:46 schreef SHERMAN het volgende:
Bij mijn broertje doet ie het wel, ik ga dus vrijdag het mobo omwisselen, hij krijgt mijn PIV 2.53Ghz, ik zijn Athlon 2600+. Met 1.25Gb ram.
ik zou op website van de fabrikant kijken, daar moet het iig staan hoeveel geheugen 't aan kan..quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:49 schreef SHERMAN het volgende:
mb kan 2 gieg aan en er zijn maar 2 banken, dus ja, 1 gieg zou ie aan moeten kunnen.
Plaspauzequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:53 schreef mschol het volgende:
WTF !?!?!?!
film schindlers list is gewoon verdeeld over 2 discs...
dus als je em helemaal wilt kijken moet je disc swappen
Extended edition?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:53 schreef mschol het volgende:
WTF !?!?!?!
film schindlers list is gewoon verdeeld over 2 discs...
dus als je em helemaal wilt kijken moet je disc swappen
hmm nee de 2 disc das de SEquote:
Sorry, het is laat, ik ben wat moe en meligquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
niet grappig, vind ik matig... maarja niks an te doen...
Volgens website moet het geen probleem zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik zou op website van de fabrikant kijken, daar moet het iig staan hoeveel geheugen 't aan kan..
Ach, zoveel moeite is het niet, of jij moet een leuk mb + cpu aanbieding ergens gezien hebben.quote:
dat is sowieso nooit dacht ik, maximaal 1.5-2u op 1 disc..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm nee de 2 disc das de SE
en het zal mij de EE ook wel zo zijn (film duurt iets van 3-4 uur oid...
dat wil je niet op 1 dvd proppen als je er toch meerdere maakt
harry potter(s) ~3 uur ook op 1 disc...quote:Op donderdag 23 maart 2006 06:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat is sowieso nooit dacht ik, maximaal 1.5-2u op 1 disc..
ik vind hem niet grappig of speciaal eigenlijk... beetje standaardquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:34 schreef mschol het volgende:
http://www.localhost.nl/stuff/irak/
whhehehe
ohquote:Op donderdag 23 maart 2006 07:32 schreef mschol het volgende:
[..]
harry potter(s) ~3 uur ook op 1 disc...
* Sjowhan kent de eigenaar van localhost.nlquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:34 schreef mschol het volgende:
http://www.localhost.nl/stuff/irak/
whhehehe
tis de eerste die ik tegen kwam, kon er wel om lachequote:Op donderdag 23 maart 2006 11:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vind hem niet grappig of speciaal eigenlijk... beetje standaard
hee dat klinkt bekendquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:18 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan hoopt dat hij binnenkort zijn loon kan verwachten
Heb een beetje geldtekort nu
het is meer van ik-kan-geen-eten-kopen-over-x-dagenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hee dat klinkt bekend
those dvd's are killing my money
jaa das kutquote:Op vrijdag 24 maart 2006 06:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
het is meer van ik-kan-geen-eten-kopen-over-x-dagen
Wou dat ik ook wat kreegquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:18 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan hoopt dat hij binnenkort zijn loon kan verwachten
Er zullen vast wel adaptertjes zijn daarvoor. Alleen beetje veel moeite enkel voor het bij plaatsen van wat geheugenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:21 schreef SHERMAN het volgende:
Godver, net bezig om de moederbord te switchen, kom ik er achter dat de voeding van mijn broertje niet zo'n Pentium4 stekkertje voor het mobo heeft.
heb jij een probleem erbijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:21 schreef SHERMAN het volgende:
Godver, net bezig om de moederbord te switchen, kom ik er achter dat de voeding van mijn broertje niet zo'n Pentium4 stekkertje voor het mobo heeft.
Ik neem aan dat dat je vriendin is in je usericon?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga zo naar mijn vriendindie is vandaag jarig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |