Ik zal er deze avond naar kijkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whose line? 7.07 is zo damn goed zeker als ze bij sfah zijn
en ik heb ryan nog niet "winnaar" zien zijn... jij?
Ook goed?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
doe dan ook meteen 7.8 greatest hits
normaal greatest hits niet zo tof maar deze is echt mega tofquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:09 schreef Jump het volgende:
[..]
Ook goed?
Nouja, eerst nog les tot 17u50, en dan naar mams haar werk voor naar huis te gaan
Have funquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
normaal greatest hits niet zo tof maar deze is echt mega tof![]()
ik strakkies weer hap tjap kop af doen
Ojee, die was megazalig inderdaagquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
doe dan ook meteen 7.8 greatest hits
het zou je maar overkomenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:03 schreef Jump het volgende:
FP:
Telegraaf blundert met 'criminele' FOK!ker
NWS:
Geqxon in de telegraaf (als crimineel) #2
Geqxon in de telegraaf (als crimineel)
De rest:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)crime/060308-fok.xml
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/012714.html#comments![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 06:46 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben er weer vandoor helaas!
Tot vanavond
Hier is pc gewoon aan me stereo gekoppeld (zo'n 8 jaar oud ofzo) en is goed geluid. Maar denk niet dat je een ganse steroe wilt bij je laptopquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:21 schreef Slarioux het volgende:
Denk eens ff mee?
Wat is er mis met fullrange speakers? (Waarom is alles 2.1?)
voordat ik doorhad dat het faithless was d8 ik iets heel anders te zien op het plaatje... maar ga niet prijsgeven wat dat wasquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
voordat ik doorhad dat het faithless was d8 ik iets heel anders te zien op het plaatje... maar ga niet prijsgeven wat dat was
Denk wel dat ik ergens 1 aflevering heb om een windows 95 cd'tjequote:Op donderdag 9 maart 2006 21:33 schreef BlueCurl het volgende:
spirited away is toffe film
en jump heeft nooit happy days gezien en kan ik ook niet met mijn fons smiley patsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |