Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
moet je echt gaan klage bij games.fok.nlquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:40 schreef BlueCurl het volgende:
mschol... dat handje op je avater is zo mega irritant
edit: ohw is van wedstrijd
waar was je dan? en nu ben je in tallahassee of in nl? was thuisquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef devzero het volgende:
Vrijdag eindelijk weer naar huis naar mijn kat
Hopelijk zit ze geen week alleen thuis?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef devzero het volgende:
Vrijdag eindelijk weer naar huis naar mijn kat
Ik zit 2 weken bij een collega in Pittsburgh. Is wel leuk, beetje samenwerken, maar op een gegeven moment wil je toch ook weer in je eigen bedje liggen ipv 2 weken logeren bij iemand die je niet zo goed kent.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
waar was je dan? en nu ben je in tallahassee of in nl? was thuis?
Dus je hebt het wel naar je zin daar als je ons kikkerlandje niet mistquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit 2 weken bij een collega in Pittsburgh. Is wel leuk, beetje samenwerken, maar op een gegeven moment wil je toch ook weer in je eigen bedje liggen ipv 2 weken logeren bij iemand die je niet zo goed kent.
En ik heb een "oppasser" voor mijn kat
Oh en nl beschik ik eigenlijk niet als thuis
whehehe voor thomas Jump hoef je niet bang te zijn tot vanaafquote:
Op school hebben we ook internet hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehehe voor thomas Jump hoef je niet bang te zijn tot vanaafie heeft de hele dag school
edit: whoepsie
Na 1 dag zou ze al haar melk op opgedronken hebben, volgende dag is die toch niet goed meer. Ze zou janken aan de deur tot er iemand komtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat zou zoemie doen als ze hele week alleen zou zijn maar wel met genoeg voer e.d.?
ga je toch niet programerenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:53 schreef devzero het volgende:
Helemaal geen zin om op te staan...maar er moet weer druk geprogrameerd worden (C++)
Maar eerst maar eens een kop koffie
Nu welquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:47 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ohwbij frans ook
en nu lekker datacommen
?
whose line? 7.07 is zo damn goed zeker als ze bij sfah zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Nu wel
Maar zitten op netwerk met routers enzo, dus geen internet. Maar nu even kabel verstoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |