Ojee, die was megazalig inderdaagquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
doe dan ook meteen 7.8 greatest hits
het zou je maar overkomenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:03 schreef Jump het volgende:
FP:
Telegraaf blundert met 'criminele' FOK!ker
NWS:
Geqxon in de telegraaf (als crimineel) #2
Geqxon in de telegraaf (als crimineel)
De rest:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)crime/060308-fok.xml
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/012714.html#comments![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 06:46 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben er weer vandoor helaas!
Tot vanavond
Hier is pc gewoon aan me stereo gekoppeld (zo'n 8 jaar oud ofzo) en is goed geluid. Maar denk niet dat je een ganse steroe wilt bij je laptopquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:21 schreef Slarioux het volgende:
Denk eens ff mee?
Wat is er mis met fullrange speakers? (Waarom is alles 2.1?)
voordat ik doorhad dat het faithless was d8 ik iets heel anders te zien op het plaatje... maar ga niet prijsgeven wat dat wasquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
voordat ik doorhad dat het faithless was d8 ik iets heel anders te zien op het plaatje... maar ga niet prijsgeven wat dat was
Denk wel dat ik ergens 1 aflevering heb om een windows 95 cd'tjequote:Op donderdag 9 maart 2006 21:33 schreef BlueCurl het volgende:
spirited away is toffe film
en jump heeft nooit happy days gezien en kan ik ook niet met mijn fons smiley patsen
jah dat liedje enkelquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:34 schreef Jump het volgende:
[..]
Denk wel dat ik ergens 1 aflevering heb om een windows 95 cd'tje
Heb je die cd ook?quote:
Heb ik ook al gedaan met verschillende cd'squote:Op donderdag 9 maart 2006 21:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
volgens mij heb ik windows crash ooit eens uit wanhoop vernietigd...
i knoiw en ben nu druk bezig me studio ghibli films collectie aan het uitbreidenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:33 schreef BlueCurl het volgende:
spirited away is toffe film
als je met je ouders op vakantie ben in een tuf tuf camper en er zitten van die kleine ventilatoren achterin omdat de ramen niet open kunnen... kun je heel goed al je servetten van de MacD erdoor doen en dan als je na lang rijden een stop maakt en je ouders willen uit het keuken kastje wat te drinken pakken en dus kijken ze om en ze zien dan de witte vloer ipv de donkerblauwe... dat is pas leuk...quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:40 schreef Jump het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan met verschillende cd's
Ooit eens een beer in venteliator gegooit ook. Beer was nog compleet, maar en ventilator met 2 ipv 3 wieken draait niet goed
Je kan ze ook richting de ouders schietenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:48 schreef BlueCurl het volgende:
wat je ook kunt doen is met rietjes van de MacD en servetjes het natte propjes schieten in de camper... je ouders zitten toch te ver weg om het door te hebben. en dan zit ineens het hele dak onder de witte propjes... en dan pa maar denken dat er door de voorramen pluizen van bomen oid naar binnen zijn gekomen
nee want dan worden ze boos en mag je de rest van de vakantie geen rietje meer gebruiken... en ook niet meer langs macD rstaurants enzo (jaja ik en broer waren toen wat jonger)quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:49 schreef Jump het volgende:
[..]
Je kan ze ook richting de ouders schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |