Ja, en dat is weer anders dan de VS-versie denk ik zo..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:26 schreef devzero het volgende:
[..]
niet dat ik heb gekeken wat het is...iets iers
8.5/10 (22,383 votes)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:12 schreef mschol het volgende:
net hotel rwanda gekeken, best een pittige film
dat is hij zeker waardquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
8.5/10 (22,383 votes)
Dat mag dan ook wel, gezien het hoge cijfer van ImDB
ik ben gister in de bios naar syriana geweest. erg lastige film. sommige vinden het een cliche verhaal omdat iedereen zogenaamd al weet hoe het zit tussen de amerikanen, corruptie en olievelden... maar het is zo mega goed gefilmt. enigste die mega niet zijn acteerwerk deed was matt damon... maar voor de rest was het echt een klasse film...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:12 schreef mschol het volgende:
net hotel rwanda gekeken, best een pittige film
bij vlagen leuk....quote:Op maandag 20 maart 2006 17:09 schreef devzero het volgende:
Eergisteren naar V for Vendetta geweest, aardige film, bij vlagen leuk, maar die 2% romantiek hadden ze er wel uit kunnen laten (zat ook niet in het originele stripboek).
Gisteren naar Transamerica geweest, wel geinig.
Het is wel een leuke film en de effecten zijn wel leuk (maar haalt het niet bij films als de matrix), alleen soms komt het acteerwerk een beetje knullig over. En toen Evey V op zijn masker zoende lag de hele bioscoop in een deukquote:Op maandag 20 maart 2006 17:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
bij vlagen leuk....
had voor mij naast a scanner darkly de leukste film van dit jaar moeten zijn d8 ik
succes , als het goed is ligt hij namelijk nog nergens op legale dvdquote:
Hmm, jij hebt em dus al uitgepakt?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
succes , als het goed is ligt hij namelijk nog nergens op legale dvd
me broer kreeg een verse lading binnen vandaag, is nu nog in seal![]()
![]()
nu nog niet, maar over max een half uurtje wel want dan ga ik em kijkenquote:
ik lig over een half uur in me nest denk ikquote:Op maandag 20 maart 2006 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
nu nog niet, maar over max een half uurtje wel want dan ga ik em kijken
schijnt errug cool te zijn
das niet zo best... hebbie gedaan dan precies?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:36 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb het idee dat ik een nieuw 1gb reepje van corsair heb gesloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |