quote:Op woensdag 15 maart 2006 07:45 schreef mschol het volgende:morghe , moet maar weer eens langs school
gelukkig heb ik die nu juist ook nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:14 schreef devzero het volgende:
Ik vind die logitech diNovo wel lekker, alleen heb ik er het geld niet voor over
ik ga vanaaf ook naar schoolquote:Op woensdag 15 maart 2006 07:45 schreef mschol het volgende:morghe , moet maar weer eens langs school
wat wordt er mee gedaan dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey allemaal, heb even een vraagje. Mijn zus heeft een nieuwe moederbord gekocht namelijk de: Asus P4V800D-X (Via PT880 Ultra) nu moet ze een nieuwe videokaart hebben die 8X ondersteunt. Ze wil er niet te veel voor uitgeven, rond de 35 euro, nu weet ik niet welke videokaart daarvoor het beste isiemand enig idee?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tegenwoordig wel, maar mijn ATI 7500 all in wonder en mijn GF3 Ti200 heeft alleen 4X ondersteuning helaas, anders kon ze die ATI 7500 wel van mij krijgen.
Welke merk is eigelijk de beste? ATI of Nvidia 4 serie's
Welke dan wel? * devzero is nog steeds op zoek naar een goed toetsenbord wat niet een hoop centjes kostquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
gelukkig heb ik die nu juist ook niet
bij de mediamarkt van 50 euro draadloos met muis. maar ik denk niet dat je ff hier naar de mediamarkt zal komenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Welke dan wel? * devzero is nog steeds op zoek naar een goed toetsenbord wat niet een hoop centjes kost
Mogge!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:04 schreef devzero het volgende:
Alleen heb ik geen extra muis nodig en mijn kat wil dit soort muizen niet opeten.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:04 schreef devzero het volgende:
Alleen heb ik geen extra muis nodig en mijn kat wil dit soort muizen niet opeten.
2 uurquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:32 schreef BlueCurl het volgende:
wat ben ik stroom afhankelijk zeg... stroomstoring hiero voor ongeveer 2 uurtjes. ik heb me ook letterlijk 2 uur doodverveeld
Zal ik hem inkoppen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef devzero het volgende:
[..]
2 uurJe had natuurlijk ook gewoon kunnen afwassen, stofzuigen en schoonmaken. Om alvast te wennen aan het leven na school
![]()
heb in 15 minuten me kamer op orde gebracht...quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef devzero het volgende:
[..]
2 uurJe had natuurlijk ook gewoon kunnen afwassen, stofzuigen en schoonmaken. Om alvast te wennen aan het leven na school
![]()
Onze ook niet, vogels en kikkers enzo welquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Die kat is zeker weer veel te verwend dat ie nieteens alle muizen wil opeten...
Een lekkerbek kat dus, waarom een logitech muis een als je ook kikkers kunt krijgenquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:09 schreef Jump het volgende:
[..]
Onze ook niet, vogels en kikkers enzo wel
krokant van buiten of slijmerig...quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Een lekkerbek kat dus, waarom een logitech muis een als je ook kikkers kunt krijgen
Slijmirig?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
krokant van buiten of slijmerig...
ik weet wel wat ik zou willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |