Whèhèhèquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:53 schreef BlueCurl het volgende:
nog wat leuks... keukenkastje zat een extra beveiliging op dat ie niet kon openrollen tijdens het rijden... dan kreeg je bijvoorbeeld acties van augurken pot open over de vloer... lekkere geur en bende enzo... die express open doen als ouders hem enkel uit gewoonte dichtdoen en er niet echt op letten en dan wachten tot de eerste goede bocht komt
ik ben heel lang heel erg wagenziek geweest. dat was iets standaards voor mij om te doen hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:55 schreef Jump het volgende:
[..]
WhèhèhèLiever dat dan wat ik eens gedaan heb
Auto ondergekotst
klinkt bekendquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:44 schreef SHERMAN het volgende:
php en mysql is best wel tof.
Alleen slecht voor mijn slaap.
Erg slecht.
hetzelfde als je om een uur of 10 een game startquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:44 schreef SHERMAN het volgende:
php en mysql is best wel tof.
Alleen slecht voor mijn slaap.
Erg slecht.
Met games kan ik meestal wel stoppen. Als ik ga Devven wordt het altijd nachtwerk.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hetzelfde als je om een uur of 10 een game start
En dan in bed nog een uur ideeen gaan bedenken.quote:
Ook leuk effect ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hetzelfde als je om een uur of 10 een game start
en de volgende dag je maar afvragen wat de goede nou waren...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En dan in bed nog een uur ideeen gaan bedenken.
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en de volgende dag je maar afvragen wat de goede nou waren...
Het niet opschrijven inderdaad.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en de volgende dag je maar afvragen wat de goede nou waren...
Valt op door die megairrante smilyquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:58 schreef SHERMAN het volgende:
Damm, deze gozer heeft echt overal bagger reacties.
http://forum.fok.nl/user/history/67251
klinkt weeer bekendquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En dan in bed nog een uur ideeen gaan bedenken.
Allemaal sites met scripts en turtorials bookmarken?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:02 schreef mschol het volgende:
als ik iets handigs vind dan is het idd bookmartk, probleem is dat je lijst met bookmarks zo ellendig lang word, zit nou al enkele sconden te scrollen wil ik onder aan zijn (en ik draai op 1280x1024..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Allemaal sites met scripts en turtorials bookmarken?
gooi het maar weer dicht... niemand reageerd toch meerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:49 schreef devzero het volgende:
Eindelijk thuisNa 2 weekjes in de kou, weer lekker thuis in warm Florida
Probleem opgelost, dus dit topic mag dicht
hoe heten je mappen en bestanden dan ???quote:Op zondag 12 maart 2006 15:52 schreef SHERMAN het volgende:
Zoek de fout.
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/fokforum/vaaaag_thumb.png]afbeelding]
[/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |