quote:Op maandag 20 maart 2006 22:01 schreef mschol het volgende:
nu nog niet, maar over max een half uurtje wel want dan ga ik em kijken
Duurt die film zo langquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:13 schreef BlueCurl het volgende:
luilakquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:46 schreef Jump het volgende:
Weer een tof labo, nog niet gedaan naan een uur
Wel op het gemak naar muziek luisteren
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:46 schreef SHERMAN het volgende:
Bij mijn broertje doet ie het wel, ik ga dus vrijdag het mobo omwisselen, hij krijgt mijn PIV 2.53Ghz, ik zijn Athlon 2600+. Met 1.25Gb ram.
ik zou op website van de fabrikant kijken, daar moet het iig staan hoeveel geheugen 't aan kan..quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:49 schreef SHERMAN het volgende:
mb kan 2 gieg aan en er zijn maar 2 banken, dus ja, 1 gieg zou ie aan moeten kunnen.
Plaspauzequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:53 schreef mschol het volgende:
WTF !?!?!?!
film schindlers list is gewoon verdeeld over 2 discs...
dus als je em helemaal wilt kijken moet je disc swappen
Extended edition?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:53 schreef mschol het volgende:
WTF !?!?!?!
film schindlers list is gewoon verdeeld over 2 discs...
dus als je em helemaal wilt kijken moet je disc swappen
hmm nee de 2 disc das de SEquote:
Sorry, het is laat, ik ben wat moe en meligquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
niet grappig, vind ik matig... maarja niks an te doen...
Volgens website moet het geen probleem zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik zou op website van de fabrikant kijken, daar moet het iig staan hoeveel geheugen 't aan kan..
Ach, zoveel moeite is het niet, of jij moet een leuk mb + cpu aanbieding ergens gezien hebben.quote:
dat is sowieso nooit dacht ik, maximaal 1.5-2u op 1 disc..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm nee de 2 disc das de SE
en het zal mij de EE ook wel zo zijn (film duurt iets van 3-4 uur oid...
dat wil je niet op 1 dvd proppen als je er toch meerdere maakt
harry potter(s) ~3 uur ook op 1 disc...quote:Op donderdag 23 maart 2006 06:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat is sowieso nooit dacht ik, maximaal 1.5-2u op 1 disc..
ik vind hem niet grappig of speciaal eigenlijk... beetje standaardquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:34 schreef mschol het volgende:
http://www.localhost.nl/stuff/irak/
whhehehe
ohquote:Op donderdag 23 maart 2006 07:32 schreef mschol het volgende:
[..]
harry potter(s) ~3 uur ook op 1 disc...
* Sjowhan kent de eigenaar van localhost.nlquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:34 schreef mschol het volgende:
http://www.localhost.nl/stuff/irak/
whhehehe
tis de eerste die ik tegen kwam, kon er wel om lachequote:Op donderdag 23 maart 2006 11:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vind hem niet grappig of speciaal eigenlijk... beetje standaard
hee dat klinkt bekendquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:18 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan hoopt dat hij binnenkort zijn loon kan verwachten
Heb een beetje geldtekort nu
het is meer van ik-kan-geen-eten-kopen-over-x-dagenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hee dat klinkt bekend
those dvd's are killing my money
jaa das kutquote:Op vrijdag 24 maart 2006 06:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
het is meer van ik-kan-geen-eten-kopen-over-x-dagen
Wou dat ik ook wat kreegquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:18 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan hoopt dat hij binnenkort zijn loon kan verwachten
Er zullen vast wel adaptertjes zijn daarvoor. Alleen beetje veel moeite enkel voor het bij plaatsen van wat geheugenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:21 schreef SHERMAN het volgende:
Godver, net bezig om de moederbord te switchen, kom ik er achter dat de voeding van mijn broertje niet zo'n Pentium4 stekkertje voor het mobo heeft.
heb jij een probleem erbijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:21 schreef SHERMAN het volgende:
Godver, net bezig om de moederbord te switchen, kom ik er achter dat de voeding van mijn broertje niet zo'n Pentium4 stekkertje voor het mobo heeft.
Ik neem aan dat dat je vriendin is in je usericon?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga zo naar mijn vriendindie is vandaag jarig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |