1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 19 maart - Maleisië Sepang 56 x 5.543 km = 310.408 km 02 april - Australië Melbourne 58 x 5.303 km = 307.574 km 23 april - San Marino Imola 62 x 4.933 km = 305.609 km 07 mei - Europa Nürburgring 60 x 5.148 km = 308.863 km 14 mei - Spanje Barcelona 66 x 4.627 km = 305.265 km 28 mei - Monaco Monte Carlo 78 x 3.340 km = 260.520 km 11 juni - Engeland Silverstone 60 x 5.141 km = 308.460 km 25 juni - Canada Montreal 70 x 4.361 km = 305.270 km 02 juli - USA Indianapolis 73 x 4.192 km = 306.016 km 16 juli - Frankrijk Magny-Cours 70 x 4.411 km = 308.586 km 30 juli - Duitsland Hockenheim 67 x 4.574 km = 306.458 km 06 aug - Hongarije Hungaroring 70 x 4.381 km = 306.663 km 27 aug - Turkije Istanbul 58 x 5.338 km = 309.356 km 10 sep - Italië Monza 53 x 5.793 km = 306.720 km 01 okt - China Shanghai 56 x 5.451 km = 305.066 km 08 okt - Japan Suzuka 53 x 5.807 km = 307.573 km 22 okt - Brazilië Interlagos 71 x 4.309 km = 305.909 km |
1 2 | 2005: Fernando Alonso Renault 3:01.902 214.414 km/u* |
1 2 | 2005: Fernando Alonso Renault 1:29:18.531 207.439 km/u |
1 2 | 2005: Pedro de la Rosa Mclaren 1:31.447 213.251 km/u |
ik weet ook niet wat SBS nu met de voorbeschouwing doet.., ik heb gehoord dat er geen publiek meer kan komen dus dat is afwachten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:43 schreef SupaMario het volgende:
Mooi OP!
Jammer dat het nog een beetje onduidelijk is met de tijden van de voorbeschouwing en start!
Testcoureur voor Red Bull, heeft afgelopen week nog een demonstratie gegeven ergens in de straten van Saudi-Arabië...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:12 schreef t0n het volgende:
Watskeburt met Doornbos?
Gelukkig heb je ook nog de Duitse RTL + .. die vast en zeker weer een te lange voorbeschouwing hebbenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:27 schreef WEST het volgende:
als ik teletext mag geloven komt er geen voorbeschouwing en gaan ze om 12:30 rechtstreeks na het circuit![]()
die is van ons van de kabel, maar volgens mij wel via de schotel te pakkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:30 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ook nog de Duitse RTL + .. die vast en zeker weer een te lange voorbeschouwing hebben![]()
Voorbeschouwing bij SBS is toch baggerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:27 schreef WEST het volgende:
als ik teletext mag geloven komt er geen voorbeschouwing en gaan ze om 12:30 rechtstreeks na het circuit![]()
Ik ook, maar i dont geef a fuck.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:45 schreef teigan het volgende:
Shoot, laat nu net mijn moeder haar verjaardag vieren dit weekend.....
kosten te besparen. Overigens wisten ze toen ze de rechten kochten dat het duur zou worden..., dit is het laatste jaar van SBS en ik denk dat ze volgend jaar niet meer dit gaan doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:43 schreef 907 het volgende:
waarom hebben ze geen voorbeschouwing dan? dat ontgaat mij even?
Dat waren nog eens tijden,even mijn RTL 4 formule 1 tune opzoekenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:50 schreef WEST het volgende:
[..]
kosten te besparen. Overigens wisten ze toen ze de rechten kochten dat het duur zou worden..., dit is het laatste jaar van SBS en ik denk dat ze volgend jaar niet meer dit gaan doen.
ik heb zelfs heimwee naar ruud ter weijde
uploaden! of mag dat niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:54 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden,even mijn RTL 4 formule 1 tune opzoeken![]()
Alles liever dan Ruud ter Weijden...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:50 schreef WEST het volgende:
[..]
kosten te besparen. Overigens wisten ze toen ze de rechten kochten dat het duur zou worden..., dit is het laatste jaar van SBS en ik denk dat ze volgend jaar niet meer dit gaan doen.
ik heb zelfs heimwee naar ruud ter weijde
ja allard en olav een meesterlijk duoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:54 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden,even mijn RTL 4 formule 1 tune opzoeken![]()
Google my friendquote:
Dat zeg ik niet, maar ik zat me altijd te ergeren aan Ruud... Tegenwoordig kijk ik nauwelijks meer de voorbeschouwing, het niveau is ten opzichte van RTL zelfs naar een bedroevend niveau gedaald. Komt omdat SBS de F1 voor een breed publiek toegankelijk wil maken, daarom mag het niet te moeilijk worden...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:57 schreef WEST het volgende:
[..]
ja allard en olav een meesterlijk duo
rippie, niet mouwe jij vind Edward zeker leuk![]()
Daar komt nu meer tijd voorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:05 schreef 907 het volgende:
Het gedeelte dat ik echt mis zijn de "nieuwtjes" ... alle nieuwe nieuwtje met electronica, aerodynamica enzo ... zoals vroeger op RTL4!!
Is het niet eenmalig omdat de race zo vroeg start?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:07 schreef Googolplexian het volgende:
- helaas ook meer reclame, vrees ik (reden dat deze verandering namelijk is is omdat SBS er meer geld aan wil verdienen)
super! thanks!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:14 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
http://www.rinkeldekinkel.com/jingles/TUNE_rtl_formule1.mp3![]()
en wanneer willen ze dat dan gaan uitzenden? er is toch geen voorbeschouwing meer?quote:
nee ik denk dat het zo is dat als ze 10 seconde voordat de race van start gaat het programma begint dus geen pre race babbels over reclame mogen ze toch niet bij de race doen. wat ik mij afvraag de race is om 14:00 af gelopen en de uitzending loopt door tot 15:30.., betekend dus 1,5 uur nabeschouwenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Daar komt nu meer tijd voor
- geen domme studiovraag meer
- geen publiek meer
- meer tijd voor Olav z'n pre-race babbels
- helaas ook meer reclame, vrees ik (reden dat deze verandering namelijk is is omdat SBS er meer geld aan wil verdienen)
Met onze grote vriend Mike Hezemansquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:20 schreef WEST het volgende:
[..]
nee ik denk dat het zo is dat als ze 10 seconde voordat de race van start gaat het programma begint dus geen pre race babbels over reclame mogen ze toch niet bij de race doen. wat ik mij afvraag de race is om 14:00 af gelopen en de uitzending loopt door tot 15:30.., betekend dus 1,5 uur nabeschouwen![]()
beter mike dan tomquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:23 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Met onze grote vriend Mike Hezemans![]()
![]()
Geen voorbeschouwing vanuit de studio ... wel vanaf het circuitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:16 schreef 907 het volgende:
[..]
en wanneer willen ze dat dan gaan uitzenden? er is toch geen voorbeschouwing meer?
Phil Bastiaansquote:
staat op sms6 text dat het 12:30 begint dus geen voorbeschouwingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geen voorbeschouwing vanuit de studio ... wel vanaf het circuit
aub zeg wil je die naam niet noemen, als ik aan iemand wel een hekel heb dan is het aan dr. phil bastiaansquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:30 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Phil Bastiaans![]()
Mike en Phil.. dan heb je 2 Schumacher slijmballen bij elkaar![]()
![]()
lol,iemand trouwens een idee wanneer de presentaties komen van de Redbull teams?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:44 schreef WEST het volgende:
[..]
staat op sms6 text dat het 12:30 begint dus geen voorbeschouwing
[..]
aub zeg wil je die naam niet noemen, als ik aan iemand wel een hekel heb dan is het aan dr. phil bastiaans![]()
"Nieuwtjes uit de pitsstraat" heette dat onderdeel geloof ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:05 schreef 907 het volgende:
Het gedeelte dat ik echt mis zijn de "nieuwtjes" ... alle nieuwe nieuwtje met electronica, aerodynamica enzo ... zoals vroeger op RTL4!!
Van die heerlijke eentonige foute trance liedjes er onderquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"Nieuwtjes uit de pitsstraat" heette dat onderdeel geloof ik.
Was rete-interessant als Olav opgewonden begon te praten over de nieuwste wing-end plates van Arrows en de controversiële X-wings van Tyrrell.
Dat mis ik ook...![]()
Datzelfde deuntje gebruiken ze nu weer bij RTL Boulevard.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:42 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Van die heerlijke eentonige foute trance liedjes er onder![]()
![]()
Nu de A1GP tune toch op RTL??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:14 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Geweldig was dat. En met z'n laserpen wees hij dingen aan. Dat is echt iets wat ik mis.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"Nieuwtjes uit de pitsstraat" heette dat onderdeel geloof ik.
Was rete-interessant als Olav opgewonden begon te praten over de nieuwste wing-end plates van Arrows en de controversiële X-wings van Tyrrell.
Dat mis ik ook...![]()
Ik zou zeggen breek die hele studio af en laat Olav en zijn team de voorbeschouwing ter plaatse verzorgen.
Ik kijk geen formule 1 om Edward te zien of om Tom (:r) een rondje te zien rijden in een computerspelletje.![]()
nou ex teamgenoot ik neem aan dat olav er wel zit hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:16 schreef Atreidez het volgende:
Nu er twijfel is over een eventuele voorbeschouwing... is het dan wel helemaal zeker dat we Olav daar op het circuit hebben zittenOf zou die ook wegbezuinigd zijn
Dat is gewoon pure heiligschennisquote:
Jaaaaa, dat waren de tijden!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Geweldig was dat. En met z'n laserpen wees hij dingen aan. Dat is echt iets wat ik mis.![]()
Toen leek formule 1 ook nog veel leuker te zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:38 schreef 907 het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat waren de tijden!![]()
Verdorie, ik wil dat terug !!!![]()
geen achterlijke kutregels over groeven in de banden, geen 1 moter per weekend, geen achterlijke kwalificatie ...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Toen leek formule 1 ook nog veel leuker te zijn.![]()
M. Schumacher geeft ook aan dat hij denkt in het begin ook niet mee te kunnen komen ( zie Fok!F1nieuwsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:01 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik voorspel dit jaar de comeback van ferrari![]()
Alleen vanwege het zand ofzo?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef HPoi het volgende:
kutcircuit!
Hij heeft vast en zeker 1 jaar geleden Pedro de la Rosa gemistquote:
Sja via usenet ofzo de uitzending downloadenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:17 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik baal enorm!![]()
Ik zit van donderdag tot zondagavond in Hannover voor een beurs (de Cebit) en ik kan dus helemaal niks zien van de trainingen,kwalificaties en race
Go Schumacher en Massa
Bahrein is een top-circuit, man!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:49 schreef Sautor het volgende:
Enigszins jammer dat Australie niet meer opent. Bahrein vind ik een van de mindere circuits, met die woestijnzooi.
Maar ben benieuwd was dit seizoen gaat brengen, ik zit er klaar voor![]()
Welke auto gaat ie dan inhalen, de pacecar zekerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:56 schreef 907 het volgende:
ik zie zondag daar een sato actie, kan niet missen
Inderdaad, hoewel Bahrein een prachtig circuit is mist het de uitstraling van een circuit als Melbourne.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:49 schreef Sautor het volgende:
Enigszins jammer dat Australie niet meer opent. Bahrein vind ik een van de mindere circuits, met die woestijnzooi.
Eerder andersom.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Welke auto gaat ie dan inhalen, de pacecar zeker
nee heb je die jap gezien bij de SC bij A1GP zo'n actie maar dan de actie die schumacher in china deedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Welke auto gaat ie dan inhalen, de pacecar zeker
quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:21 schreef Libris het volgende:
En ik heb mijn tickets voor de race in Sepang
Een shock?quote:So it's really been a lot of travel from test to test, and I actually just got back from Paul Ricard, doing a big media day with the new livery of the car, which I can tell you looks amazing. It's going to be a shock in the F1 world, I can tell you that.
Dat zou cliché zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Scott Speed over de Toro Rosso livery:
[..]
Een shock?
Gaat dat ding roze zijn ofzo?
Ten onder gaan zal niet meer lukken, dat is hij al in 2003/2002 (mogelijk eerder al).quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:12 schreef WEST het volgende:
Villeneuve gaat in 2006...
Stemmen: 1404
Domineren
2% (35)
Imponeren
13% (179)
Meedraaien
37% (524)
Ten onder
47% (666)
die 47% heeft gelijkpoll van F1crew.nl
Denk eerder aan goud of zilver.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Scott Speed over de Toro Rosso livery:
[..]
Een shock?
Gaat dat ding roze zijn ofzo?
zilver kan niet dat zijn de mclarens alquote:
Daar zeg je me wat, das waar ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:51 schreef WEST het volgende:
[..]
zilver kan niet dat zijn de mclarens al![]()
Tom is idd een zeikerd (net als Phil en Mark maar goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Yes! Geen rondje meer van Tom.
Bij RTL was dat rondje wel leuk.. dan ging het om snelste tijd zetten.. nu het circuit showen |-)
preview?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat, das waar ook![]()
Dan zal het goud zijn, of rood (rosso is natuurlijk rood) al zijn de blikjes natuurlijk blauw/zilver.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan zal het goud zijn, of rood (rosso is natuurlijk rood) al zijn de blikjes natuurlijk blauw/zilver.
Indd die kleur.quote:
ik heb het ook over genomen van F1DB.comquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:47 schreef DeeBee het volgende:
mooi dat het weer gaat beginnen inderdaad, fijn om de eerste foto's te zien...
erg mooie OP ook WEST![]()
heeeel klein puntje wat mij alleen opviel is de gemiddelde snelheid van de pole van vorig jaar, want er staat dat Alonso 107 km/h gemiddeld reedje moet de tijd delen door 2 keer de lengte van het circuit (2 runs) of gewoon even de gemiddelde snelheid die je nu hebt met 2 vermenigvuldigen
want 107 km/h gemiddeld rijden ze met een normale personen auto nog daar denk ik
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:12 schreef WEST het volgende:
Villeneuve gaat in 2006...
Stemmen: 1404
Domineren
2% (35)
Imponeren
13% (179)
Meedraaien
37% (524)
Ten onder
47% (666)
die 47% heeft gelijkpoll van F1crew.nl
Villeneuve is zoooo 1997quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:02 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
.. je blijft het maar poberen he West
![]()
tuurlijk altijd ff stoken, doen jullie namelijk ook. Actie = reactiequote:Op woensdag 8 maart 2006 12:02 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
.. je blijft het maar poberen he West
![]()
Nog ander nieuws ?quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:36 schreef WEST het volgende:
[..]
tuurlijk altijd ff stoken, doen jullie namelijk ook. Actie = reactie![]()
quote:
Super!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:14 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
nurnburgring ze moesten snel van banden wisselen, maar 1 band waren ze met z'n allen vergetenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Super!
En de clip was ook altijd mooi.. herinner me nog altijd dat Olav iets schreeuwt van Irvine linkerachterband! Dat klonk zo mooi.
You made point'squote:Op woensdag 8 maart 2006 16:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Maar altijd nog 1 keer meer WDC dan een hele hoop wannabe-WDCs in de F1
als het goed is zend N-TV dat uit dus als je een schotel heb zoals ik dan zit je goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:56 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
You made point's![]()
* Damn ik heb er zin in.. Waarom zendt niemand de vrije trainingen uit![]()
Dat kan wel zo zijn, maar zoals Kleffe Dop ook al zei, het mist de uitstraling. Melbourne was natuurlijk het boegbeeld voor de start van de F1. Zal dat met Bahrein veel minder dat gevoel hebbenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bahrein is een top-circuit, man!Lekker veel inhaalacties
En nog maar 3 nachtjes slapen en dat plakken we met z'n allen weer achter de live timing, yeahh!
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:35 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar zoals Kleffe Dop ook al zei, het mist de uitstraling. Melbourne was natuurlijk het boegbeeld voor de start van de F1. Zal dat met Bahrein veel minder dat gevoel hebben
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:55 schreef sanger het volgende:
[..]
quote:Scuderia Toro Rosso (Italian for Red Bull Team)
In het TV boekje van de Vara stond anders dat het pas om 12.30u begint...quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:14 schreef Tackleberry het volgende:
Voor de mensen die bang waren zonder voorbeschouwing te zitten, jullie kunnen weer met een gerust hart plaats nemen op de stoel of bank... Er komt nu dus een 'echt uur' voorbeschouwing, aangezien het publiek (gelukkig) achterwege blijft.
Uitzendtijden SBS Autosport
Zaterdag 11 maart
11.30 Kwalificatie
Zondag 12 Maart
09:30 Kwalificatie (Herhaling)
11.30 Voorbeschouwing
12.30 Grand Prix Bahrein
14.00 Nabeschouwing
bron
Ik zie anders dit staan in de bron?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:53 schreef Rainboww het volgende:
In het TV boekje van de Vara stond anders dat het pas om 12.30u begint...
Die link gaat over zowel SBS6 als Canvas (Belgë 2), zou het kunnen dat alleen de belg de voorbeschouwing uitzend?
quote:Uitzendingen op Canvas
Zondag 12 maart
12.15 Grand Prix Bahrein met commentaar van Stefaan Lammens
Dan ben ik benieuwd hoe ze dit willen gaan doen:quote:Ook op de SBS site begint het pas om half 1...
http://sbs6.sbs.nl/index.php?site=sbs6&tvview=0&day=3
quote:Één uur voor de start van iedere Grand Prix blikt Viktor Brand of Edward van Cuilenborg samen met twee race-experts vooruit op de komende Grand Prix. De voorbeschouwing wordt daarnaast gevuld met onder andere het laatste nieuws vanaf het circuit, verslag van de kwalificaties en interviews met rijders.
Nicequote:Op donderdag 9 maart 2006 12:06 schreef WEST het volgende:
hmmmz morgen maar de 2e vrije training live kijken
11:55 LIVE - 2. freies Training
Großer Preis von Bahrain - Sakhir
op een schotel zender N-TV![]()
geen idee, maar ik kan niet met de webcam streamen in iedergevalquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:51 schreef Rory78 het volgende:
Zou N-TV nergens gestreamd worden...
quote:
presentatie zou rond 1700 local time zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:18 schreef Rory78 het volgende:
Al iets bekend over de livery van Toro Rosso en Red Bull?
Hebben we toch nog iets gemeenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef WEST het volgende:
denk laat ik eens wat vriendelijk doen
tegen schumi´s ben ik niet vriendelijk btw
![]()
ik niet die arogante droplulquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:26 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Hebben we toch nog iets gemeen
*al is mijn haat tegen der Schumi in der loop van de jaren wel flink verminderd..![]()
Rustig aan WEST,het komt allemaal goedquote:
Mee eensquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mooie helm
Die van Coulthard ook, simpel, maar wel mooi
En de red bull overalls zijn de mooiste van de grid![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Liuzzi is toch van Toro Rosso, en die loopt er naast (lichtblauwe overalls)quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:08 schreef WEST het volgende:
die overalls van Red bull zijn inderdaad mooi. Ik heb ze van Torro rosso nog niet gezien
jaja ik zat nog te slapenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:09 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Liuzzi is toch van Toro Rosso, en die loopt er naast (lichtblauwe overalls)
Zijn inderdaad zeer mooie overalls. Ben nu wel benieuwd hoe de wagen van STR eruit gaat zien.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mooie helm
Die van Coulthard ook, simpel, maar wel mooi
En de red bull overalls zijn de mooiste van de grid![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:25 schreef WEST het volgende:
TimmoBasso ik heb nog een leuk stukje van jou grote vriend sjaak
de wel bekende No fucking Way text![]()
Het was het beste seizoen sinds jaren! ,teminste dat vind ik persoonlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:51 schreef Evil_Jur het volgende:
Vorig seizoen heb ik een beetje de interesse verloren, maar nu begint het toch weer te kriebelen.
Hmm, het boeide me plotseling gewoon niet meer zo, ik weet niet of het aan het seizoen lag of aan mezelf. Maar nu heb ik er in ieder geval weer zin inquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:55 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Het was het beste seizoen sinds jaren! ,teminste dat vind ik persoonlijk
Idd. Een keer wat anders dan de hele tijd Schumacher, Schumacher en nog eens Schumacher.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:55 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Het was het beste seizoen sinds jaren! ,teminste dat vind ik persoonlijk
Houden zoquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:03 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Hmm, het boeide me plotseling gewoon niet meer zo, ik weet neit of het aan het seizoen lag of aan mezelf. Maar nu heb ik er in ieder geval weer zin in![]()
ja dat jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:45 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
![]()
"Box Box Box ".. kraak kraak "No Fucking Way" ? Toch
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef WEST het volgende:
denk laat ik eens wat vriendelijk doen
tegen schumi´s ben ik niet vriendelijk btw
![]()
kijk montoya weer dat die gezond moet zijn dus drinkt geen bier, schumi daar in tegenquote:
tsjeck de nieuwe.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:22 schreef WEST het volgende:
[..]
kijk montoya weer dat die gezond moet zijn dus drinkt geen bier, schumi daar in tegen![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:21 schreef Kanjer het volgende:
Kan niet wachten tot zondag, Schumi's 1e ovewinning en de eerste stap naar het kampioenschap!!
![]()
![]()
Er kan er maar 1 de beste zijn .quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:22 schreef WEST het volgende:
[..]
je bent er nog heilig van onvertuigd ook
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:21 schreef Kanjer het volgende:
Kan niet wachten tot zondag, Schumi's 1e ovewinning en de eerste stap naar het kampioenschap!!
![]()
![]()
ja zag het wel, maar nee ik respecteer schumi wel als rijder, maar zou nooit geen vrienden met hem worden. dingen in het verleden en dan heb ik niet over hill/Villeneuve actie maar meer over zijn arogante houding. Het zelfde geldt overigens voor Ralf en Albersquote:
schumacher en ferrari is een aflopende zaakquote:
op foto 3 is JPM anders de arrogante.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:24 schreef WEST het volgende:
[..]
ja zag het wel, maar nee ik respecteer schumi wel als rijder, maar zou nooit geen vrienden met hem worden. dingen in het verleden en dan heb ik niet over hill/Villeneuve actie maar meer over zijn arogante houding. Het zelfde geldt overigens voor Ralf en Albers
Nee, Mclaren is zo'n gezellig team, als er ooit kampioenschappen chirurgische F1's worden gehouden , winnen ze met afstand, wat een saai, klinisch, hooghartig en arrogant team is dat zeg.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:24 schreef WEST het volgende:
[..]
ja zag het wel, maar nee ik respecteer schumi wel als rijder, maar zou nooit geen vrienden met hem worden. dingen in het verleden en dan heb ik niet over hill/Villeneuve actie maar meer over zijn arogante houding. Het zelfde geldt overigens voor Ralf en Albers
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:24 schreef WEST het volgende:
[..]
schumacher en ferrari is een aflopende zaak![]()
Zo klinisch dat ze met grote schermen de pitboxen geheim hielden voor de fans is McLaren nooit geweest.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:28 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, Mclaren is zo'n gezellig team, als er ooit kampioenschappen chirurgische F1's worden gehouden , winnen ze met afstand, wat een saai, klinisch, hooghartig en arrogant team is dat zeg.
Kimi Rijenkaniknie..![]()
Montoya mag ik dan weer wel, die man verdiend zo'n team niet, zet em een paar jaartjes naast Schumi, kan ie wat leren, daarna Wereldkampioen met Ferrari.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:28 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Montoya mag ik dan weer wel, die man verdiend zo'n team niet, zet em een paar jaartjes naast Schumi, kan ie wat leren, daarna Wereldkampioen met Ferrari.
My worst nightmare....quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zo klinisch dat ze met grote schermen de pitboxen geheim hielden voor de fans is McLaren nooit geweest.
En Raikonnen zal wel iets goed doen gezien hij momenteel by far de meest gewilde coureur is (ook door Ferrari).
Hear hear!!!1quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:31 schreef TheGHunter het volgende:
Ferrari gaat die eerste race gewoon winnen
tvp
ferrari heeft altijd het zelfde kleurtje bij mclaren veranderd wel de livery nu dus chroom. Bij ferrari al 56j jaar dezefde kleur roodquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:33 schreef Kanjer het volgende:
[..]
My worst nightmare....
Kimi in mijn mooie Ferrari....
Geen zorgen ... na dit seizoen wil Kimi niet meer voor Ferrari rijdenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:33 schreef Kanjer het volgende:
[..]
My worst nightmare....
Kimi in mijn mooie Ferrari....
En terecht!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:32 schreef WEST het volgende:
[..]
montoya wil niet naast schumacher rijden, maarja schumacher gaat aan het eind van het seizoen toch met pensioen
![]()
Simpel doch eenvoudig, zo sterk.....quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:34 schreef WEST het volgende:
[..]
ferrari heeft altijd het zelfde kleurtje bij mclaren veranderd wel de livery nu dus chroom. Bij ferrari al 56j jaar dezefde kleur rood
Dat krijg je als je niet kan rijden..quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:36 schreef WEST het volgende:
de mclaren van kimi gaat steeds stuk en van montoya blijft heel
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:32 schreef HPoi het volgende:
Hoe zal het gaan in de eerste bocht van het seizoen???
[afbeelding]
![]()
Nee, Schumi..quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:35 schreef TimoBasso het volgende:
Ferrari gaat de eerste race winnen.. yeah right
En Villeneuve wordt dit jaar met overmacht WC
*Waar blijven de Redbull's?
Ik zal je maar meteen uit de droom helpen: Ferrari mist de snelheid en betrouwbaarheid op dit moment. Ik zou het knap vinden als ze überhaupt mee kunnen strijden voor de top 6.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:36 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En terecht!!
Een groot man die van zijn rust en overwinnigen gaat genieten en meer heeft gepresteerd dan welke andere coureur ook.
Ik zal hem missen , maar geef hem groot gelijk, zeker na de kroon op zijn werk : WK 2006
2.2 sec langzamer dan de 2005 spec. Terwijl Honda en Renault toen al onder de V10 tijden zaten.quote:For reference, the fastest time set at Mugello in a 2006 spec car was a 1:21.904 set by Michael Schumacher on the 24th of January. The fastest time in 2005 (V10 power) was a 1:19.675 by Luca Badoer.
We shall see.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zal je maar meteen uit de droom helpen: Ferrari mist de snelheid en betrouwbaarheid op dit moment. Ik zou het knap vinden als ze überhaupt mee kunnen strijden voor de top 6.
[..]
2.2 sec langzamer dan de 2005 spec. Terwijl Honda en Renault toen al onder de V10 tijden zaten.
Vorig jaar Bahrein (race 3):quote:
Jammer he, dat er tijdens de race geen reclame meer isquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:41 schreef HPoi het volgende:
http://www.hostresource.ws/uploader/files7/wytske1a.jpg
Nog meer sfeer!![]()
ja.. idd,ze maken het wel laatquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hoe zien die Red Bulls er nou uit?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vorig jaar Bahrein (race 3):
17th Michael Schumacher (1) - Scuderia Ferrari Marlboro - Hydraulics (Retired) lap 12we shall see indeed
![]()
lol,even snel met postenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
F1 nieuwtjes 2006 deel 3
WOW ... die STR bak![]()
en dezelfde foto's gekozenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:00 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
lol,even snel met posten![]()
mooie wagens!![]()
Must have schaal modelquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
en dezelfde foto's gekozen![]()
Ik ben helemaal weg van die STR wageneindelijk weer wat creativiteit op de auto's naast Honda's stoplichten-thema.
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:48 schreef HPoi het volgende:
http://www.btg-media.com/1.jpg
STR Wallpaper
Kan ik me best voorstellen. naast Schumacher verbleekt iedere coureur, en als je dan toch al niet al te kleurrijk bent...quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:32 schreef WEST het volgende:
[..]
montoya wil niet naast schumacher rijden, maarja schumacher gaat aan het eind van het seizoen toch met pensioen
![]()
Hehehe.....quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:25 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Kan ik me best voorstellen. naast Schumacher verbleekt iedere coureur, en als je dan toch al niet al te kleurrijk bent...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:25 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Kan ik me best voorstellen. naast Schumacher verbleekt iedere coureur, en als je dan toch al niet al te kleurrijk bent...
Verander Schumacher door Ferrari en je hebt gelijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:45 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
![]()
Ga jij nu maar onder je Schumacher dekbed liggen,het is al laat zat voor jouw geweest![]()
![]()
[afbeelding]
*er zijn nog maar weinig foto's te vinden van de Rode stier.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:41 schreef HPoi het volgende:
http://www.hostresource.ws/uploader/files7/wytske1a.jpg
Nog meer sfeer!![]()
Mclaren??quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:12 schreef Greenday het volgende:
snelste tijd Wurz! mclaren is supersnel dit jaar![]()
BMW Sauber als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Voor welk teams is Kubica 3e rijder?
Midland?
kloptquote:
de OP is nu gelinkt dus die kun je altijd pakkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik vermoed dat wel al bij deel 7 zitten tegen de tijd dat de GP op zondag begint
Had het ook even snel gegoogled. Als je na de keuze van de taal op zijn site klikt krijg je daarna vol een BMW in beeld.quote:
www.formula1.comquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:18 schreef Mr.Tribbiani het volgende:
Iemand nog een andere live-timing site ?
De hierboven genoemde mag ik niet openen (op het werk).
Ik keek altijd hier:
http://formula-1.updatesport.com/live/
Maar daar verschijnt maar geen link bij mij :-(
ik wist het antwoordquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:19 schreef Greenday het volgende:
[..]
was het strikvraag, omdat je het antwoord zelf ook wist?
Volgens mij kan ik me een artikel herinneren met Haug waarin hij dit ook voorspeld had i.v.m. reglementswijzigingen betreffende de motoren.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:23 schreef Dieptriest het volgende:
Aguri is japans voor rijdende chicane
Weinig mensen op de baan BTW
ja dat team gaat het maken dat wordt de sensatie van 2006quote:
Aguri voor Wereldkampioenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:26 schreef WEST het volgende:
[..]
ja dat team gaat het maken dat wordt de sensatie van 2006![]()
Denk het. Hij rijdt nu wel een normale sectortijd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Robert langs de boon gestaan in sector 1....?
Nee mij ook niet, maar die 4,5 seconde op Kubica kan 8 seconden worden op Renault/McLarenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:30 schreef Dieptriest het volgende:
De tijd voor Sato valt me nog niet eens echt tegen
Hij wordt al wat sneller, maar nog steeds langzamer dan Sato. En Kubica zet een 1:33.577 neer. BMW is voorlopig op dreef.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:34 schreef Dieptriest het volgende:
Als Winkelhock's tijden enigszins representatief zijn voor Midland vrees ik het ergste...
ZIe hier niks.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Een Renault op de baan...ben benieuwd.
Never mind..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Winkelhock komt voorlopig niet aan de tijd van Sato, toch wel opvallend.
Fisichella...maar die ging gelijk weer naar binnen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
ZIe hier niks.Wel is onze topcoureur Ide weer op de baan. Ben benieuwd wat hij gaat doen.
voor livetiming moet jeje eerst registreren ...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:19 schreef WEST het volgende:
[..]
www.formula1.com
heb je ook info over de baan condities
Ah ok. De topteams hebben er voorlopig weinig zin in. Hopen dat ze in de volgende vrije training wel in actie komen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Fisichella...maar die ging gelijk weer naar binnen.
En dat is een probleem omdat?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:41 schreef 907 het volgende:
voor livetiming moet jeje eerst registreren ...![]()
ja, nog maar een minuut te gaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En Ide komt steeds dichterbij aan Sato.
12.00u dacht ikquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:48 schreef PogueMahone het volgende:
wanneer is de volgende training?
Beetje jammer inderdaadquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:02 schreef MonoSynth het volgende:
Afgelopen... was niet echt een krachtmeting
Speed niet zo te zienquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
hmm.. alle STR rijders nu voor Doornbos
12.00 inderdaad.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:50 schreef dennistd het volgende:
Schumi hat in seinem Cockpit Platz genommen.
[..]
12.00u dacht ik
Ik geloof niemand,quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:11 schreef TeazNutz het volgende:
Wie is er zo gecrashed?
Track Status
SCD
Explanation
Safety Car has been Deployed due to a serious incident.
Track Status
Red
Explanation
The practice session has been aborted or the race suspended due to a serious incident.
Zou dacht ik alleen adviseren. Zal het bericht even gaan opzoeken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:19 schreef dennistd het volgende:
Ik heb montagny trouwens gemist?
Die zou volgens mij rijden bij de super augurken.
Dit vond ik op Formule1.infoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:21 schreef dennistd het volgende:
Montagny derde rijder Super Aguri
De Fransman zal op de vrijdagen in actie komen met de derde auto, en probeert het team te helpen met zijn F1-ervaring en technische kennis. Hij wordt ook reserve-coureur, voor als een van de twee vaste coureurs niet mee kan rijden.
quote:Tijdens de eerste twee Grand Prix’ van het jaar vervult Franck Montagny bij Super Aguri de rol van derde coureur, zo heeft het Japanse team woensdagmiddag bekendgemaakt. Dat betekent echter niet dat de Fransman in Bahrein en Maleisië achter het stuur kruipt van een Super Aguri-bolide. Want rijden gaat hij in beginsel niet.
De 28-jarige Montagny gaat het team bijstaan met zijn technische kennis. Naast de baan welteverstaan. Door tijdgebrek heeft de nieuwe en tevens elfde Formule 1-renstal geen derde chassis kunnen bouwen. Enkel als een van de racecoureurs, Takuma Sato of Yuji Ide, onverhoopt niet kan racen neemt Montagny plaats in een auto van het team van voormalig Formule 1-coureur Aguri Suzuki.
Prachtige kar!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:54 schreef TimoBasso het volgende:
BMW![]()
De eerste stap naar overwinning is gezet![]()
*Blij dat het weer begonnen is!
*Is het trouwens wat dat N-tv WEST?
[afbeelding]
![]()
kan straks pas kijken zit nu nog op stage, ik neem een bus eerder ben ik om 11:50 thuis ff TV aan zetten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:54 schreef TimoBasso het volgende:
BMW![]()
De eerste stap naar overwinning is gezet![]()
*Blij dat het weer begonnen is!
*Is het trouwens wat dat N-tv WEST?
[afbeelding]
![]()
Timo verkast ook zo naar iemand anders.. puur om de F1 te kunnen kijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:06 schreef WEST het volgende:
[..]
kan straks pas kijken zit nu nog op stage, ik neem een bus eerder ben ik om 11:50 thuis ff TV aan zetten.![]()
1:33:938quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:04 schreef TeazNutz het volgende:
time to beat 1.35.146
volgens mij nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:15 schreef Baklap het volgende:
Is het ergens te zien op tv ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |