Zou dacht ik alleen adviseren. Zal het bericht even gaan opzoeken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:19 schreef dennistd het volgende:
Ik heb montagny trouwens gemist?
Die zou volgens mij rijden bij de super augurken.
Dit vond ik op Formule1.infoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:21 schreef dennistd het volgende:
Montagny derde rijder Super Aguri
De Fransman zal op de vrijdagen in actie komen met de derde auto, en probeert het team te helpen met zijn F1-ervaring en technische kennis. Hij wordt ook reserve-coureur, voor als een van de twee vaste coureurs niet mee kan rijden.
quote:Tijdens de eerste twee Grand Prix’ van het jaar vervult Franck Montagny bij Super Aguri de rol van derde coureur, zo heeft het Japanse team woensdagmiddag bekendgemaakt. Dat betekent echter niet dat de Fransman in Bahrein en Maleisië achter het stuur kruipt van een Super Aguri-bolide. Want rijden gaat hij in beginsel niet.
De 28-jarige Montagny gaat het team bijstaan met zijn technische kennis. Naast de baan welteverstaan. Door tijdgebrek heeft de nieuwe en tevens elfde Formule 1-renstal geen derde chassis kunnen bouwen. Enkel als een van de racecoureurs, Takuma Sato of Yuji Ide, onverhoopt niet kan racen neemt Montagny plaats in een auto van het team van voormalig Formule 1-coureur Aguri Suzuki.
Prachtige kar!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:54 schreef TimoBasso het volgende:
BMW![]()
De eerste stap naar overwinning is gezet![]()
*Blij dat het weer begonnen is!
*Is het trouwens wat dat N-tv WEST?
[afbeelding]
![]()
kan straks pas kijken zit nu nog op stage, ik neem een bus eerder ben ik om 11:50 thuis ff TV aan zetten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:54 schreef TimoBasso het volgende:
BMW![]()
De eerste stap naar overwinning is gezet![]()
*Blij dat het weer begonnen is!
*Is het trouwens wat dat N-tv WEST?
[afbeelding]
![]()
Timo verkast ook zo naar iemand anders.. puur om de F1 te kunnen kijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:06 schreef WEST het volgende:
[..]
kan straks pas kijken zit nu nog op stage, ik neem een bus eerder ben ik om 11:50 thuis ff TV aan zetten.![]()
1:33:938quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:04 schreef TeazNutz het volgende:
time to beat 1.35.146
volgens mij nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:15 schreef Baklap het volgende:
Is het ergens te zien op tv ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |