ik heb het ook over genomen van F1DB.comquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:47 schreef DeeBee het volgende:
mooi dat het weer gaat beginnen inderdaad, fijn om de eerste foto's te zien...
erg mooie OP ook WEST![]()
heeeel klein puntje wat mij alleen opviel is de gemiddelde snelheid van de pole van vorig jaar, want er staat dat Alonso 107 km/h gemiddeld reedje moet de tijd delen door 2 keer de lengte van het circuit (2 runs) of gewoon even de gemiddelde snelheid die je nu hebt met 2 vermenigvuldigen
want 107 km/h gemiddeld rijden ze met een normale personen auto nog daar denk ik
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:12 schreef WEST het volgende:
Villeneuve gaat in 2006...
Stemmen: 1404
Domineren
2% (35)
Imponeren
13% (179)
Meedraaien
37% (524)
Ten onder
47% (666)
die 47% heeft gelijkpoll van F1crew.nl
Villeneuve is zoooo 1997quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:02 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
.. je blijft het maar poberen he West
![]()
tuurlijk altijd ff stoken, doen jullie namelijk ook. Actie = reactiequote:Op woensdag 8 maart 2006 12:02 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
.. je blijft het maar poberen he West
![]()
Nog ander nieuws ?quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:36 schreef WEST het volgende:
[..]
tuurlijk altijd ff stoken, doen jullie namelijk ook. Actie = reactie![]()
quote:
Super!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:14 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
http://www.rinkeldekinkel.com/jingles/TUNE_rtl_formule1.mp3![]()
nurnburgring ze moesten snel van banden wisselen, maar 1 band waren ze met z'n allen vergetenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Super!
En de clip was ook altijd mooi.. herinner me nog altijd dat Olav iets schreeuwt van Irvine linkerachterband! Dat klonk zo mooi.
You made point'squote:Op woensdag 8 maart 2006 16:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Maar altijd nog 1 keer meer WDC dan een hele hoop wannabe-WDCs in de F1
als het goed is zend N-TV dat uit dus als je een schotel heb zoals ik dan zit je goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:56 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
You made point's![]()
* Damn ik heb er zin in.. Waarom zendt niemand de vrije trainingen uit![]()
Dat kan wel zo zijn, maar zoals Kleffe Dop ook al zei, het mist de uitstraling. Melbourne was natuurlijk het boegbeeld voor de start van de F1. Zal dat met Bahrein veel minder dat gevoel hebbenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bahrein is een top-circuit, man!Lekker veel inhaalacties
En nog maar 3 nachtjes slapen en dat plakken we met z'n allen weer achter de live timing, yeahh!
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:35 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar zoals Kleffe Dop ook al zei, het mist de uitstraling. Melbourne was natuurlijk het boegbeeld voor de start van de F1. Zal dat met Bahrein veel minder dat gevoel hebben
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat, das waar ook![]()
Dan zal het goud zijn, of rood (rosso is natuurlijk rood) al zijn de blikjes natuurlijk blauw/zilver.
quote:Scuderia Toro Rosso (Italian for Red Bull Team)
In het TV boekje van de Vara stond anders dat het pas om 12.30u begint...quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:14 schreef Tackleberry het volgende:
Voor de mensen die bang waren zonder voorbeschouwing te zitten, jullie kunnen weer met een gerust hart plaats nemen op de stoel of bank... Er komt nu dus een 'echt uur' voorbeschouwing, aangezien het publiek (gelukkig) achterwege blijft.
Uitzendtijden SBS Autosport
Zaterdag 11 maart
11.30 Kwalificatie
Zondag 12 Maart
09:30 Kwalificatie (Herhaling)
11.30 Voorbeschouwing
12.30 Grand Prix Bahrein
14.00 Nabeschouwing
bron
Ik zie anders dit staan in de bron?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:53 schreef Rainboww het volgende:
In het TV boekje van de Vara stond anders dat het pas om 12.30u begint...
Die link gaat over zowel SBS6 als Canvas (Belgë 2), zou het kunnen dat alleen de belg de voorbeschouwing uitzend?
quote:Uitzendingen op Canvas
Zondag 12 maart
12.15 Grand Prix Bahrein met commentaar van Stefaan Lammens
Dan ben ik benieuwd hoe ze dit willen gaan doen:quote:Ook op de SBS site begint het pas om half 1...
http://sbs6.sbs.nl/index.php?site=sbs6&tvview=0&day=3
quote:Één uur voor de start van iedere Grand Prix blikt Viktor Brand of Edward van Cuilenborg samen met twee race-experts vooruit op de komende Grand Prix. De voorbeschouwing wordt daarnaast gevuld met onder andere het laatste nieuws vanaf het circuit, verslag van de kwalificaties en interviews met rijders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |