Jaaaaa, dat waren de tijden!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Geweldig was dat. En met z'n laserpen wees hij dingen aan. Dat is echt iets wat ik mis.![]()
Toen leek formule 1 ook nog veel leuker te zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:38 schreef 907 het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat waren de tijden!![]()
Verdorie, ik wil dat terug !!!![]()
geen achterlijke kutregels over groeven in de banden, geen 1 moter per weekend, geen achterlijke kwalificatie ...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Toen leek formule 1 ook nog veel leuker te zijn.![]()
M. Schumacher geeft ook aan dat hij denkt in het begin ook niet mee te kunnen komen ( zie Fok!F1nieuwsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:01 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik voorspel dit jaar de comeback van ferrari![]()
Alleen vanwege het zand ofzo?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef HPoi het volgende:
kutcircuit!
Hij heeft vast en zeker 1 jaar geleden Pedro de la Rosa gemistquote:
Sja via usenet ofzo de uitzending downloadenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:17 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik baal enorm!![]()
Ik zit van donderdag tot zondagavond in Hannover voor een beurs (de Cebit) en ik kan dus helemaal niks zien van de trainingen,kwalificaties en race
Go Schumacher en Massa
Bahrein is een top-circuit, man!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:49 schreef Sautor het volgende:
Enigszins jammer dat Australie niet meer opent. Bahrein vind ik een van de mindere circuits, met die woestijnzooi.
Maar ben benieuwd was dit seizoen gaat brengen, ik zit er klaar voor![]()
Welke auto gaat ie dan inhalen, de pacecar zekerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:56 schreef 907 het volgende:
ik zie zondag daar een sato actie, kan niet missen
Inderdaad, hoewel Bahrein een prachtig circuit is mist het de uitstraling van een circuit als Melbourne.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:49 schreef Sautor het volgende:
Enigszins jammer dat Australie niet meer opent. Bahrein vind ik een van de mindere circuits, met die woestijnzooi.
Eerder andersom.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Welke auto gaat ie dan inhalen, de pacecar zeker
nee heb je die jap gezien bij de SC bij A1GP zo'n actie maar dan de actie die schumacher in china deedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Welke auto gaat ie dan inhalen, de pacecar zeker
quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:21 schreef Libris het volgende:
En ik heb mijn tickets voor de race in Sepang
Een shock?quote:So it's really been a lot of travel from test to test, and I actually just got back from Paul Ricard, doing a big media day with the new livery of the car, which I can tell you looks amazing. It's going to be a shock in the F1 world, I can tell you that.
Dat zou cliché zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Scott Speed over de Toro Rosso livery:
[..]
Een shock?
Gaat dat ding roze zijn ofzo?
Ten onder gaan zal niet meer lukken, dat is hij al in 2003/2002 (mogelijk eerder al).quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:12 schreef WEST het volgende:
Villeneuve gaat in 2006...
Stemmen: 1404
Domineren
2% (35)
Imponeren
13% (179)
Meedraaien
37% (524)
Ten onder
47% (666)
die 47% heeft gelijkpoll van F1crew.nl
Denk eerder aan goud of zilver.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Scott Speed over de Toro Rosso livery:
[..]
Een shock?
Gaat dat ding roze zijn ofzo?
zilver kan niet dat zijn de mclarens alquote:
Daar zeg je me wat, das waar ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:51 schreef WEST het volgende:
[..]
zilver kan niet dat zijn de mclarens al![]()
Tom is idd een zeikerd (net als Phil en Mark maar goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Yes! Geen rondje meer van Tom.
Bij RTL was dat rondje wel leuk.. dan ging het om snelste tijd zetten.. nu het circuit showen |-)
preview?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat, das waar ook![]()
Dan zal het goud zijn, of rood (rosso is natuurlijk rood) al zijn de blikjes natuurlijk blauw/zilver.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat, das waar ook![]()
Dan zal het goud zijn, of rood (rosso is natuurlijk rood) al zijn de blikjes natuurlijk blauw/zilver.
Indd die kleur.quote:
ik heb het ook over genomen van F1DB.comquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:47 schreef DeeBee het volgende:
mooi dat het weer gaat beginnen inderdaad, fijn om de eerste foto's te zien...
erg mooie OP ook WEST![]()
heeeel klein puntje wat mij alleen opviel is de gemiddelde snelheid van de pole van vorig jaar, want er staat dat Alonso 107 km/h gemiddeld reedje moet de tijd delen door 2 keer de lengte van het circuit (2 runs) of gewoon even de gemiddelde snelheid die je nu hebt met 2 vermenigvuldigen
want 107 km/h gemiddeld rijden ze met een normale personen auto nog daar denk ik
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:12 schreef WEST het volgende:
Villeneuve gaat in 2006...
Stemmen: 1404
Domineren
2% (35)
Imponeren
13% (179)
Meedraaien
37% (524)
Ten onder
47% (666)
die 47% heeft gelijkpoll van F1crew.nl
Villeneuve is zoooo 1997quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:02 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
.. je blijft het maar poberen he West
![]()
tuurlijk altijd ff stoken, doen jullie namelijk ook. Actie = reactiequote:Op woensdag 8 maart 2006 12:02 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
.. je blijft het maar poberen he West
![]()
Nog ander nieuws ?quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:36 schreef WEST het volgende:
[..]
tuurlijk altijd ff stoken, doen jullie namelijk ook. Actie = reactie![]()
quote:
Super!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:14 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
http://www.rinkeldekinkel.com/jingles/TUNE_rtl_formule1.mp3![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |